О! Мені дуже шкода це чути!
Ну, щоб зберегти всі свої виграші, ви завжди повинні використовувати лише свій власний спосіб оплати. 🙁
Я боюся, що це досить погана ситуація, чесно кажучи. Ну, ви можете спробувати пояснити казино, тоді це буде за ними...
Oh! I', sooo sorry to hear that!
Well, to keep all your winnings safe, you should always use your own payment method only. 🙁
I fear this is a pretty bad situation, to be honest. Well, you can try to explain to the casino, then it'll be up to them...
Я намагався пояснити, але їм це нецікаво, вони повернули мій рахунок з останніми вкладами, які я сплатив
I tried to explain, but they are not interested, they returned my bill with the last deposits I paid
Probao sam objasniti ali njih to ne zanima vratili su mi račun sa zadnjim depozitima koji sam uplatio
Потім доведеться звикати, що ці гроші не отримують.
Схоже, казино вже вирішило.
Крім того, якщо ви подасте скаргу, вони знову посилатимуться на свої положення та умови, які були порушені тут.
Мені дуже шкода!
У майбутньому обов’язково використовуйте лише свої способи оплати 👍
Then you have to get used to not getting this money.
It looks like the casino has already decided.
Also if you file a complaint they will again refer to their terms and conditions which have been broken here.
I'm really sorry!
In the future, make sure to only use your payment methods 👍
Dann musst du dich leider daran gewöhnen dieses Geld nicht zu bekommen.
Wie es aussieht hat sich das Casino bereits entschieden.
Auch wenn du eine Beschwerde einreichst werden sie sich erneut auf ihre Allgemeinen Geschäftsbedingungen beziehen die hier gebrochen wurden.
Tut mir wirklich leid!
Achte in Zukunft darauf nur deine Zahlungs Methoden zu nutzen 👍
Шановний CasinoStreamer88!
чи можу я попросити вас про послугу? 🙂
Я зіткнувся з цією темою щодо банківських проблем, які зараз має інший гравець з Австрії.
Ви можете додати якусь підказку?
Я вважаю, що він міг би ваш досвід. 🙏
Dear CasinoStreamer88,
may I ask you for a favor? 🙂
I came accross this thred there, concerning banking issues other fellow player from Austria currently has.
Do you think you can add some hint, please?
I believe he could your experiences. 🙏
Я намагався пояснити, але їм це нецікаво, вони повернули мій рахунок з останніми вкладами, які я сплатив
I tried to explain, but they are not interested, they returned my bill with the last deposits I paid
Probao sam objasniti ali njih to ne zanima vratili su mi račun sa zadnjim depozitima koji sam uplatio
Я б сказав, що це краще, ніж нічого. Хоча мені шкода, що це так закінчується. Що ж, умови є важливою частиною кожного разу, коли залучені гроші.
I'd say it's better than nothing. Though I'm sorry it ends like this. Well, terms are an important part every time money gets involved.
Через зміни в платіжній системі зняття грошей з Японії було ускладнено.
(Оскільки доступні на даний момент методи більше не використовуються або не вийшли на японський ринок)
Чому існує так багато методів депозиту, але немає методів виведення?
As a result of changes in the payment system, withdrawals from Japan have been difficult.
(Because the currently available methods are no longer in service or have not entered the Japanese market)
Why are there so many deposit methods but no withdrawal methods?
Удачі вам у цьому 😂
Наступного разу просто не відкривай 2 акаунти, це ти сам винен, тому тихо плач 😉
Накрутив сам, а потім хочеш подати до суду?
Нагадує мені тих людей, які грають СВІДОМО, а потім біжать до юристів вимагати повернення депозитів 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Що з тобою?
Ви постійно придумуєте речення на кшталт «Ми повинні подати на них до суду», чому? Припиніть грати!
Вони вас не змушують!!
Ті, хто читає перед грою, мають явну перевагу.
Якщо казино вказує це в своїх положеннях і умовах, а ви не читаєте це і не відкриваєте 2 рахунки, не плачте, коли вони скорочують ваш виграш (ви самі винні).
Ви іноді дуже смішні своїми коментарями.
Найкраще кинути грати.
Деякі люди просто огидні.
Перший депозит самостійно і за власним бажанням і в якийсь момент бігти до юриста, щоб він забрав гроші 🤦🏻 огидна поведінка.
Наприклад, я роками ходжу в ресторан, а потім подаю до суду, щоб повернути всі свої платежі?
Краще я з’їм камінь, перш ніж це зроблю!
Як запобігти цьому?
В якому ти більше не їси там замість того, щоб продовжувати там їсти, а потім подавати в суд, тому що тобі це не подобається ^^
Припиніть грати!
Якщо ви не можете впоратися з тим, що в казино є правила, вам слід зіграти в щось інше.
Якщо ви не можете впоратися з тим фактом, що казино скоротило ваш виграш, оскільки ви порушили його умови та відкрили 2 рахунки, вам слід грати в щось інше, але не в казино.
Ви та людина, яка, якщо ви зробили помилку, а потім отримали покарання, вони відразу ж нападають на людей і звинувачують їх в іншому місці, тому що так зручніше.
Зробіть мені особисту послугу і перенесіть свої брудні розмови в інше місце.
Подайте в суд ^^ на вас слід подати в суд, тому що ви іноді такі огидні і робите все, щоб зробити людину чи компанію поганими лише тому, що ви занадто дурні, щоб читати їхні правила, а потім засмучуватися, що вас покарали.
Якщо ви не хочете читати, ви повинні відчути, що так відбувається з казино.
PS: ти дратуєш. 🙂
Good luck with that 😂
Next time just don't open 2 accounts it's your own fault so cry quietly 😉
Screw it up yourself and then want to sue?
Reminds me of those people who play CONSCIOUSLY and then run to lawyers afterwards to claim back the deposits 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
What's wrong with you?
You keep coming up with sentences like "We should sue them" why? Stop playing!
They don't force you!!
Those who read before playing have a clear advantage.
If the casino states it in their terms and conditions and you don't read this and open 2 accounts don't cry when they cut your winnings (your own fault) simple as that.
You are sometimes really funny with your comments.
It's best to stop gambling.
Some people are just gross.
First deposit independently and of your own free will and at some point run to the lawyer so that he can collect the money 🤦🏻 disgusting behavior.
Example, I go to a restaurant for years and then I sue them to get all my payments back?
I'd rather eat a stone before I do that!
How do you prevent that?
In which you don't eat there anymore instead of continuing to eat there and filing a lawsuit afterwards because you don't like it ^^
Stop playing!
If you can't deal with the fact that casinos have rules, you should play something else.
If you can't deal with the fact that the casino has cut your winnings because you broke their terms and conditions and opened 2 accounts you should play something else but not casinos.
You're the kind of person who, if you make a mistake and then get punished, they immediately attack people and blame them elsewhere because it's more convenient that way.
Do me a personal favor and take your dirty talk somewhere else.
Sue ^^ you should be sued because you are sometimes so disgusting and do everything to make a person or a company bad just because you are too stupid to read their rules and then get upset that you have been punished.
If you don't want to read, you have to feel that's how it is with casinos.
PS: you're annoying. 🙂
Viel Glück dabei 😂
Nächstes mal eröffne einfach keine 2 Konten du bist selber schuld deswegen heul leise 😉
Selber mist bauen und dann verklagen wollen?
Erinnert mich stark an diese Menschen die BEWUSST spielen und dann im Nachhinein zu Anwälten rennen um die Einzahlungen zurück zu fordern 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Was ist los mit euch?
Ständig kommt ihr mit Sätzen wie "Die sollten wir verklagen" warum? Hört doch auf zu spielen!
Die zwingen euch nicht!!
Wer liest bevor er spielt ist klar im Vorteil.
Wenn das Casino es in ihren Allgemeinen Geschäftsbedingungen angibt und du dies nicht liest und 2 konten eröffnest heul nicht herum wenn sie dir deine Gewinne kürzen (Selber Schuld) ganz einfach.
Ihr seid manchmal wirklich witzig mit euren Kommentaren.
Hör am besten auf zu zocken.
Manche Menschen sind einfach ekelhaft.
Zuerst selbständig und aus freien Stücken einzahlen und irgendwann zum Anwalt rennen damit der das Geld eintreiben kann 🤦🏻 widerliches Verhalten.
Beispiel, Ich gehe jahre lang in ein Restaurant essen und dann verklage ich es damit ich alle meine Zahlungen zurück erhalte?
Da fresse ich lieber einen Stein bevor ich das mache!
Wie verhindert man sowas?
In dem man dort garnicht mehr essen geht anstatt weiterhin dort zu essen und im Nachhinein Klage einzureichen weil es einem nicht schmeckt ^^
Hört auf zu spielen!
Wenn du damit nicht klar kommst das Casinos Regeln haben solltest du etwas anderes spielen.
Wenn du damit nicht klar kommst das das Casino deine Gewinne gekürzt hat weil du GEGEN ihre Allgemeinen Geschäftsbedingungen verstoßen hast und 2 konten eröffnet hast solltest du etwas anderes spielen aber keine casinos.
Du bist die Sorte Mensch die wenn sie einen Fehler macht und dann bestraft wird sofort die Leute attackiert und die Schuld wo anders sucht weil es so bequemer ist.
Tu mir persönlich einen Gefallen und lass dein mieses Gerede wo anders raus.
Verklagen ^^ man sollte euch verklagen weil ihr teilweise so ekelhaft seit und alles dafür tut um eine person oder ein Unternehmen schlecht zu machen nur weil ihr zu doof dafür seid ihre Regeln zu lesen und euch dann aufregt das man euch bestraft hat.
Wer nicht lesen will muss fühlen so ist das bei Casinos.
Ps: du nervst. 🙂
Я думаю, що це просто форум, де кожен може вільно висловлювати свою думку, чому ви мене так турбуєте, я все ще не можу зрозуміти багато скарг, які були зроблені щодо цього конкретного казино, вони справили дуже велике враження на мене особисто і, звичайно, я не ви будете говорити мені, що робити, а чого не робити, якщо у вашій країні не панує диктатура, у моїй кожен має свободу поглядів і думки
I think that this is just a forum where everyone can express their opinion freely, now why are you bothering me so much, I still can't understand the many complaints that have been made about this particular casino, they have made a very big impression on me personally and of course I don't you will tell me what to do and what not to do unless the dictatorship prevails in your country, in mine everyone has freedom of opinion and thought
Νομιζω οτι εδω ειναι απλα ενα φορουμ στο οποιο ο καθενας μπορει να εκφερει ελευθερα την αποψη του τωρα εσυ γιατι ενοχλεισαι τοσο δεν μπορω να καταλαβω παραταυτα τα τοσα πολλα παραπονα που εχουν γινει για το συγκεκριμενο καζινο εμενα προσωπικα μου εχουν καμει πολυ μεγαλη εντυπωση και φυσικα δεν θα μου πεις εσυ τι θα κανω και τι οχι εκτος αν στην χωρα σου επικρατει η δικτακτορια στην δικη μου ο καθενας εχει ελευθερια γνωμης και σκεψης
Вам ніхто не заважає!
Ви тільки робите іншим погано, тому що вам було надто комфортно читати AGB'S.
Це не має НІЧОГО СПІЛЬНОГО з думкою 🙂
ФАКТ полягає в тому, що ви відкрили 2 рахунки і зараз лихаєте казино, оскільки це справедливо зменшило ваш виграш.
Кожен тут може висловити свою думку, ми живемо не в диктатурі (ще ні 😛), але те, що ви робите, це не висловлювати думку, а робити її поганою.
Ви були тим, хто відкрив 2 рахунки, а не казино.
Отже, це була ТИ! Чому ти зараз лихаєш про казино?
Я також граю там більше 1 року, у мене було багато депозитів і зняттів, і жодного разу у мене не було проблем із зменшенням моїх виграшів, тому що я читав, перш ніж грати.
Але коли ви грали там і вигравали так багато, це було чудове казино. 🙂
І після того, як їх покарали за те, що вони не читали, вони тепер погані хлопці?
Ви розумієте, про що йдеться?
Не перекручуйте факти і приходьте сюди з такими реченнями, як свобода слова ^^
Абсолютно кожен може висловити свою думку.
Я просто не проти, щоб люди самі робили помилки, карали інших і псували свою репутацію лише тому, що вони надто дурні, щоб читати.
Гарного дня.
Nobody bothers you!
You only make others bad because you were too comfortable reading the AGB'S.
This has NOTHING TO DO with opinion 🙂
FACT is that you have opened 2 accounts and are now badmouthing the casinos because it has rightly reduced your winnings.
Everyone here can say their opinion, we don't live in a dictatorship (not yet 😛) but what you do is not express an opinion but make it bad.
You were the one who opened 2 accounts and not the casino.
So it was YOUR fault! Why are you badmouthing the casino now?
I've also been playing there for over 1 year and have had many deposits and withdrawals & not once have I had problems with my winnings being reduced because I read before I play.
But when you played there and won so much it was a great casino right. 🙂
And after being punished for not reading, are they the bad guys now?
Do you understand what this is about?
Don't twist the facts and come here with sentences like freedom of speech ^^
Everyone can express their opinion absolutely.
I just don't mind people making mistakes themselves and punishing others and damaging their reputation just because they're too stupid to read.
Have a nice day.
Keiner belästigt dich!
Du machst andere nur schlecht weil du dir zu bequem warst die AGB'S zu lesen.
Das hat mit Meinung sagen NICHTS ZU TUN 🙂
FAKT ist das du 2 Konten eröffnet hast und das Casinos jetzt schlecht machst weil es zu recht deine Gewinne reduziert hat.
Jeder hier kann seine Meinung sagen wir leben in keiner Diktatur (Noch nicht 😛) aber das was du tust ist keine Meinung äußern sondern schlecht machen.
Du warst doch die jenige die 2 Konten eröffnet hat und nicht das Casino.
Es war also DEINE Schuld! Wieso redest du jetzt das Casino schlecht?
Ich spiele dort auch über 1 Jahre und hatte viele Einzahlungen soweiso Auszahlungen & nicht 1 mal hatte ich probleme das man mir meine Gewinne reduziert da ich lese bevor ich spiele.
Als du dort aber gespielt und so viel gewonnen hast war es ein tolles casino richtig. 🙂
Und nach dem man dich dafür bestraft hat nicht gelesen zu haben sind sie jetzt die bösen?
Verstehst du worum es hier geht.
Verdrehe nicht die Tatsachen und komm hier an mit Sätzen wie Meinungsfreiheit ^^
Jeder kann seine Meinung äußern absolut.
Ich habe nur was dagegen das Leute selber Fehler machen und andere dafür bestrafen und ihren Ruf schaden nur weil sie zu blöd zum lesen sind.
Hab ein schönen Tag.
Я думаю, що це просто форум, де кожен може вільно висловлювати свою думку, чому ви мене так турбуєте, я все ще не можу зрозуміти багато скарг, які були зроблені щодо цього конкретного казино, вони справили дуже велике враження на мене особисто і, звичайно, я не ви будете говорити мені, що робити, а чого не робити, якщо у вашій країні не панує диктатура, у моїй кожен має свободу поглядів і думки
I think that this is just a forum where everyone can express their opinion freely, now why are you bothering me so much, I still can't understand the many complaints that have been made about this particular casino, they have made a very big impression on me personally and of course I don't you will tell me what to do and what not to do unless the dictatorship prevails in your country, in mine everyone has freedom of opinion and thought
Νομιζω οτι εδω ειναι απλα ενα φορουμ στο οποιο ο καθενας μπορει να εκφερει ελευθερα την αποψη του τωρα εσυ γιατι ενοχλεισαι τοσο δεν μπορω να καταλαβω παραταυτα τα τοσα πολλα παραπονα που εχουν γινει για το συγκεκριμενο καζινο εμενα προσωπικα μου εχουν καμει πολυ μεγαλη εντυπωση και φυσικα δεν θα μου πεις εσυ τι θα κανω και τι οχι εκτος αν στην χωρα σου επικρατει η δικτακτορια στην δικη μου ο καθενας εχει ελευθερια γνωμης και σκεψης
чесно?
Ваші останні публікації демонструють лише негативну прихильність до всіх казино...
«Можливо, ми всі повинні вжити проти них судових заходів і закрити їх» ???
Це не думка, я б сказав. Це просто тролінг, якщо ви запитаєте мене. 🙂
honestly?
Your latest posts only show negative affection toward all casinos...
"Perhaps we should all take legal action against them and shut them down" ???
This isn't an opinion, I'd say. It's just trolling if you ask me. 🙂
Я мав на увазі конкретне казино, яке, здається, має кілька проблем, жертвами яких стали кілька людей
I was referring to the particular casino that seems to have several issues and several people have fallen victim to them
Αναφερομουν στο συγκεκριμενο καζινο που φαινεται να εχει αρκετα θεματα και αρκετοι να εχουν πεσει θυματα τους
Розумію! Будь ласка, яке це казино має бути? Я, мабуть, загубився 🙂
Наприклад, Ice Casino вирішило всі скарги:
I see! And which casino is this supposed to be, please? I'm probably lost 🙂
The Ice Casino for instance has solved all complaints so far:
Несерйозне казино під назвою Casino Ice досі не заплатило 500 євро, це ігровий виграш за місяць, і не переживайте за кожну мою переписку, вони гальмують, щоб ви якнайшвидше отримали свої гроші. Це підробка.
A frivolous casino called Casino Ice still hasn't paid 500 euros, which is a game gain for a month, and don't worry about my every correspondence, they are stalling so that you will get your money as soon as possible.These are fake.
Несерйозне казино під назвою Casino Ice досі не заплатило 500 євро, це ігровий виграш за місяць, і не переживайте за кожну мою переписку, вони гальмують, щоб ви якнайшвидше отримали свої гроші. Це підробка.
A frivolous casino called Casino Ice still hasn't paid 500 euros, which is a game gain for a month, and don't worry about my every correspondence, they are stalling so that you will get your money as soon as possible.These are fake.
Особисто я був би вдячний за більше деталей, якщо можна. Будь ласка, коли саме ви подали запит на відкликання? Ваш обліковий запис повністю перевірено?
Крім того, ви коли-небудь успішно знімали кошти з цього казино раніше?
Ви також згадали про листування, то чи є щось важливе, що ви хотіли б додати?
Я просто намагаюся зрозуміти, що відбувається, тож дайте мені знати, якщо вас це хвилює.
I would personally appreciate more details, if I may. When exactly did you submit the withdrawal request, please? Has your account been fully verified?
Additionally, have you ever successfully withdrawn from this casino before?
You also mentioned the correspondence, so is there anything important you would like to add?
I'm just trying to figure out what's happening, so let m know if you care.
Я знаю, але я візьму ці гроші, пані, ми не легкі укуси.
I know, but I'll take that money, ma'am, we are not easy bites.
Що завгодно 🙂
Щоб бути впевненим, чи потрібна вам якась підтримка, порада чи допомога?
Whatever 🙂
Just to be sure - do you need any kind of support, advise or help, perhaps?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.