ФорумКазиноInstant Casino - загальне обговорення

Instant Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 міс. тому від Radka
|
2520 переглядів 66 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
3 тиж. тому

У мене теж проблеми з миттєвим казино. Чи звітували ви про свої транзакції в свій банк? Я хочу повернути свої депозити. Вони шахраї!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Абсолютно так – Mastercard довелося взяти участь, оскільки деякі назви продавців уже були позначені в їхній програмі ECM. Казино не прислухається, як і торговці, тому їх усіх збираються занести в чорний список Mastercard — вони цього не розуміють або їм байдуже.


Ще – повідомте про це в поліцію, вони про це теж знають. Підніміть це на Action Fraud.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
CryptoG82
3 тиж. тому

Вам повернули гроші? Я роблю банк з revolut, і вони відмовлять у будь-якому поверненні платежів за азартні ігри. Я не знаю, що їм сказати, щоб повернути свої гроші? £600,00

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вам повернули гроші? Я роблю банк з revolut, і вони відмовлять у будь-якому поверненні платежів за азартні ігри. Я не знаю, що їм сказати, щоб повернути свої гроші? £600,00

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це в процесі — Mastercard мала втручатися. Я дав казино та торговцям шанс вирішити проблему, але вони вирішили не реагувати, і тепер їх занесуть до чорного списку, як підтвердили Mastercard і Revolut.


Якщо Revolut заперечує, надішліть їм скаргу. Дочекайтеся відповіді, а потім подайте це питання омбудсмену, але це можна зробити лише після того, як вони дадуть відповідь на скаргу.

Ви бачили тему, присвячену цьому, щоб отримати додаткові поради?


https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/225#post-140220



Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вам повернули гроші? Я роблю банк з revolut, і вони відмовлять у будь-якому поверненні платежів за азартні ігри. Я не знаю, що їм сказати, щоб повернути свої гроші? £600,00

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Але це не для азартних ігор - які назви торговців вони взяли? Опублікуйте їх тут, і я надам вам контактні дані кожного з них. Вам потрібно надіслати електронні листи їм усім і в казино та зробити все можливе, щоб повідомити їм про незаконний характер цього. Це суперечить правилам Mastercard і Visa, тому є недійсним.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
3 тиж. тому

Але що ви сказали банку, за які платежі? Оскільки я схвалив їх у своєму банку перед внесенням

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Але що ви сказали банку, за які платежі? Оскільки я схвалив їх у своєму банку перед внесенням

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Якщо ви сказали їм це, то вам потрібно підтвердити, що Instantcasino.com не є ліцензованим казино у Великобританії і тому не може приймати платежі дебетовими/кредитними картками з Великобританії. Вам потрібно пояснити, що вони маскували транзакції за допомогою різноманітних фіктивних компаній, які використовували торговельні коди, не пов’язані з азартними іграми. Якщо транзакція є азартною ігрою, то за законом має бути використаний код 7995. Вони використовують продавців звідусіль, використовуючи роздрібні та освітні коди тощо – це суперечить правилам VISA/Mastercard, і 100% доступне для повернення коштів. Revolut трохи сумно відомий тим, що відхиляє відкликання платежів - просто подайте все це в скарзі та зверніться до омбудсмена. Як тільки омбудсмен зрозуміє, він винесе правильне рішення.


Будь ласка, перегляньте посилання на тему, яке я надіслав вам раніше.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Хлопці, я вирішив проблему, я витратив усі гроші та закрив рахунок, у мене немає сумки для цього, у всіх казино, у які я граю, я просто ставлю пікс і сумку на місці цього з вірою, я відтепер ціную вашу допомогу, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Дуже прикро, що ви не змогли отримати свої гроші в той час, який ви чекали, щоб все вирішити.

Можливо, тоді для вас було б найкраще закрити рахунок.

Якщо вам колись щось знадобиться, ми тут для вас. правильно?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У мене теж проблеми з миттєвим казино. Чи звітували ви про свої транзакції в свій банк? Я хочу повернути свої депозити. Вони шахраї!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я бачу у вашій скарзі , що проблему, яку ви мали, вирішено, і ви зараз очікуєте свого відкликання.

Будь ласка, повідомляйте нам про ситуацію щоразу, коли у вас будуть якісь оновлення, і ми будемо готові допомогти за потреби.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ви повинні побачити електронні листи та живі чати, які я запитував у цій компанії. Сьогодні вранці знову спробував зв’язатися з ними, але відповідь була «Я можу відповідати лише на запитання, пов’язані з казино». Майже 4 тижні досі немає відповіді на будь-який електронний лист. Ви могли б подумати, що вони захочуть спробувати вирішити проблеми, а не діяти як купа шахраїв....

