Я хочу подати на них скаргу, що вони зволікають, щоб виграти час і представити нових жертв в обманний спосіб
I want to file a complaint against them that they are stalling to buy time and introduce new victims in a deceptive way
Ви обманюєте і не відповідаєте на повідомлення електронною поштою та Telegram
You are deceitful and do not respond to messages via email and Telegram
Вони некомпетентні, не хочуть мені платити
They are incompetent, they don't want to pay me
São incompetentes, não querem me pagar
Привіт, казино також повідомило причину, чому виведення коштів затримується? У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, тому я не думаю, що потрібно панікувати, коли минуло кілька днів.
Однак, якщо казино каже вам надіслати електронний лист, а вони не відповідають, я не розумію.
Що стосується скарги, я вже згадував про період часу, який ми даємо казино для її вирішення. Це означає, що я б рекомендував почекати і спробувати нагадати казино, що відбувається з виведенням коштів, і дізнатися більше про ситуацію.
Як ви думаєте, це можливо? Звичайно, якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити нас, але спробуйте узагальнити її в одному впорядкованому дописі. Це буде зрозуміліше, ніж писати 10 постів про одне речення.
Сподіваюся, ваша ситуація вирішиться якомога швидше.
Hi, did the casino also give a reason why the withdrawal is delayed ? Anyway, we give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, so I don't think there is any need to panic when a few days have passed.
However, if the casino tells you to send an email and they don't reply, I don't understand.
As far as the complaint is concerned, I have already mentioned the time period we give the casino to resolve it. This means that I would recommend to wait and try to remind the casino what is going on with the withdrawal and find out more about the situation.
Do you think that would be possible ? Of course, if you have any new information, feel free to let us know, but try to summarize it in one orderly post. It will be clearer than writing 10 posts about one sentence.
I hope your situation will be resolved as soon as possible.
Будь ласка, надайте відповіді на запитання, головним чином у скарзі до Petronela - скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due
Звичайно, ви також можете повідомити нам, але скарга має першочергове значення, особливо якщо вам потрібно відповісти на запитання, щоб прояснити ситуацію для нашої команди зі скарг.
Я впевнений, що ти впораєшся. Сподіваюся, скоро все налагодиться.
Please provide answers to questions mainly in the complaint to Petronela- use this link: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due
Of course, you can also update us, but the complaint is paramount, especially if you need to answer questions to make the situation clearer for our complaint team.
I'm sure you can handle it. I hope everything will be sorted out soon.
Привіт.
раптом сайт казино не працює, і в інших людей така ж проблема. І казино не відповідає!
ми також не отримуємо своїх виграшів.
Hello.
suddenly the casino site dosen’t work, and other people have the same problem. And the casino don’t reply!
we don’t get our winnigs either.
Ви раптом не можете користуватися казино, тому що там написано, що азартні ігри не можна. І без варіантів депозиту. Служба підтримки не відповідає. За 4 дні нічого не чув. Інші люди мають таку ж проблему. Вилучення не приходить, тому це дуже засмучує.
you suddenly can’t use the casino, because it says that gamblings not possible. And no deposit options. The support din’t reply. Haven’t heart anything in 4 days now. Other people have the same problem. The whitdrawel dosen’t come, so its very frustrating.
Казино Holdnspin.
що не так із сайтом вашого казино, і чому я не можу зв’язатися з вами. І мій виграш затримується. Що відбувається ? І так, я передаю КЛЮЧ!
пошта: strikkedk@hotmail.com
Holdnspin casino.
what is wrong whit Your casino site, and why can’t I get i touch whit you. And My winnings is delayed. What is going on ? And yes I pass the KEY!
mail: strikkedk@hotmail.com
Привіт, я спробував отримати доступ до сторінки, і у мене не виникло проблем. Чи можете ви прикріпити скріншот, який ви не можете отримати?
Що стосується того, що ви не отримуєте свій виграш, будь ласка, скільки часу триває ваша ситуація? Звичайно, мені шкода, що служба підтримки не допомагає, і ви не отримали відповіді. Казино не повідомило, чому ваше зняття не було підтверджено? Ви намагалися зв'язатися з казино електронною поштою?
Буду чекати відповіді.
Hi, I tried to access the page and I had no problem. Can you attach some screenshot that you can't get in ?
As for not getting your winnings, how long has your situation been going on please ? Of course I'm sorry to see that support is not helpful and you didn't get any answer. Did the casino not say why your withdrawal was not confirmed ? Did you try to contact the casino by email ?
I will wait for a reply.
Привіт Яро.
Спасибі за вашу відповідь.
Це засмучує те, що вони взагалі не відповідають. Я навіть намагаюся їм зателефонувати, але номера телефону не існує.
І так, я можу увійти, але не використовувати сайт. У ньому сказано, що варіантів депозиту немає, а азартні ігри неможливі. Вони взагалі не відповідають. Минуло вже 5 днів. без жодної відповіді. Я надіслав їм електронні листи, але, як я бачу з чату форуму, інші люди не можуть з ними зв’язатися. А раніше в мене проблем не було. І мій обліковий запис перевірено. Мій виграш 950 євро.
з повагою
Рікке
Hello Jaro.
Thank you for you’r answer.
This is frustrating, that they don’t reply at all. I even try to Call Them, but the phone number, dosen’t exist.
And yes I can log in, but don’t use the site. It says that there is no deposit options, and gamblings not possible. They don’t reply at all. It has been 5 days now. whitout any reply. I sent Them e-mails, but as far I can See from the Forum chat, other people can’t get in touch whit them eather. And I had no problems before. And my account is verified. My winnings is 950 euro.
regards
Rikke
Я розумію ваше розчарування, тому що якщо казино не зможе відповісти, це також розсердить мене. Мені цікаво, чи є у казино якісь технічні проблеми, але якщо вони не можуть надати жодної заяви, це буде лише припущенням.
У будь-якому випадку, у вас є скарга , у якій також згадується, що ми даємо казино 14 днів для виведення коштів, тому ми подивимося, що станеться, і наша команда спробує допомогти відповідно. Поки що нам доведеться набратися терпіння, хоча я знаю, що це важко.
Якщо буде якась нова інформація і казино відповість вам, чи можна буде повідомити мене? Мене дуже цікавить ваша справа, тому я чекаю. Схрещені пальці. 🤞🤞
I understand your frustration, because if the casino is unable to respond, that would make me angry as well. I am wondering if the casino is having some technical problems, but if they can't give any statement, that would be just a guess.
Anyway, you have a complaint, which also mentions that we give casinos 14 days to withdraw, so we'll see what happens and our team will try to help accordingly. For the time being we will have to be patient, although I know it is difficult.
If there is any new information and the casino responds to you, would it be possible to let me know ? I am quite interested in your case so I will wait. Fingers crossed. 🤞🤞
як ми отримаємо те, що нам винні, якщо вони закрилися без попередження?
how do we get what we are owed if they closed with no warning?
Що ми можемо зробити, щоб отримати наші гроші, коли вони щойно закрилися?
What Can We do to get our money, when they just closed Down ?
На жаль, робити не так багато, казино не реагує на скарги чи щось інше, якби вони були порядними, вони б надсилали кошти на останній спосіб виведення коштів, який використовував кожен користувач, але ми всі знаємо, що вони цього не зроблять (це було б дивно, якби вони довели, що я неправий).
Якщо вони не попередили про закриття, щоб користувачі могли зняти свої кошти до закриття, я сумніваюся, що вони мають намір виплачувати гроші, я можу гарантувати, що вони закрилися з єдиним наміром привласнити кошти. Мені дуже шкода всіх, хто програв тут гроші, є велика різниця між втратою грошей під час азартної гри та втратою їх просто тому, що їх одразу вкрало казино
Sadly there is not much to do, the casino won't react to complaints or anything, if they were decent they would send the funds to the most recent withdrawal method used by each user but we all know they won't do that (it would be amazing if they prove me wrong).
If they didn't warn they were closing so users could withdraw their funds before the closing took place, I doubt they have any intention of paying out, I can guarantee they closed with the sole intention of appropriating funds. I'm really sorry for everyone who lost money here, there is a big difference between losing money while gambling it and losing it simply because a casino stole it right away
Так, це так неправильно, що вони просто закрили, не повідомляючи нам. і не виплачуючи нам наші виграші. Судячи з відгуків, я вважав, що це хороше казино. Але я ніколи раніше не відчував такого. і оскільки казино давно не було на ринку, вони, мабуть, мали погані наміри або не знали, як керувати казино. Але я сподіваюся, що вони доведуть, що я не правий, і віддадуть нам наші виграші.
Yes it is so wrong that they just shut down without telling us. and without paying us our winnings. I thought it was a good casino based on the reviews. But I have never experienced this before. and since the casino has not been on the market for a long time, they must have had bad intentions, or din’t know how to run a casino. But I hope they prove me wrong to, and give us our winnings.
Привіт, я помітив, що казино вже закрито, і мені дуже шкода. Ви намагаєтеся зв’язатися з казино, чи вони відповідають вам? Я не впевнений, чи знаю точну відповідь на те, як ви отримуєте свої гроші.
У будь-якому випадку, я помітив, що у вас є відкрита скарга на нас, але я не знаю, чи спробує казино вирішити вашу скаргу чи будь-яку іншу, відкриту проти них. Я хотів би вірити, що зрештою ви отримаєте свій виграш і все вийде добре, але я не можу цього обіцяти.
Однак, якщо ви дізнаєтеся щось нове, чи можна було б повідомити нам?
Hi, I noticed that the casino was already closed and I'm very sorry. Are you trying to communicate with the casino, or are they answering you ? I'm not sure if I know the exact answer to how you get your money.
Anyway, I noticed that you have an open complaint with us, but I don't know if the casino will try to resolve your complaint or any others that are open against them. I would like to believe that you will eventually get your winnings and everything will turn out well, but I can't promise that.
However, if you learn something new, would it be possible to let us know ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.