Їм байдуже. Immerion IMR є шахраями, ви втратите свої гроші. Також їхній сайт ubets є
They don't care. Immerion IMR are scammers you will lose your money. Also their ubets site is
Δεν τους να νοιάζει. Το immerion IMR είναι απατεώνες μακρυά θα χάσετε τα χρήματα σας. Επισης και το ubets δω ικο τους ειναι
Схоже, що всі гравці мають ту саму проблему «під перевіркою постачальника», тепер ми оголосили про це, коли вони фейкові, а постачальник ігор не має жодного поняття про відсутність розслідування 😀
Looks like every player have the same isue "under Provider verification" ,now we now that they are fake anounced that,and the game provider have noclue about no investigation 😀
Я вважаю, що це не обов’язково шахрайство, щоб сказати вам правду. Багато разів потрібно зв’язатися з постачальником ігор щодо гри, тому давайте поки що не робити висновків.🙏
I believe that it doesn't necessarily have to be scam to tell you the truth. Many times the game provider needs to be contacted regarding the game play, so let's not make any conclusions yet.🙏
чудово Будь ласка, повідомте нам, коли у вас буде вся сума?
Я повідомлю нашу групу з розгляду скарг, щоб вони могли змінити статус вашої скарги.
Great. Could you inform us whenever you have the whole amount, please?
I will inform our complaint team so they can change the status of your complaint then.
єдине у своєму роді казино, яке робить це. хіба це неприємно? Я маю на увазі, що я граю в кількох казино і ніколи не стикався з такою ситуацією. Але казино Immerion робить це з усіма гравцями, тоді в чому провина постачальників? Немає необхідності бути шахрайським казино, я переніс криптовалюту з казино Immerion на свій обліковий запис Binance, але це все інше
the only one of a kind casino who is dooing this. isnt that akward? I mean i play on several casino,and never encounter this situation. But the Immerion casino is dooing this to all players, how is that providers fault then? No need to be a scam casino,i have tranfered crypto from Immerion casino into my Binance account,but its about all the rest
Привіт Рандя,
На жаль, Ybets, яке є нерозкритим дочірнім казино, робить те саме зі своїми клієнтами. Багатьом гравцям/переможцям повідомляють, що їхні ігрові сесії потрібно перевірити та надати 14-денне вікно. Потім вони просять перевірку, щоб відкласти далі.
Casino Guru знає/має знати, що це фіктивні чеки з постачальником ігор, і повинен попросити підтвердження листування з постачальником ігор, щоб притягнути Immerion/YBets до відповідальності.
Hi Randya,
Unfortunately Ybets, which is an undisclosed sister casino, is doing the same thing to its customers. Many players/winners being told their gaming sessions need to be verified and give a 14 day window. Then they ask for verification to delay further.
Casino Guru is/should be aware these are fictitious checks with game provider and should ask for proof of correspondence with gaming provider to hold Immerion/YBets accountable.
Я можу підтвердити, що казино Ybets і Immerion — це брати-близнюки🙂)) Тож що, зрештою вони можуть звинуватити вас у кількох облікових записах, якщо ви користуєтеся обома їхніми казино 🙂 На жаль, у мене є довідка про подібну проблему...
i can confirm that Ybets And Immerion casino are twins bros🙂)) So whatch out,in the end they can acuse u of multiple accounts,if u are on both theyr casinos 🙂 i have backroung into isue like this unfortunatly...
єдине у своєму роді казино, яке робить це. хіба це неприємно? Я маю на увазі, що я граю в кількох казино і ніколи не стикався з такою ситуацією. Але казино Immerion робить це з усіма гравцями, тоді в чому провина постачальників? Немає необхідності бути шахрайським казино, я переніс криптовалюту з казино Immerion на свій обліковий запис Binance, але це все інше
the only one of a kind casino who is dooing this. isnt that akward? I mean i play on several casino,and never encounter this situation. But the Immerion casino is dooing this to all players, how is that providers fault then? No need to be a scam casino,i have tranfered crypto from Immerion casino into my Binance account,but its about all the rest
Насправді, знаєте, ніхто не каже, що це вина провайдерів, коли потрібно перевірити ігровий процес гравців. Це може бути щось незрозуміле в тому, як гравець грав у гру, або може бути щось, що потребує його уваги.
Якщо казино має зв’язатися з постачальником ігор, а постачальник перевіряє всі запитані журнали гри та повертається з повідомленням «ОК», гравець може отримати виплату. У цьому немає нічого незвичайного, я б сказав, і насправді ми з цим стикаємося багато разів.
Actually, no one says that it is providers fault whenever the gameplay of players needs to be checked, you know. It just may be something not clear in the way the player played the game, or there can be something that needs their attention.
If the casino has to contact the game provider and the provider checks all the requested game logs and comes back with the okay message, the player can then be paid. It is nothing unusual, I would say, and we encounter this many times, actually.
Привіт Рандя,
На жаль, Ybets, яке є нерозкритим дочірнім казино, робить те саме зі своїми клієнтами. Багатьом гравцям/переможцям повідомляють, що їхні ігрові сесії потрібно перевірити та надати 14-денне вікно. Потім вони просять перевірку, щоб відкласти далі.
Casino Guru знає/має знати, що це фіктивні чеки з постачальником ігор, і повинен попросити підтвердження листування з постачальником ігор, щоб притягнути Immerion/YBets до відповідальності.
Hi Randya,
Unfortunately Ybets, which is an undisclosed sister casino, is doing the same thing to its customers. Many players/winners being told their gaming sessions need to be verified and give a 14 day window. Then they ask for verification to delay further.
Casino Guru is/should be aware these are fictitious checks with game provider and should ask for proof of correspondence with gaming provider to hold Immerion/YBets accountable.
Будьте впевнені, що наші спеціалісти зі скарг перевіряють журнали гри щоразу, коли є щось підозріле, і лише після того, як вони зможуть прийняти рішення щодо конкретного випадку.
Щоразу, коли він є на сайті постачальників ігор, ми не можемо багато чого зробити; просто чекай.
Be sure that our complaint specialists check the game logs every time there is something suspicious, and only after they can make a decision regarding the particular case.
Whenever it is on the game providers site, we are not able to do much, though; just wait.
Можливо, краще було б описати це трохи докладніше. Якщо ви вирішуєте, чи варто грати в цьому казино, я рекомендую перевірити, що тут пишуть гравці, відгуки користувачів або скарги. Це, ймовірно, дасть вам одне з найкращих фото.
Якщо ви маєте на увазі щось інше, дайте мені знати. Ми намагаємося охопити якомога більше в наших оглядах, але майте на увазі, що ми не можемо охопити все.
Щодо підтримки, що ви намагалися з ними вирішити?
Maybe it would be better to describe it a bit more. If you are deciding whether to play at this casino, I recommend to check what players have written here, user reviews or complaints. This will probably give you one of the best pictures.
If you have something else in mind, feel free to let me know. We try to cover as much as we can in our reviews, but be aware that we can't cover everything.
Regarding the support, what did you try to solve with them?
Чат підтримки майже не підключається. Хтось
Я хотів би знати, звідки вони взяли інформацію, щоб надіслати мені DM. Я не зміг отримати підтвердження щодо депозиту у віртуальній валюті, тож написав скріншот у чаті, але відповіді досі немає. Сьогодні є багато поганих казино. Японці повинні їх уникати.
Я хотів би задати питання, але чи є тут хтось, хто має до цього відношення?
The support chat is almost never connected. Someone
I'd like to know where they got the information from to send me the DM. I couldn't get any confirmation on the virtual currency deposit, so I put a screenshot in the chat, but still no reply. There are a lot of bad casinos these days. Japanese people should avoid them.
I'd like to ask a question, but is there anyone here who is related to this?
サポートチャットはまず繋がりません 誰かが
書いていたけど何処から情報得てDM送ってきたのか知りたい 仮想通貨の入金で全く確認取れないのでチャットにスクリーンショット貼って置いたけど未だ返答なし 最近悪質なカジノが多い 日本人はとくに触らない方がいいです
ちょっと聞きたいけどここの関係者いないかな
Ні, ми, мабуть, не пов’язані сторони. Якщо ви перевірите «про нас» або просто інформацію про медальйон, ви дізнаєтесь, що ми адміністратори форуму Casino Guru.
Що ж, я не пригадую, щоб облікові записи представників казино були активними в цій темі. Як ви вважаєте, ваш криптовалютний депозит втрачено?
No, we are not a related party, I guess. If you check "about us" or just the medallion info, you will find out we are Casino Guru forum administrators.
Well, I do not recall casino representative accounts being active in this thread. Do you think your crypto deposit has been lost?
Я хотів приєднатися до дискусії про казино Immerion. Казино спочатку виглядає добре. Він дає багато безкоштовних обертань тощо. Однак у цьому казино є щось дивне. Процес зняття дивно складний. Залишок може зменшитися. Я також зв’язався зі службою підтримки казино, оскільки, граючи на бонусні гроші, я виграв 8,60 із ставкою 10 центів на Big bass bonanza. Виграш раптово зник.
Казино пообіцяло вивчити це питання, але це так і не було вирішено.
Особисто я не люблю казино, де доводиться жонглювати між євро, доларами та криптовалютою.
I wanted to join the discussion about Immerion casino. The casino seems good at first. It gives out a lot of free spins etc. However, there is something strange about this casino. The withdrawal process is strangely difficult. The balance may become smaller. I also contacted the casino support because while playing with bonus money, I won 8.60 with a 10 cent bet on Big bass bonanza. The winnings suddenly disappeared.
The casino promised to look into the matter, but it was never resolved.
Personally, I don't like casinos where you have to juggle between euros, dollars, and cryptocurrency.
Halusin osallistua keskusteluun Immerion- kasinosta. Kasino vaikuttaa aluksi hyvältä. Se jakaa paljon ilmaiskierroksia jne. Kuitenkin jotain outoa tässä kasinossa on. Voittojen nostoprosessi on oudon vaikea. Saldo saattaa muuttua pienemmäksi. Lisäksi otin yhteyttä kasinon tukeen, sillä pelatessani bonusrahalla, voitin 10 centin panoksella Big bass bonanza- pelissä 8,60. Voitot hävisivät yhtäkkiä.
Kasino lupasi selvittää asian, mutta sitä ei saatu selvitettyä.
Henkilökohtaisesti en pidä kasinoista, joissa joutuu kikkailemaan euro-, dollari- sekä kryptovaluutan välillä.
Що вони сказали вам про це, хоча це не було вирішено? Вони принаймні розглянули це питання і дали вам пояснення, чому це сталося? Я очікував принаймні цього.
А щодо зняття коштів, то що в них такого важкого? Ви довго чекаєте чи казино постійно говорить вам щось інше? 🤔
What did they say to you about it even though it wasn't resolved? Did they at least address it and give you a statement as to why it happened? I would have expected at least that.
As for the withdrawals, what's so hard about them? Do you wait a long time or is it something else that the casino tells you all the time? 🤔
Імовірно, у казино є ліміт на зняття бонусів безкоштовних обертань у розмірі 25 євро. Я намагався його зняти, але не вийшло.
Apparently the casino has a withdrawal limit for free spins bonuses of 25 euros. I tried to withdraw it, but it didn't work.
ilmeisesti kasinolla on nostoraja ilmaiskierrosbonuksille 25 euroa. Yritin nostaa sen, mutta ei onnistunut.
І чи була причина з боку казино, чому вони не виплатили вам гроші, якщо ви виконали бонус і все було добре з вашого боку?
And was there a reason from the casino why they didn't pay you the money if you fulfilled the bonus and everything was fine on your side?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.