ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від nadineanders81
|
102149 переглядів 554 відповідей |
|
1...4 5 6...28
2 р. тому

перекладено


Привіт.

Ваша сума платежу буде виплачена, тому ви можете не хвилюватися, оскільки клуб надійний. Він має ліцензію під сайтом, що може підтвердити читабельність.

За умови успішної процедури перевірки (KYC) сума виведення понад 30 000 євро виплачується протягом 5 хвилин. - 96 годин, але не більше 30 днів з дня звернення, без урахування вихідних та святкових днів.

Вище ви можете знайти кінцеві терміни загальної суми зняття.

Просто зачекайте, і ви отримаєте цінність.

Також раніше зв’язувались для зміни електронної пошти. Це питання все ще актуальне?


Якщо у вас є додаткові запитання,

Ви можете надіслати нам листа в будь-який час або зв'язатися з нами через онлайн-чат.

Ми завжди раді Вам допомогти.

З повагою, Марко,

Підтримка клієнтів IceCasino.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радка, ти мені відповіси?

або я залишуся на 2,3 дні, щоб почути вашу думку.

Ви можете відповісти на моє запитання!?

знайте, що всі ми, гравці, дуже поважаємо Гуру КАЗИНО.

вважає нормальним, що це КАЗИНО має максимальний рейтинг і є нечесним!

вважає, що Гуру КАЗИНО чи станеться це невдало чи ні!

але, як я сказав раніше,

Я нічого не можу гарантувати, тому що є багато гравців, які коментують через образу, а не через правду. Розумієш

коментар і скажи мені, що ти думаєш

з усією повагою

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Зауважте, що я не відповідаю за вашу скаргу та не є оператором чату в прямому ефірі 🙂 – я не збираюся коментувати кожну опубліковану вами публікацію чи друкований екран. Крім того, ви повинні зосередитися на своїй скарзі, яка не має жодного стосунку до мене, тому я не можу вам у цьому допомогти.

Я не знайшов жодного запитання, тож що ви очікуєте, що я відповім, будь ласка?

Чесно кажучи, я спершу запитав вас, чи правильно я зрозумів, що ваше зняття 30 тисяч євро було схвалено – ви теж не відповіли.

Дозвольте мені сказати, що я залишу решту розмови для скарги, оскільки я відчуваю, що я не правильно розумію ваші думки, і подальші дебати просто безглузді, я не маю ваших відповідей, і я сподіваюся, що ви їх отримаєте скоро. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вибачте, якщо я був необ’єктивним, але думаю, що був.

Я сказав, що запити на зняття були не 30 000 євро, а 46 642,90

євро. І вони не отримали відмову після моєї скарги. В ПОРЯДКУ .

тоді я поставив йому об'єктивне запитання, яке його уявлення про це казино! Відповідайте, лише якщо хочете, але з гравцями гуру КАЗИНО як чудовим посібником.

нормальне питання!

Дякую Радко!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я думаю, що будь-який користувач бачить, що мої запитання втекли. Або це буде проблема перекладу, я не можу собі уявити


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щойно переклав його, і він дуже добре перероблений.

Для зручності не зрозумів!?

попри всю повагу, на яку ви заслуговуєте, не треба говорити, що ви не розумієте питань.

що ти не хочеш їм відповідати добре!

Тепер скажи, що ти не розумієш!

дивно

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибачте, якщо я був необ’єктивним, але думаю, що був.

Я сказав, що запити на зняття були не 30 000 євро, а 46 642,90

євро. І вони не отримали відмову після моєї скарги. В ПОРЯДКУ .

тоді я поставив йому об'єктивне запитання, яке його уявлення про це казино! Відповідайте, лише якщо хочете, але з гравцями гуру КАЗИНО як чудовим посібником.

нормальне питання!

Дякую Радко!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Раніше ви опублікували транскрипцію з казино:

"Привіт.

Ваша сума платежу буде виплачена, про це можете не хвилюватися, оскільки клуб надійний. Він має ліцензію під сайтом, яка може перевірити читабельність.

За умови успішної процедури перевірки (KYC) сума виведення понад 30 000 євро виплачується протягом 5 хвилин. - 96 годин, але не більше 30 днів з моменту подачі заявки, у вихідні та святкові дні .

Вище ви можете знайти кінцеві терміни загальної суми зняття.

Просто зачекайте, і ви отримаєте цінність.

Також раніше зв’язувався, щоб змінити електронну адресу. Це питання все ще актуальне?

..."

Тож я був стурбований, чи це зняття 30 тисяч уже схвалено. Це все з мого боку, я лише згадав цю інформацію, яку ви отримали від казино.

Щодо ваших занепокоєнь щодо того, що я уникаю ваших запитань, то у вашому дописі взагалі немає знака питання. Про що ви питаєте, будь ласка? Я не знаю 🙂 Але я вважаю, що краще почекати, поки скарга розвинеться далі.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Гаразд, Ексма. Радька!

Спасибі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мій обліковий запис було підтверджено KYC у суботу, і в суботу 22.10.22 я здійснив платіж у розмірі 150 євро. В умовах Icecasino зазначено, що оплата буде оброблена протягом 2 робочих днів. Сьогодні 4 робочі дні в чаті, мене завжди відкладають на очікування. У когось подібні проблеми? Я зробив депозит в казино, тому що швидка виплата гарантована, а тепер щось таке.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановний друже, щодо оплати я не можу дати відгук. Оскільки я не отримав його, але КАЗИНО відповідає своїм умовам, щодо живого чату я можу лише сказати, що мій досвід дуже хороший 👍. Мені завжди допомагають одразу.

Мені прикро, що я зіткнувся з цією проблемою, але ні

але я думаю, що це не буде проблемою. Не знаючи, чи є якісь активні бонуси, якщо є якась причина, ви все ще бачите гроші на рахунку чи вони вже оброблені?

мати ще трохи терпіння

Може там щось не так пояснили, не знаю 🤷‍♂️


За однією з ваших скарг я не дуже добре обслуговую.

але, як я вам сказав, вартість мого виходу та більша вартість все ще в межах крайнього терміну. Тому я не можу вам нічого сказати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мій обліковий запис було підтверджено KYC у суботу, і в суботу 22.10.22 я здійснив платіж у розмірі 150 євро. В умовах Icecasino зазначено, що оплата буде оброблена протягом 2 робочих днів. Сьогодні 4 робочі дні в чаті, мене завжди відкладають на очікування. У когось подібні проблеми? Я зробив депозит в казино, тому що швидка виплата гарантована, а тепер щось таке.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, здається, що зараз казино затримується, коли справа доходить до виведення коштів.

З іншого боку, за результатами нещодавно поданих скарг , казино зрештою платить.

Відштовхувати платників не дуже зручно, можливо, оператори просто не знають, що сказати, тому що вони не відповідають за процедуру виведення. Хто знає.

Зараз потрібно просто почекати, будь ласка, трохи потерпіть.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

file


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, Радко, ти маєш рацію.

дякую за пропозицію, це правильно!


вітання

Автоматичний переклад.
invaderjohn
2 р. тому

Invaderjohn,

якщо ви отримали свою вартість, прокоментуйте.

буде справедливим, допоможе зрозуміти все,

На моє розуміння, я думаю, що труднощі більше з новими гравцями.

оскільки оцінка Гуру КАЗИНО, якому ми всі маємо найбільшу та найкращу довіру, говорить:

що дохід за останні 4 роки дуже високий. У перші виплати вони повинні будуть зареєструвати гравця, який, будучи першим і в такі короткі терміни, може затриматися. Щоб бути високими та оскільки вони багато рухаються та матимуть багато входів та виходів грошей, вони повинні мати тисячі гравців, тому цей форум, якби це було з тієї ж причини неплатежів, був би забитий, і CASINO Guru мав вже попереджені, очевидно, вони роблять. Гарна робота . І вони точно звертають увагу.

інші відгуки сумнівні. Одні тому, що не виграли, інші з незрозумілих причин. Тому на даний момент у мене немає причин не довіряти цьому КАЗИНО. Однак я чекаю до 4 грудня, щоб отримати відкликання. І я прийду сюди, чи добре, чи зло, щоб поділитися. Несправедливо говорити тільки погані речі... ми повинні прийти і говорити також позитивні речі. Ось що я думаю!

Це моя думка, а не чітка впевненість.

але, як сказала Радка, і це те, що я також проаналізував КАЗИНО на предмет скарг, рішення були дуже хорошими.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Бувають дні, коли я надсилав свою документацію, але вона досі не була перевірена

Автоматичний переклад.
isabelaoliveira277
2 р. тому

Привіт,

скільки днів пройшло з моменту відправки документів?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

І я з радістю повідомляю, що Ice CASINO почало обробляти мої виграші. З сьогоднішніх 83 тис. євро впали перші 5 тис. євро.

Коли я отримаю все, я ніколи не буду грати в жодному іншому КАЗИНО, крім цього.

тому що я почув багато негативу тут і після всього . Зрештою, я повинен мати рацію.

Щоправда, було лише 5 тисяч

євро, але світло починає світити!


що треба говорити обережніше!


дякую тобі Гуру і дякую льодовому казино.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я дав цю обіцянку в CASINO Guru і виконаю її.

поки я не отримаю всього, я не буду грати, але як тільки я отримаю, я буду докоряти багато нечесного гравця.

тому що ви цього не робите, і наш досвід і те, що має значення, доводить це, якщо у вас все правильно.

Це точно не буде проблемою. Я просто хочу побачити зараз, щоб знати, скільки днів знадобиться іншим, і це, безсумнівно, буде КАЗИНО, яке я завжди буду враховувати, коли буду грати. Це буде. Безсумнівно.

цей місяць дуже складний. у мене багато роботи

тому добре підходить. Я маю час лише на вихідних.

але як тільки вони заплатять, це, безсумнівно, буде КАЗИНО, яке я дуже поважаю, і це доводить, що Гуру КАЗИНО знає, що робить, і має репутацію (ідеальна недаремна).

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Минуло 4 дні

Автоматичний переклад.
isabelaoliveira277
2 р. тому

Привіт, Isabelaoleveira277

нічого ненормального. (Я думаю)

заспокойся . У вас не буде проблем.

Моє уявлення про Icecasino, я говорю

з особистого досвіду, правильні.

маленький принт на початку

дивлячись на коментарі.

Але зауважте, і повторювані гравці є

повстали, коли вони програли, приписуючи це

до КАЗИНО. Усі гравці проходять

що одні розуміють краще за інших.

Але мій досвід роботи з Icecasino

Поки що все було дуже, дуже добре,

дуже уважний.

Хоча мені може не подобатися час для платежів, це правильно, це написано в T&C,

всі терміни.

Тому висловлюю свою думку

будь то чекові рахунки чи зняття коштів, це речі

дуже цінується геймерами.

Найкращі казино світу розуміють

це ідеально. ( моя думка ) .

Але нехай Радка відгукнеться, вона є

завжди дуже наполегливий. І професійно.

Сподіваюся, це швидко вирішиться.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1...4 5 6...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого