Ви повинні побачити електронні листи та живі чати, які я запитував у цій компанії. Сьогодні вранці знову спробував зв’язатися з ними, але відповідь була «Я можу відповідати лише на запитання, пов’язані з казино». Майже 4 тижні досі немає відповіді на будь-який електронний лист. Ви могли б подумати, що вони захочуть спробувати вирішити проблеми, а не діяти як купа шахраїв....
Приватно я надішлю вашій команді рецензій усю мережу, електронні листи/чат тощо, і, сподіваюся, ви зможете дати їм оцінку, на яку вони заслуговують!
привіт
Що ж, логічно, що працівник казино відповідатиме лише на запитання, пов’язані з казино.
Яке було твоє запитання?
Незважаючи на те, що це може здатися нелогічним, казино не є такими форумами, як цей, і їм, ймовірно, не потрібно проводити з ними багато часу; таким чином, я думаю, вони відповідатимуть на питання, пов’язані з прямою підтримкою. Знаєте, що я хотів сказати?
У будь-якому випадку ви можете ділитися на цьому форумі будь-чим, що, на вашу думку, буде корисним для інших. Однак індекс безпеки казино не можна змінити через проблему, описану на форумі. Ви повинні спочатку використати скаргу, щоб продемонструвати нечесну поведінку казино. Надішліть скаргу, якщо вважаєте, що можете.
Радко, я не можу подати скаргу, тому що ви не можете допомогти, оскільки суть проблеми юридична/фінансова. Ця компанія та їхні фіктивні торговці буквально ігнорували кожну електронну пошту та щоразу відключали мене в чаті. Нічого не можна зробити, крім як попередити людей, щоб вони не використовували їх, і це те, що я роблю. Якщо ви вважаєте прийнятною поведінку просто ігнорувати законні електронні листи, відключати людей від чату в реальному часі, стягувати більше, ніж бонусні покупки постачальників ігор (100-кратні покупки Relax є 105-кратними на цьому сайті, що неможливо, якщо це законно), і є серйозні знаки запитання щодо ігор на цьому сайті, а також іншої шахрайської діяльності Mastercard/VISA, тоді це нормально – тримайте свій рейтинг безпеки. Я можу надіслати тобі 100 документів із написом ЧЕРВОНИЙ ПРАПОР, але ей, хо.
Щодо відповіді «Пов’язане з казино» – питання пов’язане з казино, чи не так? Якщо вони дійсно брали платежі, то це пов’язано з рахунком казино? Це просто вони звичайні шахраї, невігласи. Таких компаній дуже багато.
Можливо, ми заплуталися в цій ситуації. Ми обговорювали це раніше в цій темі - транзакції, які нібито виконує Instantcasino.com, повинні відображатися у банківській виписці як Instantcasino.com або подібне. Ні – вони показують як книготорговців у Нігерії, польських ковбасників і так далі. Для всіх платежів VISA/Mastercard потрібно використовувати правильний код. Оскільки Instantcasino.com (і багато інших) не можуть легально приймати платежі, як правило, вони приховують їх як інших продавців і кодують транзакції як роздрібну торгівлю, школи тощо, що завгодно, крім азартних ігор. Вони прямо порушують Загальні положення та умови або VISA/Mastercard, і нещодавно проти цієї незаконної практики почалися серйозні протести. Отримання будь-яких платежів цим методом у Великій Британії буквально суперечить закону, і в цій країні це є кримінальним злочином. Ось чому багато людей, банки та поліція зараз борються з цим, як ви можете бачити з теми «Питання про торговців азартними іграми», яку хтось опублікував.
Вони не тільки незаконно забирають кошти – вони жодним чином не уповноважені приймати платежі за азартні ігри за картками VISA/Mastercard. Легітимні казино є - ні.
Це трохи мінне поле, однак відкликання платежів завжди виграє тут, оскільки транзакції автоматично анулюються відповідно до правил VISA/Mastercard. Я дав їм можливість виправити це самостійно... вони проігнорували, і тепер банк все одно поповнює ці кошти та заносить їх та їхніх торговців у чорний список, тому, фактично не обговорюючи це, вони повністю зіпсувалися й заплатить ціну.