ФорумКазиноHitNSpin Casino - загальне обговорення

HitNSpin Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від Kno1234
|
2994 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити HitNSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

Чат зламаний, немає можливості поговорити з живим агентом...

Автоматичний переклад.
Kno1234
9 міс. тому

Привіт. Ви пробували зв'язуватися з цією проблемою в службу підтримки, можливо, поштою? Вони повинні дати вам деякі відповіді. Про що вам потрібно було поговорити в чаті, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Зараз усе добре, вдалося підтвердити мій рахунок за короткий час.

Дякую!

Автоматичний переклад.
Kno1234
9 міс. тому

привіт Отже, проблема була з підтвердженням вашого облікового запису, так? Я радий, що вони змогли швидко розібратися. Як щодо «зламаного чату», його також виправили, чи працює він зараз?

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Що ж, проблема з чатом полягає в тому, що вам потрібно ввести команду «чат з оператором» або щось подібне, щоб підключитися до оператора, інакше його просто бот реагує на ключові слова, як-от: зняти, внести тощо.

Автоматичний переклад.
Kno1234
9 міс. тому

Ой, правда?

Не дуже зручний, як на мій смак. Тим не менш, багато казино покладаються на чат-ботів, принаймні для перших кількох запитань. Але я все ще переконаний, що певні питання, а особливо питання, вимагають індивідуального підходу... Ймовірно, я стаю занадто старим для чатів ШІ та ботів 😀.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це казино, тому......

Зараз усе добре, вдалося підтвердити мій рахунок за короткий час.


Дякую!

Автоматичний переклад.
AbedKhaled96
8 міс. тому

Радий це чути. 👌 Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук про це казино про свій досвід, просто перейдіть за цим посиланням.🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, допоможіть будь ласка, чекаю виплату з 29 березня, яку вже кілька разів скасовували з їхнього боку через технічні причини, чат жахливий. Що мені робити далі?

Автоматичний переклад.
MIRJANA0172
7 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення питання про зняття коштів, але я бачу, що ви вже пройшли цей термін. Я також дізнався, що вони мають технічні проблеми відповідно до того, що ви написали, і тому це займає більше 2 тижнів. Ви вже підтвердили свій рахунок казино?

У будь-якому випадку, у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, що можна зробити. Як ви думаєте, чи можете ви спробувати з цим?

Якщо так, ви можете подати йоготут, за цим посиланням .

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Казино відмовляє у виплаті.

Бонус реалізовано. KYC завершено. Тепер вони раптом кажуть, що я маю щось внести. Однак про це НІЧОГО в положеннях і умовах бонусів. Я навіть уточнив це в чаті заздалегідь, і вони просто сказали KYC.

Ну, справа не в великих грошах, а в принципі.

Я раджу іншим гравцям уникати цього казино.

Автоматичний переклад.
CK1986
6 міс. тому

Можливо, ви грали з бездепозитним бонусом? Незвично, що для проходження верифікації потрібно внести мінімальний депозит. Це називається верифікаційним депозитом, і в більшості онлайн-казино вони використовують його для верифікації гравця.

Я прочитав у вашій скарзі , що Вероніка дізналася, що в умовах казино також зазначено це правило:

«9. Принаймні один депозит повинен бути зроблений гравцем, який скористався будь-якою з пропозицій без депозиту, щоб відповідати вимогам KYC і дотримуватися політики AML».


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт всім.

Я просив вийти з Hitnspin, і, звичайно, не було жодної відповіді. Без грошей, без зміни статусу тощо.

Хтось також має досвід роботи з HitnSpin?

Автоматичний переклад.
andrewmanes
6 міс. тому

привіт

А де ви просили вилучення, будь ласка? Це дійсно має значення, я б сказав. Говорячи про досвід, перегляньте цю тему, а також використовуйте панель пошуку, щоб знайти інші пов’язані теми.

Якщо ви можете отримати доступ до сторінки огляду казино 👈, я б також зосередив увагу на розділі відгуків користувачів, який містить досвід гравців.


Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

У казино Hit'nSpin

Автоматичний переклад.
andrewmanes
6 міс. тому

Дякую тобі. Отже, коли ви зняли кошти, у вас уже є підтверджений рахунок казино? Це ваше перше зняття чи ні? Як довго ви чекали, будь ласка?

Дай мені знати. 😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ви неупереджені, коли ставите оцінки? Якщо так, поясніть, як ви можете поставити цьому казино оцінку 9,8.

Автоматичний переклад.
rifat62
6 міс. тому

Я думаю, що на це є проста відповідь. Так, ми неупереджені, тому що якби ми були упереджені, це ніколи б не принесло нам користі.

Як він може мати такий високий індекс безпеки, в основному можна знайти в цій таблиці.

file

Казино також вирішило багато скарг, і це великий плюс, що воно завжди намагається переконатися, що гравці не залишаються без відповіді та розумного результату, якщо у них виникне проблема.

Якщо ви хочете побачити, як наша команда оцінює казино, ви можете подивитися тут Як ми переглядаємо онлайн-казино .

Але чому ви питаєте, чи стикалися ви тут з якоюсь неприємною ситуацією?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хлопці, я відчайдушно шукаю когось, хто б допоміг мені з казино hitnspin. Я виграв 260 євро та подав запит на зняття. Вони раптово заблокували мій обліковий запис, хоча я сам завантажив усі необхідні документи. Відтоді ніхто з hitnspin не відповідає на мої листи, і, звичайно, я не можу увійти до свого облікового запису…

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого