ФорумКазиноImmerion Casino - загальне обговорення

Immerion Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Proboteanumaria
|
1671 переглядів 49 відповідей |
|
1 23
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Immerion Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Привіт, я чекаю на своє перше зняття 3 дні, тому що вони кажуть, що у них є технічна проблема, після того, як я опублікував відгуки, я отримав гроші, того ж дня я прошу ще раз зняти 350, і вони сказали, щоб почекати ще раз після першого дня, вони сказали, що їм потрібні більше часу для перевірки, і сьогодні, 26-го, 3-го дня, у них знову технічна проблема, системна проблема, я не розумію, чому вони не вирішують цю проблему, це засмучує очікування ваших грошей

Автоматичний переклад.
Proboteanumaria
2 міс. тому

Напевно, це неприємно чекати грошей. Вони принаймні пояснили, з якою технічною проблемою зіткнулися? Іноді може статися, що вони навіть не в силах це виправити, знаєте.🤷‍♀️

Сподіваюся, все скоро вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зараз ми маємо тимчасові затримки в обробці платежів. Ми розуміємо важливість своєчасних транзакцій і щиро перепрошуємо за можливі незручності.


Будьте впевнені, що ми докладаємо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше. Ми впевнені, що незабаром це буде вирішено, і ми забезпечимо швидке здійснення всіх непогашених платежів.


Дякуємо за розуміння та терпіння протягом цього часу.

Тоді вони кажуть, що у нас наразі немає технічної проблеми, просто затримка, ваш запит у черзі обробки, тому будь ласка, зачекайте, будь ласка. Тоді це Оновлення платіжної системи ще триває, на мій глибокий жаль. Просимо вибачення за незручності та просимо вас трохи почекати ❤️ Ми тестували його недовго, але тепер технічний відділ повідомив, що потрібно ще кілька днів. Вибачте за непорозуміння. Вони кажуть, що це було непорозуміння, і після того, як я можу підтвердити, що ваш запит на зняття було взято в чергу обробки. Зачекайте, доки його буде схвалено. Ваше зняття перевіряється. Я чекаю тут з вами. Оновлення платіжної системи ще триває, на мій глибокий жаль. Просимо вибачення за незручності та просимо ще трохи почекати, чому я вірю 😐

Автоматичний переклад.
Proboteanumaria
2 міс. тому

Ну, мені здається, що вони справді відчувають якісь труднощі, і дуже важливо, щоб вони повідомляли про це гравцям.

Сподіваюся, скоро все закінчиться, і вони дійсно зможуть обробити ваш платіж.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт

Через місяць я прийшов повідомити вам, що зіткнувся з тією ж проблемою.

Моє перше зняття зайняло 3 дні.

Я чекаю свого другого вилучення 6 днів, і щоденні виправдання завжди однакові: технічні проблеми.

Будьте терплячі тощо

У цього казино є проблеми, і я нікому його не рекомендую.

Думаю, доведеться подати на них скаргу

Автоматичний переклад.
Mco00
1 місяць тому

Вітаю, це починає бути досить неприємним, якщо пройшов тиждень. Я б теж нервував, але, з іншого боку, мене втішав би той факт, що ви вже сказали, що отримали гроші в досить прийнятний час раніше.

Ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві, тому я все одно спробую почекати, щоб побачити, чи не зникнуть технічні проблеми та скільки мені чекати. Якщо протягом цього часу нічого не зміниться, ми втрутимося, якщо ви подасте скаргу.

Як ти думаєш, будеш відстоювати чи вирішиш інакше?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Зауважте в коментарях вище, що минулого місяця в казино була така ж проблема.

Проблеми з платіжною системою, я думаю, що казино стикається з іншими проблемами.

Я не знаю, хто дає ліцензії на цей тип казино, отримувати депозити миттєво, але платити вони стикаються з проблемами.

Цей тип казино заслуговує на те, щоб гравці грали та виплачували лише через кілька днів.

В онлайн-казино все ще багато несправедливості.

Мабуть, доведеться подати скаргу

Але я почекаю ще кілька днів

Автоматичний переклад.
Mco00
1 місяць тому

Я бачив це, і я також сказав собі, що, очевидно, у них можуть виникнути певні проблеми, але ваша аргументація доречна. Я б також спробував дати казино ще трохи часу, і якщо нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти. Але я сподіваюся, що це не знадобиться. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я також сподіваюся, що це буде вирішено найкращим чином.

Але це казино працює сумнівним чином

Автоматичний переклад.
Mco00
1 місяць тому

Привіт

У мене є новини

Казино здійснило платіж.

Це зайняло тиждень, але окупилося

Але причина затримки залишається загадкою, оскільки технічна проблема для мене неочевидна

Автоматичний переклад.
Mco00
1 місяць тому

Привіт! Я радий бачити виплату. Незважаючи на те, що я думаю, що людина залишається збентеженою, коли причини не були розумно пояснені. Ну, в будь-якому випадку, добра вам!

Мені цікаво, чи є у вас якісь поради, які ви хотіли б дати іншим на основі вашого нещодавнього досвіду 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт Радка, як справи?

Я зв’язався зі службою підтримки казино, щоб дізнатися, як працюють зняття коштів, але я не отримав відповіді, яку хотів, мені просто сказали, що вони вчора зробили моє зняття,

Іншими словами, я досі не знаю, як працює їхня платіжна система.

Для мене це невелике казино, яке залежить від інших, можливо.

Що б ви сказали іншим гравцям?

Immerion не ускладнює життя гравцям перевіркою облікового запису.

Це навіть не використовується для обману гравців, що добре

Але є і негативні моменти

Оплата заплутана, ти не можеш зрозуміти тиждень чи 3 дні 🤷‍♂️

Службі підтримки онлайн-чату іноді потрібно деякий час, щоб відповісти, але добре те, що вони не відповідають автоматично.

Ви отримуєте підтримку від реального агента.

Я хотів би поговорити про rtp слотів у immerion, але це складно, тому що я не знаю, чи має саме казино право вибирати свій rtp чи ні.

Але насправді призи в слотах невеликі, отримати 100€ у виграші дуже складно, незалежно від величини ставки.

Я не хочу принижувати увагу казино, але я не в захваті від призів.

Кешбек бонус хороший, але турнірів немає,

Це залежить від кожного окремо 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
Mco00
1 місяць тому

Я вважаю, що ви досить об’єктивно оцінили, тому що назвали і плюси, і мінуси, мені це дуже подобається.

Це правда, що кожен сам вирішує, грати в казино чи ні. У деяких випадках шкода, що ви не знаєте відповідей на запитання, які у вас виникли, і тому все ще створюється відчуття невідомості.

Що стосується RTP, не кожен провайдер має цю опцію, але деякі мають. У будь-якому випадку, ви не можете просто змінити це, як відчуває казино, і одного дня воно матиме інший RTP на слотах, ніж наступного. Мабуть, найкраще було б звернутися до них, хоча я бачив, що це складне завдання.

Незважаючи на це, я твердо вірю, що в майбутньому це покращиться, і ви матимете кращий досвід у цьому чи іншому казино.

Якщо ви знову зіграєте тут, можете повідомити мені, як у вас вийшло.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт

У мене було 1 незавершене зняття з суботи, і, наскільки я бачу, у казино є платіжна система, яка залежить від інших.

Зразу надсилають запит на оплату, але не знаю кому.

Якщо вони залежать від іншого великого бренду казино чи щось таке.

Я не знаю, як це працює, але я думаю, що невеликі казино схожі на торгових посередників. Ось що я думаю.

Отже, це один недолік гри в маленьких казино.

Я не думаю, що в маленьких казино також є великі виграші.

Великі призи, які я вигравав, завжди були у великих або середніх казино, і виплата завжди відбувалася менше ніж за годину.

Тому моя думка базується на фактах, а не на припущеннях.

Я повідомлю вам, коли моє відкликання буде здійснено, щоб ми могли зробити більш конкретний аналіз

Дякуємо за відгук

Автоматичний переклад.
Mco00
1 місяць тому

Я в принципі згоден з вами в більшості з того, що ви написали.

Менші казино, ймовірно, будуть виплачувати вам менші суми та протягом більш тривалого періоду часу. Можливо, для цього й потрібні обмеження. Коли гравець грає в невеликому казино, я б перевірив із різних джерел, як вони виплачують гравцям, як часто та як регулярно, чи завжди вони виплачують або припиняють через деякий час. Тому що з меншим казино логічно виходить той факт, що там менше гравців і, отже, менше грошей.

Щодо відкликання, я почекаю, що ви придумаєте, і твердо вірю, що все буде добре.

Якщо ні, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Дякуємо за вашу відповідь.

Я зв’яжуся з вами, щойно отримаю якісь новини

Автоматичний переклад.
Mco00
1 місяць тому

Звичайно, чекатиму, думаю, на позитивні новини. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я дійсно хочу знати, як працюють маленькі казино, а не те, що я хочу відкрити казино 😁😁

Але мені цікаво, і я хочу знати, як це працює

Автоматичний переклад.
Mco00
1 місяць тому

Я розумію, що це, напевно, різниться від казино до казино, і особливо час від часу вони діють на ринку. Ймовірно, це також залежить від того, чи зосереджуються вони на одній країні чи на кількох. Я б сказав, що невеликі казино зазвичай мають це так, що вони зосереджуються на одній або кількох країнах.

Я вже дещо говорив про це, і додати до цього не так багато, але я також заглянув у наші путівники, щоб побачити, чи можу я щось знайти, і в основному я знайшов схожі речі. якщо гравець виграє більшу суму, це може порушити грошовий потік, і тому в казино можуть виникнути деякі проблеми. Для цього й існують обмеження, щоб якось захистити. Також, напевно, важливо було б сказати, що є більшою сумою для казино.

Крім того, якщо казино використовують сторонні провайдери, на зняття коштів іноді можуть впливати технічні проблеми тощо, які в казино не дуже залежні. Тому не завжди винне казино. У таких випадках також вирішальним є вибір способу оплати та багато іншого.

Однак я б сказав, що менші казино мають більше недоліків, ніж переваг, тому що якщо в них мало гравців і, отже, у них не так багато грошей, можуть виникнути проблеми з більшим виграшем, як я вже згадував вище.

Отже, коли ви граєте в такому казино, вам, ймовірно, потрібно все враховувати і не очікувати великих речей. Тоді, очевидно, казино не сильно розчарує. 😀 🙂

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого