1 рік тому
Тут ви можете обговорити IceBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, Деніелю, чи це нормально, що для того, щоб зняти 569 новозеландських доларів, потрібні цілі тижні із запитами документів на документи та навіть із запитом поговорити по Skype із відділом ризиків? За понад 20 років гри я ніколи не мав подібного досвіду, це здається мені досить абсурдним! Я провів перевірку через sumsub з CIE + довідкою про проживання. Потім вони знову попросили у мене цю документацію та ідентифікатор селфі. Тепер також дзвінок по Skype! Минуло майже 7 днів після запиту на відкликання. А якщо я виграю більше?
Hi Daniel, is it normal that in order to withdraw NZD 569, whole weeks have to go by with requests for documents on documents and even the request to speak on Skype with the Risk Department? In over 20 years of gaming I have never had a similar experience, this seems rather absurd to me! I did verification via sumsub with CIE + residency certificate. Then they asked me again for this documentation plus the selfie ID. Now also the Skype call! It has been almost 7 days since the withdrawal request. What if I won more?
Ciao Daniel, ma è normale che per poter prelevare NZD 569 debbano passare intere settimane con richiesta di documenti su documenti ed addirittura la richiesta di parlare in Skype con il Dipartimento rischi ? Io in oltre 20 anni di gioco non ho mai avuto un'esperienza simile, mi sembra alquanto assurdo tuto questo! Ho eseguito la verifica tramite sumsub con CIE + certificato di residenza. Poi mi hanno chiesto nuovammente tale documentazione ed in più il selfie ID. Adesso anche la chiamata in Skype! Sono passati quasi 7 giorni dalla richiesta di prelievo. E se avessi vinto una cifra superiore ?
Даніель рідко перевіряє тут. Отже, дозвольте мені прокоментувати:
Я б сказав, що це нормально – загалом. Хоча я розумію, що це розумно за певних обставин.
Проте кожне казино має надати правдоподібну причину для такого процесу.
Вам дали? Очевидно, це додаткова перевірка, тому у казино є певні сумніви...
Daniel is rarely checking on here. So, allow me to comment:
I would say it's normal - in general. Although I would understand it is reasonable under certain circumstances.
Every casino should however provide a plausible reason for such a process.
Have you been given any? It is obviously additional verification, so the casino has some doubts...
Жодних пояснень щодо цього. Сумніваєтеся, що він онлайн-шахрай лише за 600 новозеландських доларів? Але давайте не жартувати, будь ласка, у мене є інший обліковий запис, який уже підтверджено в I Wild. Я граю в Інтернеті більше 20 років і ніколи не мав з цим жодних проблем, і я поважна людина без цензури. Невелика преамбула: в Італії всі онлайн-казино просять лише документ, що посвідчує особу, та будь-яку картку здоров’я, і все. Ідентифікація за законом здійснюється за непростроченим документом, що посвідчує особу + фото, що добре видно. Я деякий час працював у приватній та державній охороні, і можу дозволити собі сказати, що такі дії спрямовані лише на затримку платежів. Насправді, коли всі ці чеки депонуються, їх немає, щоб зняти вони вигадують найбезглуздіші відмовки!
No explanation about it. Doubt what he's an online serial scammer for only around NZD 600? But let's not joke please, I have another account already validated with I Wild. I have been playing online for over 20 years and I have never had any kind of problem with it and I am a respectable and uncensored person. Small preamble: in Italy all online casinos only ask for an identity document and any health card and that's it. Identification by law is performed with an unexpired identity document + clearly visible photo. I have worked for some time in private and public security and I can afford to say that such acts are only to delay payments. In fact, when all these checks are deposited, they are not there, to withdraw they invent the most absurd excuses!
Nessuna spiegazione in merito. Dubbio di cosa che sia un truffatore seriale on line per soli NZD 600 circa ? Ma non scherziamo per favore, ho un altro conto già covalidato con I Wild. Sono oltre 20 anni che gioco on line e non ho mai avuto alcun tipo di problema in merito e sono una persona rispettabile ed incensurata. Piccolo preambolo: in Italia tutti i casinò on line chiedono solamente il documento di identità ed eventuale tessera sanitaria e basta. L'identificazione per legge si esegue con un documento di identità non scaduto + foto ben visbile. Ho lavorato per diverso tempo nella sicurezza privata e pubblica e posso permettermi di dire che tali atti sono solo per ritardare i pagamenti. Difatti quando si deposita tutti questi controlli non ci sono, per prelevare si inventano le scuse più assurde!
Знаєте що, шановний Немоклід?
Перегляньте всі свої скарги. Я впевнений, що ви знайдете там зовсім іншу інформацію, і, що важливіше, ви знайдете багато питань, які вам уже пояснили різними способами.
Я лише додам, що хоча казино сумнівається щодо вашого рахунку, воно повинно вжити додаткових заходів, і це не має нічого спільного з країною, в якій ви живете.
Ще одна деталь: депозит – це інший процес, ніж зняття коштів, порівнювати це безглуздо.
You know what, dear Nemoklid?
Browse all your complaints. I'm sure you'll find quite different information there, and more importantly, you'll find many issues already explained to you in various ways.
I'll only add that while the casino has doubts about your account, it must take additional steps, and it has nothing to do with the country you live in.
Another detail: the deposit is a different process than a withdrawal, it's nonsense to compare those.
Сумніви на основі чого? Ні про що?! Зауважте, що якщо я вношу кошти в казино, вони мають негайно підтвердити мою особу незалежно від того, чи я знімаю кошти. Тому ці два процеси тісно пов'язані один з одним. Для підтвердження особи в усьому світі достатньо мати непрострочений документ, що посвідчує особу, на якому чітко видно особисту фотографію, це стосується як в Європі, так і за її межами. Чи є у них сумніви щодо мого облікового запису після завершення процедури sumsub? Чи знаєте ви, з чого складається ця біометрична процедура? Безумовно, це краще, ніж дзвінок по Skype, лише якщо замість людини-оператора є сертифіковане програмне забезпечення, яке робить усе лише за кілька кліків! Якщо я проведу процедуру через їхню сертифіковану програму, я вважаю, що цього достатньо й більше, оскільки це дуже просунута та безпечна процедура... для решти з презумпцією... ви нікуди не дінете. Чи здається вам повернення тих самих документів, завантажених із sumsub, корисним і логічним? Чи здається вам також корисним ідентифікація селфі після біометричної процедури з sumsub? Вам здається, що вам погрожували, а не конфіскували ваш виграш за їх простою самовпевненістю? Не я!! Однак я граю в Інтернеті більше 20 років, і із сотень казино, які я відвідував, лише два мали цю подібну проблему... все з метою затримки виплати виграшу.
Doubts based on what? About nothing?! Note that if I deposit funds to a casino they should be required to verify my identity immediately whether I withdraw or not. Therefore the two processes are closely related to each other. For worldwide identity verification, it is sufficient to have an unexpired identity document showing the personal photo clearly visible, this applies both in Europe and outside. Do they have any doubts about my account after completing the sumsub procedure? Do you know what this biometric procedure consists of? It is definitely better than a Skype call only where instead of a human operator there is certified software that does everything in just a few clicks! If I carry out a procedure through their certified application, I imagine that it is enough and more since it is a very advanced and safe procedure... for the rest with the presumption of... you get nowhere. Does returning the same documents loaded with sumsub seem useful and logical to you? Does taking a selfie ID after doing a biometric procedure with sumsub also seem useful to you? Being threatened instead of having your winnings confiscated on their simple presumption does it seem right to you? Not me!! However, I have been playing online for over 20 years and out of hundreds of casinos that I have attended, only two have had this similar problem ... all to delay the payment of the winnings.
Dubbi sulla base di cosa ? Del niente ?! Guarda che se deposito dei fondi su un casinò quest'ultimo dovrebbe essere obbligato ad effettuare immediatamente la verifica della mia identità a prescindere se prelevo oppure no. Pertanto i due processi sono strettamente in relazione fra di loro. Per la verifica dell'identità a livello mondiale basta avere un documento d'identità non scaduto riportante la foto personale ben visibile, questo vale sia in Europa che non. Hanno dei dubbi sul mio account dopo aver effettuato la procedura sumsub ? Sai in cosa consiste tale procedura biometrica ? E' sicuramente migliore di una chiamata in Skype soltanto dove al posto di un operatore umano vi è un software certificato che esegue il tutto in pochi click! Se effettuo una procedura tramite il loro applicativo certificato mi immagino che basti ed avanzi visto che è una procedura molto avanzata e sicura... per il resto con la presunzione di... non si arriva da nessuna parte. Rimandare gli stessi documenti caricati con sumsub ti sembra utile e logico ? Effettuare un selfie ID dopo aver fatto una procedura biometrica con sumsub anche questo ti sembra utile ?Essere minacciati invece di avere le vincite confiscate su una loro semplice presunzione ti sembra corretto ? A me no!! Comunquesia io sono oltre 20 anni che gioco on line e su centinaia di casinò che ho frequentato solo in due ho avuto tale simile problematica... il tutto per ritardare il pagamento della vincita.
Що б ти не сказав...
Тут відзначу головне:
Казино не перевіряють вхідні депозити - гравці охоче вкладають свої кошти. Казино не зобов'язане перевіряти вас до внесення першого депозиту, оскільки це ваша вільна воля.
Зазвичай казино покладається на інформацію, надану в процесі реєстрації, тому що в правилах зазначено, що дозволено, а що ні, оскільки після реєстрації відразу не було розпочато гри, також немає історії ігор або бонусів, які потрібно перевірити до того часу. .
Однак ви можете попросити казино підтвердити вас раніше.
З іншого боку, вилучення має здійснюватися лише після повної та безсумнівної перевірки гравця. Історія гри перевіряла, чи всі раунди були завершені за всіма правилами.
Я думаю, що це досить зрозуміло.
«Чи є у них сумніви щодо мого облікового запису після завершення процедури sumsub?»
Ну, очевидно. Вони також запланували дзвінок по Skype, як ви повідомили, тож так. Але попросіть пояснення в казино. Я на них не працюю.
Whatever you say...
I'll point out the main thing here:
Casinos do not check incoming deposits - players deposits willingly their funds. The casino is not obliged to verify you before the first deposit is made, because it is your free will.
Normally, the casino relies on the information given through the registration process because the rules state what is allowed and what is not, since no gameplay was made immediately after the registration, there is also no gaming history or bonuses to be checked by the time being.
You can, however, ask the casino to verify you sooner.
Withdrawal, on the other hand, must only be carried out after the player is fully and undoubtedly verified. The game history checked whether all rounds were completed following all rules.
I think this is pretty clear.
"Do they have any doubts about my account after completing the sumsub procedure?"
Well, obviously. They also scheduled a Skype call as you informed - so yes. But ask the casino for an explanation, please. I don't work for them.
Привіт, у когось були проблеми з неправильною оплатою слота?
Я щойно отримав функцію, і слот не виплатив множника, який було виграно під час безкоштовних обертань
правила гри стверджують, що всі виграші оплачуються з множником, і я грав у цю гру багато разів і не мав проблем, але цього разу вона не заплатила, і я маю скріншоти всієї історії.
але вони стверджують, що сплачено правильно, хоча історія чітко показує, що цього не було
Hi has anyone had issues with the slot not paying correctly?
I just got a feature and the slot did not pay the multiplier that was won during the free spins
the game rules state that all wins a payed with the multiplier and I have played that game many times and not had issues but this time it did not pay it and I have screenshots of all the history.
but they are claiming it paid correctly where the history clearly shows it hasn’t
Як пояснювалося кілька разів:
«Ви надіслали на форум 9 ідентичних повідомлень, що зазвичай призвело б до постійної заборони на інших платформах форуму».
Будь ласка, зверніть увагу на цю відповідь:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Дякую
As explained several times:
"You spammed the forum with 9 identical posts, which would normally lead to a permanent ban on other forum platforms."
Kindly take notice of this response:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Thank you
Хм, це завжди трохи складно.
На щастя, у вас є ігрова історія! Таким чином, я б:
a) Запитайте у постачальника гри
або
b) Надішліть скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru
Що б ви віддали перевагу? Дайте мені знати, будь ласка.
Hmm, this is always a bit tricky.
Luckily, you have a gaming history! Thus, I would:
a) Ask the game provider
or
b) Submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center
What would you prefer? Let me know, please.
Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки IceBet.
Раніше ви зверталися в чат із запитанням про незараховані виграші. Ми перевірили інформацію, і виграш було зараховано вам із невеликою затримкою о 02:23:21 GMT+3 у розмірі 113 AUD. Виграші також були успішно використані вами надалі.
Thank you for addressing to our IceBet Support Service.
Previously, you contacted the chat with a question about uncredited winnings. We checked the information, and the winnings were credited to you with a slight delay at 02:23:21 GMT+3 in the amount of 113 AUD. The winnings were also successfully used by you in the future.
Це одне обертання показує, що воно неправильне, не кажучи вже про всі інші, за які він не заплатив належним чином
That one spin shows it’s incorrect let alone all the others it didn’t pay correctly on
Гаразд, мені цікаво, куди ви потрапите, якщо використаєте обидва варіанти. Згідно з прикріпленими знімками екрана, могла статися якась помилка, але нам доведеться дочекатися остаточного рішення від постачальника гри або результату вашої скарги до нас.
У будь-якому випадку, я припускаю, що ви оновили Вероніку та надіслали їй докази. Якщо ви цього не зробили, ви можете зробити це тут .
Тим не менш, якщо у вас є додаткова інформація або якщо ви отримали відповідь від постачальника гри, повідомте нас. Мені цікаво, як все вийде в кінці.
Okay, so I'm curious where you'll get to when you've used both options. According to the attached screenshots, there might have been some error, but we will have to wait for the final decision from the game provider, or the result of your complaint with us.
Anyway, I assume that you have updated Veronika and sent her evidence. If you haven't, you can do so here.
Nevertheless, if you have any further information or if you have received a reply from the game provider, let us know. I'm curious how it will all turn out in the end.
Гаразд, просто керівництво швидкого оновлення наказало мені надати фактичний ідентифікатор обертання з особистої історії гри
і що ви знаєте зі скріншотів гри
12.09.2023 2:23:21 (UTC)
і здається, що великий шматок моєї історії відсутній
Ok so just a quick update management have told me to provide the actual spin id from personal game history
and what do you know so from game screenshots
its 9/12/2023 2:23:21 AM (UTC)
and seems like a big chunk of my history is missing
Подивіться на це
Це лише ще одна функція того ж казино
(ICEBET)
Have a look at this
That’s just one plenty more from that feature same casino
( ICEBET )
Інше казино Таке ж керівництво
Я не буду називати їх
Different casino Same management
I won’t name them
Якщо ви не називаєте ці казино, будь ласка, поділіться цими знімками екрана у відповідній темі казино. Це було б набагато краще. У будь-якому випадку, успіхів у розгляді скарги! Не соромтеся оновити нас, коли він досягне наступного кроку.🙏
If you won't name those casinos, please share those screenshots in the correct Casino thread. That would be far better. Anyway, good luck with the complaint! Feel free to update us once it reaches another step.🙏
Я не рекомендую icebet. Казино кому завгодно тиждень тому я виграв купу, я надіслав усі документи, скріншоти вашого особистого профілю онлайн-банкінгу, селфі з водійськими правами в руках, виписку з банківського рахунку, номер банківського рахунку, банківський ID/BIC. знімок екрана з . Немає відповідей, я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і це було чисте лайно, що у них так багато роботи, я не побачу цих виграшів і уникаю цього поганого казино
I do not recommend icebet. Casino to anyone a week ago I won tons, I sent all documents, screenshots of your personal online banking profile, selfies with driver's license in hand, bank statement, bank account number, bank ID/bic. screenshot from . No answers, I contacted the customer service and it was pure crap, that they have so much work, I won't see those winnings, and avoid that crappy casino
En suosittele icebet. Casinoa kenellekään viiko sitten voittin tonneja, lähetin kaikki asiakirjat, kuvakaapaukset henkilökohtaisesta verkkopankkiprofiilistasi,selfiet ajokortti kädessä,pankkitiliote, pankkitilin numero, pankkitunnuksen/bic. kuvakaappaus osoitteesta. Ei vastauksia, otin yhteyttä asiakaspalveluun sieltä tuli va puhdasta paska , että heillä on niin paljon hommia, en niitä voittoja tuu näkemään, välttääkä sita paska kasinoa
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.