ФорумКазиноHotline Casino - загальне обговорення

Hotline Casino - загальне обговорення

2 р. тому від atlantica751
|
7018 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Hotline Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

ніколи і ніколи не грайте в цьому казино. Я вніс 35 євро зі 100% бонусом, кинув їх 35 разів і виграв 1850 євро. Це був мій перший депозит у цьому казино. наступного дня вони заблокували мій рахунок і сказали мені, що у мене був інший рахунок у їхньому казино 2 тижні тому, і вони не виплатили мій виграш. вони великі шахраї, ніколи не вкладають гроші в своє шахрайське казино

Автоматичний переклад.
Plamax14
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, що так пішло. Чи надавало це казино будь-які докази того, що ви зареєстрували кілька облікових записів?

Ви досі з ними спілкуєтесь?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

це все дуже довго розповідати і використовуючи перекладача, я не знаю, чи можу я це пояснити на 100%

Автоматичний переклад.
Plamax14
2 р. тому

Розумію.

Ми все одно можемо спробувати, якщо вам захочеться.

Я прочитав вашу скаргу, подану проти іншого казино, і мені здається це цілком зрозуміло.


Не хвилюйтеся, без тиску. 🙂


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав скаргу до Curaçao eGaming Self-Exclusion , і ця комісія змусила казино надати мені докази, казино надіслало мені електронного листа зі знімком екрана моєї фальшивої реєстрації та фальшивих трансакцій від Skrill. Я зв’язався зі службою підтримки Scrill та поспілкувався з їх агента, він підтвердив мені, що ці фіктивні операції не існують у їхній системі. Я попросив їх (Skrill) надати мені офіційний електронний лист, щоб я міг надати його як доказ комітету, але вони не надіслали мені електронного листа. Я використовую перекладача, і я не впевнений, чи поясню їм, що саме відбувається. Я можу надати вам електронні листи з казино Hotline, Skrill і Curaçao eGaming Self-Exclusion, але їх багато, і вам знадобиться багато часу . Якщо хочете, дайте мені електронного листа, щоб надіслати вам фотографії та електронні листи, щоб прояснити справу

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file Я зареєструвався в казино 10.02.2022 електронною поштою plamax14@abv.bg , а мій депозит з plamax14@gmail.com , на знімках екрана, які я надіслав вам із казино Гарячої лінії, сфальсифікована реєстрація та депозити електронною поштою з plammax1973@gmail.com з січня , жодних депозитів з цієї електронної пошти не було, і якщо казино зареєструвалося в Skrill , щоб виправдати свої дії, реєстрація відбувається набагато пізніше після 10.02.2022, щоб виправдати свої дії перед комісією

Автоматичний переклад.
Plamax14
2 р. тому

Привіт і дякую за цю інформацію.

Я пропоную вам подати скаргу з цього приводу на гарячу лінію. Це потребує додаткової консультації, особливо якщо у вас є багато знімків екрана та комунікацій, які ви можете надати нам.

Ви б подали скаргу?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

моя скарга на гарячу лінію казино не була вирішена. Коли я зв’язався з ними щодо своєї справи, вони відповіли, що заплатили за їхнім партнерським посиланням, оскільки я відкрив обліковий запис на їх партнері. Але я дізнався про гарячу лінію казино з веб-сайту casinoguru. Чи означає це, що ви є партнером гарячої лінії казино, чи це говорять інші люди? Тому що, якщо я подам позов, мені потрібно буде залучити тих, хто бере участь у моїй справі.

file

Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт Антоні,

Будь ласка, використовуйте кнопку відповіді кожного разу, коли ви хочете відреагувати на будь-які повідомлення.

Я перемістив вашу публікацію сюди, оскільки ви опублікували її в ланцюжку, пов’язаному з іншим казино.

Що ж, я повинен сказати, що я не дуже впевнений у вашому питанні, якщо ви подали скаргу, використовуючи свій другий обліковий запис, я вважаю, що ми «залучені» лише як посередник. З подальшими запитаннями звертайтеся до JozefK, як він запропонував тут .


Будь ласка, прокоментуйте кожне казино в його унікальній темі, це, наприклад, для Hotline Casino . Я знаю, що ви вже подали величезну кількість скарг, але якщо ви коментуєте їх у неправильній темі, це дуже заплутає.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, заблокуйте цей сайт.

Тому що у багатьох людей однакові проблеми. Ви не можете зробити вилучення. Як я:


Привіт.


Служба фінансових послуг відхилила ваш запит на зняття 455,53 євро


Причина: ви зловживаєте бонусною політикою казино та порушили правило 2.2;

2.2. Ви можете мати лише один обліковий запис. Лише один обліковий запис для кожного

побутова, ІП, ПК допускається. Якщо ви спробуєте відкрити більше одного

Обліковий запис, усі облікові записи, які ви намагаєтеся відкрити, можуть бути заблоковані або закриті

ставки можуть бути анульовані. Крім того, будь-які повернення, депозити, виграші чи бонуси

які ви здобули або накопичили протягом часу, який є Дублікатом

Обліковий запис, який був активним, буде втрачено вами та може бути повернено нами,

і ви повернете нам на вимогу будь-які такі кошти, які були

знято з Дублюючого облікового запису.


Адміністрація лояльна до вас. За зняття нараховується штраф

сума (ставка x10), а максимальна сума виведення обмежена

455,53 євро.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що це робот. file

Автоматичний переклад.
merlefedotova
1 рік тому

Переконайтеся, що ніхто інший у вашому домі не зареєстрований у казино, якщо ні, надішліть скаргу за адресою https://casino.guru/complaints


Звичайно, ви повинні бути на 100% впевнені, що ніколи не відкривали більше ніж 1 обліковий запис, тим часом попросіть їх надати вам докази, якщо вони цього не зроблять, їм все одно доведеться поділитися доказами з гуру, якщо вони відреагують на скаргу

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я вже запитував, але вони не надсилають жодних доказів цього. Тільки те, що у мене дублікат облікового запису file

Автоматичний переклад.
merlefedotova
1 рік тому

А я вже скаржився

Автоматичний переклад.
1 рік тому

що дуже дивно, вони надіслали це електронною поштою 17.01 на мій бізнес-акаунт, що я зараз знайшов. З назвою промо ???

і ще один факт, я двічі намагався написати цей текст, але щоразу я автоматично видалявся, мені сподобалося, що хтось поставив помилку в мій телефон. Це звучить божевільно, але це правда. У мене дійсно є два електронні листи, але чому я отримав цей один електронний лист від них і з промо-іменем? І чому я вклав стільки грошей у це казино, якщо, як вони сказали, у мене дублікат рахунку??? Моя корпоративна електронна адреса може легко знайти Google. Я думаю, що вони це зробили. Немає вітального листа від зареєстрованих або щось на кшталт цього. Я не дурний, я не лише той, у кого така ж проблема. file

Автоматичний переклад.
merlefedotova
1 рік тому

Оскільки вони не хочуть надавати жодних доказів, просто зачекайте, поки вони відреагують на скаргу, і вони повинні будуть надати передбачувані докази, а гуру їх перевірить. Тим не менш, я вважаю надзвичайно грубим те, що користувача звинувачують у чомусь і не надають жодних доказів. Якби це був мій випадок, я б принаймні хотів знати, яка електронна адреса дубліката облікового запису, IP-адреса та пристрій, щоб поділитися доказами з обвинувачений – це простий спосіб закрити казино та уникнути втручання третіх сторін у зазначені справи, що, зрештою, погіршує імідж казино. Уявіть, що ви йдете до суду, вас визнають винним, але ви так і не побачите жодних доказів, це не має сенсу, чи не так? Те саме 😬 на даний момент просто зачекайте, розгляд скарги або оголошення її невирішеною може зайняти тижні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, заблокуйте цей сайт.

Тому що у багатьох людей однакові проблеми. Ви не можете зробити вилучення. Як я:


Привіт.


Служба фінансових послуг відхилила ваш запит на зняття 455,53 євро


Причина: ви зловживаєте бонусною політикою казино та порушили правило 2.2;

2.2. Ви можете мати лише один обліковий запис. Лише один обліковий запис для кожного

побутова, ІП, ПК допускається. Якщо ви спробуєте відкрити більше одного

Обліковий запис, усі облікові записи, які ви намагаєтеся відкрити, можуть бути заблоковані або закриті

ставки можуть бути анульовані. Крім того, будь-які повернення, депозити, виграші чи бонуси

які ви здобули або накопичили протягом часу, який є Дублікатом

Обліковий запис, який був активним, буде втрачено вами та може бути повернено нами,

і ви повернете нам на вимогу будь-які такі кошти, які були

знято з Дублюючого облікового запису.


Адміністрація лояльна до вас. За зняття нараховується штраф

сума (ставка x10), а максимальна сума виведення обмежена

455,53 євро.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, ми не маємо права блокувати сайти, але ми можемо лише попередити гравців через наш веб-сайт. Казино отримало від нас рейтинг поганої репутації , ми також показуємо попередження через їхні несправедливі положення та умови, тож я сподіваюся, що кожен, хто прочитає це, не вирішить там грати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже запитував, але вони не надсилають жодних доказів цього. Тільки те, що у мене дублікат облікового запису file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Те, як вони ставляться до вас, звучить дуже погано. Вони можуть стверджувати, що у вас є кілька облікових записів навіть тому, що у вас така ж IP-адреса, як і будь-хто інший, що цілком нормально. Це точно не означає, що у вас є кілька облікових записів. У всякому разі, тому нам також потрібно було б побачити докази.

Таким чином вони можуть просто сказати будь-кому, хто виграв, що виграш буде анульовано через наявність кількох облікових записів, і рішення є остаточним.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого