ФорумКазиноIviBet Casino - загальне обговорення

IviBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від fpfeil94
|
8554 переглядів 83 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
3 міс. тому

Будь ласка, я зняв кошти на 11 днів із запізненням, тому ці гроші мені дуже допоможуть заради 1500 доларів, будь ласка, я сподіваюся на відповідь Моє ім’я користувача Vulgofvl12

Автоматичний переклад.
tim9805
3 міс. тому

Привіт. Я бачу, що ви успішно подали скаргу, і нашій команді потрібна додаткова інформація. Чи можете ви надати їх, будь ласка? Щоб зробити це, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈.

Казино можуть заблокувати обліковий запис щоразу, коли їм потрібно перевірити гравців, і вони правильно повідомили вас про це. Іноді гравці не розуміють, що могло стати причиною такого розслідування, і краще не робити жодних висновків, просто співпрацювати з казино та надати всю необхідну інформацію. Я впевнений, що наша команда допоможе вам і в цьому. Тому я рекомендую вам почекати ще кілька днів, надати всі відповіді нашій команді зі скарг і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Як ви думаєте, чи можливо це 🙏.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь ласка, я зняв кошти на 11 днів із запізненням, тому ці гроші мені дуже допоможуть заради 1500 доларів, будь ласка, я сподіваюся на відповідь Моє ім’я користувача Vulgofvl12

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, казино повідомило вам, у чому проблема і чому ваше зняття займає 11 днів? Я хотів би зазначити, що ми надаємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Тож якщо нічого не зміниться, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому випадку, дозвольте мені поставити вам ще кілька запитань, чи підтвердили ви свій рахунок у цьому казино? Ви грали з бонусом чи без?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино: ivibet.com


Я хотів би запитати, скільки з вас успішно вийшли з веб-сайту? Якщо ви не проти додати деталі нижче


сума:

Коли було відкликано (дата і час):

Тривалість, яка знадобилася їм для обробки вашого зняття:

Спосіб оплати, який використовується при знятті:

Коли ви отримали кошти (дата та час):


На даний момент я безнадійний, я просто хочу запитати, чи хтось із вас, хлопці, відмовився від казино.


Автоматичний переклад.
lansb
3 міс. тому

Судячи з рейтингу гравців, це далеко не першокласний досвід, перегляньте прямо тут 👈

Згідно з вашою швидкою скаргою , минуло лише кілька днів, чи не так? Ну, відверто кажучи, потрібно почекати.

Тим часом, переконайтеся, що ви співпрацюєте, коли можете; це найкраще рішення, яке я можу запропонувати зараз.

Можливо, ви спілкуєтеся зі службою підтримки?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Попередження людям. IVIbet намагається зберегти депозити та відмовляється повертати кошти, незважаючи на обіцянки в чаті.


Я зробив депозит, вони попросили KYC, все схвалили, а потім попросили альтернативний документ, що посвідчує особу (у мене його немає).


Тому попросили закрити рахунок і повернути кошти. Це було обіцяно в чаті.


Немає повернення, все ще в гонитві.


Є причина, чому вони шахраї.

Автоматичний переклад.
dionbarker
2 міс. тому

Привіт. Вибачте за вашу ситуацію, хоча для мене це звучить як часто процедура KYC, коли казино просить альтернативні документи, що посвідчують особу. Ми дійсно стикаємося з цим у багатьох казино. У будь-якому випадку, ви випадково зберегли скріншот розмови, яку ви мали в чаті? У багатьох випадках це може бути зручно зберігати подібне «доказ». Якщо я правильно зрозумів, ви попросили повернути свій депозит, чи не так? Ми побачимо, як і чи зможе наша група розгляду скарг допомогти вам із цією проблемою, після того, як вони уважно її розглянуть. 🤞

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
2 міс. тому

попереднє казино

Автоматичний переклад.
vislumgeral
2 міс. тому

Гей, що ти маєш на увазі під тим, що ти написав? У вас також є проблеми з виведенням коштів у казино чи щось інше? Якщо так, не соромтеся опишіть це докладніше, щоб ми могли дізнатися, чи зможемо вам допомогти.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт і ласкаво просимо

Мені знову потрібна ваша допомога. IVIBET не хоче платити мені мої гроші. Прохання про втручання

Автоматичний переклад.
leszko66
1 місяць тому

Привіт, чи є у казино причина, яка пояснює вам, чому воно не хоче виплачувати вам гроші? Як довго триває ваша ситуація? Ваш рахунок у цьому казино вже підтверджено?

Будь ласка, повідомте мені трохи більше про ситуацію.

Автоматичний переклад.
leszko66
1 місяць тому

Щоб допомогти вам, нам знадобляться додаткові відомості про цю проблему.🙏 Коли саме ви подали запит на відкликання коштів і яку причину вони вказали для відмови?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт Ромі

Помилкова тривога. IVIBET виплатив мій виграш. Я думаю, що це надійне казино

Автоматичний переклад.
leszko66
1 місяць тому

Привіт. Це справді гарна новина. Як довго ви чекали, якщо ви не заперечуєте, що я запитую? Також, якщо вам цікаво, напишіть про цей досвід в огляді для казино, що ви скажете? Просто перейдіть за посиланням , будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт Ромі

Минуло 4 дні, поки я не отримав гроші на своєму банківському рахунку

Автоматичний переклад.
leszko66
1 місяць тому

Іноді вам просто потрібно набратися терпіння і дати казино час. Не потрібно напружуватися з самого початку. Я радий, що ти отримав гроші і що це зайняло недовго. Ви збираєтеся продовжувати грати тут? 😊😎

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, Яро, я буду робити це завжди

Автоматичний переклад.
leszko66
1 місяць тому

Я хочу побажати вам щасливого Великодня, і якщо ви знайдете щось, чим хотіли б поділитися на форумі, ми тут! ✨😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Сайт шахраїв 5/1 не вносьте депозит, ви ніколи не зможете зняти гроші, підтримка марна.

Автоматичний переклад.
balugeiger
2 тиж. тому

Привіт, чи не могли б ви розповісти мені, який досвід ви мали в казино? Я припускаю, що з того, що ви написали, була проблема в основному з виведенням. Отже, у вас ще є гроші в казино? Що сталося, що ви не змогли зняти?

Розкажіть мені трохи більше, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого