ФорумКазиноHitNSpin Casino - загальне обговорення

HitNSpin Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Kno1234
|
657 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити HitNSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Чат зламаний, немає можливості поговорити з живим агентом...

Автоматичний переклад.
Kno1234
2 міс. тому

Привіт. Ви пробували зв'язуватися з цією проблемою в службу підтримки, можливо, поштою? Вони повинні дати вам деякі відповіді. Про що вам потрібно було поговорити в чаті, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Зараз усе добре, вдалося підтвердити мій рахунок за короткий час.

Дякую!

Автоматичний переклад.
Kno1234
2 міс. тому

привіт Отже, проблема була з підтвердженням вашого облікового запису, так? Я радий, що вони змогли швидко розібратися. Як щодо «зламаного чату», його також виправили, чи працює він зараз?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Що ж, проблема з чатом полягає в тому, що вам потрібно ввести команду «чат з оператором» або щось подібне, щоб підключитися до оператора, інакше його просто бот реагує на ключові слова, як-от: зняти, внести тощо.

Автоматичний переклад.
Kno1234
2 міс. тому

Ой, правда?

Не дуже зручний, як на мій смак. Тим не менш, багато казино покладаються на чат-ботів, принаймні для перших кількох запитань. Але я все ще переконаний, що певні питання, а особливо питання, вимагають індивідуального підходу... Ймовірно, я стаю занадто старим для чатів ШІ та ботів 😀.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино, тому......

Зараз усе добре, вдалося підтвердити мій рахунок за короткий час.


Дякую!

Автоматичний переклад.
AbedKhaled96
1 місяць тому

Радий це чути. 👌 Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук про це казино про свій досвід, просто перейдіть за цим посиланням.🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, допоможіть будь ласка, чекаю виплату з 29 березня, яку вже кілька разів скасовували з їхнього боку через технічні причини, чат жахливий. Що мені робити далі?

Автоматичний переклад.
MIRJANA0172
2 тиж. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення питання про зняття коштів, але я бачу, що ви вже пройшли цей термін. Я також дізнався, що вони мають технічні проблеми відповідно до того, що ви написали, і тому це займає більше 2 тижнів. Ви вже підтвердили свій рахунок казино?

У будь-якому випадку, у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, що можна зробити. Як ви думаєте, чи можете ви спробувати з цим?

Якщо так, ви можете подати йоготут, за цим посиланням .

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.