ГоловнаФорумКазиноHold'N'Spin Casino - загальне обговорення

Hold'N'Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Clemens8192
|
26 002 переглядів 122 відповідей |
|
1 2 3...7
yoyeli

Привіт, Йоєлі, захист гравців є одним із важливих пунктів нашої політики компанії.


Я досліджую ваш випадок, щоб перевірити, в чому була проблема і чи наша команда не зможе заблокувати ваш обліковий запис.



Факти:


Ви багато разів напишіть у наш чат, якщо не маєте можливості закрити свій обліковий запис. (Зовнішня команда підтримки)


Вони надсилають вам інформацію, з якою ви повинні зв’язатися: support@holdnspinsupport.com

Ми переглянули живі чати та побачили, що вони надають правильну інформацію щодо вашої проблеми.


В останньому чаті з ними я бачу знімок екрана з таким листом: support@holdnspin.com (дата 29.07.2023)

У них був запит надіслати їм скріншот. І повідомили вас, що ви кілька разів писали на неправильну електронну адресу. (І вони надають вам правильну пошту в усіх чатах)


Цієї пошти не існує, і в результаті ми не стали цими поштами.


Ви надсилаєте нам 29.07.2023 9:08 Пошту на правильний Email.

29 червня 2023 р., 9:17 ранку, також через 9 хвилин наша команда заблокувала ваш обліковий запис і підтвердила, що ваш обліковий запис закрито назавжди.


Чи можете ви розповісти мені про це більше?


Можливо, я тут щось пропускаю, але це факти, які я маю.


У разі неблокування шляхом правильного надсилання цього запиту протягом 12 годин ми, звичайно, повернемо вам усі депозити.

Але я б не визнав тут помилку в будь-якій формі.

https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game


З найкращими побажаннями


Домінік

Holdnspin





Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Джаро, дякую за бажання допомогти гравцеві. Я відповів гравцеві з фактами, які слід прочитати, і якщо я щось пропустив, я хотів би, щоб він прокоментував.

Якщо замок дійсно десь зламав, ми, звичайно, вирішимо цю ситуацію, як зазначено.


Наразі факти говорять проти цього, і я думаю, що тут цього теж не буде. Але я відкритий і чекаю відповіді гравця.


З найкращими побажаннями


Домінік

Holdnspin

Автоматичний переклад.
Hold'N'Spin Casino

Від імені Джаро – дозвольте подякувати. 🙂

Ми прагнемо забезпечити нейтральне місце для вирішення питань, тому, сподіваємось, гравець скористається вашою відповіддю та вибере відповідний підхід.

Ми всі робимо помилки, і для всієї спільноти дуже корисно вчитися на них.

Гарного вам!

Автоматичний переклад.

Я намагаюся зняти кошти, але вони не з’являються на моєму рахунку, і ніхто не приносить мені задоволення. будь ласка, розв'яжи

Автоматичний переклад.
Hold'N'Spin Casino

вирішити мою проблему

Автоматичний переклад.

Я намагаюся зняти кошти, але вони не з’являються на моєму рахунку, і ніхто не приносить мені задоволення. будь ласка, розв'яжи

Автоматичний переклад.

Вітаю! Це досить прикра ситуація, і ви зробили все, що могли, відвідавши Casino Guru та подавши скаргу !

Я особисто не можу сказати, що відбувається, і мені шкода, що ваш обліковий запис заблоковано, а казино все ще не може з вами зв’язатися. Я пропоную почекати, поки скарга буде продовжена!

Я хотів би, щоб ми скоро побачили рішення.




Автоматичний переклад.

Це вже вирішено, вони заплатили мені більше часу вчора, дякую всім вам.

Автоматичний переклад.
laianenunesdasilva6

Приємно чути, що!!! ✨👍

Ви випадково дізналися, в чому справа? Я маю на увазі, що така інформація може виявитися корисною пізніше.

Так чи інакше, я радий, що все вийшло.

Автоматичний переклад.

це наступне: я вніс депозит у розмірі 15 євро, я отримав прибуток у розмірі 51 євро, тож я запитав оператора, чому зняття коштів тривало так довго, він повідомив мені, що у мене є дублікат облікового запису, я запитав, яку електронну адресу та ім’я цей дубльований обліковий запис, тому він не сказав мені, я просто сказав, що це та сама електронна адреса, яка використовується на різних пристроях, що не має сенсу, оскільки вхід на іншому пристрої з ОДНИМ обліковим записом ніколи не був порушенням правил на жодному сайті, так люб’язно з проханням продовжити зняття коштів, тож я роздрукував усю розмову й збираюся викласти її тут, тому що я не втрачу свої гроші без причини, не порушуючи жодних правил чи не зробивши нічого поганого! casinoguru, допоможи мені вирішити цю проблему! filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.

решту розмови тут! це просто безглузді виправдання для того, щоб мені не заплатити! filefilefile

Автоматичний переклад.
leandrog532

привіт Я розумію ваше засмучення.

Я хотів би запитати, чи хтось у вашому регіоні використовує ту саму IP-адресу та має обліковий запис у цьому казино? Будь-які друзі, родина тощо.

У будь-якому випадку, це ваше перше зняття коштів у казино? Як довго триває ця ситуація з вилученням? Чи був ваш обліковий запис підтверджений раніше?

Якщо ви не знаєте, що у вас є кілька облікових записів у цьому випадку, я рекомендую вам подати нам скаргу, і наша команда спробує розглянути вашу ситуацію.

Але в цьому випадку було б добре, щоб ваша скарга не закінчилася так, як останні 3, на які ви зрештою перестали відповідати. Крім того, добре, що у вас є докази, і я сподіваюся, що вони будуть корисними для нашої команди.

Якщо з’явиться щось нове, не соромтеся оновити нас.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я відкрию скаргу і подивимось, а інших акаунтів на тому ж IP у мене немає! і я вже зробив 2 депозити, і так, це було б моє перше зняття, не вибираючи бонусів!

Автоматичний переклад.
leandrog532

Звичайно, якщо ви не вважаєте, що зробили щось погане, то це правильно. Мені було цікаво, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

У будь-якому випадку, якщо з’явиться щось нове і у вас є додаткова інформація, повідомте нас.

Наразі ми можемо лише чекати та дивитися, як розвиватиметься ваша справа.

Автоматичний переклад.
Jaro

так, моє посвідчення особи та адресу перевірено. Вони повідомили мене, що мені буде надіслано електронний лист протягом 48 годин, але я його не отримав!

Автоматичний переклад.
leandrog532

Привіт знову!

Відповідно до поданої скарги, я насмілюсь попросити вас розглянути скаргу, вона потребує кількох відповідей, щоб продовжити:

«Ми зв’яжемося з казино та попросимо надати підтверджуючі докази, але перш ніж ми це зробимо, чи не могли б ви повідомити, наскільки вам відомо, чи існує ймовірність того, що хтось із членів вашої сім’ї чи сусідів відкрив рахунок у та сама IP-адреса чи пристрій, що й ваші, чи використовується ваша адреса електронної пошти? Ваші виграші накопичувалися з активним бонусом чи без нього? Чи був ваш обліковий запис підтверджений раніше?"

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб відповісти:

https://casinoguru-pt.com/hold-n-spin-casino-os-ganhos-do-jogador-estao-atrasados

Дякую тобі!


Автоматичний переклад.
Radka

Я відповім на вашу скаргу

Автоматичний переклад.
leandrog532

Скарга насправді ваша 🙂, я тут лише для того, щоб допомогти вам, якщо вона вам знадобиться.

Автоматичний переклад.

Раніше сайт швидко обробляв зняття в той же день. Чотири дні тому у мене було зняття коштів, і процес не завершився, навіть якщо це було через зашифровані валюти. Я розмовляю з ними, і вони кажуть, що напишіть нам електронною поштою та надішліть це їм, але на електронний лист не відповідають.

Автоматичний переклад.

У мене є підтверджений обліковий запис у них із максимальною перевіркою, і я є поважним клієнтом на сайті, і я знімав кошти в минулому, але тепер я зволікаю, щоб скасувати зняття коштів і втрачаю гроші.

Автоматичний переклад.
Radka

Чекаю погодження відповіді... Але там я відповім на це питання

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого