ФорумКазиноХто впливає на швидкість виведення з онлайн-казино? Саме казино чи третя сторона?

Хто впливає на швидкість виведення з онлайн-казино? Саме казино чи третя сторона?

2 р. тому від Matiseli
|
2396 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Здравствуйте,

Цікаво, які фактори залежать від швидкості виведення? Я маю в виду, ця швидкість визначається самим або третіми особами, такими як банк або електронний гаманець в інтернет - казино? На деяких інтернет-порталах я знаходжу інформацію про те, що в казино зняття грошей на банківський рахунок займає 5-7 днів. В іншому місці я знаходжу інформацію про те, що це до 10 днів (в тому ж казино). Чи в компетенції казино досягти вищої швидкості виведення коштів? Або вони не можуть впливати на це, оскільки на нього впливають треті сторони?

Автоматичний переклад.
Matiseli
2 р. тому

Я думаю, що саме казино вони перераховують гроші на електронний гаманець, як правило, фінансова команда казино. Нічого більше не засмучує того, хто має перемогу, а потім мусив чекати днів на вихід, коли ви вважаєте, що це потрібно зробити швидко. Я думаю, що 48 годин максимум достатньо. Я розчарований тим казино, яким я користуюся, вони надіслали мені електронний лист із повідомленням про швидке зняття коштів у цій галузі, але через 5 днів я все ще чекаю 😩, і коли я зв’язуюся з чатом, вони не можуть дати час, просто кажуть, що ти пріоритет! ! 😂

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Зазвичай ви можете бачити свій статус виведення в казино і, як правило, очікує на розгляд, як тільки його затвердять, ви повинні його отримати

Автоматичний переклад.
Matiseli
2 р. тому

Це залежить від обох зазначених вами сторін та від конкретного способу оплати.

Якщо ви вимагаєте виведення коштів, його потрібно обробити казино. Згідно з моїм досвідом, це може зайняти кілька хвилин, днів, але іноді навіть тижнів.

Коли казино схвалює зняття коштів, вони надсилають цю інформацію постачальнику платежів. Тоді це залежить виключно від постачальника платежів та швидкості переказу грошей між банком постачальника та вашим банком.

Згідно з моїм досвідом, коли ми, наприклад, схвалили виведення коштів у Skrill, клієнт отримав гроші протягом 15 хвилин, оскільки не потрібно переказувати гроші з одного банку в інший. Якщо у вас є рахунок в тому ж банку, що і казино, то, звичайно, це буде набагато швидше. На жаль, в більшості випадків казино не повідомляє вам, якими банками вони користуються з міркувань безпеки.

Тоді у вас є випадки, коли казино стверджує, що вони надіслали гроші тижнів тому, але гравець їх так і не отримав. Тоді випуск зазвичай стоїть на стороні постачальника платежів або на банку. Насправді може статися так, що ваш банк відмовляється приймати гроші від іноземної організації (оскільки сума занадто висока, гроші перераховані з третьої країни світу, відправник невідомий тощо). Це часто стосується американських гравців. У більшості випадків ви не можете просто надіслати їм суму, яку вони зазвичай заробляють через 6 місяців і більше. Це виглядає підозріло.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Спасибі за вашу відповідь!

Це цікаво. Деякі веб-сайти заявляють, що вихід на, скажімо, електронний гаманець займає 24 години, а інші 72 години. І що найцікавіше, ця інформація не збігається в одному і тому ж казино.

Тож на веб-сайті 1 написано: "Casino X: вихід на eWallet: 24 години", а на веб-сайті 2: "Casino X: вихід на eWallet: 72 години".

Автоматичний переклад.
Matiseli
2 р. тому

Ймовірно, вони не впевнені, скільки часу може зайняти процес обробки відмови на їхньому боці. Іноді у вас занадто багато запитів, тому це займає кілька днів, але іноді ви можете обробити це одразу, оскільки ви не так зайняті.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую за пояснення.

Автоматичний переклад.
Matiseli
2 р. тому

Це насправді нагадує мені ситуацію, що коли хтось надсилав документи на перевірку, ми іноді могли це негайно перевірити, оскільки ми не були настільки зайняті. У мене було, можливо, 2 чати в режимі реального часу, жодних телефонних дзвінків, лише декілька електронних листів у папці "Вхідні", щоб це можна було зробити для клієнта. В інших випадках ми просто просили їх у чаті, тож надсилайте всі документи на спеціальну електронну адресу, оскільки обсяг контактів був шалений.

Гравці іноді скаржились, бо знали, що ми майже миттєво перевіряли це для їхніх родичів чи друзів, але це просто суто залежало від обсягу контактів на даний момент.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спасибо за ваши ответы!

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого