ГоловнаФорумКазиноIviBet Casino - загальне обговорення

IviBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від fpfeil94
|
17 507 переглядів 86 відповідей |
|
1...3 4 5
11 міс. тому

Будь ласка, я зняв кошти на 11 днів із запізненням, тому ці гроші мені дуже допоможуть заради 1500 доларів, будь ласка, я сподіваюся на відповідь Моє ім’я користувача Vulgofvl12

Автоматичний переклад.
tim9805
11 міс. тому

Привіт. Я бачу, що ви успішно подали скаргу, і нашій команді потрібна додаткова інформація. Чи можете ви надати їх, будь ласка? Щоб зробити це, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈.

Казино можуть заблокувати обліковий запис щоразу, коли їм потрібно перевірити гравців, і вони правильно повідомили вас про це. Іноді гравці не розуміють, що могло стати причиною такого розслідування, і краще не робити жодних висновків, просто співпрацювати з казино та надати всю необхідну інформацію. Я впевнений, що наша команда допоможе вам і в цьому. Тому я рекомендую вам почекати ще кілька днів, надати всі відповіді нашій команді зі скарг і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Як ви думаєте, чи можливо це 🙏.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Будь ласка, я зняв кошти на 11 днів із запізненням, тому ці гроші мені дуже допоможуть заради 1500 доларів, будь ласка, я сподіваюся на відповідь Моє ім’я користувача Vulgofvl12

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, казино повідомило вам, у чому проблема і чому ваше зняття займає 11 днів? Я хотів би зазначити, що ми надаємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Тож якщо нічого не зміниться, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому випадку, дозвольте мені поставити вам ще кілька запитань, чи підтвердили ви свій рахунок у цьому казино? Ви грали з бонусом чи без?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино: ivibet.com


Я хотів би запитати, скільки з вас успішно вийшли з веб-сайту? Якщо ви не проти додати деталі нижче


сума:

Коли було відкликано (дата і час):

Тривалість, яка знадобилася їм для обробки вашого зняття:

Спосіб оплати, який використовується при знятті:

Коли ви отримали кошти (дата та час):


На даний момент я безнадійний, я просто хочу запитати, чи хтось із вас, хлопці, відмовився від казино.


Автоматичний переклад.
lansb
11 міс. тому

Судячи з рейтингу гравців, це далеко не першокласний досвід, перегляньте прямо тут 👈

Згідно з вашою швидкою скаргою , минуло лише кілька днів, чи не так? Ну, відверто кажучи, потрібно почекати.

Тим часом, переконайтеся, що ви співпрацюєте, коли можете; це найкраще рішення, яке я можу запропонувати зараз.

Можливо, ви спілкуєтеся зі службою підтримки?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Попередження людям. IVIbet намагається зберегти депозити та відмовляється повертати кошти, незважаючи на обіцянки в чаті.


Я зробив депозит, вони попросили KYC, все схвалили, а потім попросили альтернативний документ, що посвідчує особу (у мене його немає).


Тому попросили закрити рахунок і повернути кошти. Це було обіцяно в чаті.


Немає повернення, все ще в гонитві.


Є причина, чому вони шахраї.

Автоматичний переклад.
dionbarker
10 міс. тому

Привіт. Вибачте за вашу ситуацію, хоча для мене це звучить як часто процедура KYC, коли казино просить альтернативні документи, що посвідчують особу. Ми дійсно стикаємося з цим у багатьох казино. У будь-якому випадку, ви випадково зберегли скріншот розмови, яку ви мали в чаті? У багатьох випадках це може бути зручно зберігати подібне «доказ». Якщо я правильно зрозумів, ви попросили повернути свій депозит, чи не так? Ми побачимо, як і чи зможе наша група розгляду скарг допомогти вам із цією проблемою, після того, як вони уважно її розглянуть. 🤞

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
10 міс. тому

попереднє казино

Автоматичний переклад.
vislumgeral
10 міс. тому

Гей, що ти маєш на увазі під тим, що ти написав? У вас також є проблеми з виведенням коштів у казино чи щось інше? Якщо так, не соромтеся опишіть це докладніше, щоб ми могли дізнатися, чи зможемо вам допомогти.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт і ласкаво просимо

Мені знову потрібна ваша допомога. IVIBET не хоче платити мені мої гроші. Прохання про втручання

Автоматичний переклад.
leszko66
9 міс. тому

Привіт, чи є у казино причина, яка пояснює вам, чому воно не хоче виплачувати вам гроші? Як довго триває ваша ситуація? Ваш рахунок у цьому казино вже підтверджено?

Будь ласка, повідомте мені трохи більше про ситуацію.

Автоматичний переклад.
leszko66
9 міс. тому

Щоб допомогти вам, нам знадобляться додаткові відомості про цю проблему.🙏 Коли саме ви подали запит на відкликання коштів і яку причину вони вказали для відмови?

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Привіт Ромі

Помилкова тривога. IVIBET виплатив мій виграш. Я думаю, що це надійне казино

Автоматичний переклад.
leszko66
9 міс. тому

Привіт. Це справді гарна новина. Як довго ви чекали, якщо ви не заперечуєте, що я запитую? Також, якщо вам цікаво, напишіть про цей досвід в огляді для казино, що ви скажете? Просто перейдіть за посиланням , будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Привіт Ромі

Минуло 4 дні, поки я не отримав гроші на своєму банківському рахунку

Автоматичний переклад.
leszko66
9 міс. тому

Іноді вам просто потрібно набратися терпіння і дати казино час. Не потрібно напружуватися з самого початку. Я радий, що ти отримав гроші і що це зайняло недовго. Ви збираєтеся продовжувати грати тут? 😊😎

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Так, Яро, я буду робити це завжди

Автоматичний переклад.
leszko66
9 міс. тому

Я хочу побажати вам щасливого Великодня, і якщо ви знайдете щось, чим хотіли б поділитися на форумі, ми тут! ✨😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Сайт шахраїв 5/1 не вносьте депозит, ви ніколи не зможете зняти гроші, підтримка марна.

Автоматичний переклад.
balugeiger
8 міс. тому

Привіт, чи не могли б ви розповісти мені, який досвід ви мали в казино? Я припускаю, що з того, що ви написали, була проблема в основному з виведенням. Отже, у вас ще є гроші в казино? Що сталося, що ви не змогли зняти?

Розкажіть мені трохи більше, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого