ФорумКазиноIceBet Casino - загальне обговорення

IceBet Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від Nemokid
|
925 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити IceBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Привіт, Деніелю, чи це нормально, що для того, щоб зняти 569 новозеландських доларів, потрібні цілі тижні із запитами документів на документи та навіть із запитом поговорити по Skype із відділом ризиків? За понад 20 років гри я ніколи не мав подібного досвіду, це здається мені досить абсурдним! Я провів перевірку через sumsub з CIE + довідкою про проживання. Потім вони знову попросили у мене цю документацію та ідентифікатор селфі. Тепер також дзвінок по Skype! Минуло майже 7 днів після запиту на відкликання. А якщо я виграю більше?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
11 міс. тому

Даніель рідко перевіряє тут. Отже, дозвольте мені прокоментувати:

Я б сказав, що це нормально – загалом. Хоча я розумію, що це розумно за певних обставин.

Проте кожне казино має надати правдоподібну причину для такого процесу.

Вам дали? Очевидно, це додаткова перевірка, тому у казино є певні сумніви...



Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Жодних пояснень щодо цього. Сумніваєтеся, що він онлайн-шахрай лише за 600 новозеландських доларів? Але давайте не жартувати, будь ласка, у мене є інший обліковий запис, який уже підтверджено в I Wild. Я граю в Інтернеті більше 20 років і ніколи не мав з цим жодних проблем, і я поважна людина без цензури. Невелика преамбула: в Італії всі онлайн-казино просять лише документ, що посвідчує особу, та будь-яку картку здоров’я, і все. Ідентифікація за законом здійснюється за непростроченим документом, що посвідчує особу + фото, що добре видно. Я деякий час працював у приватній та державній охороні, і можу дозволити собі сказати, що такі дії спрямовані лише на затримку платежів. Насправді, коли всі ці чеки депонуються, їх немає, щоб зняти вони вигадують найбезглуздіші відмовки!

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
11 міс. тому

Знаєте що, шановний Немоклід?

Перегляньте всі свої скарги. Я впевнений, що ви знайдете там зовсім іншу інформацію, і, що важливіше, ви знайдете багато питань, які вам уже пояснили різними способами.

Я лише додам, що хоча казино сумнівається щодо вашого рахунку, воно повинно вжити додаткових заходів, і це не має нічого спільного з країною, в якій ви живете.

Ще одна деталь: депозит – це інший процес, ніж зняття коштів, порівнювати це безглуздо.


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Сумніви на основі чого? Ні про що?! Зауважте, що якщо я вношу кошти в казино, вони мають негайно підтвердити мою особу незалежно від того, чи я знімаю кошти. Тому ці два процеси тісно пов'язані один з одним. Для підтвердження особи в усьому світі достатньо мати непрострочений документ, що посвідчує особу, на якому чітко видно особисту фотографію, це стосується як в Європі, так і за її межами. Чи є у них сумніви щодо мого облікового запису після завершення процедури sumsub? Чи знаєте ви, з чого складається ця біометрична процедура? Безумовно, це краще, ніж дзвінок по Skype, лише якщо замість людини-оператора є сертифіковане програмне забезпечення, яке робить усе лише за кілька кліків! Якщо я проведу процедуру через їхню сертифіковану програму, я вважаю, що цього достатньо й більше, оскільки це дуже просунута та безпечна процедура... для решти з презумпцією... ви нікуди не дінете. Чи здається вам повернення тих самих документів, завантажених із sumsub, корисним і логічним? Чи здається вам також корисним ідентифікація селфі після біометричної процедури з sumsub? Вам здається, що вам погрожували, а не конфіскували ваш виграш за їх простою самовпевненістю? Не я!! Однак я граю в Інтернеті більше 20 років, і із сотень казино, які я відвідував, лише два мали цю подібну проблему... все з метою затримки виплати виграшу.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
11 міс. тому

Що б ти не сказав...

Тут відзначу головне:

Казино не перевіряють вхідні депозити - гравці охоче вкладають свої кошти. Казино не зобов'язане перевіряти вас до внесення першого депозиту, оскільки це ваша вільна воля.

Зазвичай казино покладається на інформацію, надану в процесі реєстрації, тому що в правилах зазначено, що дозволено, а що ні, оскільки після реєстрації відразу не було розпочато гри, також немає історії ігор або бонусів, які потрібно перевірити до того часу. .

Однак ви можете попросити казино підтвердити вас раніше.

З іншого боку, вилучення має здійснюватися лише після повної та безсумнівної перевірки гравця. Історія гри перевіряла, чи всі раунди були завершені за всіма правилами.

Я думаю, що це досить зрозуміло.

«Чи є у них сумніви щодо мого облікового запису після завершення процедури sumsub?»

Ну, очевидно. Вони також запланували дзвінок по Skype, як ви повідомили, тож так. Але попросіть пояснення в казино. Я на них не працюю.



Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чому ти видалила мій пост Радка?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, у когось були проблеми з неправильною оплатою слота?


Я щойно отримав функцію, і слот не виплатив множника, який було виграно під час безкоштовних обертань


правила гри стверджують, що всі виграші оплачуються з множником, і я грав у цю гру багато разів і не мав проблем, але цього разу вона не заплатила, і я маю скріншоти всієї історії.



але вони стверджують, що сплачено правильно, хоча історія чітко показує, що цього не було

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чому ти видалила мій пост Радка?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Як пояснювалося кілька разів:

«Ви надіслали на форум 9 ідентичних повідомлень, що зазвичай призвело б до постійної заборони на інших платформах форуму».

Будь ласка, зверніть увагу на цю відповідь:

https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237

Дякую


Автоматичний переклад.
yvw7v62g9q
8 міс. тому

Хм, це завжди трохи складно.

На щастя, у вас є ігрова історія! Таким чином, я б:

a) Запитайте у постачальника гри

або

b) Надішліть скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru

Що б ви віддали перевагу? Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я зробив обидва, вони були дуже важкими

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки IceBet.

Раніше ви зверталися в чат із запитанням про незараховані виграші. Ми перевірили інформацію, і виграш було зараховано вам із невеликою затримкою о 02:23:21 GMT+3 у розмірі 113 AUD. Виграші також були успішно використані вами надалі.


filefile


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Це одне обертання показує, що воно неправильне, не кажучи вже про всі інші, за які він не заплатив належним чином

Автоматичний переклад.
yvw7v62g9q
8 міс. тому

Гаразд, мені цікаво, куди ви потрапите, якщо використаєте обидва варіанти. Згідно з прикріпленими знімками екрана, могла статися якась помилка, але нам доведеться дочекатися остаточного рішення від постачальника гри або результату вашої скарги до нас.

У будь-якому випадку, я припускаю, що ви оновили Вероніку та надіслали їй докази. Якщо ви цього не зробили, ви можете зробити це тут .

Тим не менш, якщо у вас є додаткова інформація або якщо ви отримали відповідь від постачальника гри, повідомте нас. Мені цікаво, як все вийде в кінці.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гаразд, просто керівництво швидкого оновлення наказало мені надати фактичний ідентифікатор обертання з особистої історії гри


і що ви знаєте зі скріншотів гри

12.09.2023 2:23:21 (UTC)

і здається, що великий шматок моєї історії відсутній file

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Подивіться на це

file Це лише ще одна функція того ж казино

(ICEBET)


Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Інше казино Таке ж керівництво

Я не буду називати їх

filefile

Автоматичний переклад.
yvw7v62g9q
7 міс. тому

Якщо ви не називаєте ці казино, будь ласка, поділіться цими знімками екрана у відповідній темі казино. Це було б набагато краще. У будь-якому випадку, успіхів у розгляді скарги! Не соромтеся оновити нас, коли він досягне наступного кроку.🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не рекомендую icebet. Казино кому завгодно тиждень тому я виграв купу, я надіслав усі документи, скріншоти вашого особистого профілю онлайн-банкінгу, селфі з водійськими правами в руках, виписку з банківського рахунку, номер банківського рахунку, банківський ID/BIC. знімок екрана з . Немає відповідей, я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і це було чисте лайно, що у них так багато роботи, я не побачу цих виграшів і уникаю цього поганого казино

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого