ГоловнаФорумКазиноIgu Casino - загальне обговорення

Igu Casino - загальне обговорення

1 рік тому від CasinoDino
|
2 245 переглядів 14 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Igu Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Чому я не можу зв’язатися з казино, не маю відповіді в чаті протягом тижня та не відповідаю на електронні листи протягом тижня… Я все ще не можу запускати ігри, оскільки завжди входжу в них у веселому режимі. Тоді я спробував зняти гроші, оскільки я не можу грати, і хотів повернути свій депозит. Запит також очікує на розгляд протягом 5 днів…

Автоматичний переклад.
CasinoDino
1 рік тому

Привіт! Я не знаю, чому ви більше тижня не отримали відповіді в чаті. Чи був ваш обліковий запис уже підтверджено, коли ви надсилали заявку на зняття коштів?

Якщо в цьому випадку казино взагалі не відповідає, я рекомендую трохи почекати, але якщо проблема не зникне, я подаду скаргу, оскільки у вас немає інформації від казино про те, чому у вас такі проблеми. Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми виведення коштів.

Якщо тим часом ви отримаєте будь-яку нову інформацію або якщо вам вдасться отримати відповідь у чаті чи електронною поштою, будь ласка, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт,

Дякую за повідомлення. Виплата очікується вже 7 днів.

На жаль, ніхто не відповідає з казино, ні електронною поштою, ні живою підтримкою.

Я намагався зв’язатися зі службою підтримки в реальному часі, не ввійшовши в систему, але ви отримуєте повідомлення цілодобово та без вихідних.

Я був би обережний з цим казино, там щось не так.

Автоматичний переклад.
CasinoDino
1 рік тому

Я також намагався потрапити на сторінку казино, але мені це не вдалося. Я підозрюю, як і ви, що щось може статися. Я передав цю інформацію нашій групі обробки даних, яка розгляне ситуацію, тож якщо я отримаю нову інформацію, я згадаю її.

У будь-якому випадку, якщо ви випадково отримаєте відповідь від казино, у чому я не впевнений, ви також можете повідомити нас, тому що я дуже зацікавлений у цій ситуації. Сподіваюся, зрештою все вийде добре і все налагодиться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гадаю, казино мертве, але вони відмовляються його закривати, тому що такі ідіоти, як я, продовжують робити депозити 🙂 це розчаровує

Автоматичний переклад.
onecash
1 рік тому

Привіт!

Мені здається, ти занадто суворий до себе. 🙂

Насправді є скарга на затримку платежу, що викликає у мене дещо занепокоєння щодо оперативності реагування казино.

Ви хочете сказати мені, що з вами сталося? Команда розгляду скарг може навіть допомогти.

Сподіваюся, ви поділитеся ще.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вніс 20 євро, але я не можу взяти участь у жодній грі. Він просто відкривається в режимі FUN, і немає можливості його перемкнути. Вони також взагалі не відповіли на мій запит на зняття коштів. Він просто очікує на розгляд з 25 серпня.


Здається, повністю занедбаний і має бути позначений як такий.

Автоматичний переклад.
onecash
1 рік тому

Привіт! Що стосується виведення коштів, ми даємо казино 14 днів для обробки цього запиту. Але питання в тому, чи казино також вказало, чому виведення коштів все ще очікується?

Що стосується того факту, що ви не можете грати в жодну гру, окрім веселого режиму, це дивно. Ви запитували в казино, в чому проблема, якщо кожного разу входити лише в режим розваг?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вони не відповідають, як «CasinoDino» описав вище. У чаті є стандартне повідомлення на зразок «Ми повернемося сюди або електронною поштою», але нічого не відбувається, скільки б ви не чекали. Як я вже сказав, воно повністю занедбане.

Автоматичний переклад.
onecash
1 рік тому

Зрозуміло. Я передав вашу інформацію нашій групі обробки даних, і ми побачимо, що вони зрештою дізнаються, але згідно з останньою інформацією, наша команда також не отримала відповіді від казино.

Що стосується відкликання, якщо нічого не зміниться і ви не дізнаєтеся нічого нового після згаданих 14 днів, я б рекомендував подати скаргу.

Тим часом я буду радий, якщо ви продовжите оновлювати нас, якщо з’явиться якась нова інформація.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене така ж проблема, як у onecash, депонував понад 3 тижні тому, усі ігри доступні лише в «розважальному режимі». Виплата не була оброблена 2 тижні.

Автоматичний переклад.
scalpi
1 рік тому

Привіт, я бачив, що ви також подали скаргу , і я вважаю, що ви вчинили правильно. Коли ви надсилали запит на зняття коштів, ваш обліковий запис уже підтверджено? Я припускаю, що ви також намагалися запитати в казино, чому ви можете грати лише в веселому режимі. Казино також не дало вам жодної відповіді?

У будь-якому випадку, в цьому випадку нам доведеться просто почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Чи можна буде оновити, коли щось зміниться?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Джаро, так, я підтверджений і вже мав зняття коштів, казино IGU просто мертве, там нічого не відбувалося принаймні з 18 серпня 2023 року. Ні гри, ні підтримки електронною поштою, ні підтримки через чат, ні по темі! І, звичайно, жодних виплат протягом 3 тижнів. Смішно, що про це ніхто нічого не знає, напевно, це вплинуло на багатьох людей. Я дам вам знати, якщо щось зміниться, я підозрюю, що незабаром казино просто перестане бути доступним.

Автоматичний переклад.
scalpi
1 рік тому

Так, я розумію. Казино вже налаштовано як «зомбі» на нашому веб-сайті, оскільки наша команда мала такий самий досвід і не отримала відповіді. Мені дуже цікаво, як довго триватиме ця ситуація, і мене також цікавить відкликання, оскільки ви вже сказали, що минуло 3 тижні. Я не хочу бути скептиком, але я не бачу, що це виглядає надто райдужно. Сподіваюся, я помиляюся.

Буду чекати оновлення

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого