Чесно кажучи, враховуючи їх рейтинг репутації тут на Casino Guru, я сумніваюся в позитивному результаті, але я знаю про подібні казино, які мене здивували в минулому, тож ми можемо сподіватися, що це буде одне з них 🙂
Honestly, considering their reputation rating here on Casino Guru, I doubt about some positive result, but I know about similar casinos that surprised me in past so we can hope it will be one of them 🙂
Привіт, у мене така сама проблема, я думаю, що це так сміливо, вони заробляють стільки грошей і нічого не хочуть давати, допоможіть мені, вартість 1500 євро в спорі
hello i have exactly the same problem i think it's so bold they make so much money and don't want to give anything help me 1500 eu value in dispute
hallo habe genau das selbe problem ich finde das so dreist die machen soviel geld und wollen nix abgeben helfen sie mir 1500 eu streitwert
привіт
Здається, я знаю, як ти почуваєшся, будь ласка, намагайся зберігати спокій. Залиштеся зі скаргою, ми зробимо все можливе, щоб знайти справедливе рішення. 🤞
Hey there.
I think I know how you must feel, try to stay calm, please. Stick with the complaint, we'll do our best to find a fair resolution. 🤞
дуже дякую...я намагаюся зберігати спокій, будь ласка, зв'яжіться🙂
thank you very much...I'm trying to stay calm please get in touch🙂
vielen dank…ich versuche ruhig zu bleiben bitte melden sie sich🙂
Не соромтеся запитувати мене, якщо у вас є додаткові запитання, добре?
Don't hesitate to ask me if you have additional questions, ok?
Якщо ви запитуєте про процес подання скарги, ця стаття може бути вам корисною . На даний момент менеджер зі скарг Крістіна працює з інформацією, яку ви надали. Хоча вона є частиною першої команди реагування, я б припустив, що вам призначать нового обробника, коли скарга буде готова для просування.
Щось ще у вас на думці, будь ласка?
If you're asking about the complaint process, you might find this article useful. At the moment the complaint handler Kristina is working with the information you've provided. She's part of the first response team though, I would assume you're being given a new handler once the complaint is ready for advancement.
Anything else on your mind, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.