ФорумКазиноIrish Spins Casino - загальне обговорення

Irish Spins Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Marcel1231
|
19083 переглядів 75 відповідей |
|
1 2...4
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Irish Spins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Привіт,

У мене є проблеми з виходом із ірландського спіно казино

Я чекаю на відкликання зараз 6 місяців?


Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

6 місяців? ОЦЕ ТАК! Тоді в чому конкретно питання? Чому ви так довго чекали?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони нарешті відповіли сьогодні після майже 6 місяців

Ми пишемо далі до нашого останнього повідомлення стосовно вашого поточного запиту щодо вашого облікового запису та очікування виведення, і на який ми, здається, ще чекаємо відповіді.

Повторюємо, хоча ми цінуємо, що Ви вже надали нам деякі документи, але, на жаль, вони не допомогли нам повністю встановити джерело фінансування Вашої азартної діяльності разом з нами, як це передбачено нормативно -правовими актами. Для того, щоб ми мали змогу завершити перевірку та довести цю справу до кінця, ми просимо вашої допомоги, допомагаючи роз’яснити кілька моментів.

З документації ми можемо побачити, що обліковий запис, який використовується для вашої азартної діяльності, є вашим обліковим записом Barclays, і що це, здається, фінансується за рахунок комбінації відшкодувань від інших операторів азартних ігор та переказів від фізичних осіб та, як видається, рахунків інших банків, що є у ваше ім'я, включаючи припущення, банківський рахунок Lloyds, за яким ви також надали нам виписки. На жаль, жоден із цих документів не відображає виплати заробітної плати та не вказує на регулярні заробітки чи доходи. Рахунок Lloyds, зокрема, складається лише з переказів коштів на і з того, що ми вважаємо іншими банківськими рахунками, пов’язаними з вами.

Для того, щоб ми могли завершити наші перевірки, будь ласка, надайте інформацію про ваш дохід разом із підтверджуючими документами, щоб підтвердити це, а також трохи більше інформації про різні перекази коштів на рахунок Barclays, які потім складають основу ваших коштів на азартні ігри. Незважаючи на те, що ми розуміємо, що частина фінансування стосується відшкодування коштів від інших операторів азартних ігор, і ви надали скріншоти фінансових транзакцій з невідомих азартних рахунків, ми, на жаль, повідомляємо, що ми не можемо покладатися на належну перевірку, проведену іншими операторами, і ми повинні мати можливість проводити власні незалежні перевірки.

Нарешті, ми цінуємо, що це питання триває вже деякий час, але, як вам буде відомо з вашого досвіду роботи з іншими операторами, доступність та перевірка джерел фінансування є ліцензією та нормативною вимогою, які ми не можемо оминути, незалежно від того, як би ми хотіли. Однак ми запевняємо вас, що ваші кошти залишаються в безпеці до тих пір, поки ми не зможемо завершити перевірку належної перевірки, і ми продовжуємо працювати разом з вами, щоб довести це питання до задовільного завершення. З цією метою ми будемо вдячні, якщо Ви надасте нам необхідну інформацію при першій зручності.



Чи порушували вони власні умови та умови, затримуючи зняття коштів протягом необґрунтованого часу без причини?

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Будь ласка, подайте скаргу з цього приводу. Я ледве можу зрозуміти, чому казино вимагає від вас всього цього. Вони не банк, вони не поліція, вони не приватне детективне агентство, тому вони повинні дивитися лише на свої справи. Їхня справа повинна полягати в тому, щоб переконатися, що ви не неповнолітні, і щоб вони надсилали гроші тій самій людині, яка зробила депозит у своєму казино. Це воно. Я також бачу, що вони мають британську ліцензію. Це дає вам набагато більші шанси нарешті отримати виграш.

Чесно кажучи, я взагалі німий ...

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Типово для підлих казино, які хочуть отримати доказ доступності джерела доходу. S ** TI самостійно виключається з усіх азартних казино Великобританії саме з цієї причини, тому що UKGC надав їм новий набір правил, якими ви маєте займатися. Не коли ви вносите депозит, вони не перевірятимуть доступність, а лише тоді, коли ви знімаєте кошти. SCUM UKGC😡

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Мені їх набридло

Вони мене довго ігнорували

Я знаю, що вони приймають P ** S

Я подав офіційну скаргу 7 серпня, але вони не дали остаточної відповіді протягом 8 тижнів

Все, що мені потрібно знати, чи порушили вони власні умови та умови, затримуючи зняття коштів протягом необґрунтованого часу без причини?


Я ціную вашу пораду


Я думаю, що скарга мені в цьому випадку не допоможе


Автоматичний переклад.
3 р. тому

Nigeljc Я повністю з вами згоден

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Чесно кажучи, важко сказати, чи порушили вони ТК. Можуть стверджувати, що у них є на це підстави, оскільки ви не доставили їм усе необхідне. З іншого боку, ви маєте право стверджувати, що те, що вони вимагали, не є розумним, тому немає сенсу надсилати їм це.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Сподіваюся, це буде вирішено

Вони не давали мені знати, що вони довго не могли бути задоволені чеком KYC

Якби вони пояснили, що раніше я міг би отримати виплату швидше

Отже, вони безпричинно затримували зняття коштів протягом необґрунтованого часу?


Одного разу, очевидно, мій рахунок був обмежений, і я все ще міг би внести гроші та пограти на своєму веб -сайті

Будь ласка, дайте пораду

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Будь ласка, дайте мені знати, що я повинен повторити їм стосовно електронної пошти:

Ми пишемо далі до нашого останнього повідомлення стосовно вашого поточного запиту щодо вашого облікового запису та очікування виведення, і на який ми все ще чекаємо відповіді.

Повторюємо, хоча ми цінуємо, що Ви вже надали нам деякі документи, але, на жаль, вони не допомогли нам повністю встановити джерело фінансування Вашої азартної діяльності разом з нами, як це передбачено нормативно -правовими актами. Для того, щоб ми мали змогу завершити перевірку та довести цю справу до кінця, ми просимо вашої допомоги, допомагаючи роз’яснити кілька моментів.

Ми можемо побачити з документації, що обліковий запис, який використовується для вашої азартної діяльності, є вашим обліковим записом Barclays, і що це, здається, фінансується за рахунок комбінації відшкодувань від інших операторів азартних ігор та переказів від фізичних осіб та, як видається, рахунків інших банків, що є у ваше ім'я, включаючи припущення, банківський рахунок Lloyds, за яким ви також надали нам виписки. На жаль, жоден із цих документів не відображає виплати заробітної плати та не вказує на регулярні заробітки чи доходи. Рахунок Lloyds, зокрема, складається лише з переказів коштів на і з того, що ми вважаємо іншими банківськими рахунками, пов’язаними з вами.

Для того, щоб ми могли завершити наші перевірки, будь ласка, надайте інформацію про ваш дохід разом із підтверджуючими документами, щоб підтвердити це, а також трохи більше інформації про різні перекази коштів на рахунок Barclays, які потім складають основу ваших коштів на азартні ігри. Незважаючи на те, що ми розуміємо, що частина фінансування стосується відшкодування коштів від інших операторів азартних ігор, і ви надали скріншоти фінансових транзакцій з невідомих азартних рахунків, ми, на жаль, повідомляємо, що ми не можемо покладатися на належну перевірку, проведену іншими операторами, і ми повинні мати можливість проводити власні незалежні перевірки.

Нарешті, ми цінуємо, що це питання триває вже деякий час, але, як вам буде відомо з вашого досвіду роботи з іншими операторами, доступність та перевірка джерел фінансування є ліцензією та нормативною вимогою, які ми не можемо оминути, незалежно від того, як би ми хотіли. Однак ми запевняємо вас, що ваші кошти залишаються в безпеці до тих пір, поки ми не зможемо завершити перевірку належної перевірки, і ми продовжуємо працювати разом з вами, щоб довести це питання до задовільного завершення. З цією метою ми будемо вдячні, якщо Ви надасте нам необхідну інформацію при першій зручності.


Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Чесно кажучи, я подав би скаргу на наш веб -сайт, якщо ви цього ще не зробили. У нас є команда професіоналів, які зосереджені виключно на вирішенні скарг гравців. В принципі, я хотів би знати, чи має право казино запитати, що вони від вас просять. Якщо це так, я б надав їм усе, що вони попросять, зібрав виграш і закрив рахунок. З іншого боку, якщо вони не мають права вимагати додаткових документів, я подав би до органу ліцензування.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Немає сенсу, що нова комісія з азартних ігор Великої Британії запровадила нові закони, згідно з якими гравець повинен на запит постачальника постачати джерело доходу щодо суми, яку він депонує. Ви повинні надати банківські виписки PAYE, якщо вас попросять. Якщо гравець не може надати джерело доходу, казино має право утримати будь -які виплати. Ось де вони у вас є. Як я вже говорив, це причина, чому я виключив себе з усіх казино, що належать до британської комісії з азартних ігор, тому що я не хотів, щоб казино впирало їх у мій приватний банківський бізнес. Це диявольська свобода !!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Я подав скаргу на ваш веб -сайт

Я буду чекати, поки казино переграє з цього приводу


Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized417
3 р. тому

Ось цього я боявся. Я б не повірив, що казино зробило це лише тому, що вони цього хотіли, але, схоже, вони мають сильну підтримку своїх дій у законодавстві Великобританії.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Я розумію, що вони повинні робити перевірки KYC

Що я не розумію, чому їм знадобилося майже 6 місяців, щоб відповісти, що вони не задоволені !!!

Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Правда, насправді це звучить нереально. 6 місяців на відповідь 😀 🙁

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Так

Чи повинен я надіслати їм електронну пошту, що я буду висвітлювати цю проблему на кожному форумі казино та засобах масової інформації?

Я відчував, що зі мною поводилися дуже погано.

Тривалий час ігнорується

Витрачаючи так багато часу

Скільки стресу та розчарування вони викликали у мене !!!

Я з нетерпінням чекаю від вас повідомлення Дякую



Автоматичний переклад.
Marcel1231
3 р. тому

Насправді я сказав би їм лише те, що якщо вони не впораються з цим протягом тижня, ви звернетесь до UKGC. Тоді я дійсно подав би його до UKGC. Я не думаю, що написання матеріалів на онлайн -форумах мало б значення.

Я б сказав - чи потрібно вам щось подати? Немає? Добре, тоді у вас є тиждень, щоб підтвердити мій обліковий запис. Тоді я б звернувся до UKGC.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Дякую

Мій обліковий запис підтверджено

Я перевірений гравець більше 1 року

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого