ФорумКазиноHold'N'Spin Casino - загальне обговорення

Hold'N'Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Clemens8192
|
8345 переглядів 122 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
yoyeli
10 міс. тому

Привіт, Йоєлі, захист гравців є одним із важливих пунктів нашої політики компанії.


Я досліджую ваш випадок, щоб перевірити, в чому була проблема і чи наша команда не зможе заблокувати ваш обліковий запис.



Факти:


Ви багато разів напишіть у наш чат, якщо не маєте можливості закрити свій обліковий запис. (Зовнішня команда підтримки)


Вони надсилають вам інформацію, з якою ви повинні зв’язатися: support@holdnspinsupport.com

Ми переглянули живі чати та побачили, що вони надають правильну інформацію щодо вашої проблеми.


В останньому чаті з ними я бачу знімок екрана з таким листом: support@holdnspin.com (дата 29.07.2023)

У них був запит надіслати їм скріншот. І повідомили вас, що ви кілька разів писали на неправильну електронну адресу. (І вони надають вам правильну пошту в усіх чатах)


Цієї пошти не існує, і в результаті ми не стали цими поштами.


Ви надсилаєте нам 29.07.2023 9:08 Пошту на правильний Email.

29 червня 2023 р., 9:17 ранку, також через 9 хвилин наша команда заблокувала ваш обліковий запис і підтвердила, що ваш обліковий запис закрито назавжди.


Чи можете ви розповісти мені про це більше?


Можливо, я тут щось пропускаю, але це факти, які я маю.


У разі неблокування шляхом правильного надсилання цього запиту протягом 12 годин ми, звичайно, повернемо вам усі депозити.

Але я б не визнав тут помилку в будь-якій формі.

https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game


З найкращими побажаннями


Домінік

Holdnspin





Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт Джаро, дякую за бажання допомогти гравцеві. Я відповів гравцеві з фактами, які слід прочитати, і якщо я щось пропустив, я хотів би, щоб він прокоментував.

Якщо замок дійсно десь зламав, ми, звичайно, вирішимо цю ситуацію, як зазначено.


Наразі факти говорять проти цього, і я думаю, що тут цього теж не буде. Але я відкритий і чекаю відповіді гравця.


З найкращими побажаннями


Домінік

Holdnspin

Автоматичний переклад.
Hold'N'Spin Casino
10 міс. тому

Від імені Джаро – дозвольте подякувати. 🙂

Ми прагнемо забезпечити нейтральне місце для вирішення питань, тому, сподіваємось, гравець скористається вашою відповіддю та вибере відповідний підхід.

Ми всі робимо помилки, і для всієї спільноти дуже корисно вчитися на них.

Гарного вам!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я намагаюся зняти кошти, але вони не з’являються на моєму рахунку, і ніхто не приносить мені задоволення. будь ласка, розв'яжи

Автоматичний переклад.
Hold'N'Spin Casino
8 міс. тому

вирішити мою проблему

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я намагаюся зняти кошти, але вони не з’являються на моєму рахунку, і ніхто не приносить мені задоволення. будь ласка, розв'яжи

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вітаю! Це досить прикра ситуація, і ви зробили все, що могли, відвідавши Casino Guru та подавши скаргу !

Я особисто не можу сказати, що відбувається, і мені шкода, що ваш обліковий запис заблоковано, а казино все ще не може з вами зв’язатися. Я пропоную почекати, поки скарга буде продовжена!

Я хотів би, щоб ми скоро побачили рішення.




Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це вже вирішено, вони заплатили мені більше часу вчора, дякую всім вам.

Автоматичний переклад.
laianenunesdasilva6
8 міс. тому

Приємно чути, що!!! ✨👍

Ви випадково дізналися, в чому справа? Я маю на увазі, що така інформація може виявитися корисною пізніше.

Так чи інакше, я радий, що все вийшло.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

це наступне: я вніс депозит у розмірі 15 євро, я отримав прибуток у розмірі 51 євро, тож я запитав оператора, чому зняття коштів тривало так довго, він повідомив мені, що у мене є дублікат облікового запису, я запитав, яку електронну адресу та ім’я цей дубльований обліковий запис, тому він не сказав мені, я просто сказав, що це та сама електронна адреса, яка використовується на різних пристроях, що не має сенсу, оскільки вхід на іншому пристрої з ОДНИМ обліковим записом ніколи не був порушенням правил на жодному сайті, так люб’язно з проханням продовжити зняття коштів, тож я роздрукував усю розмову й збираюся викласти її тут, тому що я не втрачу свої гроші без причини, не порушуючи жодних правил чи не зробивши нічого поганого! casinoguru, допоможи мені вирішити цю проблему! filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

решту розмови тут! це просто безглузді виправдання для того, щоб мені не заплатити! filefilefile

Автоматичний переклад.
leandrog532
8 міс. тому

привіт Я розумію ваше засмучення.

Я хотів би запитати, чи хтось у вашому регіоні використовує ту саму IP-адресу та має обліковий запис у цьому казино? Будь-які друзі, родина тощо.

У будь-якому випадку, це ваше перше зняття коштів у казино? Як довго триває ця ситуація з вилученням? Чи був ваш обліковий запис підтверджений раніше?

Якщо ви не знаєте, що у вас є кілька облікових записів у цьому випадку, я рекомендую вам подати нам скаргу, і наша команда спробує розглянути вашу ситуацію.

Але в цьому випадку було б добре, щоб ваша скарга не закінчилася так, як останні 3, на які ви зрештою перестали відповідати. Крім того, добре, що у вас є докази, і я сподіваюся, що вони будуть корисними для нашої команди.

Якщо з’явиться щось нове, не соромтеся оновити нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я відкрию скаргу і подивимось, а інших акаунтів на тому ж IP у мене немає! і я вже зробив 2 депозити, і так, це було б моє перше зняття, не вибираючи бонусів!

Автоматичний переклад.
leandrog532
8 міс. тому

Звичайно, якщо ви не вважаєте, що зробили щось погане, то це правильно. Мені було цікаво, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

У будь-якому випадку, якщо з’явиться щось нове і у вас є додаткова інформація, повідомте нас.

Наразі ми можемо лише чекати та дивитися, як розвиватиметься ваша справа.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

так, моє посвідчення особи та адресу перевірено. Вони повідомили мене, що мені буде надіслано електронний лист протягом 48 годин, але я його не отримав!

Автоматичний переклад.
leandrog532
8 міс. тому

Привіт знову!

Відповідно до поданої скарги, я насмілюсь попросити вас розглянути скаргу, вона потребує кількох відповідей, щоб продовжити:

«Ми зв’яжемося з казино та попросимо надати підтверджуючі докази, але перш ніж ми це зробимо, чи не могли б ви повідомити, наскільки вам відомо, чи існує ймовірність того, що хтось із членів вашої сім’ї чи сусідів відкрив рахунок у та сама IP-адреса чи пристрій, що й ваші, чи використовується ваша адреса електронної пошти? Ваші виграші накопичувалися з активним бонусом чи без нього? Чи був ваш обліковий запис підтверджений раніше?"

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб відповісти:

https://casinoguru-pt.com/hold-n-spin-casino-os-ganhos-do-jogador-estao-atrasados

Дякую тобі!


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я відповім на вашу скаргу

Автоматичний переклад.
leandrog532
8 міс. тому

Скарга насправді ваша 🙂, я тут лише для того, щоб допомогти вам, якщо вона вам знадобиться.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Раніше сайт швидко обробляв зняття в той же день. Чотири дні тому у мене було зняття коштів, і процес не завершився, навіть якщо це було через зашифровані валюти. Я розмовляю з ними, і вони кажуть, що напишіть нам електронною поштою та надішліть це їм, але на електронний лист не відповідають.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У мене є підтверджений обліковий запис у них із максимальною перевіркою, і я є поважним клієнтом на сайті, і я знімав кошти в минулому, але тепер я зволікаю, щоб скасувати зняття коштів і втрачаю гроші.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Чекаю погодження відповіді... Але там я відповім на це питання

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого