ФорумКазиноImmerion Casino - загальне обговорення

Immerion Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від Proboteanumaria
|
388 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Immerion Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Привіт, я чекаю на своє перше зняття 3 дні, тому що вони кажуть, що у них є технічна проблема, після того, як я опублікував відгуки, я отримав гроші, того ж дня я прошу ще раз зняти 350, і вони сказали, щоб почекати ще раз після першого дня, вони сказали, що їм потрібні більше часу для перевірки, і сьогодні, 26-го, 3-го дня, у них знову технічна проблема, системна проблема, я не розумію, чому вони не вирішують цю проблему, це засмучує очікування ваших грошей

Автоматичний переклад.
Proboteanumaria
1 місяць тому

Напевно, це неприємно чекати грошей. Вони принаймні пояснили, з якою технічною проблемою зіткнулися? Іноді може статися, що вони навіть не в силах це виправити, знаєте.🤷‍♀️

Сподіваюся, все скоро вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зараз ми маємо тимчасові затримки в обробці платежів. Ми розуміємо важливість своєчасних транзакцій і щиро перепрошуємо за можливі незручності.


Будьте впевнені, що ми докладаємо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше. Ми впевнені, що незабаром це буде вирішено, і ми забезпечимо швидке здійснення всіх непогашених платежів.


Дякуємо за розуміння та терпіння протягом цього часу.

Тоді вони кажуть, що у нас наразі немає технічної проблеми, просто затримка, ваш запит у черзі обробки, тому будь ласка, зачекайте, будь ласка. Тоді це Оновлення платіжної системи ще триває, на мій глибокий жаль. Просимо вибачення за незручності та просимо вас трохи почекати ❤️ Ми тестували його недовго, але тепер технічний відділ повідомив, що потрібно ще кілька днів. Вибачте за непорозуміння. Вони кажуть, що це було непорозуміння, і після того, як я можу підтвердити, що ваш запит на зняття було взято в чергу обробки. Зачекайте, доки його буде схвалено. Ваше зняття перевіряється. Я чекаю тут з вами. Оновлення платіжної системи ще триває, на мій глибокий жаль. Просимо вибачення за незручності та просимо ще трохи почекати, чому я вірю 😐

Автоматичний переклад.
Proboteanumaria
1 місяць тому

Ну, мені здається, що вони справді відчувають якісь труднощі, і дуже важливо, щоб вони повідомляли про це гравцям.

Сподіваюся, скоро все закінчиться, і вони дійсно зможуть обробити ваш платіж.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт

Через місяць я прийшов повідомити вам, що зіткнувся з тією ж проблемою.

Моє перше зняття зайняло 3 дні.

Я чекаю свого другого вилучення 6 днів, і щоденні виправдання завжди однакові: технічні проблеми.

Будьте терплячі тощо

У цього казино є проблеми, і я нікому його не рекомендую.

Думаю, доведеться подати на них скаргу

Автоматичний переклад.
Mco00
23 год. тому

Вітаю, це починає бути досить неприємним, якщо пройшов тиждень. Я б теж нервував, але, з іншого боку, мене втішав би той факт, що ви вже сказали, що отримали гроші в досить прийнятний час раніше.

Ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві, тому я все одно спробую почекати, щоб побачити, чи не зникнуть технічні проблеми та скільки мені чекати. Якщо протягом цього часу нічого не зміниться, ми втрутимося, якщо ви подасте скаргу.

Як ти думаєш, будеш відстоювати чи вирішиш інакше?

Автоматичний переклад.
Jaro
22 год. тому

Зауважте в коментарях вище, що минулого місяця в казино була така ж проблема.

Проблеми з платіжною системою, я думаю, що казино стикається з іншими проблемами.

Я не знаю, хто дає ліцензії на цей тип казино, отримувати депозити миттєво, але платити вони стикаються з проблемами.

Цей тип казино заслуговує на те, щоб гравці грали та виплачували лише через кілька днів.

В онлайн-казино все ще багато несправедливості.

Мабуть, доведеться подати скаргу

Але я почекаю ще кілька днів

Автоматичний переклад.
Mco00
21 год. тому

Я бачив це, і я також сказав собі, що, очевидно, у них можуть виникнути певні проблеми, але ваша аргументація доречна. Я б також спробував дати казино ще трохи часу, і якщо нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти. Але я сподіваюся, що це не знадобиться. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
20 год. тому

Я також сподіваюся, що це буде вирішено найкращим чином.

Але це казино працює сумнівним чином

Автоматичний переклад.
Mco00
1 годину тому

Привіт

У мене є новини

Казино здійснило платіж.

Це зайняло тиждень, але окупилося

Але причина затримки залишається загадкою, оскільки технічна проблема для мене неочевидна

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого