1 рік тому
Тут ви можете обговорити Hunt Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Відкликання очікується більше 5 днів.
Навіть якщо ви запитуєте, це одна точка під слідством.
Чи є найшвидшим у галузі виведення коштів за 30 хвилин?
Я хотів би почути про ситуацію, якщо хтось ще страждає від такої ж проблеми.
Withdrawal has been pending for more than 5 days.
Even if you inquire, it is one point under investigation.
Is the industry's fastest 30-minute withdrawal true?
I would like to hear about the situation if anyone else is suffering from the same problem.
出金が5日以上保留されています。
問い合わせても調査中の一点張りです。
業界最速30分出金は本当でしょうか?
他にも同じ被害にあわれている方がいれば状況を伺いたいです。
Чи можу я запитати, чи ви вже пройшли перевірку KYC (знайте свого клієнта)?
Питаю тому, що це все ще одна з найпоширеніших причин затримки платежів.
Наскільки я можу судити, казино було перевірено нещодавно, відгуків знайти не вдалося. 🙁
May I ask whether you passed the KYC (know your customer) verification yet?
I'm asking because it is still one of the most common reasons for delayed payments.
As far as I can tell the casino was reviewed just recently, no feedback to be found. 🙁
У цьому казино немає KYC.
Вони не запитують KYC.
Навіть якщо я скажу їм, що надішлю особисту інформацію, наприклад картку резидента та номер картки, вони просто скажуть: «Будь ласка, зачекайте».
There is no KYC at this casino.
They don't ask for KYC.
Even if I tell them that I will submit personal information such as my resident card and my number card, they just say, "Please wait."
このカジノにはKYCはありません。
KYCを求めて来ません。
私が住民票やマイナンバーカードなどの個人情報を提出しますよと言っても、「お待ちください」と言ってくるだけです。
Я знаю, що це звучить дивно, але вам, можливо, потрібно просто почекати. Здається, вони просто зайняті, а потім навіть не знають, які документи їм від вас потрібні. У будь-якому разі, якщо ви чекаєте більше 2 тижнів, я б запропонував вам подати скаргу, оскільки цього достатньо для обробки будь-якого зняття.
I know it sounds strange, but you may just need to wait. It sounds like they're simply busy and then don't even know what kind of documents they need from you. Anyway, if you wait for more than 2 weeks, then I'd suggest you submitting a complaint since that's enough time for processing any withdrawal.
Депозити та зняття коштів здійснюються за допомогою віртуальних валют.
Вчора обліковий запис перевіряли за підозрою у відмиванні грошей.
З цієї причини зняття коштів наразі призупинено.
KYC завершено, загальна сума становить близько 700 доларів США.
Раніше я міг зняти більшу суму без проблем.
Я не розумію, чому цього разу зупинили моє вилучення.
Будь ласка, допоможіть, якщо можете її вирішити.
Deposits and withdrawals are made using virtual currencies.
Yesterday, the account was investigated for suspected money laundering.
For this reason, withdrawals are currently suspended.
KYC has been completed and the total amount is about $700.
I was able to withdraw a larger amount without any problems before.
I don't understand why my withdrawal was stopped this time.
Please help if you can solve it.
仮想通貨を使用して入出金を行っています。
昨日マネーロンダリングの疑いでアカウント調査
という理由で現在出金が停止されています。
KYCも完了しているし、金額も700ドルほどです。
以前もっと大きな額を出金した際は問題なく出来たのですが
今回出金が停止された理由が分かりません。
解決出来るならご協力お願いします。
Привіт,
Я б сказав, що це досить серйозна справа. Розгляньмо цю ситуацію уважніше, будь ласка?
Мені здається, що ваш обліковий запис зараз досліджується; казино підозрює вас, але остаточний вердикт ще не винесено. Це правильно?
Я б сказав, що для вас доступні два варіанти.
По-перше: ви можете дочекатися, поки казино продовжить розслідування, все ще є шанс, що ви вийдете без обмежень.
По-друге: ви можете подати безкоштовну скаргу, пов’язаний процес якої описано тут 👈 Однак я вважаю, що остаточне рішення все ще потрібне, щоб визначити, чи справді знадобиться розслідування наших спеціалістів.
Я думаю, що це багато для обробки, тому не соромтеся запитувати.
Hello,
I'd say this is quite a serious matter. Shall we look into this situation more closely, please?
To me, it seems your account is just under investigation; the casino is suspecting you, but the final verdict has not been made. Is this correct?
There are two options available for you, I'd say.
First: you may wait for the casino to proceed with the investigation, there is still a chance you will make it out without restrictions.
Second: you may consider submitting a free-of-charge complaint, whose associated process is described here 👈 However, I believe that a final decision is still necessary to determine whether our specialists' investigation will actually be required.
I imagine this is a lot to process, so feel free to ask away.
дякую за вашу відповідь.
Як ви сказали, мій обліковий запис зараз досліджується.
Вчора казали, що розслідування триватиме 1-3 дні, але я їм не дуже вірю.
І остаточний вердикт ще належить винести.
Я подав скаргу вчора, але її відхилили.
Хотілося б знати, чи можна розібратися в ситуації.
thank you for your reply.
As you say, my account is currently under investigation.
They said yesterday that the investigation would take 1-3 days, but I don't really trust them.
And the final verdict is yet to be made.
I submitted a complaint yesterday but it was rejected.
I would like to know if it is possible to look into the situation.
返信ありがとうございます。
あなたの仰る通り、私のアカウントは現在調査中のようです。
昨日、調査には1~3日かかるとは言っていましたがあまり信用が出来ません。
そして、最終的な判決はまだ出ていません。
苦情に関しては昨日提出しましたが、却下されてしまいました。
もし状況を調べる事が可能であればお願いしたいです。
У цій справі це не повинно тривати довго, тому я б дочекався їх остаточного вердикту.
Однак вашу скаргу було відхилено, оскільки вона стосується ставок на спорт, якими ми в Casino.Guru, на жаль, не займаємося, оскільки у нас немає експертів чи філії.
Я можу порекомендувати кілька сайтів, які можуть вам допомогти.
Перегляньте їх, якщо ви зацікавлені:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Також не соромтеся повідомити нам, як це відбувається та що ви дізналися, тому що це може бути корисним для інших гравців у майбутньому. Будь ласка, це можливо?
Я тримаю кулаки, щоб все пройшло добре, і слідство пройшло добре, і ви отримали свої гроші.
That shouldn't be long in this case, so I would wait for their final verdict.
However, your complaint was rejected because it concerns sports betting, which unfortunately we at Casino.Guru don't deal with, as we don't have any experts or a branch.
I can recommend a couple of sites that may be able to help you.
Check them out if you are interested:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Also, feel free to let us know how it goes and what you found out, because it might be helpful for other players in the future. Would that be possible please ?
I'll keep my fingers crossed that everything goes well and the investigation will be fine and you will get your money.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.