2 р. тому
Тут ви можете обговорити HotSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я оплатив рахунок, пройшло 6 годин і гроші не надійшли на мій рахунок, написав 20 листів, ніхто не повертається, в казино немає живого представника клієнта, мовляв бонус, я заплатив раніше, 15 євро зі 150 євро, решта основних грошей автоматично додається як бонус і з ними можна грати тільки з 2-3 брудними амбіаторами, це повна ганьба мого рахунку.. видаляю
I paid the account, 6 hours passed and the money was not credited to my account, I wrote 20 emails, nobody returns, there is no live customer representative in the casino, they say bonus, I paid before, 15 euros from 150 euros, the rest of the main money is automatically added as a bonus and you can only play with 2-3 dirty ambiator with it, that's a complete disgrace to my account.. i'm deleting
Ich habe das Konto bezahlt, 6 Stunden vergingen und das Geld wurde meinem Konto nicht gutgeschrieben, ich habe 20 E-Mails geschrieben, niemand kehrt zurück, es gibt keinen Live-Kundenvertreter im Casino, sie sagen Bonus, ich habe vorher bezahlt, 15 Euro von 150 euro, der rest des hauptgeldes kommt automatisch als bonus hinzu und man kann nur mit 2-3 dreckigen ambiator damit spielen, das ist eine komplette schande mein account.. ich lösche
Привіт,
завжди боляче, якщо нема кого підтримати, особливо у випадку виплат.
Однак я бачу, що депозит у розмірі 23 євро позначено як виконаний в ту ж хвилину, що і було створено, тому я б сказав, що він був зарахований миттєво.
Я можу тільки припускати, але проблема може бути також на стороні постачальника платежів казино.
Взагалі кажучи, якщо ви не задоволені дозволеними іграми, у які ви можете грати, і боротися з депозитом, зрозуміло, що ви не будете проводити там більше часу.
Ви відіграли свій активний баланс?
Hello,
it's always painful if there is nobody to support you, especially in the case of payments.
However, I can see that the 23€ deposit is marked as completed in the same minute as created, so I'd say it was credited instantly.
I can only speculate but the problem can be also on the side of the casino's payment provider.
Generally speaking, if you're not satisfied with the allowed games you can play and struggle with the deposit, it's clear you won't spend more time there.
Have you played away your active balance?
Будь ласка, подивіться коли я востаннє сплачував і коли востаннє грав 14 травня, коли я грав у iyun востаннє я не сплатив учора ввечері я розрахувався за допомогою paysafecard
Please look when was the last time i paid in and when was the last time i played on may 14th when i played iyun for the last time i didn't pay in yesterday evening i paid with paysafecard
Schauen sie bitte wann habe ich das letzte mal eingezahlt und wann habe ich letztens gespielt am 14. mai als ich das letzte mal iyun gespielt habe habe ich gestern abend nicht eingezahlt ich habe mit paysafecard bezahlt
і оскільки я написав вчора 20 електронних листів, у казино немає живого чату, чому я маю це робити за 23 євро? У мене немає слів, чи ти шахрай чи шахрай
and since i wrote 20 e-mails yesterday there is no live chat in the casino why should i do that for 23 euros? I have no words if you are a scammer or a scammer
und seit ich gestern 20 e-mails geschrieben habe gibt es keinen live chat im casino warum sollte ich das für 23 euro machen? Ich habe keine Worte, wenn Sie ein Betrüger oder ein Betrüger sind
Привіт,
дозвольте мені наголосити, що ми не обслуговуємо клієнтів казино, тому я не можу вирішити вашу проблему звідси.
Чесно кажучи, ви повинні подати скаргу, щоб ми могли діяти від нашого імені.
Не соромтеся робити це тут: https://casino.guru/complaints/create
Чесно кажучи, я сподіваюся, що ваша проблема тим часом буде вирішена.
Hello,
allow me to stress that we are not the casino's customer care, so I can't handle your issue from here.
Frankly, you have to submit a complaint so we can act on our behalf.
Feel free to do so here: https://casino.guru/complaints/create
Honestly, I hope your problem will be solved in the meantime.
Можливо, ви могли б розповісти нам більше про це?
Ваш обліковий запис перевіряється, і вам потрібна допомога?
Розкажіть, будь ласка, докладніше, і, можливо, тоді ми зможемо вам якось допомогти.
Could you tell us more regarding this, perhaps?
Is your account under verification, and you need something to help with?
Please tell us more details, and maybe then we'll be able to assist you somehow.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.