ФорумКазиноInkabet Casino - загальне обговорення

Inkabet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від yamirpoma
|
3874 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Inkabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Доброго вечора, шановний, я хочу подати претензію в казино inkabet, тому що вони заблокували мій рахунок після того, як виграв хорошу суму грошей з бонусом, який я вніс, і вони активували його, попросили кілька зняти і все, що вони зробили, це заблокували мій рахунок і вони не дали мені жодної відповіді 😔 сума, яку вони повинні були мені заплатити, дорівнює / 41099 знаючи, що мінімальний зняття становить s / 25k на день повне розчарування і шахрайство, тільки коли ви виграєте велику суму, вони блокують вас у цьому і що найгірше, вони вам не платять у мене є докази суми та прибутків, які ніколи не прийшли на депозит, обман і шахрайство filefile клієнта, коли вони отримують великий прибуток.

Є спосіб повідомити про це. Я розумію, що це казино сертифіковане Кюрасао. Мені потрібна ваша підтримка в моїй справі про шахрайство, але коли ви втрачаєте великі суми, вони не блокують вас повною шахрайством і обманом

filefilefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи можете ви допомогти мені з моєю заявкою, будь ласка?

Автоматичний переклад.
yamirpoma
2 р. тому

Привіт, я розумію ваші почуття. Блокування чийогось облікового запису не є правильним способом, як реагувати в будь-якому випадку... Наскільки я розумію, вони просто заблокували ваш обліковий запис без жодного попередження, і ви також не маєте інформації про незавершені виведення коштів, я прав? Ваш обліковий запис перевірено, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я постійний клієнт, завжди вношу та знімаю, якщо виникають проблеми, мій рахунок перевірено на 100% ще кілька днів тому, все добре після того, як вчора ввечері виграв великий прибуток і запитав зняття коштів, вони заблокували мій рахунок у п'ятницю на ніч, конфіскувавши все мій прибуток

Автоматичний переклад.
yamirpoma
2 р. тому

Ну, тоді було б найкраще, якби ви могли подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints Наша команда по розгляду скарг детальніше розгляне.

Автоматичний переклад.
yamirpoma
1 рік тому

Брате, ти розв'язав? Якщо ні, я можу вам допомогти.

Автоматичний переклад.
cpisa21
1 рік тому

Брате, перегляньте зелене посилання 🙂.

Ви відповідаєте на допис річної давності, імовірно, що проблема не актуальна.

Але так приємно бачити, як хтось протягує руку допомоги.

Цікаво, як би ви насправді допомогли гравцеві?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, на жаль, казино не відповіло мені

Автоматичний переклад.
yamirpoma
1 рік тому

І, схоже, cpisa21 також цього не зробить, оскільки минуло 3 тижні, як він відповів.

Можливо, я помиляюся, і він спробує вам допомогти, хоча я не знаю, як. 🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

ПРИВІТАННЯ, BRODER, ВИ ВИРІШИЛИ СВОЮ ПРОБЛЕМУ, У МЕНЕ Є СПЕЦІАЛЬНА ЕЛЕКТРОННА ПОШТА INKABET, ЩОБ ВИ МОЖЛИ СФОРМУЛЯТИ СВОЮ ПРЕТЕНЗІЮ, напишіть на мою електронну адресу anyelominaya246@gmail.com або до мого Facebook anyelo minaya Я з фотографією профілю аватара.


Автоматичний переклад.
anyelominaya246
4 міс. тому

Привіт, про що конкретно ви говорите, будь ласка? Хто яку задачу вирішив? Чи можете ви трохи уточнити або сказати мені, що це таке, щоб я знав? Як варіант, у вас є проблема в казино і ви намагаєтеся її вирішити?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт друже, я надіслав тобі електронний лист, але ти все одно мені не відповів, я думаю, що inkabet ніколи не заплатить мені таку велику суму грошей, я вже давно змирився.

Автоматичний переклад.
yamirpoma
3 міс. тому

Привіт! Якщо ви відповідаєте комусь конкретному, найкраще використовувати кнопку «відповісти», оскільки вона сповіщає гравця про те, що ви йому відповіли. Я бачив вашу скаргу, яку ви мали давно, і вона не була вирішена.

Ви теж пробували з тодішньою владою чи ні? 🤔

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого