ФорумКазиноHighroller Casino - загальне обговорення

Highroller Casino - загальне обговорення

1 рік тому від daviolivra24
|
1659 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Highroller Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

привіт чому написано .не приймає гравців з Фінляндії

Автоматичний переклад.
petetty
8 міс. тому

Привіт, не могли б ви зробити знімок екрана та опублікувати його тут? Коли я подивився, це показало мені протилежне і що гравці з Фінляндії приймаються. Він показує вас на нашому сайті чи на сайті казино?

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як бразильський гравець, який використовує метод депозиту/виведення PIX, я не рекомендую це казино. Я жодним чином не можу пройти перевірку документів, я вже надіслав підтвердження пікселя, виписку з банківського рахунку та все, що є в моєму банку, що доводить, що я зробив депозит, але всім їм відмовлено. Казино навіть надсилає «зразковий» документ, який вони хочуть, щоб я надіслав, але, очевидно, ця модель була розроблена на основі міжнародних транзакцій, з номером IBAN тощо, що не є реальністю PIX, тому я не можу на нього відповісти. . Мій баланс прив’язаний до казино, оскільки я не можу його зняти, оскільки я використовував PIX як метод депозиту, а моїх квитанцій (з pix або виписки з поточного рахунку) недостатньо для казино (примітка: я надіслав усі типи виписок можливо в моєму банку).


Мій досвід у цьому казино з використанням методу оплати PIX був поганим, я не рекомендую його.


Хтось коли-небудь відчував це?


Автоматичний переклад.
gustavonina
4 міс. тому

Привіт, мені прикро чути про ваші незручності в казино. Чи намагалися ви детально пояснити їм, що вам більше нічого надіслати в казино і що ви надіслали їм усі можливі варіанти, які надав вам банк? У чому полягає конкретна проблема з вашим документом, якщо казино не хоче його приймати. Чи немає іншої альтернативи, коли ви вносите депозит іншим методом, перевіряєте його, а потім використовуєте його для зняття? Як довго ви не могли перевірити?

Дайте мені знати, щоб ми спробували вам допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Яро, мені нарешті вдалося це вирішити. Після багатьох невдалих спроб служби чату я вирішив написати повний електронний лист із усіма моїми квитанціями та попередніми спробами, і через цей електронний лист до служби підтримки я зміг перевірити документи та відмовитися. Однак знадобилося близько десяти спроб зв'язку і більше тижня, щоб все вирішити. Якщо у когось така ж проблема, рекомендую написати електронний лист замість чату.

Автоматичний переклад.
gustavonina
3 міс. тому

Що ж, я радий бачити, що вам вдалося врешті-решт все розібрати. Ви зробили це розумно, і в таких ситуаціях важливо зберігати холоднокровність. Вам вдалося успішно верифікуватися та отримати свої гроші, що ідеально.

Сподіваюся, ви уникнете подібних неприємностей і ваші подальші враження будуть кращими.

Але, незважаючи на те, що ви пережили в цьому казино, ви залишитесь тут грати? Скільки часу зайняло зняття грошей? 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це був найгірший сайт казино, який запитував документацію для kyc, а потім не перевіряв його та став очікуванням, а також зупиняв гру, і користувачі не могли в неї грати

Автоматичний переклад.
abhishek052213
2 тиж. тому

Привіт, судячи з того, що ви пишете, у вас є проблема з перевіркою облікового запису, так? Чому казино не прийняло ваші документи? Ви пишете, що вони очікують на розгляд, і тому можливо, що казино ще не перевіряло їх, тому, можливо, тому ви ще не перевірені. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з таким процесом, тому я б не хвилювався відразу.

Я також бачив, що ви вже подали скаргу , тож якщо у вас усе ще виникають проблеми, наша команда спробує вам допомогти.

Сподіваюся, вас якнайшвидше перевірять.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого