ГоловнаФорумКазиноImmerion Casino - загальне обговорення

Immerion Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 міс. тому від Proboteanumaria
|
4 007 переглядів 84 відповідей |
|
12 3 45
Jaro
1 місяць тому

Добре, дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, нещодавно я виграв 2100 + доларів США на цьому сайті. Раніше я міг відмовитися від участі та надіслав свої документи для перевірки. Вони просять 10 робочих днів, щоб перевірити мої документи, але я надіслав їх 6 листопада... тепер вони просять більше документів сьогодні. Доказом є вкладення filefilefile

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
lloydo644
1 місяць тому

щось нове?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, нещодавно я виграв 2100 + доларів США на цьому сайті. Раніше я міг відмовитися від участі та надіслав свої документи для перевірки. Вони просять 10 робочих днів, щоб перевірити мої документи, але я надіслав їх 6 листопада... тепер вони просять більше документів сьогодні. Доказом є вкладення filefilefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що ваш ігровий процес перевірено. Ви ще не чули від них, закінчилося чи ні? Це досить поширене явище в казино, тому вам доведеться почекати, доки казино не отримає відповідь від постачальника ігор.

Що стосується документів, чи можете ви побачити в своєму профілі, погоджено їх чи відхилено? Крім того, казино повідомило вам щось про них? Які ще документи у вас вимагали?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Мені сказали, що більше нічого не потрібно надсилати, і вони перевірятимуть це ще 10 робочих днів. Мені сказали, чи можу я зняти гроші, я підтверджений, тому 4 дні тому, коли я виграв, я зміг зняти гроші, але вони скасували це, і тепер я навіть не можу зняти гроші. file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

І вони ніколи нічого не надсилали електронною поштою там, де я їм багато разів

Автоматичний переклад.
lloydo644
1 місяць тому

Ненавиджу таких провайдерів🤮

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені сказали, що більше нічого не потрібно надсилати, і вони перевірятимуть це ще 10 робочих днів. Мені сказали, чи можу я зняти гроші, я підтверджений, тому 4 дні тому, коли я виграв, я зміг зняти гроші, але вони скасували це, і тепер я навіть не можу зняти гроші. file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гаразд, скільки часу має тривати розслідування від постачальника? Як ще 10 днів означають 20 днів загалом? Або я просто неправильно розумію? Якщо нічого не зміниться, я, ймовірно, подаду скаргу, тому що на знімку екрана здається, що KYC все одно буде потрібен, але я не впевнений, як буде діяти казино.🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Тож 6 листопада вони сказали мені 2 тижні. Тоді, коли я зробив зняття, і вони сказали мені, що я можу зняти кошти, тому що я перевірений 15 числа, вони скасували та сказали ще 2 тижні. Тож це приблизно 3 тижні плюс

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
lloydo644
1 місяць тому

Я розумію, я б, мабуть, подумав про те, щоб подати скаргу в цьому випадку, тому що якщо це продовжує тривати без причини, я не знаю, що про це думати. Якби вам вдалося чекати весь час і все одно не вдалося зняти свої гроші або казино сказало вам, що потрібно більше часу, я б дуже розлютився.

Ймовірно, наразі рішення залежить від вас, оскільки ви отримуєте неадекватну інформацію про те, що робити, чекати чи подавати скаргу. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Так, зараз я подам скаргу. Ви допомогли мені один раз, перш ніж я знову покладаюся на вас, дякую

Автоматичний переклад.
lloydo644
4 тиж. тому

Jaro Я подав скаргу, але чомусь я можу додати лише 4 вкладені файли, коли мені потрібно додати набагато більше, як я можу додати до вкладених файлів своєї скарги

Автоматичний переклад.
Johnnyy
4 тиж. тому

Нічого абсолютно нічим не підтримують твердження, що вони нічого не знають file що я робив багато разів, але нічого

Автоматичний переклад.
lloydo644
4 тиж. тому

Ганьба 🤮

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Так, зараз я подам скаргу. Ви допомогли мені один раз, перш ніж я знову покладаюся на вас, дякую

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ну, я бачив, що у вас вийшло. Щодо вкладень, я не впевнений, але якщо ви не отримуєте більше 4 в одній публікації, ви можете або надіслати електронний лист тому, хто розглядає вашу скаргу, або розмістити її в іншій публікації. Я бачу, що ви так до цього звернулися.

Коли на вашому скріншоті написали про верифікацію, ви її пройшли чи все одно ні?🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я закінчив давно. Кілька днів тому я завантажив багато вкладень у різні відповіді на одну й ту саму публікацію. Так, занурення в казино мене KYC з 6 листопада, і служба підтримки каже мені, що для надсилання додаткових документів не потрібно, просто зачекайте

Автоматичний переклад.
lloydo644
3 тиж. тому

Дякуємо за вашу відповідь. Ну, я бачу, що вам ще потрібно чекати, і така відповідь мене не задовольнила б, але з іншого боку, ви, мабуть, не можете зробити більше на даний момент. Вам доведеться чекати, поки казино вам щось скаже або подасть скаргу.

У всякому разі, я вірю, що все вийде добре і незабаром уся справа буде позаду.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Шахрайське казино.


Подивіться на цей чат. це навіть законно?


чому мій виведення грошей скасовано?


я не отримав електронного листа??


будь ласка, скажіть мені, що мені потрібно зробити



Ласкаво просимо до нашої служби підтримки клієнтів казино. Я Мія.


Зачекайте, будь ласка.


Ваш ігровий сеанс було направлено постачальнику для перевірки. Під час цього процесу всі запити на виведення коштів будуть тимчасово призупинені.


але ти його скасував?


його не призупинено


його скасовано


і що це взагалі означає?



Ми хотіли б повідомити вам, що процес перевірки вимагає постачальник, і ми не маємо додаткових деталей щодо цієї вимоги. Після завершення перевірки ви зможете зняти свої кошти.


провайдером?


коли ти дізнаєшся, коли я можу знову подати запит?


Я не розумію, чому я грав більше 10 років і ніколи про це не чув



Зауважте, що перевірка зазвичай займає до 14 днів, хоча інколи може тривати й довше. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння протягом цього часу.


що за біса


Добре, я опублікую це повідомлення на форумах казино, щоб повідомити їм, що це відбувається


це шахрайський сайт?


це неприпустимо


я не можу чекати 14 днів


я хочу поговорити з менеджером



Ні, це звичайна перевірка. Вибачте, що вам доведеться чекати.


Чи можу я ще чимось допомогти вам на даний момент?


я хочу поговорити з менеджером


Ви можете надіслати мені цю стенограму?



Ви можете написати детальний варіант вашої скарги на нашу електронну пошту, ми передамо її менеджеру проекту. Наша електронна адреса:

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

це було надіслано мені - хтось знає, що це означає


Ваше відкликання було відхилено системою безпеки сайту. Ваші ігрові сесії надіслано провайдером на перевірку. Перевірка може тривати до 14 днів.

Автоматичний переклад.
matdau1993
2 тиж. тому

Привіт.

Схоже, що постачальник ігор підозрює вашу гру, і тому їм потрібно це перевірити.

Насправді це може статися з різних причин. Іноді гравці можуть, наприклад, порушити максимальну ставку, і тому їм потрібно провести розслідування, яке дійсно може зайняти деякий час.

Якщо ви бачите, що це давня ситуація, будь ласка, повідомте нас, і наша команда зі скарг спробує допомогти.

Що ти скажеш, добре?

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого