1 рік тому
Тут ви можете обговорити ICE36 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора, я маю зняти гроші в казино ice36, але у мене виникають труднощі. Вони дійсно платять?
Good evening, I have a withdrawal to make at the ice36 Casino but I am having difficulty. Do they really pay?
Boa noite tenho um saque para fazer no Casino ice36 porém estou tendo dificuldade. Eles pagam realmente?
Доброго вечора, я маю зняти гроші в казино ice36, але у мене виникають труднощі. Вони дійсно платять?
Good evening, I have a withdrawal to make at the ice36 Casino but I am having difficulty. Do they really pay?
Boa noite tenho um saque para fazer no Casino ice36 porém estou tendo dificuldade. Eles pagam realmente?
Чи можете ви описати труднощі, з якими ви стикаєтеся?
Його індекс безпеки високий , тому я припускаю, що в разі будь-яких проблем з вами поводитимуться чесно.
Однак без деталей важко щось порадити. Отже, скажіть, що вас так хвилює?
Could you describe the difficulties you're facing?
Its safety index is high, so I'm assuming in case of any trouble you will be handled fairly.
However, it's hard to advise without details. So, what makes you so worried, please?
Ніхто не говорить про бонуси, і як на мене, я б сказав, що ви знову тролите.
Чи помітили ви, що жоден представник казино не публікував активних повідомлень у цій темі?
Ви серйозно запитуєте гравця, який стурбований виплатою? Це не має сенсу...
No one is speaking about bonuses, and as far as I'm concerned, I'd say you're trolling again.
Have you noticed there has not been a single casino representative actively posting in this thread?
Are you seriously asking the player who is concerned about the payment? It makes no sense...
По-перше, давайте поговоримо відверто, тому що тут немає ваших друзів, по-друге, якщо я висуваю свою скаргу тут, це тому, що мені справді важко. Минуло 2 дні, як я надіслав свою документацію, вчора документацію було успішно затверджено, але коли я входжу в зону виведення коштів, Casino ice36 просить мене надіслати документи ще раз. Іншими словами, вони возяться і крапка
First, let's talk straight because there are no friends of yours here, secondly, if I put my complaint here it's because I'm really having difficulty. It's been 2 days since I sent my documentation, yesterday the documentation was successfully approved, but when I enter the withdrawal area, Casino ice36 asks me to send the documents again. In other words, they are messing around and period
Primeiro vamos falar direitinho porque aqui não tem nenhuma amiga sua , segundo se coloquei minha reclamação aqui é porque realmente estou com dificuldade. Faz 2 dias que envio minha documentação, ontem foi aprovada a documentação com sucesso porém quando entro pra área de sacar o Casino ice36 pede pra enviar os documentos de novo. Ou seja eles estão enrolando e ponto
Привіт.
Я не зрозумів "думки друга", але не біда 🙂. Іноді перевірка займає більше часу, а іноді може статися помилка.
В якій формі повторно просили надати документи? Це був автоматичний електронний лист чи хтось особисто зв’язався з вами?
Так чи інакше, гідна служба підтримки повинна без зволікань пояснити вам всю вимогу. 🤔
Hello.
I didn't get the "friend's think", but never mind 🙂. Sometimes the verification just takes longer, and sometimes a mistake may occur.
In what form were you asked to provide the documents again? Was it kind of an automatically ended email, or did anyone personally reach out to you, please?
One way or another, decent support should explain the whole demand to you without delay. 🤔
Добрий ранок.
Я зробив опитування 28 вересня на веб-сайті за 600 реалів. Я надіслав усі документи, їх прийняли.
Я ввів свої банківські реквізити, оскільки не було можливості зняти через Pix (депозит через Pix приймається, правда, але не для зняття).
Поки що я чекаю, поки гроші надійдуть на мій рахунок, принаймні відповідь на електронну пошту повідомляє, що вони вже у відділі платежів на аналізі з вересня.
Чи заплатять???
Good morning.
I made a survey on September 28th on the website for 600 reais. I sent all the documents and they were accepted.
I entered my bank details, as there was no option to withdraw via Pix (depositing via Pix is accepted, right, but not to withdraw).
Until now I'm waiting for the money to arrive in my account, at least the email responds saying that it is already in the payments department under analysis, since September.
Will they pay???
Bom dia.
Fiz um levantamento dia 28 de Setembro no site de 600 reais, Enviei todos os documentos e foram acatados.
Inseri meus dados bancários, pois não tinha opção saque via Pix ( sendo que pra depositar via Pix é aceito né, mas para sacar não).
Até agora estou esperando cair o dinheiro na minha conta, pelo menos o email respondem dizendo que já está no setor de pagamentos em análise, isso desde setembro.
Será que vão pagar???
Мене перевіряють у платіжному відділі 3 місяці відповідно до відгуків електронною поштою, це жарт
I have been under analysis by the payments department for 3 months according to feedback via email, this is a joke
Estou ah 3 meses em análise pelo setor de pagamentos segundo o retorno via e-mail, é uma palhaçada isso
Привіт, це означає, що ви не виграли ці гроші, так, але ви отримали їх за заповнення опитування. Чи намагалися ви запитати в казино, скільки часу потрібно, щоб отримати гроші? Як спробувати зняти гроші, оскільки Pix не є варіантом?
Hi, so that means you didn't win this money, yes, but you did get it for filling in the survey. Did you try to ask the casino how long it should take to get the money ? How do you try to withdraw the money since Pix is not an option ?
Я ввів свої банківські реквізити.
I entered my bank details.
Inseri meus dados bancários.
Ви виграли і чекаєте ще якогось виведення з казино, крім грошей з опитування? Оскільки ви кажете, що ви чекали 3 місяці на платіжний відділ.
Якщо це так, я однозначно пропоную вамподати скаргу тут . Я думаю, що це занадто довго, щоб казино не могло платити. Ви вже підтвердили свій обліковий запис?
You have won and you are waiting for some other withdrawal from the casino besides the money from the survey ? Since you say you have been waiting for 3 months for the payment department.
If that's the case, I definitely suggest you file a complaint here. I think it's too long for the casino not to be able to pay. Have you verified your account yet?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.