1 рік тому
Тут ви можете обговорити Highroller Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, не могли б ви зробити знімок екрана та опублікувати його тут? Коли я подивився, це показало мені протилежне і що гравці з Фінляндії приймаються. Він показує вас на нашому сайті чи на сайті казино?
Hi, could you please take a screenshot and post it here? When I looked, it shows me the opposite and that players from Finland are accepted. Does it show you on our site or on the casino site ?
Як бразильський гравець, який використовує метод депозиту/виведення PIX, я не рекомендую це казино. Я жодним чином не можу пройти перевірку документів, я вже надіслав підтвердження пікселя, виписку з банківського рахунку та все, що є в моєму банку, що доводить, що я зробив депозит, але всім їм відмовлено. Казино навіть надсилає «зразковий» документ, який вони хочуть, щоб я надіслав, але, очевидно, ця модель була розроблена на основі міжнародних транзакцій, з номером IBAN тощо, що не є реальністю PIX, тому я не можу на нього відповісти. . Мій баланс прив’язаний до казино, оскільки я не можу його зняти, оскільки я використовував PIX як метод депозиту, а моїх квитанцій (з pix або виписки з поточного рахунку) недостатньо для казино (примітка: я надіслав усі типи виписок можливо в моєму банку).
Мій досвід у цьому казино з використанням методу оплати PIX був поганим, я не рекомендую його.
Хтось коли-небудь відчував це?
As a Brazilian player who uses the PIX deposit/withdrawal method, I do not recommend this casino. I cannot pass the document verification in any way, I have already sent proof of the pix, bank account statement and everything available at my bank that proves that I made the deposit, yet they are all denied. The casino even sends a "model" document that they want me to send, but apparently this model was designed based on international transactions, with an IBAN number, etc., which is not the reality of PIX and therefore I cannot respond to it. . I have my balance tied to the casino because I can't withdraw it since I used PIX as a deposit method and my receipts (from pix, or current account statement) are not enough for the casino (note: I sent all types of statements possible available in my bank).
My experience at this casino using the PIX payment method was bad, I don't recommend it.
Has anyone ever experienced this?
Como jogador Brasileiro que utiliza o método de depósito/saque PIX, não recomendo este casino. Não consigo passar na verificação de documentos de forma alguma, já enviei comprovante do pix, extrato da conta bancária e tudo que tem disponível no meu banco que prove que eu fiz o depósito, mesmo assim todos são negados. O casino chega a enviar um documento "modelo" que eles querem que eu envie, mas aparentemente este modelo foi pensado em cima de transações internacionais, com número IBAN etc, o que não é a realidade do PIX e desta forma não consigo atende-lo. Estou com o meu saldo preso ao casino porque não consigo sacar já que utilizei o PIX como forma de depósito e meus comprovantes (do pix, ou extrato da conta corrente) não são o suficiente para o casino (obs: enviei todos os tipos de extratos possíveis disponíveis no meu banco).
Minha experiência neste casino utilizando a forma de pagamento PIX foi ruim, não recomendo.
Alguém já passou por isso?
Привіт, мені прикро чути про ваші незручності в казино. Чи намагалися ви детально пояснити їм, що вам більше нічого надіслати в казино і що ви надіслали їм усі можливі варіанти, які надав вам банк? У чому полягає конкретна проблема з вашим документом, якщо казино не хоче його приймати. Чи немає іншої альтернативи, коли ви вносите депозит іншим методом, перевіряєте його, а потім використовуєте його для зняття? Як довго ви не могли перевірити?
Дайте мені знати, щоб ми спробували вам допомогти.
Hey, I'm sorry to hear about your inconvenience in the casino. Did you try to tell them in detail that you have nothing else to send to the casino and that you sent them every possible option the bank gave you ? What is the specific problem with your document if the casino doesn't want to accept it. Isn't there some other alternative where you deposit by another method, verify it and then use it to withdraw ? How long have you been unable to verify ?
Let me know so we can try to help you.
Привіт Яро, мені нарешті вдалося це вирішити. Після багатьох невдалих спроб служби чату я вирішив написати повний електронний лист із усіма моїми квитанціями та попередніми спробами, і через цей електронний лист до служби підтримки я зміг перевірити документи та відмовитися. Однак знадобилося близько десяти спроб зв'язку і більше тижня, щоб все вирішити. Якщо у когось така ж проблема, рекомендую написати електронний лист замість чату.
Hi Jaro, I finally managed to solve it. After many unsuccessful chat service attempts, I decided to write a complete email with all my receipts and previous attempts, and through this email to support, I was able to verify the documents and withdraw. However, it took about ten contact attempts and more than a week to resolve everything. If anyone has the same problem, I recommend writing an email instead of live chat.
Olá Jaro, consegui resolver finalmente. Após muitas tentativas de atendimento pelo chat sem sucesso, resolvi escrever um email completo com todos os meus comprovantes e tentativas anteriores, e através deste email ao suporte, consegue realizar a verificação dos documentos e o saque. Porém, foram necessárias umas dez tentativas de contato e mais de uma semana pra resolver tudo. Caso alguém tiver o mesmo problema, indico redigir um email ao invés do chat ao vivo.
Що ж, я радий бачити, що вам вдалося врешті-решт все розібрати. Ви зробили це розумно, і в таких ситуаціях важливо зберігати холоднокровність. Вам вдалося успішно верифікуватися та отримати свої гроші, що ідеально.
Сподіваюся, ви уникнете подібних неприємностей і ваші подальші враження будуть кращими.
Але, незважаючи на те, що ви пережили в цьому казино, ви залишитесь тут грати? Скільки часу зайняло зняття грошей? 🙂
Well, I'm glad to see that you managed to sort it all out in the end. You did it sensibly and it is important to keep a cool head in such situations as you did. You managed to successfully verify and get your money, which is perfect.
I hope that you will avoid similar troubles and your future experiences will be better.
But in spite of what you have been through in this casino, will you stay here to play ? How long did it take to withdraw the money ? 🙂
Це був найгірший сайт казино, який запитував документацію для kyc, а потім не перевіряв його та став очікуванням, а також зупиняв гру, і користувачі не могли в неї грати
It was the worst casino site which ask the documenta for kyc and after that don't verify it and makes pending and also stops the game and users can't play it
Привіт, судячи з того, що ви пишете, у вас є проблема з перевіркою облікового запису, так? Чому казино не прийняло ваші документи? Ви пишете, що вони очікують на розгляд, і тому можливо, що казино ще не перевіряло їх, тому, можливо, тому ви ще не перевірені. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з таким процесом, тому я б не хвилювався відразу.
Я також бачив, що ви вже подали скаргу , тож якщо у вас усе ще виникають проблеми, наша команда спробує вам допомогти.
Сподіваюся, вас якнайшвидше перевірять.
Hi, so according to what you write you have a problem with account verification yes ? Why didn't the casino accept your documents ? You write that they are pending and therefore it is possible that the casino did not check them already, so maybe that is why you are not verified yet. We give casinos 14 days to sort out such a process, so I wouldn't worry right away.
I also saw that you have already filed a complaint, so if you still have problems, our team will try to help you.
I hope you will be verified as soon as possible.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.