ФорумКазиноHold'N'Spin Casino - загальне обговорення

Hold'N'Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Clemens8192
|
8355 переглядів 122 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
8 міс. тому

Я хочу рішення. Вони зволікають зі зняттям коштів.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я хочу подати на них скаргу, що вони зволікають, щоб виграти час і представити нових жертв в обманний спосіб

Автоматичний переклад.
Hold'N'Spin Casino
8 міс. тому

Ви обманюєте і не відповідаєте на повідомлення електронною поштою та Telegram

Автоматичний переклад.
alnawaf1977
8 міс. тому

Вони некомпетентні, не хочуть мені платити

Автоматичний переклад.
alnawaf1977
8 міс. тому

Привіт, казино також повідомило причину, чому виведення коштів затримується? У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, тому я не думаю, що потрібно панікувати, коли минуло кілька днів.

Однак, якщо казино каже вам надіслати електронний лист, а вони не відповідають, я не розумію.

Що стосується скарги, я вже згадував про період часу, який ми даємо казино для її вирішення. Це означає, що я б рекомендував почекати і спробувати нагадати казино, що відбувається з виведенням коштів, і дізнатися більше про ситуацію.

Як ви думаєте, це можливо? Звичайно, якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити нас, але спробуйте узагальнити її в одному впорядкованому дописі. Це буде зрозуміліше, ніж писати 10 постів про одне речення.

Сподіваюся, ваша ситуація вирішиться якомога швидше.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чекаю погодження відповіді... Але там я відповім на це питання

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь ласка, надайте відповіді на запитання, головним чином у скарзі до Petronela - скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due

Звичайно, ви також можете повідомити нам, але скарга має першочергове значення, особливо якщо вам потрібно відповісти на запитання, щоб прояснити ситуацію для нашої команди зі скарг.

Я впевнений, що ти впораєшся. Сподіваюся, скоро все налагодиться.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт.

раптом сайт казино не працює, і в інших людей така ж проблема. І казино не відповідає!

ми також не отримуємо своїх виграшів.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Ви раптом не можете користуватися казино, тому що там написано, що азартні ігри не можна. І без варіантів депозиту. Служба підтримки не відповідає. За 4 дні нічого не чув. Інші люди мають таку ж проблему. Вилучення не приходить, тому це дуже засмучує.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Казино Holdnspin.


що не так із сайтом вашого казино, і чому я не можу зв’язатися з вами. І мій виграш затримується. Що відбувається ? І так, я передаю КЛЮЧ!


пошта: strikkedk@hotmail.com

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaaccon
6 міс. тому

Привіт, я спробував отримати доступ до сторінки, і у мене не виникло проблем. Чи можете ви прикріпити скріншот, який ви не можете отримати?

Що стосується того, що ви не отримуєте свій виграш, будь ласка, скільки часу триває ваша ситуація? Звичайно, мені шкода, що служба підтримки не допомагає, і ви не отримали відповіді. Казино не повідомило, чому ваше зняття не було підтверджено? Ви намагалися зв'язатися з казино електронною поштою?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт Яро.

Спасибі за вашу відповідь.


Це засмучує те, що вони взагалі не відповідають. Я навіть намагаюся їм зателефонувати, але номера телефону не існує.

І так, я можу увійти, але не використовувати сайт. У ньому сказано, що варіантів депозиту немає, а азартні ігри неможливі. Вони взагалі не відповідають. Минуло вже 5 днів. без жодної відповіді. Я надіслав їм електронні листи, але, як я бачу з чату форуму, інші люди не можуть з ними зв’язатися. А раніше в мене проблем не було. І мій обліковий запис перевірено. Мій виграш 950 євро.


з повагою


Рікке

file

file

filefile

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaaccon
6 міс. тому

Я розумію ваше розчарування, тому що якщо казино не зможе відповісти, це також розсердить мене. Мені цікаво, чи є у казино якісь технічні проблеми, але якщо вони не можуть надати жодної заяви, це буде лише припущенням.

У будь-якому випадку, у вас є скарга , у якій також згадується, що ми даємо казино 14 днів для виведення коштів, тому ми подивимося, що станеться, і наша команда спробує допомогти відповідно. Поки що нам доведеться набратися терпіння, хоча я знаю, що це важко.

Якщо буде якась нова інформація і казино відповість вам, чи можна буде повідомити мене? Мене дуже цікавить ваша справа, тому я чекаю. Схрещені пальці. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Як вони можуть закриватися. Вони винні мені та багатьом іншим людям гроші

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

як ми отримаємо те, що нам винні, якщо вони закрилися без попередження?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

вони зачинилися

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що ми можемо зробити, щоб отримати наші гроші, коли вони щойно закрилися?

Автоматичний переклад.
Jaaccon
5 міс. тому

На жаль, робити не так багато, казино не реагує на скарги чи щось інше, якби вони були порядними, вони б надсилали кошти на останній спосіб виведення коштів, який використовував кожен користувач, але ми всі знаємо, що вони цього не зроблять (це було б дивно, якби вони довели, що я неправий).

Якщо вони не попередили про закриття, щоб користувачі могли зняти свої кошти до закриття, я сумніваюся, що вони мають намір виплачувати гроші, я можу гарантувати, що вони закрилися з єдиним наміром привласнити кошти. Мені дуже шкода всіх, хто програв тут гроші, є велика різниця між втратою грошей під час азартної гри та втратою їх просто тому, що їх одразу вкрало казино

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
5 міс. тому

Так, це так неправильно, що вони просто закрили, не повідомляючи нам. і не виплачуючи нам наші виграші. Судячи з відгуків, я вважав, що це хороше казино. Але я ніколи раніше не відчував такого. і оскільки казино давно не було на ринку, вони, мабуть, мали погані наміри або не знали, як керувати казино. Але я сподіваюся, що вони доведуть, що я не правий, і віддадуть нам наші виграші.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую Яро, я дам тобі знати.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Як вони можуть закриватися. Вони винні мені та багатьом іншим людям гроші

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я помітив, що казино вже закрито, і мені дуже шкода. Ви намагаєтеся зв’язатися з казино, чи вони відповідають вам? Я не впевнений, чи знаю точну відповідь на те, як ви отримуєте свої гроші.

У будь-якому випадку, я помітив, що у вас є відкрита скарга на нас, але я не знаю, чи спробує казино вирішити вашу скаргу чи будь-яку іншу, відкриту проти них. Я хотів би вірити, що зрештою ви отримаєте свій виграш і все вийде добре, але я не можу цього обіцяти.

Однак, якщо ви дізнаєтеся щось нове, чи можна було б повідомити нам?

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого