Так, але я сподіваюся, що вони дадуть відповідь
Yes, but i hope what they will answer
Чесно кажучи, враховуючи їх рейтинг репутації тут на Casino Guru, я сумніваюся в позитивному результаті, але я знаю про подібні казино, які мене здивували в минулому, тож ми можемо сподіватися, що це буде одне з них 🙂
Honestly, considering their reputation rating here on Casino Guru, I doubt about some positive result, but I know about similar casinos that surprised me in past so we can hope it will be one of them 🙂
Привіт, у мене така сама проблема, я думаю, що це так сміливо, вони заробляють стільки грошей і нічого не хочуть давати, допоможіть мені, вартість 1500 євро в спорі
hello i have exactly the same problem i think it's so bold they make so much money and don't want to give anything help me 1500 eu value in dispute
hallo habe genau das selbe problem ich finde das so dreist die machen soviel geld und wollen nix abgeben helfen sie mir 1500 eu streitwert
привіт
Здається, я знаю, як ти почуваєшся, будь ласка, намагайся зберігати спокій. Залиштеся зі скаргою, ми зробимо все можливе, щоб знайти справедливе рішення. 🤞
Hey there.
I think I know how you must feel, try to stay calm, please. Stick with the complaint, we'll do our best to find a fair resolution. 🤞
дуже дякую...я намагаюся зберігати спокій, будь ласка, зв'яжіться🙂
thank you very much...I'm trying to stay calm please get in touch🙂
vielen dank…ich versuche ruhig zu bleiben bitte melden sie sich🙂
Не соромтеся запитувати мене, якщо у вас є додаткові запитання, добре?
Don't hesitate to ask me if you have additional questions, ok?
Якщо ви запитуєте про процес подання скарги, ця стаття може бути вам корисною . На даний момент менеджер зі скарг Крістіна працює з інформацією, яку ви надали. Хоча вона є частиною першої команди реагування, я б припустив, що вам призначать нового обробника, коли скарга буде готова для просування.
Щось ще у вас на думці, будь ласка?
If you're asking about the complaint process, you might find this article useful. At the moment the complaint handler Kristina is working with the information you've provided. She's part of the first response team though, I would assume you're being given a new handler once the complaint is ready for advancement.
Anything else on your mind, please?
привіт всім.
Я граю в казино Hotline 1 рік. У мене було кілька вилучень без будь-якої перевіреної особистої інформації. Вчора я виграв 400 євро і служба підтримки попросила мене надіслати документи. Я надіслав їм все, що їм потрібно, але через 8 годин вони знову попросили надіслати ще раз, тому що я надіслав погані видимі фотографії. Дайте мені знати, що на випадок перевірки я зберігаю ці фотографії у своєму телефоні та використовую їх для будь-якого процесу перевірки в будь-якому казино. Для решти казино зображення були винятком, але для них ні. вони затягують із незавершеним вилученням, ніхто не відповідає на мою електронну пошту, і не забувайте, мені потрібно надіслати їм також свідоцтво про народження, і воно має бути у форматі PDF. я чекаю близько 2 годин, щоб отримати документи. це може зайняти до 24 годин і ще кілька годин для процесу виведення. Я трохи нервую, чекаючи їхньої відповіді. Отже, вони навмисно зволікають, гроші все ще на балансі, і тепер я запитую себе, грати мені чи ні? Я буду нерухомим і зосередженим, щоб не торкатися своїх виграшів. мені довелося перекинути 1000 євро, тому що я взяв бонус 30 євро. до побачення і удачі.
hello everybody.
Im playing at Hotline casino for 1 year. I had several withdraws, without any tested personal informations. Yesterday i won 400 euros and support asked me to send documents. i sent them everything they need, but in 8 hours they asked me again to send once more, because i sent not good visible pictures. Let me know you, that in case of verification i keep those pictures in my phone and use them for any verification process in any casino. For the rest of casinos the pictures were excepted, but for them not. they are delaying with pending withdrawal, no one responding on my email and not to forget, i need to send them also certificate of birth and it should be in PDF format. im waiting about 2 hours to except my documents. it could take up to 24 hours and another few hours for withdrawal process. Im a little bit nervous waiting for their response. So, they are delaying on purpose, money is still on balance and now im asking myself, should i play or not? im gonna be still and focused to not touch my winnings. i had to rollover 1000 euros, because i took bonus of 30 euros. bye and good luck.
Дуже важливо, щоб запитувані документи були в правильному форматі та належної якості, щоб вони могли їх прийняти, так.
Я сподіваюся, що з новими наданими все буде добре, і ваш обліковий запис незабаром буде підтверджено, щоб ви могли отримати свої виграші.
До речі, є якісь оновлення?🤔
Чи можу я також запитати, який спосіб оплати ви використовуєте для виведення?
It is very important for the requested documents to be in the right format and of good quality so they can accept them, yeah.
I hope that the new provided ones will be all good and your account will be verified soon so you can get to your winnings.
Is there any update by the way by now?🤔
May I also ask which payment method you use for the withdrawal?
Привіт, Ромі...
мені просто потрібно надіслати рахунок за комунальні послуги, решту було виключено, мені сказали сьогодні вранці. Я завжди використовую skrill. І, звісно, вони сказали мені, що для перевірки цього єдиного документа може знадобитися до 24 годин.
Hi, Romi...
i just need to send utility bill, the rest was excepted, told me this morning.I use skrill, always. And of course they told me it could take up to 24 hours again to verify this single document.
Добре, чудово. Будь ласка, дайте нам знати, як це буде. Чекатимемо на вашу відповідь.
Okay, great. Please let us know how it'll go. We'll wait for your reply.
Це здорово! я так рада за тебе
Скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші?
That is great! I'm so glad for you.
So how long did it take at the end to get the money?
Привіт!
Добре бачити, що це була успішна місія. Якщо я не помиляюся, найважчим був рахунок за комунальні послуги, але тепер у вас є гроші, і я припускаю, що якщо ви продовжите грати на сайті, вам не доведеться незабаром турбуватися про іншу перевірку. 🙂 Отже, ти залишишся?
Hi there!
Good to see it was a successful mission. If I'm not mistaken, the hardest part was the utility bill, but now you have the money, and I presume if you continue to play at the site, you don't have to worry about another verification soon. 🙂 So, will you stay?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.