1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Immerion Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я чекаю на своє перше зняття 3 дні, тому що вони кажуть, що у них є технічна проблема, після того, як я опублікував відгуки, я отримав гроші, того ж дня я прошу ще раз зняти 350, і вони сказали, щоб почекати ще раз після першого дня, вони сказали, що їм потрібні більше часу для перевірки, і сьогодні, 26-го, 3-го дня, у них знову технічна проблема, системна проблема, я не розумію, чому вони не вирішують цю проблему, це засмучує очікування ваших грошей
Hi ,i have waiting on my first withdrawl 3 days because they say they have tehnical issue,after i post reviews i got the money,in the same day i request another withdrawl 350 and they say to wait again after first day they say they need more time to verify and today 26th 3rd day they have again tehnical issue sytem problem ,i dont understand why they are not fixing this issue is fustrating waiting for your money
Напевно, це неприємно чекати грошей. Вони принаймні пояснили, з якою технічною проблемою зіткнулися? Іноді може статися, що вони навіть не в силах це виправити, знаєте.🤷♀️
Сподіваюся, все скоро вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.
It surely is frustrating to wait for the money. Did they explain what kind of technical issue they experienced, at least? Sometimes it can happen that it is not even up to them to fix it, you know.🤷♀️
I hope everything will get solved soon and you will get your money. Let us know, please, any updates.
Зараз ми маємо тимчасові затримки в обробці платежів. Ми розуміємо важливість своєчасних транзакцій і щиро перепрошуємо за можливі незручності.
Будьте впевнені, що ми докладаємо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше. Ми впевнені, що незабаром це буде вирішено, і ми забезпечимо швидке здійснення всіх непогашених платежів.
Дякуємо за розуміння та терпіння протягом цього часу.
Тоді вони кажуть, що у нас наразі немає технічної проблеми, просто затримка, ваш запит у черзі обробки, тому будь ласка, зачекайте, будь ласка. Тоді це Оновлення платіжної системи ще триває, на мій глибокий жаль. Просимо вибачення за незручності та просимо вас трохи почекати ❤️ Ми тестували його недовго, але тепер технічний відділ повідомив, що потрібно ще кілька днів. Вибачте за непорозуміння. Вони кажуть, що це було непорозуміння, і після того, як я можу підтвердити, що ваш запит на зняття було взято в чергу обробки. Зачекайте, доки його буде схвалено. Ваше зняття перевіряється. Я чекаю тут з вами. Оновлення платіжної системи ще триває, на мій глибокий жаль. Просимо вибачення за незручності та просимо ще трохи почекати, чому я вірю 😐
We are currently experiencing temporary delays in processing payments. We understand the importance of timely transactions and sincerely apologize for any inconvenience this may cause.
Please rest assured that we are working diligently to resolve the issue as quickly as possible. We are confident that this will be resolved soon, and we will ensure that all outstanding payments are made promptly.
Thank you for your understanding and patience during this time.
Then they say this We do not have a technical issue at the moment, just a delay, your request is in the processing queue, so kindly wait, please. Then this The updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more ❤️It was a short time where we tested it, but now the tech department informed that some few more days is needed. Sorry for the misundestanding. They say was a missundertand and after I can confirm that your withdrawal request has been taken into the processing queue. Please kindly wait till it will be approved.Your withdrawal is being checked. I am waiting here with youThe updating of the payment system is still in progress, to my deepest regret. We apologize for the inconvenience and kindly ask you to wait a bit more,what shoult i belive 😐
Ну, мені здається, що вони справді відчувають якісь труднощі, і дуже важливо, щоб вони повідомляли про це гравцям.
Сподіваюся, скоро все закінчиться, і вони дійсно зможуть обробити ваш платіж.
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни.
Well, to me, it seems that they really experience some kind of difficulty, and it is very important that they inform the players about it.
Hopefully, soon everything will be over and they will really be able to process with your payment.
Please let us know about any developments.
Привіт
Через місяць я прийшов повідомити вам, що зіткнувся з тією ж проблемою.
Моє перше зняття зайняло 3 дні.
Я чекаю свого другого вилучення 6 днів, і щоденні виправдання завжди однакові: технічні проблеми.
Будьте терплячі тощо
У цього казино є проблеми, і я нікому його не рекомендую.
Думаю, доведеться подати на них скаргу
Hello
A month later, I've come to tell you that I'm facing the same problem.
My first withdrawal took 3 days.
I've been waiting for my second withdrawal for 6 days and the daily excuses are always the same: technical problems.
Be patient etc
This casino has problems and I don't recommend it to anyone.
I think I will have to file a complaint against them
Olá
Um mês depois venho dizer que estou enfrentando o mesmo problema.
O primeiro saque demorou 3 dias.
Estou a espera do meu segundo saque ha 6 dias e as desculpas diárias são sempre as mesmas problemas técnicos.
Seja paciente etc
Este casino tem problemas e não recomendo a ninguém.
Penso que terei de apresentar uma queixa contra eles
Вітаю, це починає бути досить неприємним, якщо пройшов тиждень. Я б теж нервував, але, з іншого боку, мене втішав би той факт, що ви вже сказали, що отримали гроші в досить прийнятний час раніше.
Ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві, тому я все одно спробую почекати, щоб побачити, чи не зникнуть технічні проблеми та скільки мені чекати. Якщо протягом цього часу нічого не зміниться, ми втрутимося, якщо ви подасте скаргу.
Як ти думаєш, будеш відстоювати чи вирішиш інакше?
Greetings, it's starting to be quite unpleasant if it's been a week. I'd be getting nervous too, but on the other hand I'd be comforted by the fact that you've already said that you got the money in a pretty reasonable time before.
We give casinos 14 days to send money to a player, so I would still try to wait and see if the technical problems persist and how long I should wait. If nothing changes within that time, then we will intervene if you file a complaint.
What do you think, will you stick it out or decide otherwise?
Зауважте в коментарях вище, що минулого місяця в казино була така ж проблема.
Проблеми з платіжною системою, я думаю, що казино стикається з іншими проблемами.
Я не знаю, хто дає ліцензії на цей тип казино, отримувати депозити миттєво, але платити вони стикаються з проблемами.
Цей тип казино заслуговує на те, щоб гравці грали та виплачували лише через кілька днів.
В онлайн-казино все ще багато несправедливості.
Мабуть, доведеться подати скаргу
Але я почекаю ще кілька днів
Notice in the comments above that last month the casino was having the same problem.
Problems with the payment system, I think the casino is facing other problems.
I don't know who gives licenses to this type of casino, to receive deposits is instantaneous but to pay they encounter problems.
This type of casino deserved players to play and only pay out after a few days.
There are still many injustices in online casinos.
I'll probably have to file a complaint
But I'll wait a few more days
Repare nos comentários acima que no mês passado o casino estava com o mesmo problema.
Problemas com o sistema de paramentos, eu acho que o casino enfrenta outro tipo de problemas.
Não sei quem dá licenças a este tipo de casinos, para receber os depósitos é instantâneos mas para pagar encontram problemas.
Este tipo de casinos mereciam que jogadores jogassem e só passado uns dias é que pagavam.
Ainda ha muitas injustiças nos casinos online.
Provavelmente irei ter que apresentar queixa
Mas vou esperar mais uns dias
Я бачив це, і я також сказав собі, що, очевидно, у них можуть виникнути певні проблеми, але ваша аргументація доречна. Я б також спробував дати казино ще трохи часу, і якщо нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти. Але я сподіваюся, що це не знадобиться. 🤞
I've seen it and I've also said to myself that obviously they might have some problems, but your reasoning is appropriate. I would also try to give the casino some more time and if nothing happens then we will try to help you. But I hope that won't be necessary. 🤞
Я також сподіваюся, що це буде вирішено найкращим чином.
Але це казино працює сумнівним чином
I also hope that it will be resolved in the best possible way.
But this casino is operating in a dubious manner
Assim espero também que seja resolvido da melhor forma.
Mas opera de maneira duvidosa este casino
Привіт
У мене є новини
Казино здійснило платіж.
Це зайняло тиждень, але окупилося
Але причина затримки залишається загадкою, оскільки технічна проблема для мене неочевидна
Hello
I have news
The casino has made the payment.
It took a week, but it paid
But the reason for the delay remains a mystery, since the technical problem is not obvious to me
Hello
Tenho novidades
O casino efectuou o pagamento.
Demorou uma semana mas pagou
Mas fica o mistério do motivo da demora, visto que o problema técnico para mim não é evidente
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.