ФорумКазиноInterwetten Casino - загальне обговорення

Interwetten Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
1283 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Interwetten Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Опубліковано Radka видалено
1 рік тому

Я зняв 4000 євро в цьому казино. Хоча мій обліковий запис повністю автентифікований, я здійснив зняття, але до 300 євро, казино, з яким я виграв 4000, і я подав запит на зняття, заблокувало мій рахунок і знову попросило мене надати ідентифікаційні документи, куди я їх знову надіслав. на жаль, минув місяць, і мені сказали, що це займе від 7 до 10 робочих днів, коли у мене виникнуть запитання, вони постійно кажуть мені, коли у нас буде щось нове, вас поінформують. Зауважу, що я доклала зусиль з дітьми з Гурів, може у них щось вийде і я тільки чекаю


Автоматичний переклад.
tasgiot
1 рік тому

Привіт!

Мушу сказати, що я радий, що ви знайшли цей сайт і подали скаргу . Те, що ви описали, звучить якось дивно. Я б принаймні очікував якогось пояснення. Я вважаю, що казино викликає у вас великий стрес, просто тримаючи вас осторонь від поточних подій. Ну, я не можу цього змінити, з іншого боку, я впевнений, що Нік докладе всіх зусиль, щоб допомогти тобі.

Не соромтеся оновлювати нас тут час від часу. Я хочу не відставати від прогресу. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для цього немає абсолютно жодних причин. на жаль, казино, в яких я граю та мої друзі, не поважають гравця, а також контрольний комітет не хвилює, тому вони здаються нам усім сміттям

Автоматичний переклад.
tasgiot
1 рік тому

Я розумію вашу стурбованість. Особисто я чекаю певного прогресу в розгляді скарги, на даний момент я мало що можу зробити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Interwetten обдурив мене!!! Я відкрив рахунок, вніс 35 євро і пішов отримати свій бонус за перший депозит у казино!

Ми вас виключили, каже він!!!!!!!

Вони виключили мене, навіть не знаючи мене, не повідомивши мене, просто тому, що вони хотіли! Але вони повинні були мене повідомити!


Вони мене так і не повідомили, забрали мої вклади, а тепер їм байдуже!!! Вони ввели мене в оману, щоб забрати мої вклади, а тепер кажуть, що звільнили!

Автоматичний переклад.
Spyros198519
1 рік тому

Я радий, що ви подали скаргу , тому що це звучить мені досить підозріло. Очевидно, я мало знаю про ситуацію в цілому, але я бажаю вам справедливого завершення.

Можливо, ви б хотіли щось додати зараз?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Велике спасибі !


Я чекаю відповіді Гуру після спілкування, яке він матиме з компанією interwetten.gr.


Знову дякую!

Автоматичний переклад.
Spyros198519
1 рік тому

Ласкаво просимо 🙂.

Якщо ви бажаєте поділитися деякими ідеями зі скарги, можете це зробити. Я б сказав, що гравці повинні знати, з чим ви маєте справу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Interwetten.com

Я не знаю, чи це конкретно те казино, яке описане в ланцюжку.

Моя історія про Interwetten.

Раніше я грав майже виключно на цій платформі – мені просто здалося, що це добре. У якийсь момент я роками грав у Wild Swarm. І будь-хто, хто знає цю гру, знає, що для досягнення МАКСИМАЛЬНОГО рівня (рівень 5) потрібно робити досить багато часу і багато обертів. Особливість полягає в тому, що якщо вам це вдасться, ви можете викликати рій з кожною бджолою, яка залітає у вулик - це означає 10 безкоштовних обертань із великою кількістю диких символів.


Я досяг цього в якийсь момент, здається, я грав зі ставкою 1 або 2 євро, тому що на моєму рахунку було понад 1000 євро. Нормальний середній показник для запуску вулика становить близько 25-35 бджіл на рівні 5. Це може бути трохи менше або іноді більше.

У мене це було так, я вже зібрав більше 60 бджіл, і нічого не відбувалося - мій рахунок ставав все менше і менше - поки я щось не помітив. Те, що час від часу, коли бджола залітала, вулик хитався і раптом зовсім обламався – незакінчена анімація. Я знав цю гру, тож знав, що відбувається, коли вулик сильно тремтить, і як виглядає анімація — або вулик зламався, і рій спрацював, або вулик знову заспокоївся, і нічого не сталося.


У якийсь момент через кілька бджіл і кілька зламаних анімацій я знизився до приблизно 200 євро. Потім я написав у службу підтримки і попросив їх розглянути це, оскільки те, що відбувається, було ненормальним. Через деякий час зі мною зв’язався менеджер і написав мені: вони знайшли помилку, було зроблено оновлення — ви отримаєте 50 євро в ігровому кредиті як компенсацію. Незважаючи на те, що я доброзичливий, я тоді сказав, що це був жарт: я використовую тисячі обертань, щоб досягти цього рівня, втрачаю близько 1000 євро, тому що в системі сталася помилка, — і ви хочете обдурити мене 50 євро? Тоді я прочитав правило - якщо в системі сталася помилка, то казино не несе за це відповідальності, вам просто не пощастило. Тоді я сказав: дивно, якщо я виграю велику суму через помилку в грі, то не тобі так пощастило, а мені також? Будь ласка, де тут чесна гра?

В основному це зараз - коли я намагаюся увійти зі своїми даними - електронною адресою - він не знаходить її. Але коли я намагаюся зареєструватися, якщо мене справді вже немає в системі, то пише - цей користувач уже зареєстрований.

Коли я пишу про це в службу підтримки, мені не відповідають.

Повага^^

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
paclmaya
1 рік тому

Привіт! Дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом у цьому казино. З того, що я дізнався, дуже сумно, що ви втратили стільки грошей, а потім спробували з’ясувати, чи є якась проблема в грі. Ви не пробували запитати раніше, коли зрозуміли, що може бути технічна проблема?

Що стосується того, що казино нарахує вам 50 євро, я б сказав, що це хоч якась компенсація, але з тією сумою грошей, яку ви програли, напевно, недостатньо. Звичайно, оскільки ви прочитали правила, мабуть, більше нічого робити не було.

Щодо того факту, що ви зараз не можете увійти у свій обліковий запис, ви досі не отримали жодної відповіді від казино? Без інформації ми могли б лише здогадуватися, у чому може бути проблема. Якщо у вас не вдається ввійти, а казино досі не відповіло, чому це так, чи могли б ви оновити форум? Я думаю, що це буде корисна інформація, якщо інші гравці коли-небудь зіткнуться з чимось подібним.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я вже сказав, я більше не можу зайти – мені кажуть, що я вже маю обліковий запис, але навіть коли я намагаюся скинути свій пароль, я не отримую електронного листа. Це сумно, але що ви хочете робити, крім того, щоб написати їм я не можу, але це ігнорується. Неважливо, є й інші казино

Автоматичний переклад.
paclmaya
1 рік тому

Розумію, і той факт, що ви не отримуєте електронного листа для скидання пароля, казино також не може пояснити вам причину? Звичайно, якщо вас постійно ігнорують, ви далеко не заїдете.

Але, як ви сказали, є інші казино, де, можливо, подібний випадок не відбудеться, і якщо він станеться, вони спробують його вирішити. Сподіваюся, що ця ситуація більше не повториться, і ви отримаєте лише позитивний досвід.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого