2 р. тому
Тут ви можете обговорити Hot.Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ніяких грошей тут шахраї не платять. Поодинці при оплаті гроші потрібно конвертувати 5 разів, руки геть
Fraudster does not pay any money here. Alone when paying in, the money should be converted 5 times, hands off
Betrüger zahlt hier kein Geld ein .Allein beim eintäzahlen soll das Geld 5 mal umgesetzt werden finger weg
Привіт,
чи потрібна Вам допомога? Що сталося з тобою? Треба сказати, що вимога 5-кратного вейджеру для депозиту досить важка. Скільки ви внесли?
Hello,
do you need any help? What happened to you? Must say that the 5x wagering requirement for deposit is quite hard. How much did you deposit?
Привіт. Чи можу я отримати допомогу проти цього казино? Вона не хоче платити мої гроші, тому що вона сказала, що в мене є 2 облікові записи. Але я виграв приз за реальні гроші. Я ніколи не використовував бонуси.. Я заплатив реальними грошима і виграв. Я забув свій попередній обліковий запис користувача. але я грав там лише на реальні гроші. Я щойно відкрив новий рахунок. і тепер я також грав на реальні гроші. Мені вдалося виграти, але це не виплачує гроші. І IP-адреса має лише 1 власника, я є. І також включено в контракт: 3.4. Клієнт може відкрити лише один обліковий запис на Веб-сайті та в Компанії. Будь-які додаткові відкриті рахунки можуть бути закриті Компанією, утримуючи або відхиляючи всі платежі, або в інших випадках усі такі рахунки можуть розглядатися як один спільний рахунок і об’єднуватися Компанією, у будь-якому випадку на виключний і абсолютний розсуд Компанії. . Клієнт погоджується, що Компанія використовуватиме будь-який метод, який вважатиме розумним, щоб визначити, чи належать два або більше облікових записів одному Клієнту.
Я не робив шахрайства. тому що я ніколи не грав тут з бонусом. тільки за реальні гроші.
чи можу я отримати допомогу?
hi.can i get help against this casino?she doesn't want to pay my money because she said I have 2 accounts.but I won the prize with real money.I have never used a bonus..I paid in real money and won.I forgot my previous user account. but I only played with real money there too.I just opened a new account. and now too I played with real money. I managed to win but it doesn't pay the money.and an IP address has only 1 owner i am.and is also included in the contract :3.4. A Customer may open only one account on the Website and with the Company. Any additional accounts that are opened may be closed by the Company, withholding or declining all payments or in other cases, all such accounts may be treated as one joint account and merged together by the Company, in either case at the Company's sole and absolute discretion. The Customer agrees that the Company shall use any method it deems reasonable to determine if two or more accounts belong to the same Customer.
I did not commit fraud. because I have never played with a bonus here. only with real money.
can i get help please?
Привіт,
Не соромтеся подати скаргу тут .
Дозвольте мені сказати, що ви фактично порушили умови, коли створили другий обліковий запис. Ви також згадали свою матір, вона теж грала в казино, будь ласка?
Якби вона грала, використовуючи те саме підключення до Інтернету, я боюся, що IP-адреса має бути такою ж.
У такому випадку дуже важливо переконатися, чи отримали ви або ваша мати певну перевагу над казино, використовуючи кілька облікових записів або облікові записи в одній сім’ї, і за яких обставин було отримано виграш.
Ми постараємося все це вирішити в рамках скарги, не переживайте.
Мені б хотілося, щоб ви грали в казино з хорошою репутацією.
Перевірте репутацію казино тут .
Hello there,
Feel free to submit a complaint here.
Allow me to say, that you actually violated the terms the moment you created the second account. You also mentioned your mother, did she play in the casino too, please?
If she played using the same internet connection, the IP address should be the same, I'm afraid.
In such a case, it's crucial to make sure whether you or your mother gained some advantage over the casino by using multiple accounts, or accounts within the same household, and under what circumstances the winnings were acquired.
We will try to sort it all out within the complaint, don't worry.
I only wish you were playing in a casino with a good reputation.
Feel free to check the casino's reputation here.
Привіт. Радка! Я про маму не згадав. Проблема в тому, що в принципі hot.bet сказав, що я порушив правила, тому що мій акаунт був раніше. Але я ніколи не використовував бонус. і обидва номери вказані під однаковою назвою. за адресою. і за допомогою банківської картки. Я просто забув увійти. І загубив цей електронний лист. припинилося.і я відкрив новий рахунок,hot.bet.Я не вимагав бонусів і не просив безкоштовних ігор. Я грав на власні гроші. я вношу свої реальні гроші. У договорі зазначено, що ви можете об’єднати такі рахунки.
договір :3.4. Клієнт може відкрити лише один обліковий запис на Веб-сайті та в Компанії. Будь-які додаткові рахунки, які відкриваються, можуть бути закриті Компанією, утримуючи або відхиляючи всі платежі, або в інших випадках усі такі рахунки можуть розглядатися як один спільний рахунок і об’єднуватися Компанією, у будь-якому випадку на виключний і абсолютний розсуд Компанії. . Клієнт погоджується, що Компанія використовуватиме будь-який метод, який вона вважатиме доцільним, щоб визначити, чи належать два або більше облікових записів одному Клієнту. Чому б не об’єднати такий рахунок. якщо обидва вказані під однаковою назвою. і це було оплачено тією ж банківською карткою. Я надіслав їм електронний лист. що я втратив цю електронну адресу та логін. але вони не відповіли. і я не отримав допомоги. тому що в ньому немає чату в реальному часі та він рідко відповідає на електронні листи. Цей IP-адреса я єдиний власник. Можливо, хтось може мені допомогти?
Hi. Radka!I didn't mention my mother.the problem is that, in principle, hot.bet said that I broke the rules because my account had been before.but I never used bonus. and both numbers are listed under the same name. at an address. and with a bank card.I just forgot to log in. and I lost that email. ceased.and i opened new account,hot.bet.I didn't claim bonuses or ask for free games. I played with my own money. i deposit for my real money.the contract states that you can merge such accounts.
contract :3.4. A Customer may open only one account on the Website and with the Company. Any additional accounts that are opened may be closed by the Company, withholding or declining all payments or in other cases, all such accounts may be treated as one joint account and merged together by the Company, in either case at the Company's sole and absolute discretion. The Customer agrees that the Company shall use any method it deems reasonable to determine if two or more accounts belong to the same Customer.why not consolidate such an account. if both are listed under the same name. and it was paid with the same bank card.I sent them an email. that I lost that email and login. but they did not answer. and I got no help. because it doesn't have live chat and doesn't respond to emails much.this ip I am the sole owner.maybe someone can help me?
Привіт,
Я розумію ситуацію так, як ви її описали.
Але не кожне казино дбає про те, чи справедливо конфіскувати гроші чи ні, а ви грали в поганому казино. Ось чому я хотів, щоб ви подали скаргу - будь ласка, натисніть посилання, щоб продовжити.
Спробуємо розібратися в ситуації та допомогти.
Hello,
I understand the situation as you described it.
But, not every casino cares about whether it's fair to confiscate money or not and you played in a bad casino. That's why I wanted you to submit the complaint - click the link to proceed, please.
We will try to investigate the situation and help.
Я зробив депозит на hot.bet 7 разів по 100 євро.
У моїй виписці з рахунку (див. доданий PDF) кожен депозит був на чуже ім’я, і не було зазначено, що він призначений для казино, а для бронювання готелів, авіаквитків, купівлі товарів тощо.
Імена були:
- Ninte DEV ltd Festac NG
- Memphis IT Support ltd Ikeja NG
- keypointstores ltd Сурулере Н.Г
- ігсервіс Лагос Н.Г
- Азім Ані. Аба Н.Г
- консультант Weezy Wuse Н.Г
- Zanibal LLC Abuja NG
Назви Hot.Bet або Bellona NV не з’являлися на жодному депозиті, крім цих 7 різних компаній із посиланням на Нігерію!!! Чому Нігерія? Hot.bet каже, що вони мають ліцензію на Кюрасао.
Хоча мій обліковий запис у hot.bet був у євро, hot.bet використовував долари, і вони розраховували за хорошим курсом валюти для них, так що кожен депозит фактично 100 євро становив приблизно 107 євро + 1,75% VISA, отриманих за конвертацію валюти. Це не було погоджено.
Я просив Hot.bet кілька разів протягом останніх 8 місяців пояснити, чому вони списували багато і чому під різними іменами. Мені весь час лише казали, що запит обробляється, і незабаром мені зв’яжуться. З 8 місяців!!!
HotBet каже, що їм дозволено пропонувати ігри в казино німецьким клієнтам. Але це брехня. Їх немає в білому списку, де перераховано кожне казино, якому дозволено пропонувати такі ігри онлайн
I deposited at hot.bet 7 times each 100 EUR.
Every deposit was under amother name on my statment of account (see attached PDF) and there was not mentioned that is was for casino but for hotelbooking, flighbooking, purchase of goods etc.
The names were:
- Ninte DEV ltd Festac NG
- Memphis IT Support ltd Ikeja NG
- keypointstores ltd Surulere NG
- igservice Lagos NG
- Azeem Ani. Aba NG
- Konsultant Weezy Wuse NG
- Zanibal LLC Abuja NG
The name Hot.Bet or Bellona N.V. did not appear on any deposit but for that 7 different companies in reference to Nigeria!!! Why Nigeria? Hot.bet says that they are licenced in Curacao.
Although my account at hot.bet was in EUR, hot.bet used USD and they calculated with a good currancy rate for them so that each deposit of actually 100 EUR was about 107 EUR + 1,75% VISA got for the currency conversion. This was not agreed.
I asked Hot.bet several times during the last 8 month to explain why they debited to much and why under several names. They only told me all the time that the request is in progress and they get back to me soon. Since 8 month!!!
HotBet says that they are allowed to offer Casinogames to german customers. But that ist a lie. They are not in the White List which lists every single Casino which is allowed.to offer such games online
Привіт,
казино не має ліцензії в Німеччині, я вважаю це вагомою причиною для вас, щоб замість цього знайти ліцензоване казино. Чесно кажучи, навіть репутація досить низька:
Він ліцензований відповідно до Кюрасао, чи намагалися ви натомість зв’язатися з органом ліцензування? Я б також перевірив правила щодо зборів, можливо, ви знайдете там відповідь, можливо, ні.
Наступного разу спробуйте бути уважнішими та зверніть увагу на репутацію , відгуки користувачів і скарги , якщо я можу вам трохи порадити. 🙏
Hi,
the casino is not licensed in Germany, I take it as a good reason for you to find a licensed casino instead. Honestly, even the reputation is quite low:
It is licensed under Curacao, did you try to contact the licensing authority instead? I would also check the rules for fees, maybe you'll find the answer there, maybe you don't.
Try to be more careful next time, and pay attention to the reputation, user reviews, and complaints, if I can advise you a bit. 🙏
Привіт Радка,
Я звернувся до органу ліцензування, але досі не отримав жодної відповіді. Hot.bet нібито не стягує комісій за депозити.
Я проінформував себе заздалегідь на https://www.casinotest.com/hotbet-test/. Однак тепер я вважаю, що цей сайт більше рекламний, ніж тестовий.
Hi Radka,
I have contacted the licensing authority, but have not received any response so far. Hot.bet allegedly does not charge fees for deposits.
I informed myself beforehand at https://www.casinotest.com/hotbet-test/. However, I now believe that this site is more of a promotional site than a test site.
Hi Radka,
ich habe die Lizenzbehörde kontatkiert, bisher jedoch keine Rückmeldung erhalten. GEbühren für Einzahlungen nimmt Hot.bet angeblich nicht.
Ich habe mich vorher bei https://www.casinotest.com/hotbet-test/ informiert. Ich glaube jedoch inzwischen, dass diese Seite eher eine Werbeseite als eine Testseite ist.
Привіт.
ви можете спробувати цей контакт. Я раніше повідомляв про казино HOT.BET тут.
Директор з юридичних питань та відповідності iGaming.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Ім'я: Сінді Дроммонд
Hi.
you can try this contact.I previously reported the HOT.BET casino here.
Director Legal and iGaming Compliance.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Name:Cindy Drommond
Привіт.
ви можете спробувати цей контакт. Я раніше повідомляв про казино HOT.BET тут.
Директор з юридичних питань та відповідності iGaming.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Ім'я: Сінді Дроммонд
Hi.
you can try this contact.I previously reported the HOT.BET casino here.
Director Legal and iGaming Compliance.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Name:Cindy Drommond
Це казино має ліцензію Antillephone NV:
таким чином інший контакт буде certria@gaminglicences.com
Щасти тобі!
This casino is licensed by Antillephone NV:
so another contact would be certria@gaminglicences.com
Best of luck to you!
Привіт,
Чи отримали ви відповідь щодо вашої невирішеної скарги ?
Hello there,
have you got any reply concerning your unresolved complaint, please?
Місіс Дроммонд уже вийшла на зв’язок і повідомила, що справа розглядається. Дякуємо за електронні адреси.
Mrs Drommond has already got in touch and said the case is being looked into. Thank you for the email addresses.
Mrs Drommond hat sich bereits gemeldet und mitgeteilt, dass es in der Fall überprüft wird. Vielen Dank für die Emailadressen.
Привіт.
моя справа в провадженні. але я отримав відповідь тут. моя справа триває майже 4 місяці. Сподіваюся, рішення буде знайдено найближчим часом.
Hi.
my case is in progress. but I got an answer here.my case has been going on for almost 4 months. I hope the solution will be found soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.