2 міс. тому
Тут ви можете обговорити HitNSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Ви пробували зв'язуватися з цією проблемою в службу підтримки, можливо, поштою? Вони повинні дати вам деякі відповіді. Про що вам потрібно було поговорити в чаті, якщо можна запитати?
Hello. Have you tried to contact the support, regarding this issue, by mail, perhaps? They should be able to give you some answers. What was the matter you needed to talk about with the chat, if I may ask?
Зараз усе добре, вдалося підтвердити мій рахунок за короткий час.
Дякую!
All good now, managed to verify my acc in short time.
Thanks!
привіт Отже, проблема була з підтвердженням вашого облікового запису, так? Я радий, що вони змогли швидко розібратися. Як щодо «зламаного чату», його також виправили, чи працює він зараз?
Hey. So the problem was with the verification of your account, right? I am glad that they were able to sort it out quickly. What about the "broken chat", was that fixed as well, is it working now?
Що ж, проблема з чатом полягає в тому, що вам потрібно ввести команду «чат з оператором» або щось подібне, щоб підключитися до оператора, інакше його просто бот реагує на ключові слова, як-от: зняти, внести тощо.
Well, the problem with chat is that you have to type the comand " chat with operator" or something like that to get connected to the operator, otherwise its just bot reacting to key words like: withdraw, deposit etc.
Ой, правда?
Не дуже зручний, як на мій смак. Тим не менш, багато казино покладаються на чат-ботів, принаймні для перших кількох запитань. Але я все ще переконаний, що певні питання, а особливо питання, вимагають індивідуального підходу... Ймовірно, я стаю занадто старим для чатів ШІ та ботів 😀.
Ohhh, like, really?
Not very user-friendly for my taste. Still, many casinos rely on chat bots, at least for the first few questions. But I'm still convinced certain matters, and especially issues, require a personal touch,... I'm probably getting too old for AI chats and bots alike 😀.
Радий це чути. 👌 Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук про це казино про свій досвід, просто перейдіть за цим посиланням.🙂
Glad to hear that. 👌 If you are interested, you can write a review for this casino about your experiences, just follow this link, please.🙂
Привіт, допоможіть будь ласка, чекаю виплату з 29 березня, яку вже кілька разів скасовували з їхнього боку через технічні причини, чат жахливий. Що мені робити далі?
Hello, please help, I have been waiting for a payout since March 29th, which has already been canceled several times by their side due to technical reasons, the chat is terrible. What should I do next?
Hallo bitte um hilfe seit dem 29.3 warte ich auf eine Auszahlung die wurde schon mehrfach Von deren Seite storniert wegen Technischen Gründen der Chat ist unter aller Sau. Was soll ich bitte weiter machen
Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення питання про зняття коштів, але я бачу, що ви вже пройшли цей термін. Я також дізнався, що вони мають технічні проблеми відповідно до того, що ви написали, і тому це займає більше 2 тижнів. Ви вже підтвердили свій рахунок казино?
У будь-якому випадку, у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, що можна зробити. Як ви думаєте, чи можете ви спробувати з цим?
Якщо так, ви можете подати йоготут, за цим посиланням .
Hi, we give casinos 14 days to resolve withdrawals, but I see that you're already past that deadline. I also learned that they have technical problems according to what you wrote and that's why it takes them over 2 weeks. Have you already verified your casino account ?
Either way, in this case I would recommend you to lodge a complaint and our team will try to help you and we will see what can be done. Do you think you can take a shot with that ?
If so, you have the possibility to file it here on this link.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.