8 міс. тому
Тут ви можете обговорити HitNSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Ви пробували зв'язуватися з цією проблемою в службу підтримки, можливо, поштою? Вони повинні дати вам деякі відповіді. Про що вам потрібно було поговорити в чаті, якщо можна запитати?
Hello. Have you tried to contact the support, regarding this issue, by mail, perhaps? They should be able to give you some answers. What was the matter you needed to talk about with the chat, if I may ask?
Зараз усе добре, вдалося підтвердити мій рахунок за короткий час.
Дякую!
All good now, managed to verify my acc in short time.
Thanks!
привіт Отже, проблема була з підтвердженням вашого облікового запису, так? Я радий, що вони змогли швидко розібратися. Як щодо «зламаного чату», його також виправили, чи працює він зараз?
Hey. So the problem was with the verification of your account, right? I am glad that they were able to sort it out quickly. What about the "broken chat", was that fixed as well, is it working now?
Що ж, проблема з чатом полягає в тому, що вам потрібно ввести команду «чат з оператором» або щось подібне, щоб підключитися до оператора, інакше його просто бот реагує на ключові слова, як-от: зняти, внести тощо.
Well, the problem with chat is that you have to type the comand " chat with operator" or something like that to get connected to the operator, otherwise its just bot reacting to key words like: withdraw, deposit etc.
Ой, правда?
Не дуже зручний, як на мій смак. Тим не менш, багато казино покладаються на чат-ботів, принаймні для перших кількох запитань. Але я все ще переконаний, що певні питання, а особливо питання, вимагають індивідуального підходу... Ймовірно, я стаю занадто старим для чатів ШІ та ботів 😀.
Ohhh, like, really?
Not very user-friendly for my taste. Still, many casinos rely on chat bots, at least for the first few questions. But I'm still convinced certain matters, and especially issues, require a personal touch,... I'm probably getting too old for AI chats and bots alike 😀.
Радий це чути. 👌 Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук про це казино про свій досвід, просто перейдіть за цим посиланням.🙂
Glad to hear that. 👌 If you are interested, you can write a review for this casino about your experiences, just follow this link, please.🙂
Привіт, допоможіть будь ласка, чекаю виплату з 29 березня, яку вже кілька разів скасовували з їхнього боку через технічні причини, чат жахливий. Що мені робити далі?
Hello, please help, I have been waiting for a payout since March 29th, which has already been canceled several times by their side due to technical reasons, the chat is terrible. What should I do next?
Hallo bitte um hilfe seit dem 29.3 warte ich auf eine Auszahlung die wurde schon mehrfach Von deren Seite storniert wegen Technischen Gründen der Chat ist unter aller Sau. Was soll ich bitte weiter machen
Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення питання про зняття коштів, але я бачу, що ви вже пройшли цей термін. Я також дізнався, що вони мають технічні проблеми відповідно до того, що ви написали, і тому це займає більше 2 тижнів. Ви вже підтвердили свій рахунок казино?
У будь-якому випадку, у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, що можна зробити. Як ви думаєте, чи можете ви спробувати з цим?
Якщо так, ви можете подати йоготут, за цим посиланням .
Hi, we give casinos 14 days to resolve withdrawals, but I see that you're already past that deadline. I also learned that they have technical problems according to what you wrote and that's why it takes them over 2 weeks. Have you already verified your casino account ?
Either way, in this case I would recommend you to lodge a complaint and our team will try to help you and we will see what can be done. Do you think you can take a shot with that ?
If so, you have the possibility to file it here on this link.
Казино відмовляє у виплаті.
Бонус реалізовано. KYC завершено. Тепер вони раптом кажуть, що я маю щось внести. Однак про це НІЧОГО в положеннях і умовах бонусів. Я навіть уточнив це в чаті заздалегідь, і вони просто сказали KYC.
Ну, справа не в великих грошах, а в принципі.
Я раджу іншим гравцям уникати цього казино.
Casino refuses payout.
Bonus was implemented. KYC completed. Now they're suddenly saying I have to deposit something. However, there's NOTHING about that in the bonus terms and conditions. I even clarified it in the chat beforehand, and they just said KYC.
Well, it's not about a lot of money, but it's about the principle.
I advise other players to avoid this casino.
Casino verweigert Auszahlung.
Bonus wurde umgesetzt. KYC abgeschlossen. Jetzt behauptet man auf einmal ich müsste was Einzahlen. Davon steht allerdings NICHTS in den Bonusbedingungen. Auch habe ich dass sogar extra vorher noch im Chat abgeklärt, die meinten auch nur KYC.
Naja es geht nicht um viel Geld, es geht aber ums Prinzip.
Ich rate anderen Spielern von diesem Casino ab.
Можливо, ви грали з бездепозитним бонусом? Незвично, що для проходження верифікації потрібно внести мінімальний депозит. Це називається верифікаційним депозитом, і в більшості онлайн-казино вони використовують його для верифікації гравця.
Я прочитав у вашій скарзі , що Вероніка дізналася, що в умовах казино також зазначено це правило:
«9. Принаймні один депозит повинен бути зроблений гравцем, який скористався будь-якою з пропозицій без депозиту, щоб відповідати вимогам KYC і дотримуватися політики AML».
Did you play with a no-deposit bonus, perhaps? It is not unusual that a minimum deposit should be made to pass the verification. It is called a verification deposit, and in most online casinos, they use it to be able to verify the player.
I have read in your complaint that Veronika found out the casino has this rule stated in their terms as well:
"9. At least one deposit must be made by a player who used any of the no-deposit offers to meet the KYC requirements and follow the AML policy."
Привіт всім.
Я просив вийти з Hitnspin, і, звичайно, не було жодної відповіді. Без грошей, без зміни статусу тощо.
Хтось також має досвід роботи з HitnSpin?
Hello everyone.
I requested a withdrawal from Hitnspin, and of course there was no response. No money, no status change, etc.
Does anyone have experience with HitnSpin too?
Servus alle zusammen.
ich habe beim Hitnspin eine Auszahlung beantragt, und ja klar gibts kein Reaktion auf das. Kein Geld, kein Statusänderung usw.
Hat jemand Erfahrung mit HitnSpin auch?
привіт
А де ви просили вилучення, будь ласка? Це дійсно має значення, я б сказав. Говорячи про досвід, перегляньте цю тему, а також використовуйте панель пошуку, щоб знайти інші пов’язані теми.
Якщо ви можете отримати доступ до сторінки огляду казино 👈, я б також зосередив увагу на розділі відгуків користувачів, який містить досвід гравців.
Hey there.
And where did you request the withdrawal, please? That really matters, I'd say. Speaking of experiences, browse this thread and also use the search bar to find other related threads.
If you can access the casino review page 👈, I would also focus on the user review section which hold player's experiences.
Дякую тобі. Отже, коли ви зняли кошти, у вас уже є підтверджений рахунок казино? Це ваше перше зняття чи ні? Як довго ви чекали, будь ласка?
Дай мені знати. 😉
Thank you. So when you made your withdrawal, you already have a verified casino account ? Is this your first withdrawal or not ? How long have you been waiting, please?
Let me know. 😉
Я думаю, що на це є проста відповідь. Так, ми неупереджені, тому що якби ми були упереджені, це ніколи б не принесло нам користі.
Як він може мати такий високий індекс безпеки, в основному можна знайти в цій таблиці.
Казино також вирішило багато скарг, і це великий плюс, що воно завжди намагається переконатися, що гравці не залишаються без відповіді та розумного результату, якщо у них виникне проблема.
Якщо ви хочете побачити, як наша команда оцінює казино, ви можете подивитися тут Як ми переглядаємо онлайн-казино .
Але чому ви питаєте, чи стикалися ви тут з якоюсь неприємною ситуацією?
I think there's a simple answer to that. Yes we are impartial, because if we were partial, it would never do us any good.
How it can have such a high safety index is basically found in this table.
The casino has also solved many complaints and it is a big plus that it always tries to make sure that players are not left without an answer and some reasonable outcome if they have a problem.
If you want to see how our team rate casinos, you can look here- How we review online casinos.
But why do you ask, have you encountered any unpleasant situation here ?
Хлопці, я відчайдушно шукаю когось, хто б допоміг мені з казино hitnspin. Я виграв 260 євро та подав запит на зняття. Вони раптово заблокували мій обліковий запис, хоча я сам завантажив усі необхідні документи. Відтоді ніхто з hitnspin не відповідає на мої листи, і, звичайно, я не можу увійти до свого облікового запису…
Guys I’m desperately looking for someone to help me with hitnspin casino. I won 260€ and requested a withdrawal. They blocked my account all of a sudden even though I uploaded all the necessary documents of myself. Since then , nobody from hitnspin answers my mails and of course I can’t login to my account…
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.