3 р. тому
Тут ви можете обговорити Irish Spins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 місяців? ОЦЕ ТАК! Тоді в чому конкретно питання? Чому ви так довго чекали?
6 months? WOW! Then what exactly is the issue? Why have you been waiting for so long?
Вони нарешті відповіли сьогодні після майже 6 місяців
Ми пишемо далі до нашого останнього повідомлення стосовно вашого поточного запиту щодо вашого облікового запису та очікування виведення, і на який ми, здається, ще чекаємо відповіді.
Повторюємо, хоча ми цінуємо, що Ви вже надали нам деякі документи, але, на жаль, вони не допомогли нам повністю встановити джерело фінансування Вашої азартної діяльності разом з нами, як це передбачено нормативно -правовими актами. Для того, щоб ми мали змогу завершити перевірку та довести цю справу до кінця, ми просимо вашої допомоги, допомагаючи роз’яснити кілька моментів.
З документації ми можемо побачити, що обліковий запис, який використовується для вашої азартної діяльності, є вашим обліковим записом Barclays, і що це, здається, фінансується за рахунок комбінації відшкодувань від інших операторів азартних ігор та переказів від фізичних осіб та, як видається, рахунків інших банків, що є у ваше ім'я, включаючи припущення, банківський рахунок Lloyds, за яким ви також надали нам виписки. На жаль, жоден із цих документів не відображає виплати заробітної плати та не вказує на регулярні заробітки чи доходи. Рахунок Lloyds, зокрема, складається лише з переказів коштів на і з того, що ми вважаємо іншими банківськими рахунками, пов’язаними з вами.
Для того, щоб ми могли завершити наші перевірки, будь ласка, надайте інформацію про ваш дохід разом із підтверджуючими документами, щоб підтвердити це, а також трохи більше інформації про різні перекази коштів на рахунок Barclays, які потім складають основу ваших коштів на азартні ігри. Незважаючи на те, що ми розуміємо, що частина фінансування стосується відшкодування коштів від інших операторів азартних ігор, і ви надали скріншоти фінансових транзакцій з невідомих азартних рахунків, ми, на жаль, повідомляємо, що ми не можемо покладатися на належну перевірку, проведену іншими операторами, і ми повинні мати можливість проводити власні незалежні перевірки.
Нарешті, ми цінуємо, що це питання триває вже деякий час, але, як вам буде відомо з вашого досвіду роботи з іншими операторами, доступність та перевірка джерел фінансування є ліцензією та нормативною вимогою, які ми не можемо оминути, незалежно від того, як би ми хотіли. Однак ми запевняємо вас, що ваші кошти залишаються в безпеці до тих пір, поки ми не зможемо завершити перевірку належної перевірки, і ми продовжуємо працювати разом з вами, щоб довести це питання до задовільного завершення. З цією метою ми будемо вдячні, якщо Ви надасте нам необхідну інформацію при першій зручності.
Чи порушували вони власні умови та умови, затримуючи зняття коштів протягом необґрунтованого часу без причини?
They have finally reply today after nearly 6 months
We are writing further to our last communication regarding your on-going query relating to your account and pending withdrawal, and to which we still appear to be awaiting a response.
To reiterate, whilst we appreciate that you have already supplied us with some documents, unfortunately, these have not helped us to fully establish the source of funding for your gambling activity with us, and as required by regulation. In order for us to be able to complete our checks and bring this matter to a close, we would request your assistance in helping to clarify a few points.
We can see from the documentation provided that the account used for your gambling activity is your Barclays account, and that this appears to be funded through a combination of refunds from other gambling operators and transfers from individuals and what appear to be other banks accounts held in your name, including we assume, the Lloyds bank account for which you have also provided us statements. Unfortunately neither of these documents appear to show a salary payment or provide any indication of regular earnings or income. The Lloyds account in particular seems to consist only of transfers of funds to and from what we assume to be are other bank accounts linked to yourself.
In order for us to be able to complete our checks please could you provide information about your income together with the supporting documents to confirm this, as well as a little more information about the various transfers of funds into the Barclays account which then form the basis of your funds for gambling. Whilst we appreciate that some of the funding relates to refunds from other gambling operators and you have provided screenshots of financial transactions from unidentified gambling accounts, we regret to advise that we cannot rely on the due diligence conducted by other operators and need to be able to undertake our own independent checks.
Finally, we do appreciate that this matter has been ongoing for some time now, but as you will be aware from your experience with other operators, affordability and source of funds checks are a licence and regulatory requirement which we are unable to overlook, no matter how much we would like to. We would however assure you that your funds remain safe until such time as we have been able to complete our due diligence checks, and we remain committed to working with you to bring this matter to a satisfactory conclusion. To that end we would be grateful if you could provide us with the information requested at your earliest convenience.
Did they breached their own terms and conditions by holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason?
Будь ласка, подайте скаргу з цього приводу. Я ледве можу зрозуміти, чому казино вимагає від вас всього цього. Вони не банк, вони не поліція, вони не приватне детективне агентство, тому вони повинні дивитися лише на свої справи. Їхня справа повинна полягати в тому, щоб переконатися, що ви не неповнолітні, і щоб вони надсилали гроші тій самій людині, яка зробила депозит у своєму казино. Це воно. Я також бачу, що вони мають британську ліцензію. Це дає вам набагато більші шанси нарешті отримати виграш.
Чесно кажучи, я взагалі німий ...
Please, submit a complaint regarding this. I can barely understand why the casino requires all of this from you. They're not a bank, they're not a police, they're not a private detective agency so they should only mind their business. Their business should be to make sure that you're not underage and that they send money to the same person who made the deposits in their casino. That's it. I can also see that they have a British license. That gives you much higher chance of finally getting your winnings.
I'm really speechless to be honest...
Типово для підлих казино, які хочуть отримати доказ доступності джерела доходу. S ** TI самостійно виключається з усіх азартних казино Великобританії саме з цієї причини, тому що UKGC надав їм новий набір правил, якими ви маєте займатися. Не коли ви вносите депозит, вони не перевірятимуть доступність, а лише тоді, коли ви знімаєте кошти. SCUM UKGC😡
Typical of scummy casinos wanting proof of income affordability source of income S**T I self excluded from all UK gambling casinos for that very reason because the UKGC gave them a new set of rules to do you over. Not when you deposit they won’t check affordability then only when you withdraw. SCUM UKGC😡
Привіт Даніелю,
Мені їх набридло
Вони мене довго ігнорували
Я знаю, що вони приймають P ** S
Я подав офіційну скаргу 7 серпня, але вони не дали остаточної відповіді протягом 8 тижнів
Все, що мені потрібно знати, чи порушили вони власні умови та умови, затримуючи зняття коштів протягом необґрунтованого часу без причини?
Я ціную вашу пораду
Я думаю, що скарга мені в цьому випадку не допоможе
Hi Daniel,
I'm fed up with them
They have ignored me for long time
I know they taking the P**S
I have submitted formal complaint on the 7th of August and they did not reply with final response within 8 weeks
All I need to know if they breached their own terms and conditions by holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason?
I do appreciate your advice
I think the complaint will not help me in that case
Чесно кажучи, важко сказати, чи порушили вони ТК. Можуть стверджувати, що у них є на це підстави, оскільки ви не доставили їм усе необхідне. З іншого боку, ви маєте право стверджувати, що те, що вони вимагали, не є розумним, тому немає сенсу надсилати їм це.
Honestly, it's hard to say if they breached their TCs. The can claim that they have reason to do so since you didn't deliver them everything they required. On the other, you have right to claim that what they required isn't reasonable thus there no point in sending it to them.
Привіт Даніелю,
Сподіваюся, це буде вирішено
Вони не давали мені знати, що вони довго не могли бути задоволені чеком KYC
Якби вони пояснили, що раніше я міг би отримати виплату швидше
Отже, вони безпричинно затримували зняття коштів протягом необґрунтованого часу?
Одного разу, очевидно, мій рахунок був обмежений, і я все ще міг би внести гроші та пограти на своєму веб -сайті
Будь ласка, дайте пораду
Hi Daniel,
I hope that will be resolved
They didn't let me know that they could not be satisfied with the KYC check for long time
If they did explain that earlier I could get the payment quicker
So they have bybeen holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason?
At one point apparently my account has been restricted and I could still deposit the money and play on theire website
Please kindly advise
Привіт Даніелю,
Будь ласка, дайте мені знати, що я повинен повторити їм стосовно електронної пошти:
Ми пишемо далі до нашого останнього повідомлення стосовно вашого поточного запиту щодо вашого облікового запису та очікування виведення, і на який ми все ще чекаємо відповіді.
Повторюємо, хоча ми цінуємо, що Ви вже надали нам деякі документи, але, на жаль, вони не допомогли нам повністю встановити джерело фінансування Вашої азартної діяльності разом з нами, як це передбачено нормативно -правовими актами. Для того, щоб ми мали змогу завершити перевірку та довести цю справу до кінця, ми просимо вашої допомоги, допомагаючи роз’яснити кілька моментів.
Ми можемо побачити з документації, що обліковий запис, який використовується для вашої азартної діяльності, є вашим обліковим записом Barclays, і що це, здається, фінансується за рахунок комбінації відшкодувань від інших операторів азартних ігор та переказів від фізичних осіб та, як видається, рахунків інших банків, що є у ваше ім'я, включаючи припущення, банківський рахунок Lloyds, за яким ви також надали нам виписки. На жаль, жоден із цих документів не відображає виплати заробітної плати та не вказує на регулярні заробітки чи доходи. Рахунок Lloyds, зокрема, складається лише з переказів коштів на і з того, що ми вважаємо іншими банківськими рахунками, пов’язаними з вами.
Для того, щоб ми могли завершити наші перевірки, будь ласка, надайте інформацію про ваш дохід разом із підтверджуючими документами, щоб підтвердити це, а також трохи більше інформації про різні перекази коштів на рахунок Barclays, які потім складають основу ваших коштів на азартні ігри. Незважаючи на те, що ми розуміємо, що частина фінансування стосується відшкодування коштів від інших операторів азартних ігор, і ви надали скріншоти фінансових транзакцій з невідомих азартних рахунків, ми, на жаль, повідомляємо, що ми не можемо покладатися на належну перевірку, проведену іншими операторами, і ми повинні мати можливість проводити власні незалежні перевірки.
Нарешті, ми цінуємо, що це питання триває вже деякий час, але, як вам буде відомо з вашого досвіду роботи з іншими операторами, доступність та перевірка джерел фінансування є ліцензією та нормативною вимогою, які ми не можемо оминути, незалежно від того, як би ми хотіли. Однак ми запевняємо вас, що ваші кошти залишаються в безпеці до тих пір, поки ми не зможемо завершити перевірку належної перевірки, і ми продовжуємо працювати разом з вами, щоб довести це питання до задовільного завершення. З цією метою ми будемо вдячні, якщо Ви надасте нам необхідну інформацію при першій зручності.
Hi Daniel,
Please kindly let me know what should I replay to them regarding they email:
We are writing further to our last communication regarding your on-going query relating to your account and pending withdrawal, and to which we still appear to be awaiting a response.
To reiterate, whilst we appreciate that you have already supplied us with some documents, unfortunately, these have not helped us to fully establish the source of funding for your gambling activity with us, and as required by regulation. In order for us to be able to complete our checks and bring this matter to a close, we would request your assistance in helping to clarify a few points.
We can see from the documentation provided that the account used for your gambling activity is your Barclays account, and that this appears to be funded through a combination of refunds from other gambling operators and transfers from individuals and what appear to be other banks accounts held in your name, including we assume, the Lloyds bank account for which you have also provided us statements. Unfortunately neither of these documents appear to show a salary payment or provide any indication of regular earnings or income. The Lloyds account in particular seems to consist only of transfers of funds to and from what we assume to be are other bank accounts linked to yourself.
In order for us to be able to complete our checks please could you provide information about your income together with the supporting documents to confirm this, as well as a little more information about the various transfers of funds into the Barclays account which then form the basis of your funds for gambling. Whilst we appreciate that some of the funding relates to refunds from other gambling operators and you have provided screenshots of financial transactions from unidentified gambling accounts, we regret to advise that we cannot rely on the due diligence conducted by other operators and need to be able to undertake our own independent checks.
Finally, we do appreciate that this matter has been ongoing for some time now, but as you will be aware from your experience with other operators, affordability and source of funds checks are a licence and regulatory requirement which we are unable to overlook, no matter how much we would like to. We would however assure you that your funds remain safe until such time as we have been able to complete our due diligence checks, and we remain committed to working with you to bring this matter to a satisfactory conclusion. To that end we would be grateful if you could provide us with the information requested at your earliest convenience.
