1 рік тому
Тут ви можете обговорити Igu Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому я не можу зв’язатися з казино, не маю відповіді в чаті протягом тижня та не відповідаю на електронні листи протягом тижня… Я все ще не можу запускати ігри, оскільки завжди входжу в них у веселому режимі. Тоді я спробував зняти гроші, оскільки я не можу грати, і хотів повернути свій депозит. Запит також очікує на розгляд протягом 5 днів…
Why I can’t reach the casino, no reply in live chat for one week and no reply on emails for one week… I still can’t launch games as I always enter them in fun mode. I tryed to withdraw then, as I can’t play I wanted my deposit back. Request also pending since 5 days…
Привіт! Я не знаю, чому ви більше тижня не отримали відповіді в чаті. Чи був ваш обліковий запис уже підтверджено, коли ви надсилали заявку на зняття коштів?
Якщо в цьому випадку казино взагалі не відповідає, я рекомендую трохи почекати, але якщо проблема не зникне, я подаду скаргу, оскільки у вас немає інформації від казино про те, чому у вас такі проблеми. Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми виведення коштів.
Якщо тим часом ви отримаєте будь-яку нову інформацію або якщо вам вдасться отримати відповідь у чаті чи електронною поштою, будь ласка, не соромтеся повідомити нас.
Hi, I'm not sure why you haven't gotten a reply in over a week from live chat. Was your account already verified when you submitted your withdrawal ?
If the casino is not responding at all in this case, I would recommend to wait a little bit, but if the problem persists, I would file a complaint, since you have no information from the casino as to why you are having such problems. I would like to point out that we give the casino 14 days to resolve the withdrawal issue.
If you receive any new information in the meantime, or if you manage to get a response from live chat or email, please don't hesitate to let us know.
Привіт,
Дякую за повідомлення. Виплата очікується вже 7 днів.
На жаль, ніхто не відповідає з казино, ні електронною поштою, ні живою підтримкою.
Я намагався зв’язатися зі службою підтримки в реальному часі, не ввійшовши в систему, але ви отримуєте повідомлення цілодобово та без вихідних.
Я був би обережний з цим казино, там щось не так.
Hello,
Thank you for your message. Payout has now been pending for 7 days.
Unfortunately, no one answers from the casino, not by email and not by live support.
I tried to reach the live support without being logged in, but you get the message 24/7 that it is offline.
I would be careful with this casino, something is wrong there.
Hallo,
vielen Dank für ihre Nachricht. Auszahlung ist nun seit 7 Tagen schwebend.
Leider antwortet von dem Casino niemand, nicht per Mail und nicht per Live Support.
Ich habe den live Support versucht auch ohne eingeloggt zu sein zu erreichen, allerdings bekommt man 24/7 die Nachricht, dass dieser offline ist.
Ich würde bei diesem Casino aufpassen, irgendetwas stimmt dort nicht.
Я також намагався потрапити на сторінку казино, але мені це не вдалося. Я підозрюю, як і ви, що щось може статися. Я передав цю інформацію нашій групі обробки даних, яка розгляне ситуацію, тож якщо я отримаю нову інформацію, я згадаю її.
У будь-якому випадку, якщо ви випадково отримаєте відповідь від казино, у чому я не впевнений, ви також можете повідомити нас, тому що я дуже зацікавлений у цій ситуації. Сподіваюся, зрештою все вийде добре і все налагодиться.
I tried to get to the casino page as well, but I was unsuccessful. I suspect, like you, that something might be going on. I have passed this information on to our data team who will look into the situation, so if I get any new information I will mention it.
Anyway, If you by any chance get a response from the casino, which I'm not sure about, you can update us as well, because I'm quite interested in this situation. I hope it will turn out well in the end and everything will be sorted out.
Привіт!
Мені здається, ти занадто суворий до себе. 🙂
Насправді є скарга на затримку платежу, що викликає у мене дещо занепокоєння щодо оперативності реагування казино.
Ви хочете сказати мені, що з вами сталося? Команда розгляду скарг може навіть допомогти.
Сподіваюся, ви поділитеся ще.
Hello!
I think you are being too harsh on yourself. 🙂
There is actually a complaint about delayed payment, which makes me a bit concerned about the casino's responsiveness.
Do you care to tell me what has happened to you? The Complaint Team may even help.
I hope you'll share more.
Я вніс 20 євро, але я не можу взяти участь у жодній грі. Він просто відкривається в режимі FUN, і немає можливості його перемкнути. Вони також взагалі не відповіли на мій запит на зняття коштів. Він просто очікує на розгляд з 25 серпня.
Здається, повністю занедбаний і має бути позначений як такий.
I deposited 20€ but it's impossible to enter any game. It just opens in FUN mode and there is no way to switch it. They've also not responded at all to my withdrawal request. It's just pending since August 25th.
Seems to be totally abandonded and should be marked as such.
Привіт! Що стосується виведення коштів, ми даємо казино 14 днів для обробки цього запиту. Але питання в тому, чи казино також вказало, чому виведення коштів все ще очікується?
Що стосується того факту, що ви не можете грати в жодну гру, окрім веселого режиму, це дивно. Ви запитували в казино, в чому проблема, якщо кожного разу входити лише в режим розваг?
Hi, as far as the withdrawal is concerned, we give casinos 14 days to process this request. But the question is, did the casino also indicate why the withdrawal is still pending ?
As for the fact that you can't play any game except in fun mode, that's strange. Did you ask the casino what the problem is in this case if you only enter the fun mode each time ?
Вони не відповідають, як «CasinoDino» описав вище. У чаті є стандартне повідомлення на зразок «Ми повернемося сюди або електронною поштою», але нічого не відбувається, скільки б ви не чекали. Як я вже сказав, воно повністю занедбане.
They don't answer, as "CasinoDino" has described above. The live chat has a standard message like "We'll get back to here or via e-mail", but nothing happens, no matter how long you wait. As I said, it's completely abandoned.
Зрозуміло. Я передав вашу інформацію нашій групі обробки даних, і ми побачимо, що вони зрештою дізнаються, але згідно з останньою інформацією, наша команда також не отримала відповіді від казино.
Що стосується відкликання, якщо нічого не зміниться і ви не дізнаєтеся нічого нового після згаданих 14 днів, я б рекомендував подати скаргу.
Тим часом я буду радий, якщо ви продовжите оновлювати нас, якщо з’явиться якась нова інформація.
Sure got it. I've passed your information on to our data team and we'll see what they eventually find out, but according to the latest information, our team hasn't gotten a response from the casino either.
As far as the withdrawal is concerned, as long as nothing moves forward and you don't know anything new after mentioned 14 days, I would recommend filing a complaint.
In the meantime, I will be glad if you continue to update us if there is any new information.
У мене така ж проблема, як у onecash, депонував понад 3 тижні тому, усі ігри доступні лише в «розважальному режимі». Виплата не була оброблена 2 тижні.
I have the same problem as onecash, deposited over 3 weeks ago, all games are only available in "fun mode". The payout has not been processed for 2 weeks.
Ich habe das selbe Problem wie onecash, vor über 3 Wochen eingezahlt, alle Spiele sind nur im "Fun Modus" verfügbar. Die Auszahlung wird auch seit 2 Wochen nicht bearbeitet.
Привіт, я бачив, що ви також подали скаргу , і я вважаю, що ви вчинили правильно. Коли ви надсилали запит на зняття коштів, ваш обліковий запис уже підтверджено? Я припускаю, що ви також намагалися запитати в казино, чому ви можете грати лише в веселому режимі. Казино також не дало вам жодної відповіді?
У будь-якому випадку, в цьому випадку нам доведеться просто почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Чи можна буде оновити, коли щось зміниться?
Hi, I saw that you have also filed a complaint and I think you did the right thing. When you requested the withdrawal, was your account already verified ? I assume you also tried to ask the casino why you can only play in fun mode. Did the casino also not give you any answer ?
Anyway, in this case we will just have to wait and see where the situation goes from here. Would it be possible to update when something changes ?
Привіт Джаро, так, я підтверджений і вже мав зняття коштів, казино IGU просто мертве, там нічого не відбувалося принаймні з 18 серпня 2023 року. Ні гри, ні підтримки електронною поштою, ні підтримки через чат, ні по темі! І, звичайно, жодних виплат протягом 3 тижнів. Смішно, що про це ніхто нічого не знає, напевно, це вплинуло на багатьох людей. Я дам вам знати, якщо щось зміниться, я підозрюю, що незабаром казино просто перестане бути доступним.
Hello Jaro, yes I am verified and have already had withdrawals, the IGU Casino is simply dead, nothing has happened there since at least August 18, 2023. No playing, no support via email, no support via chat, on no topic! And of course no payout for 3 weeks. It's funny that no one knows anything about it, it must affect a lot of people. I'll let you know if anything changes, I suspect the casino will simply no longer be accessible very soon.
Hallo Jaro, ja ich bin verifiziert und hatte auch schon auszahlungen, das IGU Casino ist einfach Tod, seit mindestens 18. August 2023 passiert garnichts mehr dort. Kein Spielen, kein Support per Mail, kein support per Chat, zu keinem Thema! Und natürlich auch keine Auszahlung seit 3 Wochen. Komisch das niemand etwas darüber weiss, es muss doch viele Leute betreffen. Ich gebe Bescheid wenn sich was ändert, ich vermute das Casino wird einfach sehr bald garnicht mehr erreichbar sein.
Так, я розумію. Казино вже налаштовано як «зомбі» на нашому веб-сайті, оскільки наша команда мала такий самий досвід і не отримала відповіді. Мені дуже цікаво, як довго триватиме ця ситуація, і мене також цікавить відкликання, оскільки ви вже сказали, що минуло 3 тижні. Я не хочу бути скептиком, але я не бачу, що це виглядає надто райдужно. Сподіваюся, я помиляюся.
Буду чекати оновлення
Yeah, I understand. The casino is already set up as a "zombie" here on our website as our team had the same experience and got no response. I'm very curious how long this situation will last and I'm also interested in the withdrawal since you already said it's been 3 weeks. I don't want to be skeptical but I don't see it looking too rosy. I hope I am wrong.
I'll wait for an update
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.