Приватно я надішлю вашій команді рецензій усю мережу, електронні листи/чат тощо, і, сподіваюся, ви зможете дати їм оцінку, на яку вони заслуговують!



Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт

Що ж, логічно, що працівник казино відповідатиме лише на запитання, пов’язані з казино.

Яке було твоє запитання?

Незважаючи на те, що це може здатися нелогічним, казино не є такими форумами, як цей, і їм, ймовірно, не потрібно проводити з ними багато часу; таким чином, я думаю, вони відповідатимуть на питання, пов’язані з прямою підтримкою. Знаєте, що я хотів сказати?

У будь-якому випадку ви можете ділитися на цьому форумі будь-чим, що, на вашу думку, буде корисним для інших. Однак індекс безпеки казино не можна змінити через проблему, описану на форумі. Ви повинні спочатку використати скаргу, щоб продемонструвати нечесну поведінку казино. Надішліть скаргу, якщо вважаєте, що можете.


Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Хлопці, я вирішив проблему, я витратив усі гроші та закрив рахунок, у мене немає сумки для цього, у всіх казино, у які я граю, я просто ставлю пікс і сумку на місці цього з вірою, я відтепер ціную вашу допомогу, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ну добре. Незважаючи на гроші, я думаю, ви відчули полегшення. Однак страшно подумати, що це рішення. Простіше кажучи, я сподівався на інший, більш справедливий висновок.

Звичайно, ми будемо тут, коли ви захочете повернутися!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт

Що ж, логічно, що працівник казино відповідатиме лише на запитання, пов’язані з казино.

Яке було твоє запитання?

Незважаючи на те, що це може здатися нелогічним, казино не є такими форумами, як цей, і їм, ймовірно, не потрібно проводити з ними багато часу; таким чином, я думаю, вони відповідатимуть на питання, пов’язані з прямою підтримкою. Знаєте, що я хотів сказати?

У будь-якому випадку ви можете ділитися на цьому форумі будь-чим, що, на вашу думку, буде корисним для інших. Однак індекс безпеки казино не можна змінити через проблему, описану на форумі. Ви повинні спочатку використати скаргу, щоб продемонструвати нечесну поведінку казино. Надішліть скаргу, якщо вважаєте, що можете.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Радко, я не можу подати скаргу, тому що ви не можете допомогти, оскільки суть проблеми юридична/фінансова. Ця компанія та їхні фіктивні торговці буквально ігнорували кожну електронну пошту та щоразу відключали мене в чаті. Нічого не можна зробити, крім як попередити людей, щоб вони не використовували їх, і це те, що я роблю. Якщо ви вважаєте прийнятною поведінку просто ігнорувати законні електронні листи, відключати людей від чату в реальному часі, стягувати більше, ніж бонусні покупки постачальників ігор (100-кратні покупки Relax є 105-кратними на цьому сайті, що неможливо, якщо це законно), і є серйозні знаки запитання щодо ігор на цьому сайті, а також іншої шахрайської діяльності Mastercard/VISA, тоді це нормально – тримайте свій рейтинг безпеки. Я можу надіслати тобі 100 документів із написом ЧЕРВОНИЙ ПРАПОР, але ей, хо.


Щодо відповіді «Пов’язане з казино» – питання пов’язане з казино, чи не так? Якщо вони дійсно брали платежі, то це пов’язано з рахунком казино? Це просто вони звичайні шахраї, невігласи. Таких компаній дуже багато.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я хочу негайно подати скаргу, тому що я скасував зняття, і гроші були втрачені, і вони кажуть, що є проблема з системою, вони не відповідають на електронний лист, що мені робити

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я хочу негайно подати скаргу, тому що я скасував зняття, і гроші були втрачені, і вони кажуть, що є проблема з системою, вони не відповідають на електронний лист, що мені робити

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я хочу поскаржитися на онлайн-казино a.online, яке відмовляється надати мені мій викуп, вони сказали, що це займе від 10 до 14 днів, і я був із 16.09.2024, вони постійно запитують ту саму інформацію знову і знову, будь ласка, допоможіть мені вирішити це питання. дякую

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Радко, я не можу подати скаргу, тому що ви не можете допомогти, оскільки суть проблеми юридична/фінансова. Ця компанія та їхні фіктивні торговці буквально ігнорували кожну електронну пошту та щоразу відключали мене в чаті. Нічого не можна зробити, крім як попередити людей, щоб вони не використовували їх, і це те, що я роблю. Якщо ви вважаєте прийнятною поведінку просто ігнорувати законні електронні листи, відключати людей від чату в реальному часі, стягувати більше, ніж бонусні покупки постачальників ігор (100-кратні покупки Relax є 105-кратними на цьому сайті, що неможливо, якщо це законно), і є серйозні знаки запитання щодо ігор на цьому сайті, а також іншої шахрайської діяльності Mastercard/VISA, тоді це нормально – тримайте свій рейтинг безпеки. Я можу надіслати тобі 100 документів із написом ЧЕРВОНИЙ ПРАПОР, але ей, хо.


Щодо відповіді «Пов’язане з казино» – питання пов’язане з казино, чи не так? Якщо вони дійсно брали платежі, то це пов’язано з рахунком казино? Це просто вони звичайні шахраї, невігласи. Таких компаній дуже багато.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ось у чому справа! Я багато думав про це. Виправте мене, якщо я помиляюся, будь ласка:

Вами не було підписано жодного юридичного документа, що стосується обіцянки відшкодування, компенсації або як би там не називали гроші в казино. Однак ви можете довести, що гроші вам обіцяв працівник казино. це так?


Я знаю, що я вам сказав про юридичний/фінансовий аспект проблеми. Але якщо ми зведемо це до самих основ, ми можемо сказати, що казино вам щось пообіцяло, але ця обіцянка ніколи не була виконана. Оскільки йдеться про гроші, це, очевидно, несправедливо і варто розслідувати.


Дозвольте мені спробувати отримати деякі ідеї від моїх колег. Я зв’яжуся з вами, коли знайду ще що додати до нього.

Що стосується теми, пов'язаної з казино, то ні, на мою думку, це не так.

Це вже не так, на мій погляд. Угода виходить за межі звичайних можливостей чату оператора чату або служби підтримки після її встановлення. Можливо, менеджер міг би відповісти: «Я не уповноважений обговорювати з вами це питання», тобто без адвоката. Ось що я думаю - чесно.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я хочу негайно подати скаргу, тому що я скасував зняття, і гроші були втрачені, і вони кажуть, що є проблема з системою, вони не відповідають на електронний лист, що мені робити

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт!

Ви хочете сказати, що гроші, зарезервовані для зняття коштів, не повернулися на наш рахунок у казино, коли ви скасували зняття?

Як ви з цим боролися, і про яке казино ми говоримо?

Системи казино завжди можуть мати збої, як і будь-яка інша система, але ефективне рішення та відповідна підтримка є обов’язковими. Надайте нам більше інформації, щоб дізнатися, з чим ви маєте справу. 🙏

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я хочу поскаржитися на онлайн-казино a.online, яке відмовляється надати мені мій викуп, вони сказали, що це займе від 10 до 14 днів, і я був із 16.09.2024, вони постійно запитують ту саму інформацію знову і знову, будь ласка, допоможіть мені вирішити це питання. дякую

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Що ж, моя відповідь буде дуже схожою. Де виникла ця проблема та які інші обставини ви можете поділитися, щоб допомогти нам зрозуміти характер вашої проблеми?

Ви знаєте, що ми не можемо допомогти, не розуміючи проблеми. Чим більше деталей ви надасте, тим краще.

Коли ви кажете «вони відмовляються давати вам гроші», чи є конкретна причина чи ви особисто припускаєте це через значну затримку, наприклад?

У будь-якому випадку перейдіть до автора скарги тут 👈👈 Підготуйте повний опис, скріншоти, будь ласка, все, що у вас є. Це знадобиться нашим спеціалістам.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ми говоримо про миттєве казино, я щойно його скасував, а скрізь, де вони входять автоматично з учорашнього дня, я їх не бачив, я надсилаю їм повідомлення, і вони кажуть, що у них проблеми з системою, я відчуваю, що вони висміює мене

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Можливо, ми заплуталися в цій ситуації. Ми обговорювали це раніше в цій темі - транзакції, які нібито виконує Instantcasino.com, повинні відображатися у банківській виписці як Instantcasino.com або подібне. Ні – вони показують як книготорговців у Нігерії, польських ковбасників і так далі. Для всіх платежів VISA/Mastercard потрібно використовувати правильний код. Оскільки Instantcasino.com (і багато інших) не можуть легально приймати платежі, як правило, вони приховують їх як інших продавців і кодують транзакції як роздрібну торгівлю, школи тощо, що завгодно, крім азартних ігор. Вони прямо порушують Загальні положення та умови або VISA/Mastercard, і нещодавно проти цієї незаконної практики почалися серйозні протести. Отримання будь-яких платежів цим методом у Великій Британії буквально суперечить закону, і в цій країні це є кримінальним злочином. Ось чому багато людей, банки та поліція зараз борються з цим, як ви можете бачити з теми «Питання про торговців азартними іграми», яку хтось опублікував.


Вони не тільки незаконно забирають кошти – вони жодним чином не уповноважені приймати платежі за азартні ігри за картками VISA/Mastercard. Легітимні казино є - ні.


Це трохи мінне поле, однак відкликання платежів завжди виграє тут, оскільки транзакції автоматично анулюються відповідно до правил VISA/Mastercard. Я дав їм можливість виправити це самостійно... вони проігнорували, і тепер банк все одно поповнює ці кошти та заносить їх та їхніх торговців у чорний список, тому, фактично не обговорюючи це, вони повністю зіпсувалися й заплатить ціну.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ми говоримо про миттєве казино, я щойно його скасував, а скрізь, де вони входять автоматично з учорашнього дня, я їх не бачив, я надсилаю їм повідомлення, і вони кажуть, що у них проблеми з системою, я відчуваю, що вони висміює мене

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт

Я б припустив, що казино зіткнулося з проблемою; таким чином, поки вона не буде вирішена, потрібне терпіння. Я думаю, що це зовсім неприємно, але це не означає, що казино висміює вас. Чому ти так думаєш? Вам сказали щось нестандартне? Поділіться, будь ласка. Можливо, ми знайдемо в цьому якусь логіку.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Можливо, ми заплуталися в цій ситуації. Ми обговорювали це раніше в цій темі - транзакції, які нібито виконує Instantcasino.com, повинні відображатися у банківській виписці як Instantcasino.com або подібне. Ні – вони показують як книготорговців у Нігерії, польських ковбасників і так далі. Для всіх платежів VISA/Mastercard потрібно використовувати правильний код. Оскільки Instantcasino.com (і багато інших) не можуть легально приймати платежі, як правило, вони приховують їх як інших продавців і кодують транзакції як роздрібну торгівлю, школи тощо, що завгодно, крім азартних ігор. Вони прямо порушують Загальні положення та умови або VISA/Mastercard, і нещодавно проти цієї незаконної практики почалися серйозні протести. Отримання будь-яких платежів цим методом у Великій Британії буквально суперечить закону, і в цій країні це є кримінальним злочином. Ось чому багато людей, банки та поліція зараз борються з цим, як ви можете бачити з теми «Питання про торговців азартними іграми», яку хтось опублікував.


Вони не тільки незаконно забирають кошти – вони жодним чином не уповноважені приймати платежі за азартні ігри за картками VISA/Mastercard. Легітимні казино є - ні.


Це трохи мінне поле, однак відкликання платежів завжди виграє тут, оскільки транзакції автоматично анулюються відповідно до правил VISA/Mastercard. Я дав їм можливість виправити це самостійно... вони проігнорували, і тепер банк все одно поповнює ці кошти та заносить їх та їхніх торговців у чорний список, тому, фактично не обговорюючи це, вони повністю зіпсувалися й заплатить ціну.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я прошу вибачення; це була повністю моя вина. Я говорив про сценарій BCGame. Я прошу вибачення за це. Я думаю, що це забагато, щоб мати на увазі.

Щодо кодів: я бачив ваш останній пост про торговельні коди та те, що гравці можуть зробити, щоб знизити рейтинг.

Дозвольте уточнити, що це не рейтинг; швидше, його називають індексом безпеки, і він дає загальну інформацію про ймовірність того, що казино розподілятиме виграші. Юридичні міркування, подібні до цього, повністю виходять за межі нашої компетенції. Нам не тільки бракує можливості ідентифікувати та карати використання неправильних торгових кодів, але ми також не можемо надати підтвердження мети, оскільки ми не є ні офіційним органом, ні юристом, який спеціалізується на міжнародних банківських операціях і пов’язаних законах. Ми закликаємо учасників форуму продовжувати активну співпрацю з підставними компаніями та тримати тему відкритою, щоб охопити такі сфери, як ця. У минулому ми просили, щоб казино втрутилися в це конкретне обговорення та безпосередньо вирішували проблеми гравців. Такого ніколи не було.


Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого