Ви можете поділитися нею, але вам обов’язково потрібно надіслати її безпосередньо Ніку, щоб він також спробував з ними зв’язатися.
You can share it, but you should definitely send it directly to Nick so he can try to contact them as well.
Вони відповіли
Дякуємо за терпіння, поки ми розглянули надану вами документацію.
Під час обговорення ви люб’язно надали нам свої повні заяви про Барклая та заяви Ллойдса за період з січня по березень 2021 року, за що ми знову дуже вдячні. Однак, переглядаючи документи, виявляється, що основним джерелом фінансування азартних ігор стали 25 000 фунтів стерлінгів, отримані від Hitachi Capital, отримані на ваш рахунок у Barclays 23 лютого. Чи можете ви підтвердити обставини цієї виплати, оскільки (виходячи з заповненої податкової декларації про самозайнятість, яку ви надіслали нам), це не виглядатиме як результат вашої роботи? Якщо б ви могли надати підтверджуючу документацію для підтвердження цього платежу, ми були б дуже вдячні.
З повагою,
They replied
Thank you for your patience whilst we reviewed your documentation provided so far.
As you discuss you have kindly provided us with your full Barclay statements and Lloyds statements for the period from January to March 2021, which again we are very appreciative for. However, on review of the documents, it appears that the primary source of the funding to gamble was the £25,000 received from Hitachi Capital received into your Barclays account on February 23rd. Can you confirm the circumstances behind this payment, as (based on the completed self-employment tax return you sent to us) it would not appear to be from your work? If you could provide supporting documentation to verify this payment it would be greatly appreciated.
Kind Regards,
Моя відповідь
Привіт Лео,
Я не можу повірити, що ця справа триває довгий час.
Я ніколи не відчував
стільки стресу і розчарування я мушу пережити через твій вчинок.
Коли я отримаю свій платіж?
З повагою
Привіт Лео,
Капітал Хітачі був позикою
У моїй заяві я вам надіслав
Я подаю податкову декларацію в кінці кожного року
Я з нетерпінням чекаю вашого повідомлення
З повагою
My Reply
Hello Leo,
I can't believe that the case is going on for long time.
I have never experienced
so much stress and frustration I have to go through because of your action.
When I will get my payment?
Kind Regards
Hi Leo,
The Hitachi capital was a loan
It's on my statement I have sent you
I'm doing my tax return on the end of each year
I look forward to hearing from you
Kind Regards
Я б сказав, що найдивовижнішим є той факт, що я вважаю, що вони можуть попросити у вас такого типу інформації стосовно ліцензії UKGC. Ось чому я вважаю, що багато гравців Великобританії перейдуть від казино з ліцензією Великобританії до нелегальних казино, які приймають гравців Великобританії з -за кордону. Це просто божевілля! Казино розслідують кожен платіж у ваших банківських виписках протягом трьох місяців.
Знову ж таки, це не банк, не поліція чи будь -яка державна установа. Це казино, проста приватна компанія, яка займається онлайн -іграми ...
I'd say the most surprising thing is the fact that I believe that they can ask you for this type of information with regards to the UKGC license. That's why I believe that many UK players will shift from UK licensed casinos to illegal casinos that accept UK players from abroad. This is just insane! Casinos investigating every single payment on your bank statements for 3 entire months.
Once again, it's not a bank, not a police or any government institution. It's a casino, a simple private company running online games...
Чесно кажучи, я не знаю, що вони шукають. Я бачив багато випадків, коли казино не спілкується з гравцем протягом кількох місяців, але вони насправді спілкуються з вами, але вони не могли надіслати вам виграш протягом 6 місяців.
Honestly, I don't know what they're looking for. I've seen many cases where the casino doesn't communicate with the player for months, but they actually communicate with you, but they weren't able to send you the winnings for 6 months.
Минуло більше 7 місяців з моменту того, як я подав запит на перший вихід
я ситий по горло
Що я повинен їм відповісти?
Чи вдалося Ніку з ними зв'язатися?
Дякую
It's over 7 months from the time I have requested first withdrawal
I'm fed up
What I should reply to them?
Did Nick manage to get in contact with them?
Thanks
Я так розумію, ви вже їм відповіли, так? Тоді я чекав на відповідь і час від часу звертався до них, щоб прискорити процес.
I understand you already replied to them, right? Then I'd wait for the reply and contacted them from time to time to speed up the process.
так
Я просто не можу повірити, що їм все це потрібно !!!!
Вони відповіли,
Дякую за надане підтвердження (і за надіслані банківські рахунки бізнесу), це дуже корисно. Чи можете ви також надати доказ кредиту, отриманого від Hitachi Capital, щоб ми могли перевірити цей дохід, оскільки я впевнений, що ви можете наголосити, що це дуже велика сума грошей, і тому Комісія з азартних ігор вимагає від нас докази на його підтвердження. Це може бути, наприклад, у вигляді рахунка -фактури, який ви отримаєте під час оформлення кредиту.
Я з нетерпінням чекаю вашого повідомлення.
З повагою,
Я надіслав їм кредитну угоду та статистику свого бізнес -банку
Вони біль у тому, що
Сподіваюся, тепер їм все буде зрозуміло, і я отримаю виплату
Дякую
Yes I did
I just can't believe they need all of that!!!!
They Replied ,
Thank you for the confirmation provided (and for the business bank accounts sent over), it’s very helpful. Can you also provide the proof of the loan received from Hitachi Capital just so that we can verify that income, since I’m sure you can emphasise it is a very large amount of money, and therefore we are required by the Gambling Commission to have the proof to support it. This can be in the form of an invoice which you will have received at the time of taking out the loan, for example.
I look forward to hearing from you.
Kind Regards,
I have sent them Loan agreement and my business bank statments
They are pain in the a.s
I hope now everything will be clear for them and I will get the payment
Thanks
Який жарт 6 місяців, і всі хесселі підсумовують більшість казино, які вони здивовано беруть депозити і роблять все, щоб ускладнити отримання виграшу бажанням бути чесними онлайн -казино
What a joke 6 months and all the hassel sums up most casinos they glady take deposits and do everything to make it hard to get your winnings wish they was fair casions online
Я радий, що ви з ними співпрацюєте, і вони спілкуються з вами. Я відчуваю, що ти, можливо, кудись дінешся😀
I'm glad you cooperate with them and they communicate with you. I feel like you might be getting somewhere 😀
Привіт Даніелю,
Я сподіваюся
Я все ще не передзвонив їм, і мені сказали, що це має тривати 3 дні
Минулого разу вони сказали мені, що це повинно зайняти 3 дні, а потім більше 7 місяців
Сьогодні вони переходять на нову платформу, і повернути мої гроші може бути складніше
Дякую
Hi Daniel,
I hope so
I still did not hear back from them and have been told it should take 3days
Last time they have told me it should take 3 days turned to over 7 months
They are migrating to new platform from today it might be more complicated to get my money back
Thanks
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.