Вони відповіли на мою електронну пошту відповідно до вашої поради.
Щоб уточнити, ми помітили, що багато переказів, що надходять на ваш поточний рахунок Lloyds, надходили з ("Мій рахунок"). Чи можете ви підтвердити, що це інший обліковий запис, яким ви користуєтесь і під вашим контролем? Якщо так, то чи можете Ви надати банківські виписки за цей рахунок за січень, лютий та березень, щоб ми могли повністю відстежити джерело коштів, використаних для азартних ігор?
Ми розуміємо, що це може здатися нав'язливим та обтяжливим запитом, проте майте на увазі, що Комісія з азартних ігор у цьому питанні дуже суворо регулює, щоб переконатися, що джерело коштів для азартної діяльності перевірено. Детальніше про це можна дізнатися за посиланням: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-business-want-to-know-about-your- фінансів
Якщо ви можете люб’язно надати запитувану інформацію якнайшвидше, це буде дуже вдячно, щоб ми могли переглянути та завершити цей процес та завершити незавершені вилучення коштів.
З повагою,
Мій повтор
Це мій обліковий запис Barclays, і він під моїм контролем
Я вже надіслав усі свої статистичні дані?
Для моїх рахунків Lloyds і Barclays
Чи хочете ви ще щось подати?
Я з нетерпінням чекаю від вас повідомлення Дякую
І я надіслав їм оригінальну електронну пошту
Шановний пане/пані
Будь ласка, будь ласка, знайдіть оригінальний електронний лист як доказ
Я вже надіслав свою банківську виписку за 3 місяці
Я надіслав 2 -місячну заяву за січень та лютий і мене попросили надіслати 3 -го за березень
Сподіваюся, зараз це буде вирішено
З повагою
Я додав заяву за березень відповідно до їх запиту
Очевидно, що вони отримали січень і лютий!
Оригінальний лист від 2021-03-30:
Дякуємо вам за нещодавню електронну пошту та документацію, ми дуже цінуємо вашу співпрацю та розуміння. Однак перед тим, як ми зможемо підписати це, у нас є лише кілька запитів щодо подальшого спостереження щодо вашого джерела коштів. Будь ласка, перегляньте запити нижче:
- Чи можете ви надати нам свою останню банківську виписку за березень, ми помітили, що ви надали лише два місяці, коли ми спочатку запитували три.
Будьте впевнені, це звичайна процедура, і промислові регулятори зобов’язують проводити ці перевірки, це відбувається з усіма гравцями, а не тільки з вами, і це дуже простий процес. Як тільки ми зможемо визначити ваше джерело коштів, ми зможемо затвердити ваш рахунок та обробити будь -які незавершені виведення коштів.
Наперед дякую за співпрацю та прошу вибачення за незручності.
З повагою,
Команда з питань ризиків та платежів
Сподіваюся, ви можете дати мені більше порад, оскільки я втомився і дуже серджуся, що вони хочуть знову все того ж документа.
They replied to my email as per your advice.
To clarify, we noticed that a lot of the transfers incoming to your Lloyds current account came from ("My account"). Can you confirm if this is another account which you use and is under your control? If so, can you kindly provide the bank statements for this account for January, February and March so that we can fully trace the source of the funds used to gamble?
We understand that this can appear to be an intrusive and onerous request, however please bear in mind that we are very strictly regulated by the Gambling Commission in this regard to make sure the source of funds for gambling activity is verified. You can find out more about this on the following link: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-businesses-want-to-know-about-your-finances
If you can kindly provide the requested information at the earliest opportunity it would be very much appreciated, so that we can review and complete this process and get your pending withdrawals completed.
Kind Regards,
My replay
That's my Barclays account and it is in my control
I did already sent all my statments?
For my Lloyds and Barclays accounts
Is there any thing else you want me to submit?
I look forward to hearing from you Thank you
And I did sent them original email
Dear Sir/Madam
Please kindly find attach original email as a proof
I have sent my 3 months bank statement already
I have sent 2 months statement for January and February and been ask to sent 3rd for March
I hope now that will be resolved
Kind Regards
I did attach statement for March as per they request
It is obvious that they have received January and February!
Original email dated 2021-03-30:
Thank you for your recent email and documentation, we really appreciate your co-operation and understanding. However, we just have a couple of follow-up requests on your source of funds before we can sign this off. Please see requests below:
- Can you provide us with your latest bank statement for March, we noticed that you have only provided two months when we originally requested three.
Rest assured, this is a routine procedure and we are obligated by industry regulators to conduct these checks, this happens to all players not just you and is a very straightforward process. Once we can determine your source of funds, then we can be put in a position to approve your account and process any pending withdrawals.
Thank you in advance for your co-operation and apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Risk and Payments Team
I hope you can give me more advice as i’m fed-up and very angry that they want all same document again.
Автоматичний переклад.