ФорумКазиноIrish Spins Casino - загальне обговорення

Irish Spins Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Marcel1231
|
18658 переглядів 75 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Marcel1231
3 р. тому

Якщо їм все ще потрібно зробити деякі перевірки KYC, то це практично не перевіряється. Як я вже сказав, надайте їм все, що їм потрібно, і спробуйте спочатку отримати свої гроші. Ви можете поскаржитися до UKGC. Якщо вони кажуть, що ви надіслали все необхідне, але все одно не платите вам через 6 місяців, я б звернувся до UKGC.

Важливо лише мати докази, що підтверджують, що ви надали все, що потрібно для казино, тому казино не може стверджувати, що причиною, чому ви так довго чекали, є якийсь відсутній документ, який вони від вас вимагали. Але якщо вони підтвердять, що у них є все необхідне, і все одно не будуть платити вам, тому що їм "потрібно більше часу", я б звернувся до UKGC.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Дякую за вашу пораду

Я надіслав їм електронний лист:




Я дуже розчарований тим, що мені доведеться чекати майже 6 місяців на ваше повторення, що ви не задоволені своїм чеком KYC

Я не розумію чому?

Будь ласка, поясніть, чому вам так довго відповідати

Я є самозайнятою особою, і я подаю податкову декларацію в кінці року.

Я вже надав усі документи

Будь ласка, дайте мені знати, які документи вам потрібні і на який період?

Я з нетерпінням чекаю вашого повідомлення

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Так, це я б теж сказав. Якщо вони кажуть, що вам не потрібні інші документи від вас, значить, немає підстав проводити додаткові перевірки через 6 місяців.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Сподіваюся, вони незабаром повторяться

Я від них ще не передзвонив

Вони навіть не хочуть повторювати мою скаргу на форумі

14 днів вже минуло, час подовжено на 7 днів

Дякую

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони відповіли на мою електронну пошту відповідно до вашої поради.


Щоб уточнити, ми помітили, що багато переказів, що надходять на ваш поточний рахунок Lloyds, надходили з ("Мій рахунок"). Чи можете ви підтвердити, що це інший обліковий запис, яким ви користуєтесь і під вашим контролем? Якщо так, то чи можете Ви надати банківські виписки за цей рахунок за січень, лютий та березень, щоб ми могли повністю відстежити джерело коштів, використаних для азартних ігор?

Ми розуміємо, що це може здатися нав'язливим та обтяжливим запитом, проте майте на увазі, що Комісія з азартних ігор у цьому питанні дуже суворо регулює, щоб переконатися, що джерело коштів для азартної діяльності перевірено. Детальніше про це можна дізнатися за посиланням: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-business-want-to-know-about-your- фінансів

Якщо ви можете люб’язно надати запитувану інформацію якнайшвидше, це буде дуже вдячно, щоб ми могли переглянути та завершити цей процес та завершити незавершені вилучення коштів.

З повагою,




Мій повтор

Це мій обліковий запис Barclays, і він під моїм контролем

Я вже надіслав усі свої статистичні дані?

Для моїх рахунків Lloyds і Barclays

Чи хочете ви ще щось подати?

Я з нетерпінням чекаю від вас повідомлення Дякую


І я надіслав їм оригінальну електронну пошту

Шановний пане/пані

Будь ласка, будь ласка, знайдіть оригінальний електронний лист як доказ


Я вже надіслав свою банківську виписку за 3 місяці

Я надіслав 2 -місячну заяву за січень та лютий і мене попросили надіслати 3 -го за березень

Сподіваюся, зараз це буде вирішено

З повагою



Я додав заяву за березень відповідно до їх запиту

Очевидно, що вони отримали січень і лютий!



Оригінальний лист від 2021-03-30:


Дякуємо вам за нещодавню електронну пошту та документацію, ми дуже цінуємо вашу співпрацю та розуміння. Однак перед тим, як ми зможемо підписати це, у нас є лише кілька запитів щодо подальшого спостереження щодо вашого джерела коштів. Будь ласка, перегляньте запити нижче:


- Чи можете ви надати нам свою останню банківську виписку за березень, ми помітили, що ви надали лише два місяці, коли ми спочатку запитували три.


Будьте впевнені, це звичайна процедура, і промислові регулятори зобов’язують проводити ці перевірки, це відбувається з усіма гравцями, а не тільки з вами, і це дуже простий процес. Як тільки ми зможемо визначити ваше джерело коштів, ми зможемо затвердити ваш рахунок та обробити будь -які незавершені виведення коштів.


Наперед дякую за співпрацю та прошу вибачення за незручності.


З повагою,


Команда з питань ризиків та платежів






Сподіваюся, ви можете дати мені більше порад, оскільки я втомився і дуже серджуся, що вони хочуть знову все того ж документа.


Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Якби я був на вашому місці і настільки розчарував, я б знову надіслав їм електронний лист із усіма твердженнями у форматі pdf просто для того, щоб переконатися, що не може бути помилки у тому, що щось знову не вистачає.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Нігельч


Буду чекати на їхню відповідь

Я хочу побачити, що вони відповідають

Я такий злий всередині

Я дуже здивований, що вони так ставляться до своїх клієнтів!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

чому казино таке веселе ???? 🙂

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Тож після 6 місяців очікування їм потрібно щось, що ви надіслали їм 6 місяців тому ... неймовірне.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Якби я був на вашому місці і настільки розчарував, я б знову надіслав їм електронний лист із усіма твердженнями у форматі pdf просто для того, щоб переконатися, що не може бути помилки у тому, що щось знову не вистачає.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я б зробив те саме, якщо чесно. Хоча це було надіслано раніше, це не означає, що вони його мають. Напевно, хтось його втратив.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Я надіслав їм електронний лист:


Я не можу повірити, що ви знову попросили мене надіслати ті самі документи.

Ви порушили власні положення та умови, затримуючи зняття коштів протягом необґрунтованого часу без причини.

Я повинен бути повідомлений у розумний термін, що ви не задоволені моєю перевіркою KYC!

Я очікую виплати протягом 7 днів

Я дав вам достатньо часу для перевірки KYC

Я з нетерпінням чекаю вашого повідомлення

.................................................. ............


Буду чекати на їхню відповідь

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

file Якщо ви не отримуєте свої гроші і все ще сперечаєтесь, вони пов’язані з ibas, і ви можете попросити їх виступити посередником у суперечці

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дуже дякую за ваші поради nigeljc

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Ласкаво просимо🤗

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Нігельч

Вони пов'язані з eCOGRA

Дякую

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Просто повідомте нас, коли ви отримаєте від них відповідь 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

я дам тобі знати

Дякую

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Я від них ще не передзвонив

Вони не мають жодного виправдання

Вони навіть не хочуть повторювати мою скаргу на форумі

19 днів вже минуло !!!


Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Хм, це не звучить добре, але, наскільки вони мають ліцензію у Великобританії, я б не сказав, що все втрачено.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніель

Я надішлю їм електронний лист

Я готую всі електронні листи і надішлю їх до UKGC як доказ.

Оскільки я більше не можу з ними мати справу

Дякую

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого