ФорумКазиноICE36 Casino - загальне обговорення

ICE36 Casino - загальне обговорення

1 рік тому від cgutiereez319
|
2541 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити ICE36 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Доброго вечора, я маю зняти гроші в казино ice36, але у мене виникають труднощі. Вони дійсно платять?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Який бонус ви пропонуєте, і не могли б ви поділитися причинами, які спонукають гравців вибирати ваше казино для різноманітних ігор?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, я маю зняти гроші в казино ice36, але у мене виникають труднощі. Вони дійсно платять?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви описати труднощі, з якими ви стикаєтеся?

Його індекс безпеки високий , тому я припускаю, що в разі будь-яких проблем з вами поводитимуться чесно.

Однак без деталей важко щось порадити. Отже, скажіть, що вас так хвилює?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Який бонус ви пропонуєте, і не могли б ви поділитися причинами, які спонукають гравців вибирати ваше казино для різноманітних ігор?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ніхто не говорить про бонуси, і як на мене, я б сказав, що ви знову тролите.

Чи помітили ви, що жоден представник казино не публікував активних повідомлень у цій темі?

Ви серйозно запитуєте гравця, який стурбований виплатою? Це не має сенсу...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

По-перше, давайте поговоримо відверто, тому що тут немає ваших друзів, по-друге, якщо я висуваю свою скаргу тут, це тому, що мені справді важко. Минуло 2 дні, як я надіслав свою документацію, вчора документацію було успішно затверджено, але коли я входжу в зону виведення коштів, Casino ice36 просить мене надіслати документи ще раз. Іншими словами, вони возяться і крапка

Автоматичний переклад.
adrianasply96
1 рік тому

Привіт.

Я не зрозумів "думки друга", але не біда 🙂. Іноді перевірка займає більше часу, а іноді може статися помилка.

В якій формі повторно просили надати документи? Це був автоматичний електронний лист чи хтось особисто зв’язався з вами?

Так чи інакше, гідна служба підтримки повинна без зволікань пояснити вам всю вимогу. 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий ранок.

Я зробив опитування 28 вересня на веб-сайті за 600 реалів. Я надіслав усі документи, їх прийняли.

Я ввів свої банківські реквізити, оскільки не було можливості зняти через Pix (депозит через Pix приймається, правда, але не для зняття).

Поки що я чекаю, поки гроші надійдуть на мій рахунок, принаймні відповідь на електронну пошту повідомляє, що вони вже у відділі платежів на аналізі з вересня.

Чи заплатять???


Автоматичний переклад.
adrianasply96
11 міс. тому

Мене перевіряють у платіжному відділі 3 місяці відповідно до відгуків електронною поштою, це жарт

Автоматичний переклад.
Will13Ak11
11 міс. тому

Привіт, це означає, що ви не виграли ці гроші, так, але ви отримали їх за заповнення опитування. Чи намагалися ви запитати в казино, скільки часу потрібно, щоб отримати гроші? Як спробувати зняти гроші, оскільки Pix не є варіантом?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я ввів свої банківські реквізити.

Автоматичний переклад.
Will13Ak11
11 міс. тому

Ви виграли і чекаєте ще якогось виведення з казино, крім грошей з опитування? Оскільки ви кажете, що ви чекали 3 місяці на платіжний відділ.

Якщо це так, я однозначно пропоную вамподати скаргу тут . Я думаю, що це занадто довго, щоб казино не могло платити. Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого