Коли я знову переглядаю вашу справу, мені здається, що це саме той випадок, який можна вирішити дуже легко. Проблема в тому, що казино має передати вам контактну інформацію потрібній людині. Це не поширений випадок, коли казино стверджує, що ви порушили деякі умови, виграш анулюється, а ваш рахунок закривається. Тоді ви починаєте з ними сперечатися, тому що не знаєте про порушення деяких умов.
Вони в основному кажуть: Гаразд, нам потрібно провести додаткову перевірку, надіслати нам документи, що ви і зробили. Потім вони продовжують перевіряти, а потім зовсім забули про вашу справу. Коли ви знову зв’язалися з ними, здавалося, що ви досягли того, що було 6 місяців тому. Хтось інший помітив, що їм потрібно перевірити документи у вас, тому вони знову подали запит.
Якби вони відреагували на скаргу на нашому веб -сайті, то це можна було б вирішити протягом тижня 😕
When I'm looking at your case again, I feel like this is exactly the case that could be resolved very easily. The problem is that the casino would need to give you contact details to the right person. This isn't the common case where the casino claims you breached some terms and conditions, the winnings are voided and your account closed. Then you start arguing with them, because you're not aware of breaching some terms.
They basically say: OK, we need to do further verification, send us the documents, which you did. Then they keep checking it and then they forgot about your case completely. When you contacted them again, it looked like you got exactly to the point as you've been 6 months ago. Someone else noticed that they need to check documents from you so they requested it again.
If they reacted to the complaint on our website, then it could be all resolved within a week 😕
Автоматичний переклад.