На жаль, я б назвав це дуже поганим вибором. 🙁
Як я писав раніше, я сподіваюся, що скарга буде почута казино.
Sadly, I'd call that a very bad pick. 🙁
As I wrote earlier, I hope the complaint will be heard by the casino.
Ми повинні почекати ще 6 днів. Тоді побачимо.🤞🤞🤞
We must wait 6 more days now. Then we shall see.🤞🤞🤞
Будь-хто, хто отримав свої гроші з балансу зняття?
Мої документи перевірили, але відкликання чекає майже 2-3 дні.
Хтось??
Anyone who has gotten out their money from Withdrawal balance?
My documents got verified but the withdrawal has been pending for almost 2-3 days.
Anyone??
Привіт, у вас досі немає грошей? Чи повідомили вам у казино, чому ваше зняття ще не завершено? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми зняття коштів.
Однак, судячи з того, що я бачив, це казино було, мабуть, не найкращим вибором, оскільки воно має досить низький індекс безпеки.
Тим не менш, я також помітив, що ви подали скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, you still haven't got your money ? Did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? We give casinos 14 days to resolve withdrawals.
However, according to what I have seen, this casino was probably not the best choice, because it has a pretty low safety index.
Nevertheless, I also noticed that you have filed a complaint and our team will try to help you with your situation.
I will wait for your reply.
Я чекав майже 8 днів, KYC підтверджено та затверджено. Вони звинувачують сезон відпусток, тому департамент повільно це обробляє. І їм байдуже… Будь ласка, допоможіть мені. Є докази
Ive waited almost 8 days, KYC is confirmed and approved. They are blaming on holiday season thats why it is slow for department to process it. And they dont care…Please help me. Ive evidence
Я розумію ситуацію, в якій ви опинилися, і що вона неприємна. Однак, як ви вже зазначали, перед святами іноді в казино не вистачає персоналу, і якщо вони вилучають забагато коштів, це, ймовірно, займе деякий час. Я не хочу вас лякати, але, очевидно, вам доведеться набратися терпіння.
Крім того, наша команда буде тут і теж намагатиметься допомогти. Я просто хочу сподіватися, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.
I understand the situation you are in and that it is unpleasant. However, as you mentioned, before the holidays sometimes the casinos are understaffed and if they have too many withdrawals it will probably take some time. I don't want to scare you, but obviously you'll have to be patient.
Besides, our team will be here and will also try to help. I just want to hope that you get your money as soon as possible.
Я розумію, що. Але через відгуки я їм не довіряю. Також чекали 9 днів...
I understand that. But because of the reviews I dont trust them. Also waited 9 days…
Я не звинувачую вас, тому що ви оцінюєте відповідно до свого досвіду, і, безсумнівно, коли гравець читає про досвід інших і більшість із них мають ту саму проблему, це не додає йому довіри.
Але я буду оптимістом і сподіваюся, що ви отримаєте гроші.
I don't blame you because you evaluate according to your experience and surely when a player reads about the experience of others and most of them have the same problem it doesn't add to his credibility.
But I will be optimistic and hope that you will get the money.
Привіт, я бачу, що у вас проблеми, і минуло досить багато часу з тих пір, як нам хтось писав про це казино.
Отже, казино пише вам, що у нього проблеми з постачальником платіжних послуг, так? Вам більше нічого не сказали про ситуацію? Як довго ви намагалися зняти гроші?
Я також помітив, що ви вже подали скаргу щодо цього випадку, і наша команда спробує допомогти вам.
Я сподіваюся, що ви досягнете успіху та отримаєте гроші, хоча я б сказав, що це казино не було вдалим вибором, оскільки його індекс безпеки дуже низький.
Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте мене.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
Hi, I see you have problems and it's been quite a long time since someone wrote to us about this casino.
So the casino writes you that it has an issue with the payment provider, yes ? They didn't tell you anything else about the situation ? How long have you been trying to withdraw money ?
I also noticed that you have already opened a complaint about this case and our team will try to assist and help you.
I hope you will be successful and get the money, although I would say that this casino was not a good choice because its safety index is very low.
If anything changes, be sure to let me know.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Наскільки я розумію, вони відхилили виведення, якщо ви вибрали використання криптовалюти, чи ще ні? Ми даємо казино 14 днів, щоб усе розібратися та надіслати гравцеві гроші. Ви вже пройшли половину шляху, тому, якщо нічого не зміниться, ми незабаром зв’яжемося з казино. Я був би радий, якби гроші надійшли до того часу, щоб ви не хвилювалися.
Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте мене.
I understand and did they reject the withdrawal where you selected using crypto or not yet ? We give casinos 14 days to sort everything out and send the player the money. You are already past the halfway point so if nothing changes we will contact the casino soon. I'd be happy if the money arrived by then so you don't have to worry.
If anything changes be sure to give me an update.
Мені повернули гроші, і я задоволений підтримкою, яку отримую.
I got the money back and I’m happy with the support I get.
Чудово, хоча ти написав лише через місяць, але все ж краще, ніж ніколи. Ви все ще граєте тут відповідно до того, що описуєте? 🙂
Excellent, although only after a month you wrote but still better than never. Are you still playing here according to what you describe ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.