ФорумКазиноImmerion Casino - загальне обговорення

Immerion Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 міс. тому від Proboteanumaria
|
1695 переглядів 49 відповідей |
|
12 3
Jaro
2 тиж. тому

Добре, дякую

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, нещодавно я виграв 2100 + доларів США на цьому сайті. Раніше я міг відмовитися від участі та надіслав свої документи для перевірки. Вони просять 10 робочих днів, щоб перевірити мої документи, але я надіслав їх 6 листопада... тепер вони просять більше документів сьогодні. Доказом є вкладення filefilefile

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
lloydo644
5 дн. тому

щось нове?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, нещодавно я виграв 2100 + доларів США на цьому сайті. Раніше я міг відмовитися від участі та надіслав свої документи для перевірки. Вони просять 10 робочих днів, щоб перевірити мої документи, але я надіслав їх 6 листопада... тепер вони просять більше документів сьогодні. Доказом є вкладення filefilefile

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Привіт, я бачу, що ваш ігровий процес перевірено. Ви ще не чули від них, закінчилося чи ні? Це досить поширене явище в казино, тому вам доведеться почекати, доки казино не отримає відповідь від постачальника ігор.

Що стосується документів, чи можете ви побачити в своєму профілі, погоджено їх чи відхилено? Крім того, казино повідомило вам щось про них? Які ще документи у вас вимагали?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Мені сказали, що більше нічого не потрібно надсилати, і вони перевірятимуть це ще 10 робочих днів. Мені сказали, чи можу я зняти гроші, я підтверджений, тому 4 дні тому, коли я виграв, я зміг зняти гроші, але вони скасували це, і тепер я навіть не можу зняти гроші. file

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

І вони ніколи нічого не надсилали електронною поштою там, де я їм багато разів

Автоматичний переклад.
lloydo644
4 дн. тому

Ненавиджу таких провайдерів🤮

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Мені сказали, що більше нічого не потрібно надсилати, і вони перевірятимуть це ще 10 робочих днів. Мені сказали, чи можу я зняти гроші, я підтверджений, тому 4 дні тому, коли я виграв, я зміг зняти гроші, але вони скасували це, і тепер я навіть не можу зняти гроші. file

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Гаразд, скільки часу має тривати розслідування від постачальника? Як ще 10 днів означають 20 днів загалом? Або я просто неправильно розумію? Якщо нічого не зміниться, я, ймовірно, подаду скаргу, тому що на знімку екрана здається, що KYC все одно буде потрібен, але я не впевнений, як буде діяти казино.🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Тож 6 листопада вони сказали мені 2 тижні. Тоді, коли я зробив зняття, і вони сказали мені, що я можу зняти кошти, тому що я перевірений 15 числа, вони скасували та сказали ще 2 тижні. Тож це приблизно 3 тижні плюс

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
lloydo644
2 дн. тому

Я розумію, я б, мабуть, подумав про те, щоб подати скаргу в цьому випадку, тому що якщо це продовжує тривати без причини, я не знаю, що про це думати. Якби вам вдалося чекати весь час і все одно не вдалося зняти свої гроші або казино сказало вам, що потрібно більше часу, я б дуже розлютився.

Ймовірно, наразі рішення залежить від вас, оскільки ви отримуєте неадекватну інформацію про те, що робити, чекати чи подавати скаргу. 🤔

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого