1 рік тому
Тут ви можете обговорити Ignition Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я виграв джекпот незабаром після того, як приєднався до казино. Відколи я намагався зняти свої кошти, я зіткнувся з різними проблемами. Тепер мій обліковий запис вимкнено. Я не можу зв’язатися з клієнтами в чаті, а електронні листи короткі й не пояснюють, чому це так або коли я зможу отримати доступ до своїх виграшів. Це триває з 24.02.2023
I hit a jackpot not long after joining the casino. Ever since I tried to withdrawl my funds I have ran into different issues. Now my acct is disabled. Ia cannot get customer service on chat and the emails are brief and give me no reasons as to why this is or when I can access my winnings. This has been going on since 2/24/2023
Я помітив, що ви вже подали скаргу щодо цього. Я б не звинувачував вас у цьому, оскільки ви чекали вже 2 тижні. На жаль, казино не дуже добре розглядає скарги гравців, тому я сподіваюся, що це буде вирішено, і ви отримаєте свій виграш.
I noticed you already submitted a complaint regarding this. I wouldn't blame you for this since you've been waiting for 2 weeks already. Unfortunately the casino isn't very good when it comes to dealing with player complaints so I hope it will be resolved and you'll received your winnings.
Казино Ignition — це шахрайство, я виграв джекпот у 125 000, і вони заблокували мій обліковий запис, коли я намагався вивести гроші. Я щойно прочитав усі їхні відгуки про Trust Pilot, вони обдурили багатьох людей!!!
Ignition casino is a scam, i won a 125,000 jackpot and they disabled my account when i tried to cash out . I just read all their reviews on Trust Pilot, Theyve ripped off alot of people!!!
Це дійсно питання, яке варто дослідити.
Чи не могли б ви розповісти всю історію ближче з додатковими деталями? Я маю на увазі, можливо, є шанс допомогти вам. Але на даний момент я відчуваю, що міг би використати довшу версію.
Чи пояснило вам свої дії казино?
That is really a matter worth investigating.
Would you kindly share the whole story closer with further details? I mean maybe there is a chance to help you out. But for the moment I feel I could use the longer version.
Has the casino explained its actions to you?
Привіт.
Дозвольте мені почати з найважливішої частини. Якщо ви впевнені, що виграшне обертання не було додано на ваш баланс точно, я вважаю, що вам слід скористатися безкоштовною функцією, яку ми пропонуємо, щоб підтримати гравців, які цього потребують!
Зустрічайте Casino Guru Resolution Center, а саме скарги: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Я припускаю, що ви повинні знайти всі електронні листи, пов’язані з цією ситуацією, щоб підтвердити свою претензію.
Я дивлюся на зображення, яке ви додали, але ніде не можу знайти число 125 000. Існує лише джекпот, але значення в таблиці виплат не повністю читаються, я б сказав.
Повертаючись до скарги, як це звучить для вас?
Hello.
Allow me to start with the most important part - If you are convinced the winning spin was not added to your balance accurately, I believe, you should take advantage of the free feature we offer to support players in need!
Meet Casino Guru Resolution Center, namely complaints: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
I assume you should find all emails related to this situation in order to support your claim.
I'm looking at the picture you added, but can't find the number 125,000 anywhere. There is just a Jackpot, but the values in the paytable are not fully readable, I'd say.
Back to the complaint, how does that sound to you?
Вибачте мене, я помилився щодо суми, яка склала 127 953 долари, я думаю, що я, мабуть, просто округлив її подумки. 125 000 набагато легше сказати, ніж 127 953 долари! Перш за все, я хочу сказати вам спасибі за вашу допомогу в цьому. Я ціную все, що ви робите, щоб допомогти! Так, у мене є всі електронні листи. Я зараз клацну на те посилання, яке ви надіслали!
З повагою Анжела Р.
Forgive me I was wrong about the amount it was $127,953, I think I was probably just rounding it off in my mind. 125,000 is alot easier to say than $127,953! First of All I want to say Thankyou for your help with this I appreciate anything you do to help! Yes I have all emails. I'm going to click on that link you sent now!
Sincerely Angela R.
Шановна Радко, я намагаюся прикріпити чотири електронні листи, які я маю з ignition casino, але вони не дозволяють прикріпити їх до форми скарги, чи можу я надіслати їх вам електронною поштою, я не дуже розумний у техніці
Анжела
Dear Radka, I m trying to attach the four emails i have with ignition casino but its not letting me attach them on the complaint form can i email them to you im not real tech savvy
Angela
Також у моєму обліковому записі Casino Guru я не знаю, чому вказано, що я живу в Техасі, я живу в Орегоні. Я спробував змінити це, але не бачу, де це зробити, це абсолютно не пов’язано зі скаргою, хоча лол. Дякую Анжела
Also on my Casino Guru account im not sure why i am listed as living in Texas I live in Oregon. I tried changing this but dont see where to do it , this is totally unrelated to the complaint though lol. Thanks Angela
Вітаю, я радий, що вам нарешті вдалося завантажити знімки екрана, і я припускаю, що ви також надіслали Петронеллі докази на електронний лист, який вона надіслала вам у вашій скарзі . Ми побачимо, куди піде ваша справа і як вона розвиватиметься.
У будь-якому випадку, якщо у вас є що-небудь нове, щоб додати тут, на форумі або в скарзі, не соромтеся повідомити нам про це. А поки ми чекаємо на ваші оновлення.
Hi you're welcome and I'm glad you finally managed to upload the screenshots and I assume you also sent Petronella the evidence to the email she sent you in your complaint. We will see where your case goes and how it develops.
Anyway, if you have anything new to add here on the forum or in the complaint, don't hesitate to let us know. In the meantime, we'll wait for your update.
Я зробив депозит минулої п’ятниці, 22 вересня, втретє загалом лише 300 доларів, але не мав проблем із внесенням біткойнів. Перші кілька депозитів я втратив, і це було добре, пощастить наступного разу, чи не так?
і так, вніс 70 доларів, потім 93 долари, нарешті почав вигравати в блекджек, а потім у слотах, збільшив мій баланс до 1500 доларів, файли для зняття 1250 доларів. Продовжував грати і збільшив решту $250 приблизно до $1180 і вирішив заблокувати ніч. Встаньте в суботу вранці, спробуйте ввійти, і ось ваш обліковий запис вимкнено, будь ласка, зв’яжіться зі службою підтримки клієнтів, щоб дізнатися деталі.
Тоді я негайно починаю надсилати електронні листи. Відділ суперечок, бухгалтерія та супровід. Через 48 годин я отримую автоматичну відповідь від усіх 3-х, які говорять про те саме та пропонують мені бонуси під час наступного депозиту, якщо я використовую біткойн. Що ж, я робив депозит за допомогою біткойнів, не використовуючи жодних бонусів, тому що в разі виграшу я міг би зняти гроші, не турбуючись про проходження гри чи будь-які інші фіктивні вимоги. У будь-якому випадку минуло майже тиждень, і стільки для 24-48-годинного часу виведення криптовалюти Bitcoin. Це лише для того, щоб вас залучити. Вони знову відповіли сьогодні, 26 числа, сказавши, що не можуть надіслати повідомлення про причину вимкнення облікового запису, тому вони попросили мій номер телефону та відповідний час, щоб зателефонувати мені, щоб обговорити проблему. Я не розумію, яка проблема у них. Можливо, я виграв і намагався знятися.
тому чекання продовжувалося протягом перших 24 годин після телефонного дзвінка майже тиждень, оскільки я виграв і подав запит на зняття коштів, і обліковий запис було вимкнено. Я ще не подав скаргу, але просто вирішив поділитися з іншими людьми, якщо ви граєте в казино ignition і виграєте більше, ніж витрачаєте, схоже, що читаючи інші відгуки, вони вимикають ваш обліковий запис. Шахрайство. Велике шахрайство – це те, що я поки що вважаю. Навіть якщо вони врешті-решт мені заплатять, вони збрехали про швидке виведення коштів через біткойни, чому я взагалі зробив там депозит і грав. Дуже незадоволений, що я потребував, щоб гроші розраховували на це кілька днів тому. Тепер я в стресі, я нічого не отримаю, тому що вони можуть вигадати будь-яке виправдання, щоб не платити. У будь-якому випадку я буду оновлювати його. Дякую, що прочитали
I deposited last Friday sept 22, for a third time only $300 in total, but had no issues depositing Bitcoin. First few deposits I lost and it was fine better luck next time right?
and yes deposited $70 then $93 finally started winning at blackjack off an on then on slots, ran my balance up to $1500 files for a withdrawal of $1250. Continued to play and took the remaining $250 up to around $1180 and decided to call it a night. Get up Saturday morning try to log in and there it was your account has been disabled please contact customer support on details.
I then immediately start emailing. Disputes department, the account department and support. 48 hours later I get an automated response from all 3 saying about the same thing and offering me bonuses the next time I deposit if I use Bitcoin. Wtf I been depositing with Bitcoin not using any bonuses for the reason in case I win I could withdrawal without worry from playthrough or any other bogus requirements. Any way it’s been almost week so much for the 24-48 hour crypto Bitcoin withdrawal time. That’s just to get you in. They responded again today the 26th saying they cannot message the reasoning why account is disabled so they asked for my phone number and a decent time to call me to discuss issue. I don’t understand what issue they have. Maybe that I won and tried to withdraw.
so waiting going on the first 24 hours of the phone call response almost a week since I’ve won and requested a withdraw and account was disabled. I havnt filed a complaint yet but just thought I’d share for other people if you play at ignition casino and win more than you spend it seems like in reading other reviews as well that they disable your account. Scam. A big cheating scam is what I think so far. Even if they end up paying me, they lied about the quick withdrawal via Bitcoin why I deposited and played there in the first place. Very disgruntled I needed that money was counting on it days ago. Now I’m stressed out I’m not gonna get anything cause they can make up any ol excuse as to not pay. Anyway I’ll keep it updated. Thanks for reading
Минулого тижня я подав запит на зняття $25 000 із Ignition Casino. Я багато разів знімав гроші за допомогою біткойнів. З якоїсь причини це виведення було змінено з оригінального Bitcoin на Bitcoin на Litecoin на Bitcoin. Це призвело до того, що всі 25 000 доларів США були перераховані на гаманці Litecoin, які неможливо відновити. Під час перегляду блокчейну можна побачити, що гроші знаходяться в гаманцях, але без ключа безпеки доступ до коштів недоступний. Ignition не надав жодної допомоги чи допомоги для повернення коштів. Вони продовжують говорити, що я вибрав Litecoin, а ні. Найбільше занепокоєння полягає в тому, що вони не мають функції безпеки, яка могла б запобігти цьому. Багато людей казали мені, що цьому можна було б запобігти за допомогою простої перевірки безпеки, доданої до процесу зняття коштів. Коли ви вносите кошти на їхньому сайті, ця функція безпеки діє і запобігає внесенню різних криптовалют на неправильні криптографічні адреси. Мені дуже подобається це казино, і до цього моменту вони були чудовими. Я буду продовжувати грати на їхньому ігровому сайті. Моя цілковита мета полягає в тому, щоб привернути увагу до того, що це може трапитися і траплялося з багатьма іншими, хто грає на їхньому ігровому сайті.
Last week I requested a $25,000 withdrawal from Ignition Casino. I have made numerous withdrawals using Bitcoin. For some reason this withdrawal was changed from original Bitcoin to Bitcoin over to Litecoin to Bitcoin. This caused the entire $25,000 to be deposited into unrecoverable Litecoin wallets. When viewing the blockchain, you can see the money is in the wallets, but without a security key the funds are not accessible. Ignition has provided no help or assistance to help recover the funds. They continue to say I selected Litecoin, I did not. The biggest concern here is, they do not have a security feature in place that can prevent this from happening. Many people have told me this could have been prevented with a simple security check, being added to the process flow of withdrawals. When you deposit funds on their site, this security feature is in place, and prevents different cryptos from being deposited in the wrong crypto addresses. I really like this casino and they have been great up to this point. I will continue to play on their gaming site. My entire intention is to bring awareness that this can happen and has happened to many others playing on their gaming site.
Не можна допускати, щоб казино або ваш біткойн мали надати вам код або щось, що потрібно ввести, щоб запобігти вам зробити цю помилку або помилку казино. Сподіваюся, ви знайдете спосіб отримати його, чи не можете ви відкрити обліковий запис kite coin і отримати до нього доступ таким чином?
Shouldn't be allowed to happen the casino should or your Bitcoin should give you a code or something to put in to prevent you from making that or the casinos mistake. I hope you find a way of retrieving it, can't you open a kite coin account and access it that way?
Привіт. Мені шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Ми раді, що ви надіслали свою скаргу нашій команді, вони обов’язково спробують допомогти вам із нею, виконуючи все, що в їхній компетенції. Звичайно, казино завжди вирішує, як і чи будуть вони співпрацювати. На жаль, тут ми бачимо, що кращі послуги з боку казино дійсно потрібні. Ми розуміємо, що ви отримали гроші іншим шляхом, ніж ви вибрали, але, окрім казино, ймовірно, ніхто інший не може вжити превентивних заходів, щоб цього не повторилося. Однак це дуже цінний досвід, і ми будемо сподіватися, що інші гравці з таким же розвитком не підуть вперед.🤞
Будь ласка, будь ласка, будь ласка, повідомте про це нашій команді зі скарг, відповівши на їхні запитання, щоб вони могли отримати всю необхідну інформацію. Заздалегідь спасибі.
Hello there. I'm sorry you have found yourself in this situation. Gladly you have submitted your complaint with our team, they will surely try to help you out with it, with everything what is in their competence to do. Of course it's always up to the casino how, or if they will cooperate as well. Unfortunately here we can see that the better service from the casinos side is really needed. We do understand that you got the money in a different way than you have chosen, but besides the casino, probably no one else can take preventive measures to prevent this from happening again. However, it's a very valuable experience and we'll hope that other players with the same development don't come forward.🤞
Could you also kindly update our complaint team by answering their questions, please, so they can get all the information needed. Thank you in advance.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.