ГоловнаФорумКазиноIgnition Casino - загальне обговорення

Ignition Casino - загальне обговорення

 від hlcoleman1987
|
3 710 переглядів 15 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Ignition Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я виграв джекпот незабаром після того, як приєднався до казино. Відколи я намагався зняти свої кошти, я зіткнувся з різними проблемами. Тепер мій обліковий запис вимкнено. Я не можу зв’язатися з клієнтами в чаті, а електронні листи короткі й не пояснюють, чому це так або коли я зможу отримати доступ до своїх виграшів. Це триває з 24.02.2023

Автоматичний переклад.
hlcoleman1987

Я помітив, що ви вже подали скаргу щодо цього. Я б не звинувачував вас у цьому, оскільки ви чекали вже 2 тижні. На жаль, казино не дуже добре розглядає скарги гравців, тому я сподіваюся, що це буде вирішено, і ви отримаєте свій виграш.

Автоматичний переклад.

Я на це сподіваюся

Автоматичний переклад.

Казино Ignition — це шахрайство, я виграв джекпот у 125 000, і вони заблокували мій обліковий запис, коли я намагався вивести гроші. Я щойно прочитав усі їхні відгуки про Trust Pilot, вони обдурили багатьох людей!!!

Автоматичний переклад.
051673072470aj

Це дійсно питання, яке варто дослідити.

Чи не могли б ви розповісти всю історію ближче з додатковими деталями? Я маю на увазі, можливо, є шанс допомогти вам. Але на даний момент я відчуваю, що міг би використати довшу версію.

Чи пояснило вам свої дії казино?


Автоматичний переклад.
  1. Я грав у їхні барабани. Кілька ставок, я досяг позначки в 125 000, я був настільки шокований, що навіть сфотографував це, я долучу його до цього, якщо це є спосіб. на колесі було сказано 125 000, але це дало мені лише 25 доларів на моєму балансі. Я ставив лише 0,25 центів, але в них не було таблиці чи довідника, а лише цифри на колесі, які впали на 125 000. Написавши в службу підтримки, вони відповіли і сказали, що знайшли оберт, а потім описали, що було на оберті, я сказав, що ні, це не оберт. Тоді я прикріпив своє фото та показав їм обертання. Вони написали у відповідь, що мій обліковий запис вимкнено, я додам усі електронні листи, які вони мені надіслали, і я їх. Я розумію, що з різними розмірами ставок ви відповідно виграєте менші або більші суми, але зазвичай вони змінюються в сумах на колесі або обертах залежно від того, на що ви ставите. У цій грі цього не було, і я був
  2. спустошений і дуже засмучений, коли вони відключили мій обліковий запис. Я намагався знайти електронні листи, але мені не пощастило, вони могли бути стерті, коли я очищав свою електронну пошту, але продовжую шукати! file
Автоматичний переклад.
051673072470aj

Привіт.

Дозвольте мені почати з найважливішої частини. Якщо ви впевнені, що виграшне обертання не було додано на ваш баланс точно, я вважаю, що вам слід скористатися безкоштовною функцією, яку ми пропонуємо, щоб підтримати гравців, які цього потребують!

Зустрічайте Casino Guru Resolution Center, а саме скарги: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Я припускаю, що ви повинні знайти всі електронні листи, пов’язані з цією ситуацією, щоб підтвердити свою претензію.

Я дивлюся на зображення, яке ви додали, але ніде не можу знайти число 125 000. Існує лише джекпот, але значення в таблиці виплат не повністю читаються, я б сказав.

Повертаючись до скарги, як це звучить для вас?


Автоматичний переклад.

Вибачте мене, я помилився щодо суми, яка склала 127 953 долари, я думаю, що я, мабуть, просто округлив її подумки. 125 000 набагато легше сказати, ніж 127 953 долари! Перш за все, я хочу сказати вам спасибі за вашу допомогу в цьому. Я ціную все, що ви робите, щоб допомогти! Так, у мене є всі електронні листи. Я зараз клацну на те посилання, яке ви надіслали!

З повагою Анжела Р.

Автоматичний переклад.

Шановна Радко, я намагаюся прикріпити чотири електронні листи, які я маю з ignition casino, але вони не дозволяють прикріпити їх до форми скарги, чи можу я надіслати їх вам електронною поштою, я не дуже розумний у техніці

Анжела


Автоматичний переклад.

Також у моєму обліковому записі Casino Guru я не знаю, чому вказано, що я живу в Техасі, я живу в Орегоні. Я спробував змінити це, але не бачу, де це зробити, це абсолютно не пов’язано зі скаргою, хоча лол. Дякую Анжела

Автоматичний переклад.

Оновлення Привіт

Радка Дозвольте мені прикріпити електронні листи, сподіваюся, ви можете мені допомогти. Дякую Анжела

Автоматичний переклад.
051673072470aj

Вітаю, я радий, що вам нарешті вдалося завантажити знімки екрана, і я припускаю, що ви також надіслали Петронеллі докази на електронний лист, який вона надіслала вам у вашій скарзі . Ми побачимо, куди піде ваша справа і як вона розвиватиметься.

У будь-якому випадку, якщо у вас є що-небудь нове, щоб додати тут, на форумі або в скарзі, не соромтеся повідомити нам про це. А поки ми чекаємо на ваші оновлення.

Автоматичний переклад.

Я зробив депозит минулої п’ятниці, 22 вересня, втретє загалом лише 300 доларів, але не мав проблем із внесенням біткойнів. Перші кілька депозитів я втратив, і це було добре, пощастить наступного разу, чи не так?

і так, вніс 70 доларів, потім 93 долари, нарешті почав вигравати в блекджек, а потім у слотах, збільшив мій баланс до 1500 доларів, файли для зняття 1250 доларів. Продовжував грати і збільшив решту $250 приблизно до $1180 і вирішив заблокувати ніч. Встаньте в суботу вранці, спробуйте ввійти, і ось ваш обліковий запис вимкнено, будь ласка, зв’яжіться зі службою підтримки клієнтів, щоб дізнатися деталі.

Тоді я негайно починаю надсилати електронні листи. Відділ суперечок, бухгалтерія та супровід. Через 48 годин я отримую автоматичну відповідь від усіх 3-х, які говорять про те саме та пропонують мені бонуси під час наступного депозиту, якщо я використовую біткойн. Що ж, я робив депозит за допомогою біткойнів, не використовуючи жодних бонусів, тому що в разі виграшу я міг би зняти гроші, не турбуючись про проходження гри чи будь-які інші фіктивні вимоги. У будь-якому випадку минуло майже тиждень, і стільки для 24-48-годинного часу виведення криптовалюти Bitcoin. Це лише для того, щоб вас залучити. Вони знову відповіли сьогодні, 26 числа, сказавши, що не можуть надіслати повідомлення про причину вимкнення облікового запису, тому вони попросили мій номер телефону та відповідний час, щоб зателефонувати мені, щоб обговорити проблему. Я не розумію, яка проблема у них. Можливо, я виграв і намагався знятися.

тому чекання продовжувалося протягом перших 24 годин після телефонного дзвінка майже тиждень, оскільки я виграв і подав запит на зняття коштів, і обліковий запис було вимкнено. Я ще не подав скаргу, але просто вирішив поділитися з іншими людьми, якщо ви граєте в казино ignition і виграєте більше, ніж витрачаєте, схоже, що читаючи інші відгуки, вони вимикають ваш обліковий запис. Шахрайство. Велике шахрайство – це те, що я поки що вважаю. Навіть якщо вони врешті-решт мені заплатять, вони збрехали про швидке виведення коштів через біткойни, чому я взагалі зробив там депозит і грав. Дуже незадоволений, що я потребував, щоб гроші розраховували на це кілька днів тому. Тепер я в стресі, я нічого не отримаю, тому що вони можуть вигадати будь-яке виправдання, щоб не платити. У будь-якому випадку я буду оновлювати його. Дякую, що прочитали


Автоматичний переклад.
swd4494123 видалив(-ла) публікацію

Не можна допускати, щоб казино або ваш біткойн мали надати вам код або щось, що потрібно ввести, щоб запобігти вам зробити цю помилку або помилку казино. Сподіваюся, ви знайдете спосіб отримати його, чи не можете ви відкрити обліковий запис kite coin і отримати до нього доступ таким чином?

Автоматичний переклад.

Привіт. Мені шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Ми раді, що ви надіслали свою скаргу нашій команді, вони обов’язково спробують допомогти вам із нею, виконуючи все, що в їхній компетенції. Звичайно, казино завжди вирішує, як і чи будуть вони співпрацювати. На жаль, тут ми бачимо, що кращі послуги з боку казино дійсно потрібні. Ми розуміємо, що ви отримали гроші іншим шляхом, ніж ви вибрали, але, окрім казино, ймовірно, ніхто інший не може вжити превентивних заходів, щоб цього не повторилося. Однак це дуже цінний досвід, і ми будемо сподіватися, що інші гравці з таким же розвитком не підуть вперед.🤞

Будь ласка, будь ласка, будь ласка, повідомте про це нашій команді зі скарг, відповівши на їхні запитання, щоб вони могли отримати всю необхідну інформацію. Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого