Це залежить від обох зазначених вами сторін та від конкретного способу оплати.
Якщо ви вимагаєте виведення коштів, його потрібно обробити казино. Згідно з моїм досвідом, це може зайняти кілька хвилин, днів, але іноді навіть тижнів.
Коли казино схвалює зняття коштів, вони надсилають цю інформацію постачальнику платежів. Тоді це залежить виключно від постачальника платежів та швидкості переказу грошей між банком постачальника та вашим банком.
Згідно з моїм досвідом, коли ми, наприклад, схвалили виведення коштів у Skrill, клієнт отримав гроші протягом 15 хвилин, оскільки не потрібно переказувати гроші з одного банку в інший. Якщо у вас є рахунок в тому ж банку, що і казино, то, звичайно, це буде набагато швидше. На жаль, в більшості випадків казино не повідомляє вам, якими банками вони користуються з міркувань безпеки.
Тоді у вас є випадки, коли казино стверджує, що вони надіслали гроші тижнів тому, але гравець їх так і не отримав. Тоді випуск зазвичай стоїть на стороні постачальника платежів або на банку. Насправді може статися так, що ваш банк відмовляється приймати гроші від іноземної організації (оскільки сума занадто висока, гроші перераховані з третьої країни світу, відправник невідомий тощо). Це часто стосується американських гравців. У більшості випадків ви не можете просто надіслати їм суму, яку вони зазвичай заробляють через 6 місяців і більше. Це виглядає підозріло.
It depends on both sides you mentioned and on the specific payment method.
If you request a withdrawal, then it needs to be processed by the casino. According to my experience, this can take few minutes, days, but sometimes even weeks.
When the casino approves the withdrawal, they send this information to the payment provider. Then it exclusively depends on the payment provider and the speed of transferring the money between the provider's bank and your bank.
According to my experience, when we for example approved a withdrawal to Skrill, the customer received the money within 15 minutes since it's not necessary to transfer the money from one bank to another. If you have an account in the same bank as the casino, then of course, it will be much faster as well. Unfortunately, most of the times, the casino won't tell you which banks they use for security reasons.
Then you've got the cases where the casino claims they sent the money weeks ago, but the player never received it. Then the issue is usually on the payment provider's side or on your bank's side. It can actually happen that your bank refuses to accept the money from the foreign entity (because the amount is too high, the money is transferred from a 3rd world country, the sender is unknown etc). That often applies to the US players. Most of the times, you can't simply send them an amount they would normally earn after 6 months or more. It looks suspicious.
Автоматичний переклад.