ГоловнаФорумКазиноInstant Casino - загальне обговорення

Instant Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Radka
|
4 110 переглядів 96 відповідей |
|
1 2 3...5
CryptoG82
2 міс. тому

Ми завжди хочемо допомогти і, коли це можливо, докладаємо максимум зусиль. На жаль, у вашому випадку ми нічого не можемо зробити, як ми пояснювали раніше.

На жаль, казино не відповідає вам, і ми розуміємо, що це відчуває.

Будь ласка, тримайтеся, і якщо в межах наших можливостей ми можемо вам допомогти, зверніться, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми завжди хочемо допомогти і, коли це можливо, докладаємо максимум зусиль. На жаль, у вашому випадку ми нічого не можемо зробити, як ми пояснювали раніше.

На жаль, казино не відповідає вам, і ми розуміємо, що це відчуває.

Будь ласка, тримайтеся, і якщо в межах наших можливостей ми можемо вам допомогти, зверніться, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тільки вони можуть допомогти собі в цій ситуації - їм неодноразово пояснювалося (з супровідними доказами від влади), що станеться автоматично, якщо вони самі не виправлять це. Якщо вони не відповідатимуть, їм доведеться мати справу з донесенням Mastercard до чорного списку, тоді вони не зможуть ні від кого приймати платежі цим методом. У них є шанс це виправити, але якщо вони цього не зроблять, то це все одно буде відсортовано (органами).

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 міс. тому

Сподіваюся, вони ризикнуть і виправлять це тоді.🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

хтось, будь ласка, допоможіть мені, я зробив 3 запити на зняття коштів, і всі 3 повернулися, я вводжу номер свого банку, свій рахунок і своє ім’я, і воно все ще повертається, вони кажуть, що я повинен запитати в банку file номер, але який номер? хтось знає, як заповнити цей запит?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
gpony7
2 міс. тому

друже, допоможи мені, як мені заповнити цей запит, я вводжу номер свого банку та рахунок, і вони повертають це, file дякую

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Щасти вам отримати щось від них! За 3 тижні від них взагалі не було жодної відповіді, і я відключав їхній чат у прямому ефірі щоразу, коли я намагався зв’язатися – звичайно, цілком законна компанія!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

хтось, будь ласка, допоможіть мені, я зробив 3 запити на зняття коштів, і всі 3 повернулися, я вводжу номер свого банку, свій рахунок і своє ім’я, і воно все ще повертається, вони кажуть, що я повинен запитати в банку file номер, але який номер? хтось знає, як заповнити цей запит?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гадаю, вам слід спробувати пояснити службі підтримки, що ви не розумієте суті проблеми і потребуєте повного пояснення щодо «номера», який ви постійно повторюєте. Не соромтеся опублікувати відповідь казино, щоб ми могли спробувати зрозуміти, чи це має сенс.

Або, якщо ви вже знаєте відповідь, будь ласка, яке це число має бути? Якийсь ідентифікатор, але який, цікаво?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Щасти вам отримати щось від них! За 3 тижні від них взагалі не було жодної відповіді, і я відключав їхній чат у прямому ефірі щоразу, коли я намагався зв’язатися – звичайно, цілком законна компанія!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хоча я знаю, що ви дуже засмучений гравець, спробуйте подумати, як така відповідь може принести користь іншому гравцеві, який переживає сильний стрес. Ви вірите, що ця відповідь допоможе?

Вам, можливо, знайома проблема, про яку він говорив? Це було б зручно. дякую

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хоча я знаю, що ви дуже засмучений гравець, спробуйте подумати, як така відповідь може принести користь іншому гравцеві, який переживає сильний стрес. Ви вірите, що ця відповідь допоможе?

Вам, можливо, знайома проблема, про яку він говорив? Це було б зручно. дякую

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Радко, я просто скажу, як є. Це попередження для гравців. Вони буквально не відповідають і відразу відключають вас у чаті - єдине, що вони насправді зробили, це закрили мій обліковий запис. Їм надавали шанс за шансом навіть дати відповідь, але вони навіть цього не могли зробити.


Хоча я розумію вашу точку зору - виходячи з мого досвіду тут - здається, важко отримати від них відповідь. Я просто раджу цьому гравцеві (та іншим) на основі свого досвіду. Можливо, казино може прийти і прояснити речі для гравця та всіх інших.....

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 міс. тому

мій також був відключений, потім я поставив vpn і я можу зайти в чат, проблема в тому, що, за їхніми словами, я заповнюю його неправильно,

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я вже надіслав електронний лист із кадрами, які вони просили, я сфотографував, вони хочуть IBAN, я навіть не знаю, що це таке, я подзвонив у банк, і мені сказали, що IBAN - це те, кому ви платите, єдине що напевно не так це номер банку з 0260 на 260, більше нічого не знаю

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вже надіслав електронний лист із кадрами, які вони просили, я сфотографував, вони хочуть IBAN, я навіть не знаю, що це таке, я подзвонив у банк, і мені сказали, що IBAN - це те, кому ви платите, єдине що напевно не так це номер банку з 0260 на 260, більше нічого не знаю

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

IBAN – це 16-20-значний код, пов’язаний з вашим банківським рахунком. Кожен банківський рахунок, який може приймати міжнародні платежі, має такий рахунок. Ви можете знайти це у виписці з банківського рахунку або можете запитати у своєму банку, що це таке. Починатиметься з PT (якщо ваш обліковий запис у Португалії).


Автоматичний переклад.
joannis
2 міс. тому

IBAN (міжнародний номер банківського рахунку) — це код, який ідентифікує банківський рахунок клієнта для міжнародних переказів. У Бразилії він складається з 29 цифр і використовується для забезпечення правильного отримання грошей. У вашому випадку Nubank не має власного коду IBAN. На рахунок Nubank не надходять і не надсилаються гроші в інших валютах, окрім реальної, тому він не має кодів IBAN, SWIFT, ABA чи ACH. Вам знадобиться рахунок в іншому банку або скористайтеся іншим способом отримання.

Автоматичний переклад.
joannis
2 міс. тому

Для міжнародних казино я рекомендую використовувати криптовалюти. Зняття грошей за допомогою грошових переказів, як правило, передбачає високі комісії та є більш бюрократичним. Також існує можливість утримання суми податковими органами залежно від того, звідки вона надходить. А оскільки більшість казино передають ці операції аутсорсингу, контролювати такі ситуації складніше.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Радко, я просто скажу, як є. Це попередження для гравців. Вони буквально не відповідають і відразу відключають вас у чаті - єдине, що вони насправді зробили, це закрили мій обліковий запис. Їм надавали шанс за шансом навіть дати відповідь, але вони навіть цього не могли зробити.


Хоча я розумію вашу точку зору - виходячи з мого досвіду тут - здається, важко отримати від них відповідь. Я просто раджу цьому гравцеві (та іншим) на основі свого досвіду. Можливо, казино може прийти і прояснити речі для гравця та всіх інших.....

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Чесно кажучи, я розумію ваші наміри.

Я не хотів перешкоджати іншому гравцеві спробувати зв’язатися з казино, оскільки, навіть з нашою доступністю, пряма лінія зв’язку завжди є кращою. Крім того, я хотів би думати, що варто спробувати, а не кинути, тому що хтось заявив, що казино ігнорує всіх.

Проте я прошу вибачення, якщо я відреагував надмірно.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вже надіслав електронний лист із кадрами, які вони просили, я сфотографував, вони хочуть IBAN, я навіть не знаю, що це таке, я подзвонив у банк, і мені сказали, що IBAN - це те, кому ви платите, єдине що напевно не так це номер банку з 0260 на 260, більше нічого не знаю

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тепер я бачу проблему. Добре, оскільки інші вже дуже добре пояснюють це питання. Б'юсь об заклад, що зараз не додаю з мого боку.

Можливо, деталь: якщо ви продовжуєте намагатися визначити, чи IBAN можна знайти в документах чи в інтернет-банкінгу, швидко зателефонуйте банківському службовцю. Коли ви дізнаєтесь, чи можна знайти IBAN, ви можете продовжити.

Чесно кажучи, я очікував, що PIX задіяний. Наскільки я розумію, це найпоширеніший варіант у Бразилії - чи не так?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Чесно кажучи, я розумію ваші наміри.

Я не хотів перешкоджати іншому гравцеві спробувати зв’язатися з казино, оскільки, навіть з нашою доступністю, пряма лінія зв’язку завжди є кращою. Крім того, я хотів би думати, що варто спробувати, а не кинути, тому що хтось заявив, що казино ігнорує всіх.

Проте я прошу вибачення, якщо я відреагував надмірно.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви повинні побачити електронні листи та живі чати, які я запитував у цій компанії. Сьогодні вранці знову спробував зв’язатися з ними, але відповідь була «Я можу відповідати лише на запитання, пов’язані з казино». Майже 4 тижні досі немає відповіді на будь-який електронний лист. Ви могли б подумати, що вони захочуть спробувати вирішити проблеми, а не діяти як купа шахраїв....

Приватно я надішлю вашій команді рецензій усю мережу, електронні листи/чат тощо, і, сподіваюся, ви зможете дати їм оцінку, на яку вони заслуговують!



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хлопці, я вирішив проблему, я витратив усі гроші та закрив рахунок, у мене немає сумки для цього, у всіх казино, у які я граю, я просто ставлю пікс і сумку на місці цього з вірою, я відтепер ціную вашу допомогу, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
joannis
1 місяць тому

Вау, яка ганьба. Прикро, що деякі платіжні оператори стягують зловживання за використання Pix у казино, користуючись відсутністю чіткого регулювання. Як наслідок, багато казино вимикають опцію оплати Pix, щоб уникнути цих надмірних комісій, що обмежує варіанти оплати, доступні для гравців. Альтернативою для розгляду є криптовалюти, але перед вибором цифрового гаманця важливо ретельно вивчити різні варіанти та пов’язані з цим ризики, такі як волатильність і безпека.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

У мене теж проблеми з миттєвим казино. Чи звітували ви про свої транзакції в свій банк? Я хочу повернути свої депозити. Вони шахраї!

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого