3 р. тому
Тут ви можете обговорити Inkabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора, шановний, я хочу подати претензію в казино inkabet, тому що вони заблокували мій рахунок після того, як виграв хорошу суму грошей з бонусом, який я вніс, і вони активували його, попросили кілька зняти і все, що вони зробили, це заблокували мій рахунок і вони не дали мені жодної відповіді 😔 сума, яку вони повинні були мені заплатити, дорівнює / 41099 знаючи, що мінімальний зняття становить s / 25k на день повне розчарування і шахрайство, тільки коли ви виграєте велику суму, вони блокують вас у цьому і що найгірше, вони вам не платять у мене є докази суми та прибутків, які ніколи не прийшли на депозит, обман і шахрайство клієнта, коли вони отримують великий прибуток.
Є спосіб повідомити про це. Я розумію, що це казино сертифіковане Кюрасао. Мені потрібна ваша підтримка в моїй справі про шахрайство, але коли ви втрачаєте великі суми, вони не блокують вас повною шахрайством і обманом
Good evening, dear, I want to make a claim with the inkabet casino, because they blocked my account after having won a good sum of money with a bonus that I had deposited and they activated it, request several withdrawals and all they did was block my account and they did not give me any answer 😔 the amount they had to pay me is as / 41099 knowing that the minimum withdrawal is s / 25k per day a complete disappointment and scam only when you win a large sum they block you in this way and worst of all they do not pay you I have the evidence of the amount and earnings that never came to deposit a deception and scam towards a customer when they earn a large profit.
There is a way to report this I understand that this casino is certified by curacao I need your support with my total scam case, but when you lose large sums they do not block you total scam and deception
Buenas noches estimados quiero hacer un reclamo con el casino inkabet , debido que me bloqueron mi cuenta luego de haber ganado un buena suma de dinero con un bono que me había llegado deposite y lo activaron solicite varios retiros y lo único que hicieron fue bloquear mi cuenta y no me dieron ninguna respuesta 😔 el monto que me tenían que pagar haciende a s/ 41099 sabiendo que el retiro mínimo es s/ 25 k por día una decepción completa y estafa solo cuando ganas una gran suma te bloquean de esta manera y lo peor que no te pagan tengo la evidencias del monto y ganancias que nunca llegaron a depositarme un engaño y estafa hacia un cliente cuando se hace merecedor de una gran ganancia.
Hay forma de denunciar esto tengo entendido que este casino tiene certificado por curacao necesito de su apoyo con mi caso total estafa , pero cuando uno pierde grandes sumas no te bloquean estafa total y engaño
Привіт, я розумію ваші почуття. Блокування чийогось облікового запису не є правильним способом, як реагувати в будь-якому випадку... Наскільки я розумію, вони просто заблокували ваш обліковий запис без жодного попередження, і ви також не маєте інформації про незавершені виведення коштів, я прав? Ваш обліковий запис перевірено, будь ласка?
Hello, I understand your feelings. Blocking someones account is not a proper way how to react in any case... As far as I understand they just blocked your account without any warning and you have no info about pending withdrawals as well, am I right? Has your account been verified, please?
Я постійний клієнт, завжди вношу та знімаю, якщо виникають проблеми, мій рахунок перевірено на 100% ще кілька днів тому, все добре після того, як вчора ввечері виграв великий прибуток і запитав зняття коштів, вони заблокували мій рахунок у п'ятницю на ніч, конфіскувавши все мій прибуток
I am a recurring client, always deposit and withdraw if problems, my account is 100% verified until a few days ago, everything fine after having won a large profit and requesting withdrawals last night, they blocked my account on Friday for the night confiscating all my profit
Yo soy un cliente recurrente siempre deposite y retire si problemas , mi cuenta si está verificada al 100% hasta hace unos días todo bien luego de haber ganado una gran ganancia y solicitar retiros el día de ayer por la noche me bloquearon la cuenta día viernes por la noche confiscando toda mi ganancia
Ну, тоді було б найкраще, якби ви могли подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints Наша команда по розгляду скарг детальніше розгляне.
Well, then it would be best if you could submit a complaint here: https://casino.guru/complaints Our complaint team will take a closer look.
Брате, ти розв'язав? Якщо ні, я можу вам допомогти.
Bro, did you solve it? If not, I can help you.
Bro solucionaste?si no, yo te puedo ayudar.
Брате, перегляньте зелене посилання 🙂.
Ви відповідаєте на допис річної давності, імовірно, що проблема не актуальна.
Але так приємно бачити, як хтось протягує руку допомоги.
Цікаво, як би ви насправді допомогли гравцеві?
Bro, check out the green link 🙂.
You're replying to a one-year-old post, there is a pretty good chance the issue is not actual.
But it is so nice to see someone offering a helping hand.
How would you actually help the player, I wonder?
І, схоже, cpisa21 також цього не зробить, оскільки минуло 3 тижні, як він відповів.
Можливо, я помиляюся, і він спробує вам допомогти, хоча я не знаю, як. 🤔
And it looks like cpisa21 won't do so either, since it's been 3 weeks since he replied.
Maybe I'll be wrong and he will try to help you, although I'm not sure how. 🤔
ПРИВІТАННЯ, BRODER, ВИ ВИРІШИЛИ СВОЮ ПРОБЛЕМУ, У МЕНЕ Є СПЕЦІАЛЬНА ЕЛЕКТРОННА ПОШТА INKABET, ЩОБ ВИ МОЖЛИ СФОРМУЛЯТИ СВОЮ ПРЕТЕНЗІЮ, напишіть на мою електронну адресу anyelominaya246@gmail.com або до мого Facebook anyelo minaya Я з фотографією профілю аватара.
HELLO BRODER, YOU HAVE SOLVED YOUR PROBLEM, I HAVE A SPECIAL INKABET EMAIL SO YOU CAN FORMULATE YOUR CLAIM, write to my email anyelominaya246@gmail.com or to my Facebook anyelo minaya I am with the profile photo of an avatar.
HOLA BRODER LLEGASTE A SOLUCIONAR TU PROBLEMA TENGO UN CORREO ESPECIAL DE INKABET PARA QUE PUEDAS FORMULAR TU RECLAMO escríbeme a mi correo anyelominaya246@gmail.com o a mi Facebook anyelo minaya estoy con la foto de perfil de un avatar.
Привіт, про що конкретно ви говорите, будь ласка? Хто яку задачу вирішив? Чи можете ви трохи уточнити або сказати мені, що це таке, щоб я знав? Як варіант, у вас є проблема в казино і ви намагаєтеся її вирішити?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, what specifically are you talking about please ? Who solved what problem ? Can you elaborate a bit or tell me what it is so I know ? Alternatively, do you have an issue in the casino and are you trying to resolve it ?
I'll be waiting for your answer.
Привіт друже, я надіслав тобі електронний лист, але ти все одно мені не відповів, я думаю, що inkabet ніколи не заплатить мені таку велику суму грошей, я вже давно змирився.
Hello friend, I sent you an email but you didn't answer me anyway, I think that inkabet will never pay me that large amount of money, I already resigned myself a long time ago.
Hola amigo te envié un correo pero no me respondiste igual creo que inkabet nunca me pagará esa fuerte cantidad de dinero ya me resigne hace bastante tiempo
Привіт! Якщо ви відповідаєте комусь конкретному, найкраще використовувати кнопку «відповісти», оскільки вона сповіщає гравця про те, що ви йому відповіли. Я бачив вашу скаргу, яку ви мали давно, і вона не була вирішена.
Ви теж пробували з тодішньою владою чи ні? 🤔
Hi, if you reply to someone specific, it is best to use the "reply" button, because it notifies the player that you have replied to them. I've seen your complaint that you had long ago and it hasn't been resolved.
Did you also try with the authority at that time or not ? 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.