2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Hit Me Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я скористався бонусом на перший депозит у цьому казино, але вимога до ставок була 25-кратною сумою депозиту та бонусу, а не 25-кратною сумою бонусу.
Я переглянув положення та умови, і вимога щодо ставок, коли реальні гроші не включені в бонусні гроші, у 25 разів перевищує суму бонусу, як зазначено в гуру казино, тому я зв’язався зі службою підтримки, але служба підтримки почала говорити, що вимога щодо ставок у 25 разів перевищує загальну суму бонусу.
Мені цікаво, чи варто мені подавати скаргу.
Як розрахувати свій збиток через вимогу щодо ставок, яку я не можу прочитати в умовах?
Наприклад, якщо виникає непотрібна вимога щодо ставок у розмірі 100 000 доларів США, чи потрібно мені стягувати 4 000 доларів США за 4% від 100 000 доларів США на основі середньої ставки відрахувань для ігрових автоматів?
I took advantage of this casino's first deposit bonus, but the wagering requirement was 25x the combined deposit and bonus amount, not 25x the bonus amount.
I looked at the terms and conditions, and the wagering requirement when real money is not included in the bonus money is 25 times the bonus amount, as stated in the casino guru, so I contacted support, but support started to say that the wagering requirement was 25 times the total of the bonus amount.
I am wondering if I should file a complaint.
How do I calculate my loss forcing a wagering requirement that I cannot read from the terms and conditions?
For example, if a $100,000 inherently unnecessary wagering requirement occurs, should I charge $4,000 at 4% of $100,000 based on the average deduction rate for slot games?
Якщо в їхніх умовах це не написано таким чином і лише живий чат повідомляє це правило своїм гравцям, це, звичайно, не нормально.
Я пропоную вам спробувати подати скаргу тут, щоб наша команда могла розслідувати це питання.
Можливо, ви зробили кілька скріншотів правил бонусів?
If their terms don't have it written like that and only the live chat says this rule to its players, it is not ok, for sure.
I would suggest you try to file a complaint here so our team can investigate the matter.
Have you taken some screenshots of the bonus rules, perhaps?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.