ФорумКазиноIrish Spins Casino - загальне обговорення

Irish Spins Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Marcel1231
|
19064 переглядів 75 відповідей |
|
12 3 4
Marcel1231
3 р. тому

Привіт Оскільки вони пов’язані з ibas, я не можу зрозуміти, чому ви не спробували вирішити свою проблему з ними. Якщо вони виявлять на вашу користь ірландські спіни, вони повинні виплатити. file

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

я знаю

Для вашої інформації UKGC не допоможе вам вирішити будь -які проблеми з грошима !!!

Тільки ADR може, якщо вас не влаштовує результат ADR, вам доведеться звернутися до суду.

Вони знають, що тому грають з усіма в ігри.



Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Нігельч,

Кожне казино має спеціальні ADR, ірландські спіни мають eCOGRA.

Я сподівався вирішити проблему безпосередньо з казино.

Але я сумніваюся, оскільки вони навіть не бажають повторювати мою скаргу на форумі.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

https://www.ibas-uk.com/consumers/registered-operator-directory/

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ось інформація для всіх, хто думає, що UKGC допоможе їм вирішити грошовий спір !!!

https://forums.moneysavingexpert.com/discussion/6096204/ukgc-is-useless


https://uk.trustpilot.com/review/www.gamblingcommission.gov.uk


Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Коли я знову переглядаю вашу справу, мені здається, що це саме той випадок, який можна вирішити дуже легко. Проблема в тому, що казино має передати вам контактну інформацію потрібній людині. Це не поширений випадок, коли казино стверджує, що ви порушили деякі умови, виграш анулюється, а ваш рахунок закривається. Тоді ви починаєте з ними сперечатися, тому що не знаєте про порушення деяких умов.

Вони в основному кажуть: Гаразд, нам потрібно провести додаткову перевірку, надіслати нам документи, що ви і зробили. Потім вони продовжують перевіряти, а потім зовсім забули про вашу справу. Коли ви знову зв’язалися з ними, здавалося, що ви досягли того, що було 6 місяців тому. Хтось інший помітив, що їм потрібно перевірити документи у вас, тому вони знову подали запит.

Якби вони відреагували на скаргу на нашому веб -сайті, то це можна було б вирішити протягом тижня 😕

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я впевнений, що вони не відреагують на скаргу на форумі

Їм байдуже

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Я щойно спілкувався з Ніком з цього приводу. Ми збираємося обговорити це на зустрічі, яка, ймовірно, відбудеться в середу. Вони просто не зацікавлені у розгляді справи, оскільки "вони не надто рекламують це казино" - це їхні слова. Це неприпустимо. Нам потрібно з'ясувати, що ми будемо робити з усією групою.


Вони ліниві розбиратися з вашою справою, тому що вони не дуже дбають про бренд. Я втратив дар мови. Нік збирається закрити справу сьогодні відповідно до того, що він мені сказав.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Сподіваюся, ви зможете втрутитися і змусити їх відтворити.

І всі інші будуть в курсі

Оскільки чекати на відповідь так довго неприпустимо

Вони неосвічені

Дякую

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Чи можна справу відновити?


Я хочу, щоб вони відповіли та пояснили все публічно


Я дуже страждав

Весь випадок коштував мені великого стресу та розчарування і досі не вирішений

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Справа наразі відкрита, але вони не дадуть відповіді, як ви вже могли помітити. Будь ласка, дайте мені час, ймовірно, до завтрашнього дня, і я розповім вам про це докладніше.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

В порядку

Велике спасибі

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт ,

Я хотів би поговорити з MR. Даніель БРУКС і вирішить справу

Якщо ми не можемо досягти мирного рішення, мені доведеться звернутися до суду.

Я з нетерпінням чекаю вашого повідомлення

З повагою


Я вчора надіслав їм електронного листа

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Якісь новини щодо моєї справи?

Я з нетерпінням чекаю вашого повідомлення

Дякую

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Так, Нік намагатиметься зв’язатися безпосередньо з казино (не через свого менеджера -партнера, якому, мабуть, це байдуже), і пояснить ситуацію та той факт, що у випадку, якщо вони продовжуватимуть ігнорувати це та зупинити виведення, це пошкодить їх рейтинг на нашому веб -сайті багато. Тому ми зараз збираємось зв’язатися з казино та спробуємо отримати контактну інформацію для когось іншого.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Щиро дякую, що зайшли

Дуже ціную це

Дякую

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Не хвилюйтесь, я просто хочу підкреслити, що у нас немає інструментів, щоб змусити їх виплачувати вам виграш. З іншого боку, ми хочемо спробувати всі можливі шляхи. Якщо це не вдасться, єдине, що ми можемо зробити і будемо робити, це значно знизити їх рейтинг, щоб переконатися, що інші гравці уникатимуть казино. Але почекаємо, якщо нам вдасться з кимось зв'язатися.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

я знаю

Спробуйте зв'язатися з Grace Media LTD, це казино з білою етикеткою, і вони мають договір оренди на Irish Spins.

Сподіваюся, це допомога

Дякую


Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Так, ми це знаємо.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Чи можу я поділитися контактними даними на форумі?

Я знайшов корисну інформацію

Про Грейс Медіа Лтд

Контактний номер та електронні листи директорів

Дякую

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого