6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Instaslots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хочу серйозно попередити про це казино. Вони просто крадуть ваші гроші з вашого банківського рахунку. Ваші гроші опиняються в Мексиці. Вони беруть ваші гроші, але ви їх не бачите в казино. Вони не допомагають вам це організувати, але просять вас почекати, і, звичайно, немає обмежень щодо того, як довго вам доведеться чекати.. Хег грає в казино 15 років, мене ніколи не обманювали на гроші, які ви вносите.
ПЕРЕД ГРАТИ ТУТ.. майте на увазі, що ви надсилаєте свої гроші темним і злочинним акторам у Мексиці. Не грайся тут, тікай подалі від них
I want to issue a big warning about this casino. They simply steal your money from your bank account. Your money ends up in Mexico. They take your money but you don't see them in the casino. They don't help you arrange it, but ask you to wait and of course there is no limit to how long you have to wait.. Hag has played casino for 15 years, I have never been cheated on money that you deposit .
BEFORE YOU PLAY HERE.. keep in mind that you are sending your money to shady and criminal actors in Mexico. Don't play here, run far away from them
Jag vill utfärda en stor varning för detta casino. Dom snor helt enkelt dina pengar från ditt bankkonto. Dina pengar hamnar i Mexico. Dom tar dina pengar men du ser inte dom på casinot. Dom hjälper dig inte att ordna till det utan ber dig att vänta och självklart så finns det ingen gräns på hur länge man ska vänta.. Hag har spelat casino i 15 år jag har aldrig varit med om att bli lurad på pengar som man sätter in.
INNAN NI SPELAR HÄR.. tänk på att ni skickar era pengar till skumma och kriminella aktörer i Mexico. Spela inte här, spring långt ifrån dom
Шкода, що чую таку інформацію, і моє запитання: якщо ви говорите з власного досвіду, чи можемо ми чимось допомогти?
Sorry to hear this kind of information, and my question here is, if you are talking from your own experience, is there anything we can help with?
Так, це ганьба. Неприємна поведінка цього шахрайського казино.. вони «відновлюють» своє «розслідування» кожного разу, коли я прошу оновити інформацію про вкрадені гроші.. Це спосіб, яким казино поховає себе, повністю ігноруючи своїх «клієнтів» «гравців» i Почекаю ще трохи, а потім розпочну процес подання скарги тут збоку. Дякую
Yes its a Shame. A discusting behavor from this scamcasino.. they are "restarting" their "investigation" every time i ask for an uppdate on the stolen money.. this is the way a casino Will burry itself by totaly ignoring their "customer" "players" i Will wait a litle bit more then i Will start a complaintprocess here on the side. Thank u
Я б не став відразу говорити про те, що казино є шахрайством чи щось подібне. Іноді це може бути зовсім не провиною казино, коли гроші залишають ваш рахунок і не потрапляють на них.
Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб перевірити, чи сталася помилка з їхнього боку та чи все пройшло гладко?
Розслідування подібних речей може зайняти деякий час, тому, хоча я знаю, що це неприємно, нам доведеться набратися терпіння.
Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте нам.
I wouldn't go straight into such talk about how the casino is a scam or anything like that. Sometimes it may not be the casino's fault at all when money leaves your account and doesn't get to them.
Have you tried contacting the payment provider to see if there was an error on their side and if everything went smoothly?
Investigating things like this can take some time, so even though I know it's not pleasant, we'll have to be patient.
If anything changes, be sure to let us know.
Я поважаю вашу думку. Але я сам, коли щось купую, чекаю від продавця певної якості та обслуговування. Якщо ми перевернемо це і скажемо, що я був у магазині, купував їжу. У магазині взяли гроші, але я не отримав їжі, чи варто мені тоді звертатися до магазину чи до їхнього платіжного оператора в першу чергу. Я їхній клієнт і той, у кого вони взяли гроші. Допомога мені має бути пріоритетом і само собою зрозумілою. Причина, чому я думаю, що вони поводяться як шахраї, полягає в тому, що щоразу, коли я розмовляю з ними про свою справу, мені доводиться починати з самого початку, повідомляючи їм номер транзакції, фотографії та час. Це завжди закінчується тим самим, що мені тепер доводиться чекати... що також робить їх несерйозними, так це те, що вони мають третю сторону як платіжного оператора, і ми всі знаємо, що це для маніпулювання кодом продавця. Але це саме те, що я думаю, Джаро, мій друг 🙂.. Звичайно, ви можете вважати, що це цілком правильна та прийнятна поведінка казино. Я дам тобі знати, що станеться..
Я просто хочу повернути гроші в казино, щоб я міг грати.
I respect your opinion. But myself, when I buy something, I expect some quality and service from the seller. If we turn it around, and say I was in the store buying food. The store took the money but I didn't get any food, should I then turn to the store or their payment operator in the first place. I am their customer and the one from whom they took the money. Helping me should be a priority and self-evident. The reason I think they behave like scammers is that, every time I talk to them about my case, I have to start from the beginning by giving them the transaction number, pictures and time. It always ends the same way, that I now have to wait... what also makes them unserious is that they have a 3rd party as a payment operator and we all know that it is to manipulate the merchant code. But this is just what I think Jaro my friend 🙂.. Of course you can think that it is completely correct and acceptable behavior from the casino. I'll let you know what happens..
I myself just want the money back at casino nonto so I can play.
Jag respekterar din åsikt. Men jag själv, när jag köper något så förväntar jag mig lite kvalite och service ifrån säljaren. Om vi vänder på det, och säger att jag var i affären och köpte mat. Affären tog pengarna men jag fick ingen mat, skulle jag då i första hand vända mig mot affären eller mot deras betaloperatör. Jag är deras kund och den som dom tagit pengarna ifrån. Det ska vara en prioritet och självklarhet att hjälpa mig. Varför jag tycker dom beter sig som scammers är att, varje gång jag pratar med dom om mitt ärende så måste jag börja om från början med att ge dom transaktionsnummer, bilder och tidpunkt. Det slutar alltid på samma sätt, att jag nu ska vänta… vad som också gör dom oseriösa är att dom har en 3part som betaloperatör och vi alla vet att det är för att manipulera med merchant koden. Men detta är bara vad jag tycker Jaro min vän 🙂.. Du får såklart tycka att det är ett helt korrekt och acceptabelt betende ifrån casinot. Jag låter er veta vad som händer..
jag själv vill bara ha tillbaka pengarna på casinononto så att jag kan spela.
Я думаю, що всі ми вважаємо, що не можна надсилати гроші в казино і втрачати їх десь під час транзакції.
Крім того, спокусливо робити поспішні висновки, але іноді це призводить до упередження, а не до реальності. Я говорю виключно з власного досвіду, звичайно. Я був таким стрибуном, коли був молодшим 😀.
У будь-якому випадку, не соромтеся подати скаргу на це казино. Оскільки це безкоштовно, єдиними інвестиціями будуть зусилля та час. Я не кажу, що ми зможемо зв’язатися безпосередньо з партнером казино та вимагати розслідування, але ми можемо спробувати допомогти вам знайти рішення.
Я можу легко визнати, що я певним чином розумію, що казино також може відчувати тиск, і якщо вони не отримують жодних оновлень від постачальника платежів, вони нічого не можуть зробити. Але в будь-якому випадку вирішення питань депозитів має бути для них пріоритетом.
Проте, якби я був менеджером казино, я б надав вам гроші зараз, щоб ви почувалися клієнтом із добрим ставленням, і я б продовжував наполягати на тому, щоб платіжна служба зрештою вирішила це питання. З економічної точки зору краще витратити трохи грошей на акт доброї волі, ніж втратити потенційного клієнта. 🤷♀️
Як на мене, ви виглядаєте як дуже відкрита людина, тому я залишаю вам рішення щодо скарги.
I think we all feel it's not okay to send money to the casino and lose it somewhere during the transaction.
Also, jumping to a conclusion is tempting, but sometimes it leads to prejudice rather than moving the matter forward to reality. I'm speaking solely from my own experiences, of course. I was quite such a jumper when I was younger 😀.
In any case, feel free to submit a complaint against this casino. Since it's free, the only investments will be effort and time. I'm not saying we will be able to get directly to the casino's partner and demand an investigation, but we can try to help you push for the solution.
I can easily admit that I somehow understand that the casino may also feel under pressure, and if they don't have any updates from the payment provider, there is nothing they can do. But in any case, resolving deposit issues should be their priority.
If I were the casino manager, however, I would provide you the money now so you feel like a well-treated customer, and I would keep pushing the payment provider to resolve it eventually. From an economic perspective, it feels better to spend some money on act of goodwill than lose a potentionel customer. 🤷♀️
To me, you sound like a very open-minded person, so I'll leave the complaint decision to you.
Я не злюся, тому що все пішло не так. Звичайно, я розумію, що все може піти не так. Я розчарований і злий тим, як ти поводишся після того, як щось пішло не так. Ви не можете пропонувати безпечні платежі та обіцяти хороші речі, а потім повністю ігнорувати, коли щось піде не так. Я твердо переконаний, що вони поводяться як шахраї і дуже нешанобливо. Я не така молода, мені 38😄... У моєму світі нікого не обдуриш за гроші, той, хто виходить за межі норм, не має моралі.
Я хочу подякувати вам, хто долучився до теми🙂❤️
I'm not mad because things have gone wrong. I understand of course that things can go wrong. I am disappointed and angry at how you act after things have gone wrong. You cannot offer secure payments and promise good things and then completely ignore when something goes wrong. I firmly believe that they behave like scammers and very disrespectfully. I'm not that young, I'm 38😄... In my world, you don't cheat anyone out of money, anyone who goes outside the norms has no morals.
I want to thank you who get involved in the thread🙂❤️
Jag är inte arg för att det har gått fel. Jag förstår givetvis att saker kan gå fel. Jag är besviken och arg på hur man agerar efter det gått fel. Man kan inte erbjuda säkra betalningar och lova goda saker för att sen totalt ignorera när något blir fel. Jag står fast vid att dom beter sig som scammers och väldigt respektlöst. Jag är inte så ung jag är 38😄… I min värld så lurar man inte någon på pengar, alla som går utanför dom normerna har ingen moral.
jag vill tacka er som engagerar er i tråden🙂❤️
Проте, якби я був менеджером казино, я б надав вам гроші зараз, щоб ви почувалися клієнтом із гарним ставленням, і я б продовжував наполягати на тому, щоб платіжна служба зрештою вирішила це питання. З економічної точки зору краще витратити трохи грошей на доброзичливість, ніж втратити потенційного клієнта. 🤷♀️
Саме так я б теж зробив. Я сказав, що хочу, щоб вони були лише в казино, а не назад у мій банк.
If I were the casino manager, however, I would provide you the money now so you feel like a well-treated customer, and I would keep pushing the payment provider to resolve it eventually. From an economic perspective, it feels better to spend some money on acts of goodwill than lose a potential customer. 🤷♀️
That's exactly what I would have done too. I have said I only want them at the casino not back to my bank.
If I were the casino manager, however, I would provide you the money now so you feel like a well-treated customer, and I would keep pushing the payment provider to resolve it eventually. From an economic perspective, it feels better to spend some money on act of goodwill than lose a potentionel customer. 🤷♀️
Det är exakt så jag hade gjort också. Jag har sagt jag vill bara ha dom på casinot inte tillbaka till min bank.
Велике спасибі за все ваше нутро, ми дуже цінуємо таких людей, як ви, і вашу точку зору. Сподіваємось, ви незабаром отримаєте гроші, а коли це отримаєте, обов’язково повідомте нам про це.
Thank you very much for all your insides, we really appreciate people like you and your point of view. Hopefully you will receive the money soon, and when you do, make sure to let us know, please.
Дякуємо також тим із вас, хто долучився. Я можу сказати, що лише після того, як я повідомив казино про цю тему, вони вирішили всю проблему. Я все ще чекаю грошей, тому побачимо, чи вони були серйозні
Thanks also to those of you who get involved. I can say that it was only after I notified the casino about this thread that they resolved the whole thing. I'm still waiting for the money so we'll see if they were serious
Tack också till er som engagerar er. Jag kan säga att det var först efter jag meddelade casinot om denna tråd som dom löste det hela. Jag väntar fortfarande på pengarna så vi får se om dom menade allvar
Я думаю, а тому сподіваюся, що вони були серйозні. Зрештою, це ваші гроші, тому, як було сказано, вони повинні спробувати їх розібрати, навіть якщо це не найпростіше. Ви сказали, що це має бути протягом 3 днів, тому я очікую оновлення, і, сподіваюся, позитивного. 😉
I think and therefore hope that they were serious. After all, it is your money, so as has been said, they should try to sort it out even if it is not the easiest thing to do. You said it should be within 3 days, so I'll expect an update and hopefully a positive one. 😉
Отже, ви не думали про скаргу? Думаю, це був би наступний крок, якби я не отримав гроші. Або ви думаєте, що спробуєте почекати ще трохи? 🙁
So you haven't thought about the complaint ? I think that would be the next step if I didn't get the money. Or do you think you'll try to wait a little longer ? 🙁
Я думав про це так. Але також сумно витрачати час за таку невелику суму. Я повідомив казино про цю тему, і тоді мені сказали, що я отримаю гроші. Але я не здивований, гроші не надійшли і не думаю, що прийдуть. Почекаю ще кілька днів
I have thought about it yes. But it also feels sad to waste your time for such a small sum. I have notified the casino about this thread and that's when I was told that I would get the money. But I'm not surprised, the money hasn't arrived and I don't think they will either. I'll wait a few more days
Jag har tänkt på det ja. Men det känns också tråkigt att slösa er tid för en så liten summa. Jag har meddelat casinot om denna tråd och det var då jag fick medelande om att jag skulle få pengarna. Men jag är inte överraskad, pengarna har inte kommit och jag tror inte dom gör det heller. Jag väntar några dagar till
Тож тепер я розпочав справу на casino.guru. Мені шкода, що я змушений це зробити, але це був мій останній засіб. Казино не хоче вирішувати цю проблему. Я постійно отримую подвійні повідомлення, і зараз мені це набридло.
So now I have started a case on casino.guru. I'm sorry to have to do it but it was really my last resort. The casino does not want to solve this. I get double messages all the time and I'm sick of it now.
Så nu har jag startat ett ärende på casino.guru. Jag är ledsen att behöva göra det men det var verkligen min sista utväg. Casinot vill inte lösa detta. Jag får dubbla budskap hela tiden och är trött på det nu.
Здається, я не єдина їхня жертва. Здається, вони роблять це з іншими, хто там грає. Я, яка відчувала себе особливою😢😅 і думала, що я одна в цьому. Так я помилявся
I don't seem to be their only victim. They seem to do that to others who play there too. Me who felt special😢😅 and thought I was alone in this. So wrong I was
Jag verkar inte vara deras enda offer. Dom verkar göra så på andra som spelar där också. Jag som kände mig speciell😢😅 och trodde jag var ensam om detta. Så fel jag hade
Ви зовсім не повинні почуватися з цього приводу, навіть якщо це невеликі гроші. Справа в тому, що якщо у вас виникла проблема, ви можете зв'язатися з нами, і ми постараємося допомогти. 100 євро – це не найменше, і я бачив скарги, де спірна сума становила 10 євро.
Якщо ви не можете її вирішити, ми спробуємо вам допомогти.
Що стосується скарги , я бачу, що ви її подали і написали Крістіні, тому проблем виникнути не повинно. Або я помиляюся і щось відбувається?
You don't have to feel bad about it at all, even if it's a small amount of money. The point is that if you have a problem you can contact us and we will try to help. €100 is not the least I would say and I have seen complaints where the disputed amount was €10.
If you can't resolve it, we will try to assist you.
As far as the complaint is concerned, I see you have it filed and you have written to Kristina so there should be no problem. Or am I mistaken and there's something going on?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.