ГоловнаФорумКазиноHot.Bet Casino - загальне обговорення

Hot.Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Hirte
|
8 353 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

я чекав 8 днів, поки моє вилучення буде випущено... вони комусь заплатили?

Автоматичний переклад.
marclamax
1 рік тому

На жаль, я б назвав це дуже поганим вибором. 🙁

file

Як я писав раніше, я сподіваюся, що скарга буде почута казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

вони жахливі

Автоматичний переклад.
marclamax
1 рік тому

Ми повинні почекати ще 6 днів. Тоді побачимо.🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь-хто, хто отримав свої гроші з балансу зняття?

Мої документи перевірили, але відкликання чекає майже 2-3 дні.


Хтось??

Автоматичний переклад.
OktajServat
1 рік тому

Привіт, у вас досі немає грошей? Чи повідомили вам у казино, чому ваше зняття ще не завершено? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми зняття коштів.

Однак, судячи з того, що я бачив, це казино було, мабуть, не найкращим вибором, оскільки воно має досить низький індекс безпеки.

Тим не менш, я також помітив, що ви подали скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я чекав майже 8 днів, KYC підтверджено та затверджено. Вони звинувачують сезон відпусток, тому департамент повільно це обробляє. І їм байдуже… Будь ласка, допоможіть мені. Є докази

Автоматичний переклад.
OktajServat
1 рік тому

Я розумію ситуацію, в якій ви опинилися, і що вона неприємна. Однак, як ви вже зазначали, перед святами іноді в казино не вистачає персоналу, і якщо вони вилучають забагато коштів, це, ймовірно, займе деякий час. Я не хочу вас лякати, але, очевидно, вам доведеться набратися терпіння.

Крім того, наша команда буде тут і теж намагатиметься допомогти. Я просто хочу сподіватися, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я розумію, що. Але через відгуки я їм не довіряю. Також чекали 9 днів...

Автоматичний переклад.
OktajServat
1 рік тому

Я не звинувачую вас, тому що ви оцінюєте відповідно до свого досвіду, і, безсумнівно, коли гравець читає про досвід інших і більшість із них мають ту саму проблему, це не додає йому довіри.

Але я буду оптимістом і сподіваюся, що ви отримаєте гроші.

Автоматичний переклад.
marclamax
5 міс. тому

Вони заплатили тобі?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони комусь платили? Вони скасовували моє зняття 2 рази, і вони звинувачують постачальника платежів

Автоматичний переклад.
Faa812
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблеми, і минуло досить багато часу з тих пір, як нам хтось писав про це казино.

Отже, казино пише вам, що у нього проблеми з постачальником платіжних послуг, так? Вам більше нічого не сказали про ситуацію? Як довго ви намагалися зняти гроші?

Я також помітив, що ви вже подали скаргу щодо цього випадку, і наша команда спробує допомогти вам.

Я сподіваюся, що ви досягнете успіху та отримаєте гроші, хоча я б сказав, що це казино не було вдалим вибором, оскільки його індекс безпеки дуже низький.

Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте мене.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Faa812
5 міс. тому

Наскільки я розумію, вони відхилили виведення, якщо ви вибрали використання криптовалюти, чи ще ні? Ми даємо казино 14 днів, щоб усе розібратися та надіслати гравцеві гроші. Ви вже пройшли половину шляху, тому, якщо нічого не зміниться, ми незабаром зв’яжемося з казино. Я був би радий, якби гроші надійшли до того часу, щоб ви не хвилювалися.

Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені повернули гроші, і я задоволений підтримкою, яку отримую.

Автоматичний переклад.
Faa812
4 міс. тому

Чудово, хоча ти написав лише через місяць, але все ж краще, ніж ніколи. Ви все ще граєте тут відповідно до того, що описуєте? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Найгірше казино, яке я коли-небудь відчував. Усе – катастрофа, від обслуговування клієнтів до депозитів. Служба підтримки клієнтів НЕ відповідає на ваші електронні листи чи запитання. Однак, здається, він не хоче нічого вирішувати тут, коли casinoguru теж допомагає. Але до закінчення часу є 2 дні. До того часу все під критикою. Не грай тут!!


Все погано, поки не доведено протилежне, і зараз це 0/5. Але якщо він відповість на скаргу, я зміню це оновлення, інакше воно залишиться.


УНИКАЙТЕ ЦЬОГО КАЗИНО

Автоматичний переклад.
Flugfiske28
1 місяць тому

Я бачу, що досвід був не найкращим. Я сподіваюся, що казино відповість, коли воно вже змогло зробити це двічі, і прояснить всю ситуацію.

Я також читав, у чому справа, і що казино поводилося не так, як повинно було, що дуже сумно. З іншого боку, коли я бачу їхній індекс безпеки, я не здивований і, можливо, більше не буду грати в такому казино.

Сподіваюся, це якось можна вирішити.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, він відповідав двічі, тож точно бачив це. Але на розгляд справи залишилося 20 годин. Це може врятувати їхню репутацію. Побачимо, захоче він зберегти свою репутацію чи ні!

Автоматичний переклад.
Flugfiske28
1 місяць тому

Ну, таймер уже переміщено один раз, тому, якщо він закінчиться, а казино не відповість, скаргу буде закрито як невирішену, а казино отримає чорні точки. Було б добре, якби вони ставилися до цього по-іншому, тим більше, що вони вже контактували з нами. Але якби вони не відповіли два тижні, у мене, напевно, не було б великих очей.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого