Судячи з того, що казино має високий індекс безпеки, воно часто співпрацює з нами у скаргах, коли ми з ним звертаємося. Тож якби ви не зробили нічого поганого, то був би шанс, що всю справу розкриють. З іншого боку, якщо казино доведе, що ви були винні, скаргу буде закрито. У будь-якому випадку вам не доведеться платити за це, і цілком можливо, що це буде вирішено. Отже, якщо скарги казино вам недостатньо, ви можете нічого не робити.🙂
Judging that the casino has a high safety index, it often cooperates with us in complaints when we contact it. So if you didn't do anything wrong, then there would be a chance that the whole case would be solved. If, on the other hand, the casino proves that you were at fault, then the complaint would be closed. Either way, you don't have to pay for it and it's possible that it will be resolved. So if the casino's complaint to you is not enough, then you can do nothing.🙂
Автоматичний переклад.