Чесно кажучи, я подав би скаргу на наш веб -сайт, якщо ви цього ще не зробили. У нас є команда професіоналів, які зосереджені виключно на вирішенні скарг гравців. В принципі, я хотів би знати, чи має право казино запитати, що вони від вас просять. Якщо це так, я б надав їм усе, що вони попросять, зібрав виграш і закрив рахунок. З іншого боку, якщо вони не мають права вимагати додаткових документів, я подав би до органу ліцензування.
Honestly, I'd submit a complaint on our website if you haven't done it yet. We have a team of professionals who're focused exclusively on dealing with player complaints. Basically, I'd like to know if the casino has right to ask what they're asking from you. If it's so, then I would provide them everything they ask, collected the winnings and closed the account. On the other hand, if they have no right to ask for more documents, I'd submitted to the licensing authority.
Немає сенсу, що нова комісія з азартних ігор Великої Британії запровадила нові закони, згідно з якими гравець повинен на запит постачальника постачати джерело доходу щодо суми, яку він депонує. Ви повинні надати банківські виписки PAYE, якщо вас попросять. Якщо гравець не може надати джерело доходу, казино має право утримати будь -які виплати. Ось де вони у вас є. Як я вже говорив, це причина, чому я виключив себе з усіх казино, що належать до британської комісії з азартних ігор, тому що я не хотів, щоб казино впирало їх у мій приватний банківський бізнес. Це диявольська свобода !!
No point the newish UK Gambling Commission have brought in new laws where a player must when requested provider source of income relative to the amount being deposited by the player. You have to provide bank statements PAYE if asked for. If the player can’t provide source of income then the casino has the right to withhold any withdrawals due. That’s where they have you. As I stated before that’s the reason I self excluded from all casinos affiliated to the UK gambling commission because I didn’t want a casino sticking their noses into my private banking business. It’s a diabolical Liberty!!
Привіт Даніелю,
Я подав скаргу на ваш веб -сайт
Я буду чекати, поки казино переграє з цього приводу
Дякую
Hi Daniel,
I have submitted complaint on your website
I will wait for casino to replay regarding this matter
Thanks
Ось цього я боявся. Я б не повірив, що казино зробило це лише тому, що вони цього хотіли, але, схоже, вони мають сильну підтримку своїх дій у законодавстві Великобританії.
That's what I was afraid of. I wouldn't believe the casino did only because they wanted, but it seems they've got strong support for their actions in the UK law.
Привіт Даніелю,
Я розумію, що вони повинні робити перевірки KYC
Що я не розумію, чому їм знадобилося майже 6 місяців, щоб відповісти, що вони не задоволені !!!
Hi Daniel,
I do understand that they have to do KYC checks
What I don't understand why took them nearly 6 months to reply that they are not satisfied!!!
Правда, насправді це звучить нереально. 6 місяців на відповідь 😀 🙁
True, it actually sounds unreal. 6 months to reply 😀 🙁
Привіт Даніелю,
Так
Чи повинен я надіслати їм електронну пошту, що я буду висвітлювати цю проблему на кожному форумі казино та засобах масової інформації?
Я відчував, що зі мною поводилися дуже погано.
Тривалий час ігнорується
Витрачаючи так багато часу
Скільки стресу та розчарування вони викликали у мене !!!
Я з нетерпінням чекаю від вас повідомлення Дякую
Hi Daniel,
Yes
Should I send them en email that I will be higlighting that problem on every single casino forum and media?
As I felt as I have been treated very badly.
Being ignored for long time
Wasting so much time
The amount of stress and frustration they have caused me!!!
I look forward to hearing from you Thank you
Насправді я сказав би їм лише те, що якщо вони не впораються з цим протягом тижня, ви звернетесь до UKGC. Тоді я дійсно подав би його до UKGC. Я не думаю, що написання матеріалів на онлайн -форумах мало б значення.
Я б сказав - чи потрібно вам щось подати? Немає? Добре, тоді у вас є тиждень, щоб підтвердити мій обліковий запис. Тоді я б звернувся до UKGC.
Actually I would only tell them that if they don't deal with it within a week, you're going to contact the UKGC. Then I would really submit it to the UKGC. I don't think that writing stuff around online forums would make any difference.
I'd say - is there anything you need me to submit? No? OK, then you have a week to verify my account. Then I would approach the UKGC.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.