ГоловнаФорумКазиноImmerion Casino - загальне обговорення

Immerion Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

 від Proboteanumaria
|
14 386 переглядів 222 відповідей |
|
1...11 12

На жаль, я програв гроші. Через це я більше не міг битися. Однак я скажу, що процес виведення має бути зрозумілим і простим. Казино зазвичай запитують документи, але зазвичай вони надходять пізніше.

Автоматичний переклад.

Я не думаю, що для цього була якась особлива причина.

Автоматичний переклад.

Служба підтримки казино не заважала самому процесу виведення коштів. Я пам'ятаю, що, натиснувши на певні правильні пункти, виведення не вдалось. Сподіваюся, наступного разу це вдасться, якщо я все ще буду там грати або вигравати.

Автоматичний переклад.
Seppo14

Ну, дуже шкода, що ти справді не міг утримати гроші. Я також сподіваюся, що наступного разу буде краще.

Але чи можу я запитати, яка саме причина того, що ви незадоволені цим казино?

Я ніби не міг це отримати, насправді. Ви щойно сказали раніше, що є певний максимум для виведення з безкоштовних обертань, у чому немає нічого незвичайного.

Отже, чи були у вас інші проблеми?

Автоматичний переклад.
1...11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого