5 міс. тому
godmorning🙂 перший не був схвалений, потім я зробив ще один, який зараз триває 🙂
godmorning🙂 the first one was not aproved, than i made another one wich now is in progress 🙂
0
godmorning🙂 перший не був схвалений, потім я зробив ще один, який зараз триває 🙂
godmorning🙂 the first one was not aproved, than i made another one wich now is in progress 🙂
Гаразд, тож мені цікаво, як це буде. Не забудьте повідомити мене, якщо статус зміниться, і, сподіваюся, ви отримаєте гроші якомога швидше. 🙂
Okay, so I'm curious how it's going to go. Be sure to let me know if the status changes and hopefully you'll have the money as soon as possible. 🙂
Коротке оновлення.. тому я поговорив з менеджером. Справді хороший хлопець. Він пояснив мені ситуацію, і тепер я дивлюся на це з зовсім іншого «вікна», я забираю всі розмови про шахраїв і таке інше. Проблема в платіжному провайдері, а не в казино. Менеджер також додав мені 100 євро waggerfri. Тому я вирішив дати цьому казино шанс. Дякую
A short uppdate.. so i talked to the manager. A really nice guy. He explained the situation to me and now i se this from a totaly difrent "window" i take back all the talk about scamers and alll that. The problem is on the paymentprovider and not the casino.. the manager also added 100 euro waggerfri to me. So i decide to give this casino a chance. Thanks
Чудово, тож я радий, якщо вони змогли вам догодити, і спілкування, безумовно, дуже важливе в таких випадках, і якщо воно розумне, я думаю, що гравці сприймають це по-різному.
У будь-якому разі я зачекаю, поки гроші надійдуть до вас, і повідомлю, коли це станеться.
Щодо подарунка від менеджера, то він дуже гарний, і я сподіваюся, що відтепер все піде на краще.
Схрещені пальці. 🤞👍☘️
Great, so I'm glad if they were able to please you and communication is certainly very important in such cases and if it is reasonable, I think the players take it differently.
Anyway, I will wait for the money to come to you and let me know when that happens.
Regarding the gift from the manager, it's quite nice and I hope everything will go better from now on.
Fingers crossed. 🤞👍☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.