2 р. тому
Тут ви можете обговорити inbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
30.05.2022 я зареєструвався в inbet Casino . Я вніс 1500 BGN і отримав бонусне казино. Після виконання умов я мав 3312 лв., які можна було завантажити. Того ж дня я здійснив виведення на EasyPay. Через 4 дні вони не погодили мій вихід 03.06.2022. Я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис заблоковано та розглядається. Повідомлялося, що через тиждень після локдауну буде додаткова інформація. Минуло більше 2 МІСЯЦІВ з тих пір, як мій обліковий запис було заблоковано, а прогресу досі немає. Підтримка тільки повторює, що вони нічого не знають і не можуть назвати термін перевірки. На мою думку, вони будуть шукати будь-яку можливість, щоб не платити гроші. Зверніться по допомогу.
On 30.05.2022 I registered at inbet Casino . I deposited BGN 1500. and I got bonus casino. After fulfilling the conditions, I had BGN 3312. , which were downloadable. The same day I made a withdrawal to EasyPay. After 4 days they did not approve my withdrawal on 06/03/2022. I received an email that my account has been blocked and is under review. The information was that there would be additional information a week after the lockdown. It's been over 2 MONTHS since my account was locked and still no progress. Support only repeats that they do not know anything and cannot give a deadline for the inspection. In my opinion, they will look for any opportunity to not pay the money. Ask for assistance.
На 30.05.2022г. си направих регистрация в inbet Casino. Депозирах 1500лв. и взех бонус казино. След като изпълих условията имах 3312лв. , които бяха изтегляеми. Същия ден пуснах теглене към EasyPay. След като 4 дена не ми одобриха тегленето на 03.06.2022г. получих мейл, че акаунта ми е блокиран и тече проверка. Инфорамцията беше, че седмица след заключването ще има допълнителна информация. Вече минаха повече от 2 МЕСЕЦА от както ми е заключен акаунта и все още няма никакво развитие. Съпорта само повтаря,че нищо не знаят и не могат да дадът краен срок за проверката. Според мен ще търсят всякакви възможности, за да не изплатят парите. Моля за съдействие.
Привіт alexxxaa,
Я думаю, що було б найкраще, якби ви могли подати скаргу (просто натисніть тут ), я припускаю, що ми спробуємо зв’язатися з казино, щоб дізнатися, що відбувається.
Моє особисте припущення полягає в тому, що ваш обліковий запис перебуває на подальшій перевірці, постачальник ігор може бути залучений, у будь-якому випадку, вас мали повідомити.
Hello alexxxaa,
I think that it would be best if you could submit a complaint (just click here), I'm assuming that we will try to get in touch with the casino to find out what's happening.
My personal guess is that your account is under some further review, the game provider may be involved, anyway, you should have been informed.
Найгірше казино, в якому я коли-небудь грав. Обдурили мене, вони зникли з мого балансу без відшкодування без компенсації.
Я підтримував зв’язок зі службою підтримки «7/24», вони могли відповісти за кілька годин на кілька запитань, але довелося поставити 4 рази в 10 різних електронних листах, щоб отримати одну корисну відповідь. Я закликаю вас залишити цей сайт, незалежно від того, який бонус вони пропонують. тому що вони також можуть вас обдурити. Вони недійсні.
Worst Casino I have ever played with. Scammed me, they vanished my balance with no refund without compensation.
I kept in touch with the "7/24" support they could reply in hours for a couple of questions, but had to asked 4 times in 10 different email to get one answer that was useful. I courage you no matter what bonus they offer, but to leave this site. because they can scam you too. They are not valid.
Вони фейкові, просто не потрібно підтверджувати сотні людей, їх потрібно покарати.
нелегальна продуктивність, виправдовується нісенітницею.
They are fake, just no need to confirm hundreds of people, they need to be punished.
illegal productivity, excuses with nonsense.
Найгірше казино, в якому я коли-небудь грав. Обдурили мене, вони зникли з мого балансу без відшкодування без компенсації.
Я підтримував зв’язок зі службою підтримки «7/24», вони могли відповісти за кілька годин на кілька запитань, але довелося поставити 4 рази в 10 різних електронних листах, щоб отримати одну корисну відповідь. Я закликаю вас залишити цей сайт, незалежно від того, який бонус вони пропонують. тому що вони також можуть вас обдурити. Вони недійсні.
Worst Casino I have ever played with. Scammed me, they vanished my balance with no refund without compensation.
I kept in touch with the "7/24" support they could reply in hours for a couple of questions, but had to asked 4 times in 10 different email to get one answer that was useful. I courage you no matter what bonus they offer, but to leave this site. because they can scam you too. They are not valid.
Привіт, давайте спробуємо трохи заспокоїтися і подивимося на всю ситуацію, яка виникла. Чи могли б ви описати, що сталося? Відповідно до того, що ви написали, ви грали з бонусом, а казино забрало ваші гроші? Вони дали вам якусь причину, чому це сталося? Якщо ви грали з бонусом, будь ласка, що це було, чи могли б ви сказати мені, які вимоги?
Дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.
Hi, let's try to calm down a bit and look at the whole situation that has arisen. Could you describe what has happened ? According to what you wrote, you played with the bonus and the casino took your money ? Did they give you any reason why that happened ? If you played with a bonus, what was it please, could you tell me what was the requirements ?
Let me know and we'll see if we can help you.
Заблокуйте облікові записи Inbet на невизначений період, подивіться на гру свара і вирішіть, що ви порушуєте їх правила, і заберіть усі свої гроші + виграш
Inbet lock accounts for an indefinite period and look at the svara game and decide that you are breaking their rules and take all your money + winnings
Инбет заключат акаунти за не определен период и разглеждат играта на свара и решават,че нарушаваш правилата им и вземат всичките ти пари + спечелените
Отже, ваш обліковий запис все ще заблоковано, так? Я бачив у вашій скарзі , що казино повідомило вас про ситуацію та що ваш обліковий запис розслідується з їхнього боку.
Я вважаю, що це хороший знак про те, що казино повідомило вам, і, сподіваюся, це не триватиме довго, і ви зможете продовжити виведення коштів.
Чи ваш обліковий запис повністю підтверджено там, і чи було у вас раніше успішне зняття коштів?
So your account is still blocked, right? I saw in your complaint that the casino has informed you about the situation and that your account is under investigation from their side.
I believe that this is a good sign that the casino has informed you, and hopefully it won't last long and you will be able to proceed with the withdrawal.
Is your account fully verified there, and have you had any successful withdrawals before?
У мене є сотні депозитів і зняття коштів до 08.08, коли вони з’явилися, і виникає питання, чи можуть вони забрати мої гроші, зароблені в спортивному казино та сварі, якщо їх щось не влаштовує?
I have hundreds of deposits and withdrawals until 08.08 when they dawned and the question is, can they take my money earned from playing sports casino and svara if something is not ok for them?
Имам стотици депозити и тегления до 08,08 когато се осъмнаха и въпроса е могат ли да ми вземат парите спечелени от игра на спорт казино и свара ако за тях нещо не е ок ?
Мені потрібна допомога щодо того, як діяти, якщо вони заберуть мої гроші та скажуть, що існують умови та вони порушуються ... Як я можу протистояти, якщо мене обманюють?
I'm looking for help on how to act if they take my money and say there are terms and conditions and they are violated ... How can I resist if I'm being scammed?
Търся помощ как да постъпя ако ми вземат парите и кажат има условия и правила и те са нарушени ... Как да се противопоставя ако ме измамят?
Чи можу я запитати, чи проблема пов’язана зі ставками на спорт чи іграми в казино?
Причина мого запитання в тому, що у нас немає відділення, яке б займалося спортом, і, на жаль, ми не зможемо допомогти. Тому, будь ласка, дайте нам знати, і якщо це справді пов’язано зі спортом, я можу запропонувати інші веб-сайти, де вони можуть бути кориснішими.
Чекатимемо на вашу відповідь.
May i just ask if the issue is related to the sports betting or the casino games?
The reason for my question is that we don't have any brunch dealing with sports and unfortunately, we won't be able to help. So, please let us know, and in case it is really related to sports, I can suggest some other websites where they could be of more help.
We'll wait for your reply.
Проблема виникла під час гри в свару, карткової гри, схожої на покер. У неї грають за столами до 7 осіб за одним столом. Я давно граю в цю гру, але питання в тому, якщо я виграв у спортивному казино та сварі, а тепер вони забирають усі мої гроші незалежно від того, де я їх накопичив, що мені робити, щоб вони не вигадали у своїх правилах і візьміть це від мене. ...
The problem occurred while playing Svara, a card game similar to poker. It is played at tables with up to 7 people at one table. I have been playing this game for a long time, but the question is if I have won at sports casino and svara and now they take all my money regardless of where I have accumulated it, what should I do so that they do not invent a condition in their rules and take it from me. ...
Проблема е възникнал на игра на Svara/свара това е игра на карти подобна на покер. Играе се на маси с до 7 души на една маса. Аз играя от доста време тази игра,но въпроса е ако съм спечелил на спорт казино и свара и сега ми вземат всички пари независимо от къде ги имам натрупани ,ак да постъпя за да не си измислят условие в тяхните правила и да ми ги вземат ....
Тепер я розумію, дякую.
Тепер нам потрібно почекати, щоб побачити, чого наша команда розгляду скарг досягне у вашій скарзі та чи буде казино комунікабельним. Тільки тоді у вашій справі буде якийсь рух.
Я сподіваюся, що все буде добре, і незабаром ви отримаєте свої відповіді.
Ви випадково змогли зв'язатися з казино?
I understand now, thank you.
Now we need to wait to see what our complaint team will achieve in your complaint and if the casino will be communicative. Only then will there be some movement in your case.
I hope that everything goes well, and soon you'll get your answers.
Were you able to get in touch with the casino, by any chance?
Гаразд Отже, тепер спробуйте запастися терпінням і подивимося, як це буде розвиватися.
Наша команда вже працює над його розробкою, тому найближчим часом вони повернуться до вас.
Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень.
Okay. So, now try to be a bit patient and let's see how it will unfold.
Our team is already working on its development, so shortly they will come back to you.
Still keep us informed about any updates, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.