2 р. тому
Тут ви можете обговорити Hotline Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
ніколи і ніколи не грайте в цьому казино. Я вніс 35 євро зі 100% бонусом, кинув їх 35 разів і виграв 1850 євро. Це був мій перший депозит у цьому казино. наступного дня вони заблокували мій рахунок і сказали мені, що у мене був інший рахунок у їхньому казино 2 тижні тому, і вони не виплатили мій виграш. вони великі шахраї, ніколи не вкладають гроші в своє шахрайське казино
never never ever play in this casino. I deposited 35 euros with a 100% bonus, rolled them 35 times and won 1850 euros. This was my first deposit in this casino. the next day they locked my account and told me that I had another account in their casino 2 weeks ago and they didn't pay my winnings. they are big scammers, never deposit money in their fraudulent casino
Привіт,
Мені шкода, що так пішло. Чи надавало це казино будь-які докази того, що ви зареєстрували кілька облікових записів?
Ви досі з ними спілкуєтесь?
Hello there,
I'm sorry it went this way. Did this casino provide any proof that you registered multiple accounts?
Are you still in touch with them?
Розумію.
Ми все одно можемо спробувати, якщо вам захочеться.
Я прочитав вашу скаргу, подану проти іншого казино, і мені здається це цілком зрозуміло.
Не хвилюйтеся, без тиску. 🙂
I see.
We can try it anyway if you feel like it.
I read your complaint submitted against a different casino and it seems pretty understandable to me.
Don't worry, no pressure. 🙂
Я подав скаргу до Curaçao eGaming Self-Exclusion , і ця комісія змусила казино надати мені докази, казино надіслало мені електронного листа зі знімком екрана моєї фальшивої реєстрації та фальшивих трансакцій від Skrill. Я зв’язався зі службою підтримки Scrill та поспілкувався з їх агента, він підтвердив мені, що ці фіктивні операції не існують у їхній системі. Я попросив їх (Skrill) надати мені офіційний електронний лист, щоб я міг надати його як доказ комітету, але вони не надіслали мені електронного листа. Я використовую перекладача, і я не впевнений, чи поясню їм, що саме відбувається. Я можу надати вам електронні листи з казино Hotline, Skrill і Curaçao eGaming Self-Exclusion, але їх багато, і вам знадобиться багато часу . Якщо хочете, дайте мені електронного листа, щоб надіслати вам фотографії та електронні листи, щоб прояснити справу
I lodged a complaint with the Curaçao eGaming Self-Exclusion , and this commission made the casino provide me with evidence, the casino sent me an email with a screenshot of my fake registration and fake transactions from Skrill .I contacted with Scrill support and chatting with their agent, he confirmed to me that these fictitious transactions do not exist in their system . I asked them (Skrill) to give me an official email so that I could provide it as evidence to the committee, but they did not send me an email. I use an interpreter and I'm not sure if I'm explaining to them exactly what's going on.I can provide you with emails with Hotline casino , Skrill and Curaçao eGaming Self-Exclusion , but they are many and you will need a lot of time . If you want, give me an email to send you photos and emails to clarify the case
Я зареєструвався в казино 10.02.2022 електронною поштою plamax14@abv.bg , а мій депозит з plamax14@gmail.com , на знімках екрана, які я надіслав вам із казино Гарячої лінії, сфальсифікована реєстрація та депозити електронною поштою з plammax1973@gmail.com з січня , жодних депозитів з цієї електронної пошти не було, і якщо казино зареєструвалося в Skrill , щоб виправдати свої дії, реєстрація відбувається набагато пізніше після 10.02.2022, щоб виправдати свої дії перед комісією
I registered at the casino on 10.02.2022 by email plamax14@abv.bg , and my deposit is from plamax14@gmail.com , in the screenshots I sent you from the Hotline casino have falsified registration and email deposits from plammax1973@gmail.com from january , no deposits have been made from this email, and if the casino has registered in Skrill , in order to justify their actions, the registration is much later after 10.02.2022 in order to justify their actions before the commission
Привіт і дякую за цю інформацію.
Я пропоную вам подати скаргу з цього приводу на гарячу лінію. Це потребує додаткової консультації, особливо якщо у вас є багато знімків екрана та комунікацій, які ви можете надати нам.
Ви б подали скаргу?
Hello and thank you for this information.
I'd suggest you submit a complaint regarding this issue with Hotline. This needs to consulted further, especially if you have tons of creenshots and communication to provide us with.
Would you submit a complaint?
Привіт
моя скарга на гарячу лінію казино не була вирішена. Коли я зв’язався з ними щодо своєї справи, вони відповіли, що заплатили за їхнім партнерським посиланням, оскільки я відкрив обліковий запис на їх партнері. Але я дізнався про гарячу лінію казино з веб-сайту casinoguru. Чи означає це, що ви є партнером гарячої лінії казино, чи це говорять інші люди? Тому що, якщо я подам позов, мені потрібно буде залучити тих, хто бере участь у моїй справі.
Hi
my complaint with hotline casino has been unsolved. When I contacted them about my case they replied they paid to their partner link because I opened an account under their partner. But I found out hotline casino from casinoguru website, does it means you are the partner of hotline casino, or their saying different people? Because if I lodge legal action I need to use whoever involved in my case.
Привіт Антоні,
Будь ласка, використовуйте кнопку відповіді кожного разу, коли ви хочете відреагувати на будь-які повідомлення.
Я перемістив вашу публікацію сюди, оскільки ви опублікували її в ланцюжку, пов’язаному з іншим казино.
Що ж, я повинен сказати, що я не дуже впевнений у вашому питанні, якщо ви подали скаргу, використовуючи свій другий обліковий запис, я вважаю, що ми «залучені» лише як посередник. З подальшими запитаннями звертайтеся до JozefK, як він запропонував тут .
Будь ласка, прокоментуйте кожне казино в його унікальній темі, це, наприклад, для Hotline Casino . Я знаю, що ви вже подали величезну кількість скарг, але якщо ви коментуєте їх у неправильній темі, це дуже заплутає.
Hello Antony,
Kindly use the reply button every time you wish to react to any posts, please.
I moved your post here because you posted it to a thread that is associated with a different casino.
Well, I must say that I'm not pretty sure about your question, if you submitted a complaint using your second account, I believe that we are "involved" only as a mediator. For further questions, ask JozefK as he suggested here, please.
Kindly comment on every casino in its unique thread, this is for the Hotline Casino for instance. I know you have already submitted an overwhelming number of complaints but if you comment about these in the wrong thread it's very confusing.
Будь ласка, заблокуйте цей сайт.
Тому що у багатьох людей однакові проблеми. Ви не можете зробити вилучення. Як я:
Привіт.
Служба фінансових послуг відхилила ваш запит на зняття 455,53 євро
Причина: ви зловживаєте бонусною політикою казино та порушили правило 2.2;
2.2. Ви можете мати лише один обліковий запис. Лише один обліковий запис для кожного
побутова, ІП, ПК допускається. Якщо ви спробуєте відкрити більше одного
Обліковий запис, усі облікові записи, які ви намагаєтеся відкрити, можуть бути заблоковані або закриті
ставки можуть бути анульовані. Крім того, будь-які повернення, депозити, виграші чи бонуси
які ви здобули або накопичили протягом часу, який є Дублікатом
Обліковий запис, який був активним, буде втрачено вами та може бути повернено нами,
і ви повернете нам на вимогу будь-які такі кошти, які були
знято з Дублюючого облікового запису.
Адміністрація лояльна до вас. За зняття нараховується штраф
сума (ставка x10), а максимальна сума виведення обмежена
455,53 євро.
Please block this site.
Because many people have same issuses. You can’t do withdrawal. Like me:
Hello.
Financial Services declined your request to withdraw EUR 455.53
Reason: You are abusing the casino bonus policy and have violated rule 2.2;
2.2. You are allowed to have only one Account. Only one Account for each
household, IP, PC is allowed. If you attempt to open more than one
Account, all accounts you try to open may be blocked or closed and any
bets may be voided. Also, any returns, deposits, winnings or bonuses
which you have gained or accrued during such time as the Duplicate
Account was active will be forfeited by you and may be reclaimed by us,
and you will return to us on demand any such funds which have been
withdrawn from the Duplicate Account.
The administration is loyal to you. There is a penalty on the withdrawal
amount (wager x10), and the maximum withdrawal amount is limited to
455.53 EUR.
Переконайтеся, що ніхто інший у вашому домі не зареєстрований у казино, якщо ні, надішліть скаргу за адресою https://casino.guru/complaints
Звичайно, ви повинні бути на 100% впевнені, що ніколи не відкривали більше ніж 1 обліковий запис, тим часом попросіть їх надати вам докази, якщо вони цього не зроблять, їм все одно доведеться поділитися доказами з гуру, якщо вони відреагують на скаргу
Make sure no one else in your house is registered in the casino, if not, file a complaint at https://casino.guru/complaints
Of course, you have to be 100% sure you never opened more than 1 account, in the meantime ask them to provide evidence to you, if they don't, they will have to share evidence with guru anyways if they react to the complaint
Я вже запитував, але вони не надсилають жодних доказів цього. Тільки те, що у мене дублікат облікового запису
I already asked, but they don’t send any proof of that. Only that i have duplicate account
що дуже дивно, вони надіслали це електронною поштою 17.01 на мій бізнес-акаунт, що я зараз знайшов. З назвою промо ???
і ще один факт, я двічі намагався написати цей текст, але щоразу я автоматично видалявся, мені сподобалося, що хтось поставив помилку в мій телефон. Це звучить божевільно, але це правда. У мене дійсно є два електронні листи, але чому я отримав цей один електронний лист від них і з промо-іменем? І чому я вклав стільки грошей у це казино, якщо, як вони сказали, у мене дублікат рахунку??? Моя корпоративна електронна адреса може легко знайти Google. Я думаю, що вони це зробили. Немає вітального листа від зареєстрованих або щось на кшталт цього. Я не дурний, я не лише той, у кого така ж проблема.
what is very stange, they sent it on 17.01 email on my business account, what i now finded. With name promo ???
and another fact, i have tried two times write this text but eveytime i will automatically deleted, liked some one has it put bug in my phone. It’s sound crazy but it’s true. I have two emails really, but why i had this one email from them and with name promo? And why i put so many money in this casino, if like they said i have duplicate account??? My business email can find google very easy. Like i think they made it. There is no welcome email from registered or something for that. I’m not stupid, I’m not only one who have same issue.
Оскільки вони не хочуть надавати жодних доказів, просто зачекайте, поки вони відреагують на скаргу, і вони повинні будуть надати передбачувані докази, а гуру їх перевірить. Тим не менш, я вважаю надзвичайно грубим те, що користувача звинувачують у чомусь і не надають жодних доказів. Якби це був мій випадок, я б принаймні хотів знати, яка електронна адреса дубліката облікового запису, IP-адреса та пристрій, щоб поділитися доказами з обвинувачений – це простий спосіб закрити казино та уникнути втручання третіх сторін у зазначені справи, що, зрештою, погіршує імідж казино. Уявіть, що ви йдете до суду, вас визнають винним, але ви так і не побачите жодних доказів, це не має сенсу, чи не так? Те саме 😬 на даний момент просто зачекайте, розгляд скарги або оголошення її невирішеною може зайняти тижні
Since they don't want to provide any evidence, just wait until they react to the complaint and they will have to provide the alleged evidence and guru will check it. Still, I consider extremely rude that an user gets accused of something and no evidence is provided, if it was my case, I would at least wanna know what the email for the duplicate account is, the IP address and the device, sharing evidence with the accused is an easy way to have a closure and avoid third parties getting involved in said cases which ultimately make the casinos have a poor public image. Imagine going to court, being declared guilty but you never got to see any evidence, it doesn't make sense, right? Same here 😬 by the moment just wait, the complaint getting solved or being declared unresolved can take weeks
Будь ласка, заблокуйте цей сайт.
Тому що у багатьох людей однакові проблеми. Ви не можете зробити вилучення. Як я:
Привіт.
Служба фінансових послуг відхилила ваш запит на зняття 455,53 євро
Причина: ви зловживаєте бонусною політикою казино та порушили правило 2.2;
2.2. Ви можете мати лише один обліковий запис. Лише один обліковий запис для кожного
побутова, ІП, ПК допускається. Якщо ви спробуєте відкрити більше одного
Обліковий запис, усі облікові записи, які ви намагаєтеся відкрити, можуть бути заблоковані або закриті
ставки можуть бути анульовані. Крім того, будь-які повернення, депозити, виграші чи бонуси
які ви здобули або накопичили протягом часу, який є Дублікатом
Обліковий запис, який був активним, буде втрачено вами та може бути повернено нами,
і ви повернете нам на вимогу будь-які такі кошти, які були
знято з Дублюючого облікового запису.
Адміністрація лояльна до вас. За зняття нараховується штраф
сума (ставка x10), а максимальна сума виведення обмежена
455,53 євро.
Please block this site.
Because many people have same issuses. You can’t do withdrawal. Like me:
Hello.
Financial Services declined your request to withdraw EUR 455.53
Reason: You are abusing the casino bonus policy and have violated rule 2.2;
2.2. You are allowed to have only one Account. Only one Account for each
household, IP, PC is allowed. If you attempt to open more than one
Account, all accounts you try to open may be blocked or closed and any
bets may be voided. Also, any returns, deposits, winnings or bonuses
which you have gained or accrued during such time as the Duplicate
Account was active will be forfeited by you and may be reclaimed by us,
and you will return to us on demand any such funds which have been
withdrawn from the Duplicate Account.
The administration is loyal to you. There is a penalty on the withdrawal
amount (wager x10), and the maximum withdrawal amount is limited to
455.53 EUR.
Чесно кажучи, ми не маємо права блокувати сайти, але ми можемо лише попередити гравців через наш веб-сайт. Казино отримало від нас рейтинг поганої репутації , ми також показуємо попередження через їхні несправедливі положення та умови, тож я сподіваюся, що кожен, хто прочитає це, не вирішить там грати.
Honestly, we have no power to block sites, but we can only warn players through our website. The casino received bad reputation rating from us, we also display a warning because of their unfair Terms and Conditions so I hope everyone who'll read it won't decide to play there.
Те, як вони ставляться до вас, звучить дуже погано. Вони можуть стверджувати, що у вас є кілька облікових записів навіть тому, що у вас така ж IP-адреса, як і будь-хто інший, що цілком нормально. Це точно не означає, що у вас є кілька облікових записів. У всякому разі, тому нам також потрібно було б побачити докази.
Таким чином вони можуть просто сказати будь-кому, хто виграв, що виграш буде анульовано через наявність кількох облікових записів, і рішення є остаточним.
The way how they treat you sounds really bad. They can claim you have multiple accounts even only because you have the same IP address as anyone else, which is quite normal. It definitely doesn't mean you have multiple accounts. Anyway, that's why we would need to see the proof as well.
This way, they can just say to anyone who won that the winnings will be voided because of multiple accounts and the decision is final.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.