ГоловнаФорумКазиноICE36 Casino - загальне обговорення

ICE36 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від cgutiereez319
|
2 736 переглядів 11 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити ICE36 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Доброго вечора, я маю зняти гроші в казино ice36, але у мене виникають труднощі. Вони дійсно платять?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Який бонус ви пропонуєте, і не могли б ви поділитися причинами, які спонукають гравців вибирати ваше казино для різноманітних ігор?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, я маю зняти гроші в казино ice36, але у мене виникають труднощі. Вони дійсно платять?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви описати труднощі, з якими ви стикаєтеся?

Його індекс безпеки високий , тому я припускаю, що в разі будь-яких проблем з вами поводитимуться чесно.

Однак без деталей важко щось порадити. Отже, скажіть, що вас так хвилює?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Який бонус ви пропонуєте, і не могли б ви поділитися причинами, які спонукають гравців вибирати ваше казино для різноманітних ігор?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ніхто не говорить про бонуси, і як на мене, я б сказав, що ви знову тролите.

Чи помітили ви, що жоден представник казино не публікував активних повідомлень у цій темі?

Ви серйозно запитуєте гравця, який стурбований виплатою? Це не має сенсу...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

По-перше, давайте поговоримо відверто, тому що тут немає ваших друзів, по-друге, якщо я висуваю свою скаргу тут, це тому, що мені справді важко. Минуло 2 дні, як я надіслав свою документацію, вчора документацію було успішно затверджено, але коли я входжу в зону виведення коштів, Casino ice36 просить мене надіслати документи ще раз. Іншими словами, вони возяться і крапка

Автоматичний переклад.
adrianasply96
1 рік тому

Привіт.

Я не зрозумів "думки друга", але не біда 🙂. Іноді перевірка займає більше часу, а іноді може статися помилка.

В якій формі повторно просили надати документи? Це був автоматичний електронний лист чи хтось особисто зв’язався з вами?

Так чи інакше, гідна служба підтримки повинна без зволікань пояснити вам всю вимогу. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий ранок.

Я зробив опитування 28 вересня на веб-сайті за 600 реалів. Я надіслав усі документи, їх прийняли.

Я ввів свої банківські реквізити, оскільки не було можливості зняти через Pix (депозит через Pix приймається, правда, але не для зняття).

Поки що я чекаю, поки гроші надійдуть на мій рахунок, принаймні відповідь на електронну пошту повідомляє, що вони вже у відділі платежів на аналізі з вересня.

Чи заплатять???


Автоматичний переклад.
adrianasply96
1 рік тому

Мене перевіряють у платіжному відділі 3 місяці відповідно до відгуків електронною поштою, це жарт

Автоматичний переклад.
Will13Ak11
1 рік тому

Привіт, це означає, що ви не виграли ці гроші, так, але ви отримали їх за заповнення опитування. Чи намагалися ви запитати в казино, скільки часу потрібно, щоб отримати гроші? Як спробувати зняти гроші, оскільки Pix не є варіантом?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я ввів свої банківські реквізити.

Автоматичний переклад.
Will13Ak11
1 рік тому

Ви виграли і чекаєте ще якогось виведення з казино, крім грошей з опитування? Оскільки ви кажете, що ви чекали 3 місяці на платіжний відділ.

Якщо це так, я однозначно пропоную вамподати скаргу тут . Я думаю, що це занадто довго, щоб казино не могло платити. Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого