ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 24)

2 р. тому від nadineanders81
|
87121 переглядів 550 відповідей |
|
1...23 24 25...29
Додати публікацію
mtrlucian
9 міс. тому

Ніколи про це не чув, я не впевнений, чи винен у затримці постачальник, чи казино (чи, можливо, обидва). Ви повинні мати контрольний номер для цієї транзакції (крім txid, я маю на увазі контрольний номер, наданий постачальником платежів), можливо, ви можете використати його, щоб зв’язатися з їхньою службою підтримки, і, можливо, ви зможете дізнатися, хто відповідальний за затримку

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

У мене є все, і казино каже, що мені потрібно почекати 96 годин, тож очевидно хтось використовує мої кошти протягом 96 годин, а потім, ймовірно, вони їх відпустять. Я просто запитую себе, як казино, яке працює таким чином, може отримати ліцензію? І на додачу до того, що гуру казино дає їм оцінку 9,8, це просто смішно

Автоматичний переклад.
mtrlucian
9 міс. тому

Шановний mtrlucian

Ми дуже шкодуємо про вашу ситуацію. На жаль, це може траплятися час від часу... і оператор (казино) має дотримуватись правил PSP і чекати принаймні 96 годин, щоб ми передали заявку на розслідування PSP.

Чи можете ви поділитися ідентифікатором свого облікового запису, щоб детальніше ознайомитись?

Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
IceCasino
9 міс. тому

38269801

Це просто несправедливо, 96 годин – це 5 днів, ніби чекати 5 днів на депозит, щоб, можливо, досягти мого балансу?????

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Проконсультуюсь з юристом щодо штрафу який може сягати 200 разів більше обіцяного 5 тис. не ходіть все обіцяйте якщо не виконають!!! І для компенсації моральної шкоди сказати, що я обманюю людей, окрім блокування за те, що я виставив рахунок, я не знаю, як діяти, але хочу збрехати і змусити мене виглядати не так, подивіться на мою справу проти Ітау, якщо я програв, для минулого разу я дам тобі знати, що ми можемо домовитися, але розмовляй, не поводься зі мною недобросовісно, тому що після того, як справа надходить і суддя засуджує тебе, ти благаєш Бога укласти справедливу угоду

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, чи можу я попросити вас підтвердити, що ви також отримали свої гроші у скарзі? Не соромтеся натиснути це посилання та оновити його .

Щодо заблокованого облікового запису, з того, що ви опублікували, схоже не на те, що у вас заблокований обліковий запис, а на те, що ви не можете використовувати бонуси, і це різниця. Ось чому казино реагує і в основному не говорить нічого неправдивого, тому що ви говорите про те, що вони заблокували ваш рахунок, а це не так.

Тож у цій ситуації вам, ймовірно, доведеться шукати інше казино, щоб отримати бонуси. Я сподіваюся, що у вас все вийде.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я зробив депозит за допомогою crypto usdt trc20, як правило, це займає 5 хвилин, я чекав 2 години, і гроші все ще не зараховані, мені кажуть, що це займе до 96 годин????? Я маю на увазі, як позитивно для цього казино мати рейтинг 9,8?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я прочитав про вашу проблему та решту розмови, і мені шкода, що такі проблеми виникли. Однак я бачу, що казино намагається впоратися з вашою ситуацією, і я сподіваюся, що вона буде вирішена якомога швидше. Чи можете ви повідомити нам, коли ваш депозит буде зараховано і все буде вирішено? Як альтернатива, якщо ви дізналися щось нове, де була помилка?

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
mtrlucian
9 міс. тому

Шановний mtrlucian

Мені повідомляють, що депозит зараховано на ваш рахунок.

Затримка, швидше за все, спричинена різницею між сумою, яку ви спочатку ініціювали, і фактичною сумою під час затвердження.


З повагою

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Гаразд, я хотів би, щоб мені це пояснили в чаті, але це не так, у будь-якому разі я закрив обліковий запис і більше ніколи не використовуватиму ваше казино.

Піклуватися

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я прочитав про вашу проблему та решту розмови, і мені шкода, що такі проблеми виникли. Однак я бачу, що казино намагається впоратися з вашою ситуацією, і я сподіваюся, що вона буде вирішена якомога швидше. Чи можете ви повідомити нам, коли ваш депозит буде зараховано і все буде вирішено? Як альтернатива, якщо ви дізналися щось нове, де була помилка?

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Зрештою депозит було зараховано, вони кажуть, що це різниця між сумою, яку я вклав, яку я збирався внести, і фактичним депозитом, у будь-якому випадку я відхилився на 2 євро та 20 центів, я сказав, що внесу 40, а фактичний депозит був 42.20 або щось подібне, я б хотів, щоб мені це пояснили в чаті, але це не так, тому я вирішив закрити обліковий запис у цьому казино та ніколи не використовувати його знову, якщо для депозиту знадобилося стільки часу, я можу тільки уявити для виведення можуть тривати місяці, тому я більше ніколи не буду грати в їхньому казино

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Спеціаліст з дурниць???

Або завжди використовуйте аргумент, щоб спробувати бути правим, я прочитав вашу тему, яка стосується іншої теми, це абсурд

Часткове обмеження kkkkkkkkk, іншими словами, є блокування, пов’язане з бонусами, де будь-який користувач може використовувати бонуси, крім мене в Португалії, це можна назвати обмеженням тут, у Бразилії, це блокування облікового запису, насправді я отримав хороший бонус від гри це не те, що я навчився методу, тоді вони просто втрачають клієнтів задарма, але ви можете залишити це до того дня, коли вони вирішать заплатити мені 5 тисяч за блокування, і розблокувати його в моєму обліковому записі, я продовжу

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я отримав гроші після того, як запитав, що діяв недобросовісно, вони заблокували мій рахунок і затримують платежі, я не буду оновлювати, тому що до того моменту я їх не отримав, тому хочу бути правим!!

У моєму обліковому записі є певний тип блокування, який не дозволяє активувати бонус, якби він був частковим, це було б просто щось, мені заблоковано активацію будь-якого бонусу, і ice casino пообіцяли, що якщо я це доведу, вони виплатять мені 5 тисяч, Я чекаю на отримання 5 keo розблокування мого облікового запису без мі-мі-мі будь сміливим, кажучи, що ти брешеш і робиш помилки

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

Подивіться, які неслухняні ці брехуни, які користуються перевагами, я доводжу, що мій обліковий запис заблоковано, бонуси не приймаються, і вони наполягають на тому, щоб говорити добре, але вони брешуть, вони пообіцяли 5 тисяч, вони обдурили мене, і вони не платять мені

Ось відео, яке це доводить

Автоматичний переклад.
mtrlucian
9 міс. тому

Це mtrlucian, і мій обліковий запис вони заблокували нізвідки, у них завжди є готове виправдання або щось вигадують, але пріоритет полягає в тому, щоб показати причину будь-якою ціною, не дозволяйте себе обдурити, тому що якщо ви заробите, вони вас заблокують, я Я розміщу це на всіх каналах, де люди повинні знати про свою неслухняність

Автоматичний переклад.
IceCasino
9 міс. тому

Давайте домовимося про наступне, я можу грати в обліковому записі свого друга, навіть якщо ви його розблокуєте, тож що ви пропонуєте? Ви заплатите мені обіцяні 5 тисяч 2 ігор на обліковий запис друга чи 3 розблокуєте мій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
mtrlucian
9 міс. тому

Чесно кажучи, під час оплати через третю сторону ви повинні надіслати точну суму (або кілька центів вище) необхідного платежу. Ці постачальники криптовалютних платежів зазвичай стягують з нас невелику комісію (я не знаю, скільки, але це дуже низька), а також комісія за мережу, яку ви сплачуєте під час надсилання крипто, надсилання будь-чого меншого, безперечно, може спричинити затримку зарахування балансу. Ось чому мені не подобається, коли вас передають третій стороні для обробки платежів, а не казино, яке безпосередньо надає вам адресу для внесення коштів на своєму сайті

Автоматичний переклад.
marquinhosvbb
9 міс. тому

Знову ж таки: обмеження в бонусах не означає повну заборону в казино, як я вже сказав, я був обмежений у бонусах у деяких казино, але мої облікові записи все ще були активними (можна грати та зняти), якщо казино заблокує ваші зняття коштів і закриє обліковий запис, то це блокування. Коли казино забороняє вам отримувати бонуси, і ви думаєте, що немає вагомих причин забороняти вам отримувати бонуси, все, що ви робите, це знімаєте гроші та шукаєте інше місце для гри, тому що вам не раді в цьому казино, ось що я зробив, це справді так так просто, існують сотні казино

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Давайте домовимося про наступне, я можу грати в обліковому записі свого друга, навіть якщо ви його розблокуєте, тож що ви пропонуєте? Ви заплатите мені обіцяні 5 тисяч 2 ігор на обліковий запис друга чи 3 розблокуєте мій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ви не можете використовувати чийсь обліковий запис для гри в будь-якому казино, ви потрапите в неприємності, баланс буде анульовано, а облікові записи буде повністю заборонено, жодне казино не дозволяє робити ставки/грати від будь-кого. Будьте обережні, не давайте казино причин анулювати ваші кошти

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Я надіслав більше, ніж сказав, що надішлю, тепер ви не берете калькулятор і не конвертуєте долари США в євро, я маю на увазі, у кого є час на це? У будь-якому випадку я більше не буду використовувати це казино, щось не так.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
9 міс. тому

Так, це правда, депозит був зарахований,


Більш ніж через 12 годин, я можу тільки уявити, якщо депозит займе стільки часу, скільки часу займе зняття, я не знаю і не хочу дізнаватися


Крім того, чат дуже повільний, і вони продовжували говорити мені те саме, що максимальний період очікування становить 96 годин, і мій депозит можна зарахувати будь-коли, коротке пояснення було надано тут, на форумах, хоча я не думайте, що це причина затримки депозиту, як я вже казав, я збирався внести 40 євро, а мій фактичний депозит був 42,20, тепер, коли ви вносите депозит, ви не берете калькулятор і не конвертуєте долар США в євро точно сума, тож ви?, я думаю, що мої кошти були використані кимось протягом періоду часу, ніж зараховано на мій рахунок, чи не було б чудово, щоб хтось надав вам кошти на 12 годин або, можливо, на 96 годин, уявіть собі, це пристойна сума Ви також можете отримати ці гроші, щоб заробити більше, я справді думаю, що це сталося, але вони точно більше не використовуватимуть мої кошти.


Тож усім, хто збирається скористатися цим казино, двічі подумайте, перш ніж робити депозит, щось не підходить......



Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт! Період виведення коштів минув, і на мій рахунок нічого не надійшло. Я надішлю знімки екрана чату та електронний лист, який отримав від них. Я просто хочу отримувати те, що мені підходить. Я подав запит на зняття, і вони дозволили це, і гроші пішли з мого рахунку в казино. Минуло 10 днів і 5 робочих днів, а депозиту немає. Я увійшов у це казино за рекомендацією цього веб-сайту CASINOGURU, і, очевидно, вони поводяться зі мною нечесно.

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1...23 24 25...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого