Привіт, нещодавно я виграв 2100 + доларів США на цьому сайті. Раніше я міг відмовитися від участі та надіслав свої документи для перевірки. Вони просять 10 робочих днів, щоб перевірити мої документи, але я надіслав їх 6 листопада... тепер вони просять більше документів сьогодні. Доказом є вкладення
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Привіт, нещодавно я виграв 2100 + доларів США на цьому сайті. Раніше я міг відмовитися від участі та надіслав свої документи для перевірки. Вони просять 10 робочих днів, щоб перевірити мої документи, але я надіслав їх 6 листопада... тепер вони просять більше документів сьогодні. Доказом є вкладення
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Привіт, я бачу, що ваш ігровий процес перевірено. Ви ще не чули від них, закінчилося чи ні? Це досить поширене явище в казино, тому вам доведеться почекати, доки казино не отримає відповідь від постачальника ігор.
Що стосується документів, чи можете ви побачити в своєму профілі, погоджено їх чи відхилено? Крім того, казино повідомило вам щось про них? Які ще документи у вас вимагали?
Hello, I see your gameplay has been checked. You haven't heard from them yet whether it's over or not? It's quite common in casinos for this to happen, so you'll have to wait until the casino gets a response from the game provider.
As for the documents, can you see in your profile whether they were approved or rejected? Alternatively, did the casino let you know anything about them? What other documents did they ask you for?
Мені сказали, що більше нічого не потрібно надсилати, і вони перевірятимуть це ще 10 робочих днів. Мені сказали, чи можу я зняти гроші, я підтверджений, тому 4 дні тому, коли я виграв, я зміг зняти гроші, але вони скасували це, і тепер я навіть не можу зняти гроші.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Мені сказали, що більше нічого не потрібно надсилати, і вони перевірятимуть це ще 10 робочих днів. Мені сказали, чи можу я зняти гроші, я підтверджений, тому 4 дні тому, коли я виграв, я зміг зняти гроші, але вони скасували це, і тепер я навіть не можу зняти гроші.
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Гаразд, скільки часу має тривати розслідування від постачальника? Як ще 10 днів означають 20 днів загалом? Або я просто неправильно розумію? Якщо нічого не зміниться, я, ймовірно, подаду скаргу, тому що на знімку екрана здається, що KYC все одно буде потрібен, але я не впевнений, як буде діяти казино.🤔
Okay, so how long should the investigation from the provider take? How does another 10 days mean 20 days in total? Or am I just misunderstanding? If nothing changes then I would probably go ahead and file a complaint because from the screenshot it looks like KYC will still be needed, but I'm not sure how the casino will proceed.🤔
Тож 6 листопада вони сказали мені 2 тижні. Тоді, коли я зробив зняття, і вони сказали мені, що я можу зняти кошти, тому що я перевірений 15 числа, вони скасували та сказали ще 2 тижні. Тож це приблизно 3 тижні плюс
So Nov 6th they told me 2 weeks. Than when I made the withdrawal and they told me I can make the withdrawal because I am verfied on the 15th they cancelled and said another 2 weeks. So that's like 3 weeks plus
Я розумію, я б, мабуть, подумав про те, щоб подати скаргу в цьому випадку, тому що якщо це продовжує тривати без причини, я не знаю, що про це думати. Якби вам вдалося чекати весь час і все одно не вдалося зняти свої гроші або казино сказало вам, що потрібно більше часу, я б дуже розлютився.
Ймовірно, наразі рішення залежить від вас, оскільки ви отримуєте неадекватну інформацію про те, що робити, чекати чи подавати скаргу. 🤔
I understand, I would probably think about filing a complaint in this case because if it keeps getting longer for no reason then I don't know what to think about it. If you managed to wait the whole time and still couldn't withdraw your money or the casino told you it needed more time then I would be really angry.
The decision is probably up to you at the moment since you are receiving inadequate information on what to do, and whether to wait or file a complaint. 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.