3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Hollywoodbets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Як довго ви чекали зараз і чи повністю підтверджено ваш рахунок у цьому казино?
Ми хотіли б допомогти, але нам потрібна додаткова інформація щодо цієї проблеми.
How long have you been waiting now, and is your account fully verified at this casino?
We would like to help, but we need some more information regarding this issue, please.
привіт
Я грав у цьому казино… у мене є велика справа (приблизно 60 000 рандів).
Цього року я зробив самовиключення для відвідування казино в Гаутензі та окремих ліцензованих казино та окремих онлайн-казино. Подав заявку та пройшов співбесіду. Тож я подумав, що не можу відкрити південноафриканське казино онлайн. На жаль, у мене рецидив, і я без будь-яких проблем зміг відкрити та провів перевірку fica за допомогою свого південноафриканського ідентифікатора (тільки це вже дивно), тому що навіщо ви заповнюєте документи, які надходять до ради азартних ігор Gauteng. Я грав, отримав виплату та програв (програв приблизно 60 000 рандів).
Пару тижнів тому я вирішив закрити свій обліковий запис і пояснив їм, чому я, як залежний від азартних ігор, можу відкрити в них рахунок. Зараз я повідомив про них у Відділ з питань азартних ігор і перегонів Західного Кейпу.
Тільки читаючи зараз на цій сторінці, вони мають дуже низькі ставки та не використовують ліцензоване казино.
вони відмовляються оновлювати мене (тому що я запитую їх, хто зараз відповідальний? У мене є контактна жінка, яка вивчає ситуацію. Сподіваюся, вони оновлять мені цього тижня. Дивна річ, коли казино працюють таким чином (отримав кілька інших претензій з та сама проблема), що лише lottostar, goldrush та деякі інші надіслали мені невдовзі після 25 січня 2024 року, які я сам виключив, і вони отримали сповіщення.
це казино крутить і обертає (телефонує вам посеред ночі, щоб вирішити. Вони дають вам номер справи, який навіть мені важко знайти та отримати оновлення. Тож це потрібно припинити. Так, я знову захворів… але ці казино не може зникнути так званої відповідальної азартної гри.
Будьте дуже обережні, якщо у вас є досвід гравця. Вони приймають вас навіть після fica.
і оскільки я живу в Гаутензі, вони намагаються перевезти його до Йоганнесбурга. Але я почав з офіційних осіб у Йоганнесбурзі, і вони перешлють вас на західний мис.
казино не відповідатиме на такі платформи, як Guru чи інші.
але я оновлю цей. Позитивний чи негативний
Hi ,
I played this casino ….i have a big case now running ( about 60.000 Rand ) background .
i did a self exclusion this year for visiting casinos in Gauteng and separate licensed casinos and seperate on line casino . Did the application and the interview .So I thought I couldn’t open any South African casinos on line . Unfortunately I relapse and without any problems I could open and did a fica verification with my South African id ( only that is already strange ) because why are you filling in the papers that goes to the gauteng gambling board . I played won got paid out and lost ( approximately lost 60.000 Rand ) .
i decided to close my account a couple of weeks ago and confronted them why on earth it was possible for me as a gambler addict to open a account with them . I reported them now to the western cape gambling and racing compliance .
only Reading now on this page that they have very low rates and don’t use licensed casino .
they refuse to update me ( because I ask them who is now responsible? I have a contact lady that is looking at the situation. They will update me hopefully this week . The strange thing with the casinos operating like this ( got several other claims with same issue) that only lottostar and goldrush and some others sent me soon after the 25 jan 2024 that I excluded myself and they got the notification.
this casino is twist and twirl ( calling you in the middle of the night to solve . They give you a case number that even for me it’s difficult to retrieve and get updates . So this needs to be stopped . Yes I relapsed … but those casinos can’t get away with there so called responsible gambling .
be very careful if you have a background as gambler . They accept you even after fica .
and because I live in Gauteng they try to move it to Johannesburg . But I started with the officials in Johannesburg and they will forward you to the western cape .
the casino will not answer platforms like Guru or others .
but I will update this one . Positive or negative
привіт
У мене величезна проблема з цим казино. Дасть деякі подробиці. 25 січня 2024 року я вирішив виключити себе через Sun International у Гаутензі (Йоганнесбург), щоб виключити себе з усіх казино в Гаутензі, а також додаткових онлайн-казино та додаткових усіх ліцензованих казино. Через проблеми. Ми провели співбесіду, підписали офіційні документи, які були надіслані до Ради азартних ігор Гаутенга. Приблизно через 1,5 тижня я отримав від казино lottostar і goldrush текстове повідомлення Dhr Mr ….. ми отримали сповіщення про те, що ви зробили самовиключення. Поки що добре! У мене було враження, що я ніколи не зможу відкрити обліковий запис онлайн у районі Гаутенг. Але, на жаль, як азартний гравець, через пару місяців я пішов на інтернет-ставку Hollywoodbets. Майте на увазі, що ви надаєте свій ідентифікаційний номер Південної Африки з самовиключенням. Тепер із Hollywoodbets не було жодних проблем разом із деякими іншими казино. У мене були Hollywoodbets і jackpotcity South Africa. Я пройшов повну перевірку FICA і зміг грати, вигравати, виплачувати депозит тощо. Отже, загальна сума збитків у Hollywoodbets склала близько 60 000 рандів. Мій партнер дізнався, і я закрив обліковий запис. Він випасся. Особливо ми виключили себе на все життя. Спершу ми зіткнулися з радою азартних ігор Йоганнесбурга, і вони направили мене до ради азартних ігор і перегонів Західного Кейпу. Я пояснив електронною поштою всю ситуацію. Також мій партнер хотів повернути свої/наші гроші з казино. Тому що як можна було відкрити обліковий запис з перевіркою fica з тим самим ідентифікаційним номером, який був з обмеженнями. Тепер у мене є номер справи (жахливо отримати інформацію), мені навіть дзвонили серед ночі, щоб запитати про щось. Казино звинувачує Правління, але Правління в Західному Кейпі тепер шукає, хто відповідальний. Казино сказало мені, що вони не звинувачують????????? Чекаю відгуків. Номер справи, наданий керівником Голлівуду… не може надати мені оновлену інформацію про претензію, тому що їй потрібен телефонний дзвінок або електронний лист від представника Західного Кейпу. Це стає зовсім безглуздим. Тепер, на жаль, бачу, що Hollywoodbets має трохи низький бал і працює без ліцензії. Головний офіс знаходиться в Мпумаланзі. Але казино також працює в Гаутензі (де мої обмеження відомі). Це вже сумно, що я повторився, але з правилами від відповідальної гри ця ситуація зникла. І жоден представник не відповість тут на гуру, повір мені. Вже зробив багато справ, але це та інше є божевільними.
будь ласка, подумайте двічі... це повідомлення спрямоване проти таких казино.
буде оновлено якомога швидше.
тому що скарга на гуру не допоможе. Вони не хочуть обпалити руки (маю на увазі казино)
Сподіваюся, моя історія допоможе ще комусь.
Hi ,
I have a huge issue with this casino . Will give some details. On 25 jan 2024 I decided to exclude myself via Sun international in gauteng are ( Johannesburg ) to exclude myself from casino all in Gauteng plus extra on line casinos plus extra all licensed casinos . Because of problems . We did the interview , signed the official papers that where sent to the Gauteng Gambling board . About 1.5 week later I received from lottostar and goldrush casinos a txt Dhr Mr ….. we got a notification that you did a selfexclusion . So far so good ! I was under the impression that I could never open a account on line in Gauteng area . But unfortunately as a gambler I went a couple months later on internet Hollywoodbets. Keep I you’re backmind that you give you’re South African ID number with the self exclusion. Now with Hollywoodbets it’s was zero problems together with some other casinos . I had Hollywoodbets and jackpotcity South Africa. I did the complete FICA verification and was able to play , win pay out deposit and so and so . So total damage was at Hollywoodbets around 60.000 Rand . My partner found out and I closed the account . He went grazy . Especially we excluded myself for lifetime . We confronted first the Johannsesburg gambling board and they referred me to the western cape gambling and racing board . I explained by email the whole situation. Also my partner wanted his / our money back from the casino . Because how was is possible to open account do fica verification with the same ID number that was with restrictions. Now I have a case number ( it’s terrible to get information) they even called me in the middle of the night to ask me things . Casino is blaming the board but the board in western cape is now looking who is responsible. Casino told me they have no blaming ????????? I wait for feedback . The casenumber given by Hollywood supervisor…can’t provide me a update about the claim because she needs a phonecall or email from the western cape representative. It’s getting totally grazy . Now unfortunately see that Hollywoodbets is a bit low in score and work without license . The head office is in mpumalanga . But the casino is operating in Gauteng also ( where my restrictions are know ) .its already sad that I relapse but with the rules from playing responsibly is gone with this situation. And no representatives will answer here on guru trust me . Did a lot of cases already but this and a other on are insane .
please think twice … this messsage is to confront casinos like this .
will update asap .
because filling a complaint with guru will not help . They don’t want to burn their hands ( the casino I mean )
hope my story helps someone else also .
Ви помітили останню подію?
«На жаль, не написано, що всі ваші акаунти в інших казино того ж власника будуть заблоковані або самовиключені автоматично. Будь ласка, зрозумійте, що якщо ви самовиключилися з одного казино, це не обов’язково означає, що ви захищені. на всіх інших пов’язаних веб-сайтах, чи могли б ви повідомити, чи надіслали ви запит на самовиключення безпосередньо з Hollywoodbets Casino ZA?"
Це справді важливе питання. Тому дайте відповідь Ніку та надайте докази, якщо ви самовиключилися в цьому конкретному казино. дякую
Have you spotted the latest event, though?
"Unfortunately, there isn’t written that all your accounts in other casinos of the same owner will be blocked or self-excluded automatically. Please understand that if you self-exclude yourself from one casino it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites. Could you please advise if you have requested a self-exclusion from Hollywoodbets Casino ZA directly?"
That's truly an important question. Thus, respond to Nick and provide proof in case you have self-excluded in this specific casino. Thank you.
Привіт! Чи можу я дізнатися, про який турнір йдеться? На всякий випадок, якщо ми говоримо про безкоштовні турніри Casino Guru , деякі постачальники обмежують Сербію. Проте ви можете використовувати VPN, щоб грати в безкоштовні турніри. Проте застереження: не пробуйте це в онлайн-казино без консультації зі службою підтримки. Це було б помилкою.
Hey there! May I know which tournament is in question, please? Just in case we talk about Casino Guru Free Tournaments, some providers do restrict Serbia. Yet you are welcome to use the VPN in order to play free tournaments. Disclaimer though: do not try that in an online casino without consulting with the support. That would be a mistake.
Привіт, тому я сказав доказ. Пояснення – це щось інше, ніж доказ того, що ви дійсно щось зробили. Тож я подумав, що можу допомогти з цим просто зараз — заздалегідь, щоб заощадити ваш час.
Якщо говорити про це, будь ласка, ви чітко самовиключилися в казино Hollywoodbets? Це найважливіше в таких суперечках, тож очікуйте, що на це запитання справді потрібно відповісти, щоб продовжувати.
Hi, that's why I said proof. Explanation is something different from proving you actually did something. So I thought I could help with that just now - in advance to save you some time.
Speaking of which, have you explicitly self-excluded at Hollywoodbets Casino, please? That is what matters the most in such disputes, so expect that this question really needs to be answered in order to proceed further.
Привіт Радка,
Ні, тому що я був під враженням, коли підписував документи. З 3 лініями виключаю себе для відвідування казино в Гаутенг, онлайн казино скрізь і всі ліцензійні казино. І я не робив це безпосередньо в казино. Я сказав Ніку, що, звичайно, казино скаже (це робота ради азартних ігор з Гаутенга), особливо коли я отримав приблизно через 8 днів після своєї заявки. Отримав повідомлення від казино lottostar і goldrush та деяких інших. Щоб вони отримали заявку. Тож у мене та мого партнера склалося враження, що все вирішено.
надішле вам також документи, щоб побачити, що я заповнив.
Hi Radka,
No because I was under the impression when sign the papers . With 3 line exclude myself for casino visit in Gauteng , on line casinos everywhere and all license casino . And I didn’t do it directly to the casino . I told Nick that Ofcourse the casino will say ( it’s the job from the gambling board from Gauteng ) especially when I received about 8 days later then my application. Got a message from lottostar and goldrush casino and some others . That they received the application. So me and my partner where under the impression that everything was solved .
will sent you also the papers to see what I filled in .
Привіт Радка,
Ні, тому що я був під враженням, коли підписував документи. З 3 лініями виключаю себе для відвідування казино в Гаутенг, онлайн казино скрізь і всі ліцензійні казино. І я не робив це безпосередньо в казино. Я сказав Ніку, що, звичайно, казино скаже (це робота ради азартних ігор з Гаутенга), особливо коли я отримав приблизно через 8 днів після своєї заявки. Отримав повідомлення від казино lottostar і goldrush та деяких інших. Щоб вони отримали заявку. Тож у мене та мого партнера склалося враження, що все вирішено.
надішле вам також документи, щоб побачити, що я заповнив.
Hi Radka,
No because I was under the impression when sign the papers . With 3 line exclude myself for casino visit in Gauteng , on line casinos everywhere and all license casino . And I didn’t do it directly to the casino . I told Nick that Ofcourse the casino will say ( it’s the job from the gambling board from Gauteng ) especially when I received about 8 days later then my application. Got a message from lottostar and goldrush casino and some others . That they received the application. So me and my partner where under the impression that everything was solved .
will sent you also the papers to see what I filled in .
Привіт Звір!
Тільки важлива примітка: не публікуйте такі фотографії публічно. Якщо мова йде про конфіденційні особисті дані, збережіть їх для ланцюжка скарг. Тут, на форумі, кожен може це побачити, коли ви надсилаєте допис. Будь ласка, захищайте свою конфіденційність, а також будь-які особисті дані, які можна легко використати неправомірно.
Тепер до справи казино.
На жаль, це дуже поширена помилка. Гравці очікують, що кожне онлайн-казино у світі дотримується однакових правил, законів і регулюється. Це жахлива помилка 🙁.
Правда полягає в тому, що на даний момент гравець, який має проблеми з азартними іграми, не може самовиключитися в глобальному масштабі. Це означає, що, незважаючи на те, що гравець самостійно виключається на одному з основних рівнів, існує багато способів, за допомогою яких гравці можуть обійти ці самостійні заходи.
Крім того, наразі існує два основних рівні самовиключення:
Ви також бачите головну проблему? Через ці численні відмінності найкращий спосіб належним чином самовиключитися з будь-якого казино — переконатися, що ви робите це окремо для кожного. Деякі великі групи дозволяють гравцям використовувати лише один запит для виключення з усієї групи, але будьте обережні: ви повинні бути на 100% впевнені, яке казино є в такому списку. Ніколи не очікуйте, що одного запиту буде достатньо, якщо ви не підтвердите це з підтримкою казино, і завжди віддавайте пріоритет безпеці навіть перед логічними очікуваннями.
Подивіться на бета-версію інструменту, який Casino Guru створив, щоб допомогти у самовиключенні з онлайн-казино належним та ефективним способом:
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Моя щира мета — допомогти вам і вашому партнеру уникнути нових невдач.
Hi Beast!
Just an important note: do not share such pictures publically. When it comes to sensitive personal details, save them for the complaint thread instead. Here on the forum, everyone can see that the moment you submit the post. Please safeguard your privacy as well as any easily misusable personal data.
Now to the casino matter.
Sadly, it's a very common mistake. Players expect that every online casino in the world follow the same rules, laws and are regulated. That's a terrible mistake 🙁.
The truth is that as of this moment, a player struggling with problem gambling symptoms cannot self-exclude on a global scale. This means that although the player self-excludes on one of the main levels, there are still many ways in which players can bypass these self-imposed measures.
Furthermore, there are currently two basic levels of self-exclusion:
Do you see the main problem too? Due to these many differences, the best way to properly self-exclude from any casino is to ensure you do it separately for each. Some bigger groups allow players to use just one request for excluding from the whole group, yet beware—you need to be 100% sure which casino is on such a list. Never expect one request to be enough unless you confirm that with the casino support, and always prioritize safety before even logocal expectations.
Look into a beta tool that Casino Guru has been creating to assist with self-exclusion from online casinos in a proper and efficient manner:
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
My sincere goal is to assist you and your partner in avoiding more setbacks.
Привіт Радка,
Я зовсім забув про те, що всі могли їх бачити (просто дурні) повинні вже знати. Так, на жаль, те, що ви пояснюєте, є сумною правдою. Але я вирішу це з адміністрацією казино Sun у Гаутенгу. Заповнити скаргу. Вони також повинні були сказати мені це. Там інтерв'ю взяли та записали. І я також скажу закладу, що я залишив цю окрему мережеву річ. Але принаймні я відкрив дискусію, щоб люди могли підготуватися. Тепер ми дивимося правді в очі. Також відсутність інформації від офіційного уряду Гаутенга та Західного Кейпського комітету азартних ігор. Але я не здамся, оскільки ви повинні знати мене. Ми щиро вдячні за те, що така платформа як GuRU існує. Отже, ми можемо відкрити основне питання.
дякую!
Hi Radka ,
I totally forgot about that everyone could see them ( just stupid ) should know by now . Yeah unfortunately the thing you explains is the sad truth . But I will take it up with management from Sun casino in Gauteng . To fill in a complaint . They should have told me this also . Over there the interview was taken and recorded . And I also will tell the facility I stayed this separate on line thing . But at least I opened the discussion so people can prepare themselves . Now we are facing the truth . Also the lack of information from the official government the Gauteng and western cape gambling board. But I won’t give up as you should know me by know . We are really thankful that a platform as GuRU excist . So we can open the main issue .
Thanks !
Не хвилюйся, я подбав про це. Гадаю, ви відчуваєте стрес, і я радий, що принаймні можу стежити за вашою спиною.
Я повністю згоден, що тримати цю тему відкритою – це важлива частина захисту інших, просто сказано, що вам потрібно було дізнатися, як найважче працює галузь. 🙁
Я, звісно, не можу говорити від імені вашої національної влади, але якщо я хочу припустити, я б, звичайно, переглянув документ ще раз, щоб дізнатися, до якого діапазону казино це стосується.
На мою думку, таке виключення функціонує подібно до інших національних стандартів, які по суті застосовуються лише до підприємств, які мають ліцензії місцевих органів влади. Ви чули про цю концепцію раніше? Наприклад, у Великій Британії таке виключення забороняє вам грати лише в онлайн-казино, які мають ліцензію «UKGC» (Британська комісія з азартних ігор). На жаль, у світовому масштабі це не впливає.
Робіть усе, що вважаєте найкращим для вас і вашого партнера. Я знаю, що ти дуже наполеглива людина😉. Якщо ми вам знадобимося, ми будемо тут, щоб допомогти.
Don't worry, I took care of it. I imagine you must feel stressed out, and I'm glad I can watch your back here, at least.
I fully agree keeping this topic opened is an important part of protecting others, it's just said you had to learn how the industry works the hardest way. 🙁
I can't speak on behalf of your national authorities, of course, but if I'm to guess, I would certainly browse the document again to find out what range of casinos is that applied to.
Such exclusion, in my opinion, functions similarly to other national standards, which essentially only apply to businesses that hold local authority licenses. Have you heard of this concept before? For example, in the UK, this kind of exclusion only keeps you from playing at online casinos that have a "UKGC" (British Gambling Commission) license. Unfortunately, it has no effect on a global scale.
Do whatever you believe is best for you and your partner. I know you're a very persistent kind of person 😉. If you need us, we will be here to help.
Привіт Радка,
Дякую, що повернувся. Так, за кордоном у Нідерландах я перебуваю під захистом від азартних ігор, тому я не можу грати. І вони дуже суворі. Але сьогодні я знову заповнив скаргу на представника Казино, який проводив мою співбесіду та підписував документи. Він також є частиною всієї ситуації. Вони не дали мені правильної інформації, як велике казино. Тож на цьому етапі ГУРУ зайнятий, а також жінка з ради азартних ігор у Західному Кейпі, яка пообіцяла повернутися до завтра з інформацією.
Буду оновлювати вас і дякую!
Hi Radka ,
Thanks for coming back . Yes overseas the Netherlands I’me on crux gambling protective so I can’t play . And they are very strict . But again today I filled in complaint about the Casino representative who did my interview and signed papers . He is part of the whole situation also . They didn’t gave me the right information as big Casino . So on this stage GURU is busy and also the lady from Western cape gambling board who promised to come back before tommorow with information.
Will update you and thanks !
привіт
Гаразд, подивимося, що з цього вийде. Сподіваюся, ви розумієте, що ми зосереджені на вирішенні скарг, тому, якщо вирішення не в наших силах, не буде багато чого додати чи перевірити. Важко розглядати скарги, зосереджені на тому, наскільки добре хтось надав інформацію. Наскільки я можу припустити, все ще є шанс, що скаргу буде відхилено через механізм самовиключення, який я пояснив раніше. Ну, я сподіваюся, що я помиляюся. Моя єдина мета — уберегти вас від неприємних сюрпризів!
Hi!
Okey, let's see what comes of it. I just hope you understand we focus on resolving complaints, so if the resolution is outside our reach, there won't be much to add or inspect. Hard to handle complaints focused on how well someone provided information. As far as I can guess, there is still a chance the complaint will be rejected due to the self-exclusion mechanism I explained earlier. Well, I am hoping I am wrong now. My only goal is to keep you from experiencing any unpleasant surprises!
Привіт Радка,
Дякую, що звернулися до мене. Я щойно подзвонив жінці, яка працює в Західній Кейпській раді азартних ігор і перегонів. Подивіться, що вона розповідає про Hollywoodbets тощо… побачили, що казино працює без ліцензії. Тоді я зателефонував до казино, де проходив співбесіду та працював з документами. Отримав адресу електронної пошти від усього Sun International Times Square Menlyn у Південній Африці. Я вже вчора все відправив електронною поштою. Але нарешті моя скарга з цього приводу вже була. Казино також займається і почало розслідування. Ця частина, на щастя, є електронною поштою. І продовжить поштою. Я дуже ціную вашу працьовитість, хлопці. Ось чому я докладаю всіх зусиль для відповідального ставлення до азартних ігор. Всього зараз у ГУРУ 3 претензії. Вони різні.
Тож Томас і Нік наполегливо працюють. Я регулярно зберігаю їх з оновленнями.
якщо є більше інформації… якщо вона конфіденційна, я надішлю її приватно GuRU, інакше я опублікую тут.
гарного дня
З повагою
Hi Radka ,
Thanks for coming back at me . I just called the lady who is working at western cape gambling board and races . See what she is telling about Hollywoodbets etc … saw that the casino works without license . Then I called the casino where I did my interview and paper work . Got the email address from all Sun international Times Square Menlyn in South Africa . I emailed yesterday already everything . But finally my complaint about the matter was already there . The casino is also doing and started a investigation. That part is luckily on email . And will continue by mail . I really appreciate you’re guys hard work . That’s why I do my best from my side for responsable gambling . There in total now 3 claims at GuRU . They are different .
So Tomas and Nick are working hard . I keep them regularly with updates .
if there is more information… if it’s sensitive I will sent it private to GuRU otherwise I post here .
have a good day .
Regards
Насправді це звучить багатообіцяюче, тож яке полегшення! я повністю згоден; обидва ці хлопці дуже важко працюють. Як ви сказали, тримати їх в актуальному стані – це завжди гарна ідея.
Але не турбуйтеся про форум; краще зберігати приватну, конфіденційну інформацію виключно в ланцюжку скарг. Незважаючи на це, я впевнений, що ви також повідомите нам про прогрес, тож ми можемо тримати за вас кулаки. 🙂
This actually sounds a lot more promising, so what a relief! I completely agree; both of these guys work really hard. As you say, keeping them up to date is always a good idea.
But do not worry about the forum; it is better to keep private, sensitive information solely in the complaint thread. Despite that, I'm sure you will update us with progress here too, so we can keep our fingers crossed for you. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.