ГоловнаФорумКазиноInstaslots Casino - загальне обговорення

Instaslots Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від Romi
|
3 126 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Instaslots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Я хочу серйозно попередити про це казино. Вони просто крадуть ваші гроші з вашого банківського рахунку. Ваші гроші опиняються в Мексиці. Вони беруть ваші гроші, але ви їх не бачите в казино. Вони не допомагають вам це організувати, але просять вас почекати, і, звичайно, немає обмежень щодо того, як довго вам доведеться чекати.. Хег грає в казино 15 років, мене ніколи не обманювали на гроші, які ви вносите.


ПЕРЕД ГРАТИ ТУТ.. майте на увазі, що ви надсилаєте свої гроші темним і злочинним акторам у Мексиці. Не грайся тут, тікай подалі від них

Автоматичний переклад.
Anonymized641
7 міс. тому

Шкода, що чую таку інформацію, і моє запитання: якщо ви говорите з власного досвіду, чи можемо ми чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Шкода, що чую таку інформацію, і моє запитання: якщо ви говорите з власного досвіду, чи можемо ми чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, це ганьба. Неприємна поведінка цього шахрайського казино.. вони «відновлюють» своє «розслідування» кожного разу, коли я прошу оновити інформацію про вкрадені гроші.. Це спосіб, яким казино поховає себе, повністю ігноруючи своїх «клієнтів» «гравців» i Почекаю ще трохи, а потім розпочну процес подання скарги тут збоку. Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized641
7 міс. тому

Я б не став відразу говорити про те, що казино є шахрайством чи щось подібне. Іноді це може бути зовсім не провиною казино, коли гроші залишають ваш рахунок і не потрапляють на них.

Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб перевірити, чи сталася помилка з їхнього боку та чи все пройшло гладко?

Розслідування подібних речей може зайняти деякий час, тому, хоча я знаю, що це неприємно, нам доведеться набратися терпіння.

Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я поважаю вашу думку. Але я сам, коли щось купую, чекаю від продавця певної якості та обслуговування. Якщо ми перевернемо це і скажемо, що я був у магазині, купував їжу. У магазині взяли гроші, але я не отримав їжі, чи варто мені тоді звертатися до магазину чи до їхнього платіжного оператора в першу чергу. Я їхній клієнт і той, у кого вони взяли гроші. Допомога мені має бути пріоритетом і само собою зрозумілою. Причина, чому я думаю, що вони поводяться як шахраї, полягає в тому, що щоразу, коли я розмовляю з ними про свою справу, мені доводиться починати з самого початку, повідомляючи їм номер транзакції, фотографії та час. Це завжди закінчується тим самим, що мені тепер доводиться чекати... що також робить їх несерйозними, так це те, що вони мають третю сторону як платіжного оператора, і ми всі знаємо, що це для маніпулювання кодом продавця. Але це саме те, що я думаю, Джаро, мій друг 🙂.. Звичайно, ви можете вважати, що це цілком правильна та прийнятна поведінка казино. Я дам тобі знати, що станеться..

Я просто хочу повернути гроші в казино, щоб я міг грати.

Автоматичний переклад.
Anonymized641
7 міс. тому

Я думаю, що всі ми вважаємо, що не можна надсилати гроші в казино і втрачати їх десь під час транзакції.

Крім того, спокусливо робити поспішні висновки, але іноді це призводить до упередження, а не до реальності. Я говорю виключно з власного досвіду, звичайно. Я був таким стрибуном, коли був молодшим 😀.

У будь-якому випадку, не соромтеся подати скаргу на це казино. Оскільки це безкоштовно, єдиними інвестиціями будуть зусилля та час. Я не кажу, що ми зможемо зв’язатися безпосередньо з партнером казино та вимагати розслідування, але ми можемо спробувати допомогти вам знайти рішення.

Я можу легко визнати, що я певним чином розумію, що казино також може відчувати тиск, і якщо вони не отримують жодних оновлень від постачальника платежів, вони нічого не можуть зробити. Але в будь-якому випадку вирішення питань депозитів має бути для них пріоритетом.

Проте, якби я був менеджером казино, я б надав вам гроші зараз, щоб ви почувалися клієнтом із добрим ставленням, і я б продовжував наполягати на тому, щоб платіжна служба зрештою вирішила це питання. З економічної точки зору краще витратити трохи грошей на акт доброї волі, ніж втратити потенційного клієнта. 🤷‍♀️

Як на мене, ви виглядаєте як дуже відкрита людина, тому я залишаю вам рішення щодо скарги.



Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Я не злюся, тому що все пішло не так. Звичайно, я розумію, що все може піти не так. Я розчарований і злий тим, як ти поводишся після того, як щось пішло не так. Ви не можете пропонувати безпечні платежі та обіцяти хороші речі, а потім повністю ігнорувати, коли щось піде не так. Я твердо переконаний, що вони поводяться як шахраї і дуже нешанобливо. Я не така молода, мені 38😄... У моєму світі нікого не обдуриш за гроші, той, хто виходить за межі норм, не має моралі.


Я хочу подякувати вам, хто долучився до теми🙂❤️

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Проте, якби я був менеджером казино, я б надав вам гроші зараз, щоб ви почувалися клієнтом із гарним ставленням, і я б продовжував наполягати на тому, щоб платіжна служба зрештою вирішила це питання. З економічної точки зору краще витратити трохи грошей на доброзичливість, ніж втратити потенційного клієнта. 🤷‍♀️


Саме так я б теж зробив. Я сказав, що хочу, щоб вони були лише в казино, а не назад у мій банк.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз я отримав лист. Напевно, це буде вирішено. Сказали гроші на рахунок казино приблизно через 3 дні.

Автоматичний переклад.
Anonymized641
7 міс. тому

Велике спасибі за все ваше нутро, ми дуже цінуємо таких людей, як ви, і вашу точку зору. Сподіваємось, ви незабаром отримаєте гроші, а коли це отримаєте, обов’язково повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Дякуємо також тим із вас, хто долучився. Я можу сказати, що лише після того, як я повідомив казино про цю тему, вони вирішили всю проблему. Я все ще чекаю грошей, тому побачимо, чи вони були серйозні

Автоматичний переклад.
Anonymized641
7 міс. тому

Я думаю, а тому сподіваюся, що вони були серйозні. Зрештою, це ваші гроші, тому, як було сказано, вони повинні спробувати їх розібрати, навіть якщо це не найпростіше. Ви сказали, що це має бути протягом 3 днів, тому я очікую оновлення, і, сподіваюся, позитивного. 😉

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Яро. Ще не бачите грошей!🙁

Автоматичний переклад.
Anonymized641
7 міс. тому

Отже, ви не думали про скаргу? Думаю, це був би наступний крок, якби я не отримав гроші. Або ви думаєте, що спробуєте почекати ще трохи? 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я думав про це так. Але також сумно витрачати час за таку невелику суму. Я повідомив казино про цю тему, і тоді мені сказали, що я отримаю гроші. Але я не здивований, гроші не надійшли і не думаю, що прийдуть. Почекаю ще кілька днів

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тож тепер я розпочав справу на casino.guru. Мені шкода, що я змушений це зробити, але це був мій останній засіб. Казино не хоче вирішувати цю проблему. Я постійно отримую подвійні повідомлення, і зараз мені це набридло.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Здається, я не єдина їхня жертва. Здається, вони роблять це з іншими, хто там грає. Я, яка відчувала себе особливою😢😅 і думала, що я одна в цьому. Так я помилявся

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Подав скаргу, вона не була задоволена. Дякуємо за допомогу🙂. Я дозволив казино зберегти гроші..

Автоматичний переклад.
Anonymized641
7 міс. тому

Ви зовсім не повинні почуватися з цього приводу, навіть якщо це невеликі гроші. Справа в тому, що якщо у вас виникла проблема, ви можете зв'язатися з нами, і ми постараємося допомогти. 100 євро – це не найменше, і я бачив скарги, де спірна сума становила 10 євро.

Якщо ви не можете її вирішити, ми спробуємо вам допомогти.

Що стосується скарги , я бачу, що ви її подали і написали Крістіні, тому проблем виникнути не повинно. Або я помиляюся і щось відбувається?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого