ФорумКазиноHouseofspins Casino - загальне обговорення

Houseofspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

11 міс. тому від Butt777
|
23783 переглядів 190 відповідей |
|
1...8 9 10
Додати публікацію
10 міс. тому

Останнє оновлення 16-01-2024


Привіт,

Дякуємо за розуміння, оскільки ми проходимо через велику кількість платежів. Ваш платіж має для нас важливе значення, і ми прагнемо вирішити цю затримку якнайшвидше.


З найкращими побажаннями

Houseofspins

Автоматичний переклад.
Rmx314
10 міс. тому

Я знаю, що це погано, але я боюся, що ніхто не може чинити тиск на казино, яке добровільно використовує підроблену ліцензію.

Зіграйте свою роль і спробуйте зв’язатися з деякими юристами, щоб отримати повне уявлення про те, як працює цей бізнес. Так, це сумний світ.

А також причина, чому ми намагаємося тримати гравців у курсі або запроваджувати деякі безпечніші звички, наприклад, спочатку трохи досліджувати сайт, консультуватися на форумах і відгуках користувачів, а також розглядати скарги громадськості.

Що стосується скарг, ви можете принаймні попередити інших, якщо подасте свої власні. Хоча це лише ідея. мені шкода!


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Останнє оновлення 16-01-2024


Привіт,

Дякуємо за розуміння, оскільки ми проходимо через велику кількість платежів. Ваш платіж має для нас важливе значення, і ми прагнемо вирішити цю затримку якнайшвидше.


З найкращими побажаннями

Houseofspins

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Можливо, це ще не кінець,... 🤞🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це найбільше шахрайське казино, яке я коли-небудь бачив, і я грав у понад 100 онлайн-казино, і вони перші, хто відмовляє своїм клієнтам у виплаті.

Вони не заслуговують більше 0,1 бала!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Варто спробувати?


https://www.sfo.gov.uk/contact-us/reporting-serious-fraud-bribery-corruption/


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це найбільше шахрайське казино, яке я коли-небудь бачив, і я грав у понад 100 онлайн-казино, і вони перші, хто відмовляє своїм клієнтам у виплаті.

Вони не заслуговують більше 0,1 бала!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо у вас є особистий досвід роботи з ними, пропоную поскаржитися.

Ви знаєте можливий результат?

«Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги за вашим бажанням. У цьому випадку скаргу буде закрито та класифіковано як «розглянуту».

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Це варте часу, я б сказав. Що ви маєте на увазі?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хтось отримав свої гроші?

Автоматичний переклад.
G1994
9 міс. тому

Я б запропонував запитати гравців, натиснувши кнопку відповіді або переглянувши відгуки користувачів. Хоча це виглядає не дуже оптимістично. Сподіваюся, ти там не граєш...

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ні грошей, ні чітких відповідей у чаті.

Просто говорять, що скоро будуть виплати.

Звичайно!!!!!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Немає грошей, і вони закрили мій рахунок. В мене все.

Автоматичний переклад.
Rmx314
9 міс. тому

Я б дуже хотів порекомендувати скаргу, але вона, мабуть, закінчиться, як і всі попередні з іншими гравцями. Ви можете побачити їх тут . 🙁

Єдиним позитивним моментом у всій цій справі було б те, що казино отримає чорні точки, а його індекс безпеки знизиться, якщо воно не вирішить цю проблему.

Ви думаєте, що саме тому ви б пішли на це?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ха, чудово!

Я отримав таке саме оновлення облікового запису, як і ви, у точну дату й час.

Це фігня

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я запитав про це, і вони сказали


'' Наскільки я бачу, система ще раз переглянула ваші виплати на цю дату.

Приносимо глибокі вибачення за непередбачену затримку обробки. Ми прагнемо оперативно вирішити проблему. Я негайно надішлю вашу виплату та електронною поштою до фінансового відділу.

З найкращими побажаннями

Houseofspins ''

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ха, чудово!

Я отримав таке саме оновлення облікового запису, як і ви, у точну дату й час.

Це фігня

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

То чому б не подати скаргу? Ви надто довго чекали, тому давайте розслабимося безкоштовно.

Автоматичний переклад.
G1994
9 міс. тому

Тобі та сама відповідь. Я б дав скаргі шанс. Хоча я розумію, що це не смішна процедура.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це я... і чи можливо, що їх не можна вилучити з обігу? Замість того, щоб дозволяти їм обманювати людей??

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це я... і чи можливо, що їх не можна вилучити з обігу? Замість того, щоб дозволяти їм обманювати людей??

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Мені дуже прикро за ситуацію, в якій ви опинилися. Оскільки я побачив вашу скаргу , на яку, на жаль, не було відповіді від казино, я можу зрозуміти ваше розчарування. Правда полягає в тому, що ми не можемо «вилучити» жодне казино з «обігу», як ви просили, і тому ми завжди намагаємося якось попередити людей, я б сказав, нашими оглядами онлайн-казино, показуючи на нашому сайті індекс безпеки (С.І. ) кожного казино в нашій базі даних. Якщо ви подивитеся на SI казино House of Spins 👈, я б сказав, що він виглядає не надто багатообіцяючим 🤔. Я хотів би порекомендувати вам наш чудовий посібник 👈, який допоможе вам бути трохи обережнішим, коли справа доходить до вибору онлайн-казино для гри, і побачити різницю між казино.

«Ми хочемо, щоб азартні ігри в Інтернеті були справедливими для всіх. Ми вважаємо, що справедливістю мають займатися в основному казино; однак гравці також повинні звертати увагу на те, що вони роблять, щоб вони (свідомо чи несвідомо) не робили щось, що може поставити під загрозу їхній рахунок у казино та/або гроші на ньому.

Основна ідея цього кодексу полягає в тому, щоб описати певний набір правил і найкращих практик, які, якщо їх дотримуватимуться обидві сторони, призведуть до створення світу онлайн-азартних ігор з дуже невеликим тертям між казино та гравцями, меншою кількістю скарг гравців і, загалом, більш безпечне середовище для всіх».

Якщо у вас виникнуть запитання або вам потрібна допомога в цьому світі онлайн-казино, ми завжди готові допомогти 🙋‍♀️.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Щиро дякую за відповідь, Ромі... Я бачу, що багатьох із нас обманули...

Стільки злості... це все, що залишилося

Автоматичний переклад.
Stefy0
9 міс. тому

Так, я пам’ятаю чимало гравців, з якими спілкувався в цьому казино, і здається, що це казино далеко не хороший вибір. Я співчуваю вам, але єдине, що залишається в цьому випадку, це те, що в майбутньому було б, звичайно, гарною ідеєю провести деякі дослідження казино, і ви можете, наприклад, переглянути відгуки користувачів або скарги гравців, які відображають гравців ' досвід.

Мені шкода, що вам не вдалося отримати свої гроші, але я твердо вірю, що ваш майбутній досвід стане лише кращим.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого