ФорумКазиноHollywoodbets Casino - загальне обговорення

Hollywoodbets Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Romi
|
846 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Hollywoodbets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Hollywoodbets Я робив депозити, а також порушив справу про мої зняття, які я не отримав, але досі не виконано.

Автоматичний переклад.
Wandi2012
3 міс. тому

Як довго ви чекали зараз і чи повністю підтверджено ваш рахунок у цьому казино?

Ми хотіли б допомогти, але нам потрібна додаткова інформація щодо цієї проблеми.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт


Я грав у цьому казино… у мене є велика справа (приблизно 60 000 рандів).


Цього року я зробив самовиключення для відвідування казино в Гаутензі та окремих ліцензованих казино та окремих онлайн-казино. Подав заявку та пройшов співбесіду. Тож я подумав, що не можу відкрити південноафриканське казино онлайн. На жаль, у мене рецидив, і я без будь-яких проблем зміг відкрити та провів перевірку fica за допомогою свого південноафриканського ідентифікатора (тільки це вже дивно), тому що навіщо ви заповнюєте документи, які надходять до ради азартних ігор Gauteng. Я грав, отримав виплату та програв (програв приблизно 60 000 рандів).


Пару тижнів тому я вирішив закрити свій обліковий запис і пояснив їм, чому я, як залежний від азартних ігор, можу відкрити в них рахунок. Зараз я повідомив про них у Відділ з питань азартних ігор і перегонів Західного Кейпу.


Тільки читаючи зараз на цій сторінці, вони мають дуже низькі ставки та не використовують ліцензоване казино.


вони відмовляються оновлювати мене (тому що я запитую їх, хто зараз відповідальний? У мене є контактна жінка, яка вивчає ситуацію. Сподіваюся, вони оновлять мені цього тижня. Дивна річ, коли казино працюють таким чином (отримав кілька інших претензій з та сама проблема), що лише lottostar, goldrush та деякі інші надіслали мені невдовзі після 25 січня 2024 року, які я сам виключив, і вони отримали сповіщення.


це казино крутить і обертає (телефонує вам посеред ночі, щоб вирішити. Вони дають вам номер справи, який навіть мені важко знайти та отримати оновлення. Тож це потрібно припинити. Так, я знову захворів… але ці казино не може зникнути так званої відповідальної азартної гри.


Будьте дуже обережні, якщо у вас є досвід гравця. Вони приймають вас навіть після fica.


і оскільки я живу в Гаутензі, вони намагаються перевезти його до Йоганнесбурга. Але я почав з офіційних осіб у Йоганнесбурзі, і вони перешлють вас на західний мис.



казино не відповідатиме на такі платформи, як Guru чи інші.


але я оновлю цей. Позитивний чи негативний



Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чому в Сербії не можна проводити турніри?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт


У мене величезна проблема з цим казино. Дасть деякі подробиці. 25 січня 2024 року я вирішив виключити себе через Sun International у Гаутензі (Йоганнесбург), щоб виключити себе з усіх казино в Гаутензі, а також додаткових онлайн-казино та додаткових усіх ліцензованих казино. Через проблеми. Ми провели співбесіду, підписали офіційні документи, які були надіслані до Ради азартних ігор Гаутенга. Приблизно через 1,5 тижня я отримав від казино lottostar і goldrush текстове повідомлення Dhr Mr ….. ми отримали сповіщення про те, що ви зробили самовиключення. Поки що добре! У мене було враження, що я ніколи не зможу відкрити обліковий запис онлайн у районі Гаутенг. Але, на жаль, як азартний гравець, через пару місяців я пішов на інтернет-ставку Hollywoodbets. Майте на увазі, що ви надаєте свій ідентифікаційний номер Південної Африки з самовиключенням. Тепер із Hollywoodbets не було жодних проблем разом із деякими іншими казино. У мене були Hollywoodbets і jackpotcity South Africa. Я пройшов повну перевірку FICA і зміг грати, вигравати, виплачувати депозит тощо. Отже, загальна сума збитків у Hollywoodbets склала близько 60 000 рандів. Мій партнер дізнався, і я закрив обліковий запис. Він випасся. Особливо ми виключили себе на все життя. Спершу ми зіткнулися з радою азартних ігор Йоганнесбурга, і вони направили мене до ради азартних ігор і перегонів Західного Кейпу. Я пояснив електронною поштою всю ситуацію. Також мій партнер хотів повернути свої/наші гроші з казино. Тому що як можна було відкрити обліковий запис з перевіркою fica з тим самим ідентифікаційним номером, який був з обмеженнями. Тепер у мене є номер справи (жахливо отримати інформацію), мені навіть дзвонили серед ночі, щоб запитати про щось. Казино звинувачує Правління, але Правління в Західному Кейпі тепер шукає, хто відповідальний. Казино сказало мені, що вони не звинувачують????????? Чекаю відгуків. Номер справи, наданий керівником Голлівуду… не може надати мені оновлену інформацію про претензію, тому що їй потрібен телефонний дзвінок або електронний лист від представника Західного Кейпу. Це стає зовсім безглуздим. Тепер, на жаль, бачу, що Hollywoodbets має трохи низький бал і працює без ліцензії. Головний офіс знаходиться в Мпумаланзі. Але казино також працює в Гаутензі (де мої обмеження відомі). Це вже сумно, що я повторився, але з правилами від відповідальної гри ця ситуація зникла. І жоден представник не відповість тут на гуру, повір мені. Вже зробив багато справ, але це та інше є божевільними.


будь ласка, подумайте двічі... це повідомлення спрямоване проти таких казино.


буде оновлено якомога швидше.


тому що скарга на гуру не допоможе. Вони не хочуть обпалити руки (маю на увазі казино)


Сподіваюся, моя історія допоможе ще комусь.

Автоматичний переклад.
Beast777
3 тиж. тому

Ви помітили останню подію?

«На жаль, не написано, що всі ваші акаунти в інших казино того ж власника будуть заблоковані або самовиключені автоматично. Будь ласка, зрозумійте, що якщо ви самовиключилися з одного казино, це не обов’язково означає, що ви захищені. на всіх інших пов’язаних веб-сайтах, чи могли б ви повідомити, чи надіслали ви запит на самовиключення безпосередньо з Hollywoodbets Casino ZA?"

Це справді важливе питання. Тому дайте відповідь Ніку та надайте докази, якщо ви самовиключилися в цьому конкретному казино. дякую

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Радка,


дякую за відповідь Я дав Ніку повне пояснення.


Все одно дякую!


привіт

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чому в Сербії не можна проводити турніри?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт! Чи можу я дізнатися, про який турнір йдеться? На всякий випадок, якщо ми говоримо про безкоштовні турніри Casino Guru , деякі постачальники обмежують Сербію. Проте ви можете використовувати VPN, щоб грати в безкоштовні турніри. Проте застереження: не пробуйте це в онлайн-казино без консультації зі службою підтримки. Це було б помилкою.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Радка,


дякую за відповідь Я дав Ніку повне пояснення.


Все одно дякую!


привіт

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, тому я сказав доказ. Пояснення – це щось інше, ніж доказ того, що ви дійсно щось зробили. Тож я подумав, що можу допомогти з цим просто зараз — заздалегідь, щоб заощадити ваш час.

Якщо говорити про це, будь ласка, ви чітко самовиключилися в казино Hollywoodbets? Це найважливіше в таких суперечках, тож очікуйте, що на це запитання справді потрібно відповісти, щоб продовжувати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Радка,


Ні, тому що я був під враженням, коли підписував документи. З 3 лініями виключаю себе для відвідування казино в Гаутенг, онлайн казино скрізь і всі ліцензійні казино. І я не робив це безпосередньо в казино. Я сказав Ніку, що, звичайно, казино скаже (це робота ради азартних ігор з Гаутенга), особливо коли я отримав приблизно через 8 днів після своєї заявки. Отримав повідомлення від казино lottostar і goldrush та деяких інших. Щоб вони отримали заявку. Тож у мене та мого партнера склалося враження, що все вирішено.


надішле вам також документи, щоб побачити, що я заповнив.

Змінено Radka 3 тиж. тому
Причина: конфіденційні особисті дані видалено
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

я неправильно зрозумів вибачте. Якщо вам потрібна додаткова інформація, дайте мені знати.


дякую


З повагою

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Радка,


Ні, тому що я був під враженням, коли підписував документи. З 3 лініями виключаю себе для відвідування казино в Гаутенг, онлайн казино скрізь і всі ліцензійні казино. І я не робив це безпосередньо в казино. Я сказав Ніку, що, звичайно, казино скаже (це робота ради азартних ігор з Гаутенга), особливо коли я отримав приблизно через 8 днів після своєї заявки. Отримав повідомлення від казино lottostar і goldrush та деяких інших. Щоб вони отримали заявку. Тож у мене та мого партнера склалося враження, що все вирішено.


надішле вам також документи, щоб побачити, що я заповнив.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Звір!

Тільки важлива примітка: не публікуйте такі фотографії публічно. Якщо мова йде про конфіденційні особисті дані, збережіть їх для ланцюжка скарг. Тут, на форумі, кожен може це побачити, коли ви надсилаєте допис. Будь ласка, захищайте свою конфіденційність, а також будь-які особисті дані, які можна легко використати неправомірно.

Тепер до справи казино.

На жаль, це дуже поширена помилка. Гравці очікують, що кожне онлайн-казино у світі дотримується однакових правил, законів і регулюється. Це жахлива помилка 🙁.

Правда полягає в тому, що на даний момент гравець, який має проблеми з азартними іграми, не може самовиключитися в глобальному масштабі. Це означає, що, незважаючи на те, що гравець самостійно виключається на одному з основних рівнів, існує багато способів, за допомогою яких гравці можуть обійти ці самостійні заходи.

Крім того, наразі існує два основних рівні самовиключення:

  • Рівень одного оператора: як правило, при самовиключенні в онлайн-казино самовиключення не поширюється на інших операторів. Це створює проблему: самовиключені гравці можуть вільно отримувати доступ і грати на інших веб-сайтах казино, що ставить під сумнів загальну ефективність таких схем самовиключення. Глобальна система самовиключення (GSES) була створена, щоб запропонувати рішення, яке усуває цю проблему.


  • Загальнонаціональний/загальноліцензійний рівень: деякі країни та органи регулювання азартних ігор в Інтернеті, як-от Велика Британія, Швеція чи Нідерланди, використовують ширші схеми самовиключення, які вимагають від їхніх ліцензіатів (операторів) бути частиною загальнонаціональної (загальноліцензійної) системи -схеми виключення. Це дозволяє гравцям самостійно виключатися з усіх казино, ліцензованих у певній країні або певним регулятором, створюючи кращий рівень захисту.

Ви також бачите головну проблему? Через ці численні відмінності найкращий спосіб належним чином самовиключитися з будь-якого казино — переконатися, що ви робите це окремо для кожного. Деякі великі групи дозволяють гравцям використовувати лише один запит для виключення з усієї групи, але будьте обережні: ви повинні бути на 100% впевнені, яке казино є в такому списку. Ніколи не очікуйте, що одного запиту буде достатньо, якщо ви не підтвердите це з підтримкою казино, і завжди віддавайте пріоритет безпеці навіть перед логічними очікуваннями.

Подивіться на бета-версію інструменту, який Casino Guru створив, щоб допомогти у самовиключенні з онлайн-казино належним та ефективним способом:

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool

Моя щира мета — допомогти вам і вашому партнеру уникнути нових невдач.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

я неправильно зрозумів вибачте. Якщо вам потрібна додаткова інформація, дайте мені знати.


дякую


З повагою

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Без проблем 🙂. Я переконаний, що я вас добре зрозумів.


З повагою!

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Привіт Радка,


Я зовсім забув про те, що всі могли їх бачити (просто дурні) повинні вже знати. Так, на жаль, те, що ви пояснюєте, є сумною правдою. Але я вирішу це з адміністрацією казино Sun у Гаутенгу. Заповнити скаргу. Вони також повинні були сказати мені це. Там інтерв'ю взяли та записали. І я також скажу закладу, що я залишив цю окрему мережеву річ. Але принаймні я відкрив дискусію, щоб люди могли підготуватися. Тепер ми дивимося правді в очі. Також відсутність інформації від офіційного уряду Гаутенга та Західного Кейпського комітету азартних ігор. Але я не здамся, оскільки ви повинні знати мене. Ми щиро вдячні за те, що така платформа як GuRU існує. Отже, ми можемо відкрити основне питання.


дякую!

Автоматичний переклад.
Beast777
3 тиж. тому

Не хвилюйся, я подбав про це. Гадаю, ви відчуваєте стрес, і я радий, що принаймні можу стежити за вашою спиною.

Я повністю згоден, що тримати цю тему відкритою – це важлива частина захисту інших, просто сказано, що вам потрібно було дізнатися, як найважче працює галузь. 🙁

Я, звісно, не можу говорити від імені вашої національної влади, але якщо я хочу припустити, я б, звичайно, переглянув документ ще раз, щоб дізнатися, до якого діапазону казино це стосується.

На мою думку, таке виключення функціонує подібно до інших національних стандартів, які по суті застосовуються лише до підприємств, які мають ліцензії місцевих органів влади. Ви чули про цю концепцію раніше? Наприклад, у Великій Британії таке виключення забороняє вам грати лише в онлайн-казино, які мають ліцензію «UKGC» (Британська комісія з азартних ігор). На жаль, у світовому масштабі це не впливає.


Робіть усе, що вважаєте найкращим для вас і вашого партнера. Я знаю, що ти дуже наполеглива людина😉. Якщо ми вам знадобимося, ми будемо тут, щоб допомогти.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Радка,


Дякую, що повернувся. Так, за кордоном у Нідерландах я перебуваю під захистом від азартних ігор, тому я не можу грати. І вони дуже суворі. Але сьогодні я знову заповнив скаргу на представника Казино, який проводив мою співбесіду та підписував документи. Він також є частиною всієї ситуації. Вони не дали мені правильної інформації, як велике казино. Тож на цьому етапі ГУРУ зайнятий, а також жінка з ради азартних ігор у Західному Кейпі, яка пообіцяла повернутися до завтра з інформацією.


Буду оновлювати вас і дякую!



Автоматичний переклад.
Beast777
3 тиж. тому

привіт

Гаразд, подивимося, що з цього вийде. Сподіваюся, ви розумієте, що ми зосереджені на вирішенні скарг, тому, якщо вирішення не в наших силах, не буде багато чого додати чи перевірити. Важко розглядати скарги, зосереджені на тому, наскільки добре хтось надав інформацію. Наскільки я можу припустити, все ще є шанс, що скаргу буде відхилено через механізм самовиключення, який я пояснив раніше. Ну, я сподіваюся, що я помиляюся. Моя єдина мета — уберегти вас від неприємних сюрпризів!


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Радка,


Дякую, що звернулися до мене. Я щойно подзвонив жінці, яка працює в Західній Кейпській раді азартних ігор і перегонів. Подивіться, що вона розповідає про Hollywoodbets тощо… побачили, що казино працює без ліцензії. Тоді я зателефонував до казино, де проходив співбесіду та працював з документами. Отримав адресу електронної пошти від усього Sun International Times Square Menlyn у Південній Африці. Я вже вчора все відправив електронною поштою. Але нарешті моя скарга з цього приводу вже була. Казино також займається і почало розслідування. Ця частина, на щастя, є електронною поштою. І продовжить поштою. Я дуже ціную вашу працьовитість, хлопці. Ось чому я докладаю всіх зусиль для відповідального ставлення до азартних ігор. Всього зараз у ГУРУ 3 претензії. Вони різні.


Тож Томас і Нік наполегливо працюють. Я регулярно зберігаю їх з оновленнями.


якщо є більше інформації… якщо вона конфіденційна, я надішлю її приватно GuRU, інакше я опублікую тут.


гарного дня


З повагою

Автоматичний переклад.
Beast777
3 тиж. тому

Насправді це звучить багатообіцяюче, тож яке полегшення! я повністю згоден; обидва ці хлопці дуже важко працюють. Як ви сказали, тримати їх в актуальному стані – це завжди гарна ідея.

Але не турбуйтеся про форум; краще зберігати приватну, конфіденційну інформацію виключно в ланцюжку скарг. Незважаючи на це, я впевнений, що ви також повідомите нам про прогрес, тож ми можемо тримати за вас кулаки. 🙂


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого