ГоловнаФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від LD_Loading
|
55 530 переглядів 395 відповідей |
|
1...7 8 9...20
sandydock
1 рік тому

Привіт Сендідок,


Ласкаво просимо до клубу, можливо, ви можете подати скаргу в Gaming Curacao? Він є ліцензіаром Heybets і може застосовувати санкції проти них, оскільки Casino Guru може лише бути посередником.


Дивлячись на мою скаргу, Heybets робив усе можливе, щоб її закрити, і коли вона була закрита як невирішена, що дало їм чорні точки, вони знову відкрили її майже негайно та оновили суму з неправдивими претензіями щодо мого балансу.

Автоматичний переклад.
itninja04
1 рік тому

Ймовірно, вам доведеться звернутися до їхнього ліцензіара або суду Кюрасао, щоб повернути свої кошти. Казино не співпрацюватиме, якщо ви розглядатимете скарги, які тривають і працюють на Trustpilot.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Сендідок,


Ласкаво просимо до клубу, можливо, ви можете подати скаргу в Gaming Curacao? Він є ліцензіаром Heybets і може застосовувати санкції проти них, оскільки Casino Guru може лише бути посередником.


Дивлячись на мою скаргу, Heybets робив усе можливе, щоб її закрити, і коли вона була закрита як невирішена, що дало їм чорні точки, вони знову відкрили її майже негайно та оновили суму з неправдивими претензіями щодо мого балансу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, вибачте, що втручаюся, але чи отримували ви якісь оновлення від органу ліцензування? Я бачу, що ваша скарга знаходиться в статусі Очікування рішення регулятора. Чи можна було б повідомити нам, коли у вас буде щось нове?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро,


Наразі немає оновлень, може пройти кілька тижнів, перш ніж отримати оновлення від Ліцензіара, оскільки їм потрібен деякий час для вивчення, а також це залежить від їхнього робочого навантаження.


Як тільки я отримаю більше інформації, я, звичайно, опублікую її.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Юссс, я не впевнений, чи ми читаємо однакові скарги, але значна більшість вирішується, але це лише питання часу.


З огляду на це, вчора я відповів Радці та згадав, що у нас є інші засоби правового захисту 😉і якщо я не зможу вирішити суперечку через Casino Guru, ми зв’яжемося з Heybets іншими засобами. Я не можу говорити про деталі на відкритому форумі, але скажімо, це чудово мати сім’ю, яка працює в Державному департаменті та має ліцензію на юридичну практику в деяких країнах Карибського басейну та на Близькому Сході.


Я також хочу додати сюди оновлення, казино звернулося сьогодні (14-й день [кумедно, як це працює]) і попросило надати додаткову документацію, на що я відповів із запитуваною документацією. Подивимося, з чим вони надійдуть на мене далі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
itninja04
1 рік тому

Це залежить від того, як ви дивитеся на справи, але я сподіваюся, що ваша справа буде вирішена швидко без проблем 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро,


Наразі немає оновлень, може пройти кілька тижнів, перш ніж отримати оновлення від Ліцензіара, оскільки їм потрібен деякий час для вивчення, а також це залежить від їхнього робочого навантаження.


Як тільки я отримаю більше інформації, я, звичайно, опублікую її.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, мабуть, я запитав занадто рано. У будь-якому випадку, дякую за відгук і сподіваюся, що ви отримаєте відповідні новини від органу ліцензування і все вирішиться справедливо.

Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Юссс, я не впевнений, чи ми читаємо однакові скарги, але значна більшість вирішується, але це лише питання часу.


З огляду на це, вчора я відповів Радці та згадав, що у нас є інші засоби правового захисту 😉і якщо я не зможу вирішити суперечку через Casino Guru, ми зв’яжемося з Heybets іншими засобами. Я не можу говорити про деталі на відкритому форумі, але скажімо, це чудово мати сім’ю, яка працює в Державному департаменті та має ліцензію на юридичну практику в деяких країнах Карибського басейну та на Близькому Сході.


Я також хочу додати сюди оновлення, казино звернулося сьогодні (14-й день [кумедно, як це працює]) і попросило надати додаткову документацію, на що я відповів із запитуваною документацією. Подивимося, з чим вони надійдуть на мене далі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я помітив, що ви просто чекаєте на відкликання, яке все ще очікує на розгляд відповідно до ваших скарг . Цікаво, коли ти його отримаєш. Однак чи пройшли ви успішну верифікацію чи все ще не вдалося?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Джаро, чи не могли б ви допомогти мені подати скаргу в Gaming Curacao?

Тому що я бачу, що скарга на Casino.guru не має сенсу. Ви, колега Томаш, не бачите, що вони навмисно не хочуть платити мені мій виграш. І Casino тепер чекатиме 2 тижні на розгляд моїх документів. І Томас сказав мені, що я надішлю документ, якого немає в списку, наданому казино. Але я думаю, що це їхня проблема, що вони не знають усіх джерел багатства.

Автоматичний переклад.
sandydock
1 рік тому

Привіт, я думаю, що оскільки Томас є фахівцем у розгляді скарг, він знає, що робить найкраще. Я б порадив вам трохи терпіти, тому що я бачу, що ви всі намагаєтесь вирішити цю ситуацію, і Томас зараз запитує казино, чи можуть вони це підтвердити. Якщо це не спрацює і скаргу неможливо вирішити, я б рекомендував звернутися до органів влади, хоча, як я бачу, у казино немає ліцензії. То чи можна було чекати розвитку скарги?

Автоматичний переклад.
sandydock
1 рік тому

Ви знаєте, виходячи з останнього оновлення, я думаю, що варто дочекатися відповіді від казино:

«Я розумію вашу думку, Сендідок. Тепер я пропоную запитати в казино, чи наданого вами документа достатньо для завершення перевірки.

Шановне казино Heybets!

Чи можете ви підтвердити, чи можете ви зараз перевірити гравця?"

Просто тому, що ліцензійний орган Кюрасао зазвичай не заважає нам. Окрім цього, просто уявіть, що процес почнеться з самого початку; на всі запитання потрібно буде відповісти ще раз, і представники казино повинні зосередитися на обох скаргах.

Крім того, можу я знати, де ви знайшли казино, яке має ліцензію? Наскільки я бачу, ліцензії немає. Перевір .

А у валідатора немає зеленої гущі, мабуть тому, що він не активний.

" Щоб перевірити дійсність ліцензії Gaming Curacao (365 / JAZ) , найпростіший спосіб — це натиснути валідатор на веб-сайті. Зазвичай він відображається у вигляді маленького логотипа, який можна натиснути"

На жаль, це неможливо зробити:

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Доброго ранку, я надав казино все, що вони просили, але виплат досі немає. Казино також не відповіло на скаргу, окрім того, що в перший день вони попросили мене надати додаткову інформацію, куди я надіслав їм те, що вони прямо просили, разом із додатковими (завдяки цьому форуму я дізнався, що вони можуть/хотіли б вимагати ці) документи як-от банківські виписки та платіжні квитанції.


Схрещую пальці, щоб найближчим часом прийняти рішення... ці кошти стануть у нагоді з настанням святкового сезону.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Радко, випадково у мене була старіша версія їхньої сторінки, я тримав її відкритою з моменту свого запиту на зняття... тому вона була готова, коли мені потрібно було відповісти.


Тож між 14 листопада (коли я вперше відвідав сторінку) і зараз посилання зникло з цього логотипу. Раніше він спрямовував вас сюди: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Це посилання на їхню ліцензію, яку було призупинено. Той факт, що вони видалили посилання, але зберегли логотип, трохи тривожить, і я впевнений, що це на 100% суперечить інструкціям Gaming Curacao... Я думаю, їм може здатися цікавим, що призупинений ліцензіар працює під їхнім прапором без належних облікових даних. .

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, я надав казино все, що вони просили, але виплат досі немає. Казино також не відповіло на скаргу, окрім того, що в перший день вони попросили мене надати додаткову інформацію, куди я надіслав їм те, що вони прямо просили, разом із додатковими (завдяки цьому форуму я дізнався, що вони можуть/хотіли б вимагати ці) документи як-от банківські виписки та платіжні квитанції.


Схрещую пальці, щоб найближчим часом прийняти рішення... ці кошти стануть у нагоді з настанням святкового сезону.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Згідно з тим, що я бачив, документи повинні бути в порядку, і так, тепер ви чекаєте на відкликання. Мені цікаво, як це вийде в кінці, і я твердо вірю, що це буде добре. Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нам про це. Я буду чекати і схрестю пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радко, випадково у мене була старіша версія їхньої сторінки, я тримав її відкритою з моменту свого запиту на зняття... тому вона була готова, коли мені потрібно було відповісти.


Тож між 14 листопада (коли я вперше відвідав сторінку) і зараз посилання зникло з цього логотипу. Раніше він спрямовував вас сюди: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Це посилання на їхню ліцензію, яку було призупинено. Той факт, що вони видалили посилання, але зберегли логотип, трохи тривожить, і я впевнений, що це на 100% суперечить інструкціям Gaming Curacao... Я думаю, їм може здатися цікавим, що призупинений ліцензіар працює під їхнім прапором без належних облікових даних. .

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

О так, ми теж це помітили, і тому Радка написала пост, в якому також розповідає про те, що у казино немає ліцензії.

Згідно з тим, що ми всі бачимо, його було призупинено, і оскільки воно не перенаправляє вас нікуди або не повідомляє про те, що валідатор призупинено, казино втратило ліцензію. Тож дякую, що помітили це. 👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дивно, що у своїх рекламних електронних листах, які вони надсилають мені, вони згадують Antillephone як свого Ліцензіара. Тож цікаво, це був їхній попередній ліцензіар чи новий?


Яро і Радка,


Чи можете ви дозволити команді казино поглянути на це разом із представниками казино/власниками ліцензії?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Привіт,

Я намагався, хоча я не є частиною нашої спеціальної команди даних, тому я раніше запитував гравця.

Можливо, ви можете мені трохи допомогти. Чи є ця ліцензія на Антиллефнон справжнім валідатором – зеленим товстим, який можна натиснути, будь ласка?

Ну, як я бачу, найкраще, що ми можемо спробувати, це переслати одну з цих акцій прямо сюди: data@casino.guru

Я вважаю безглуздо запитувати безпосередньо в казино без цього. 😉 Сподіваюся, ви зрозуміли, що я маю на увазі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Отже, поточний логотип на веб-сайті (який не працює) належить компанії Gaming Curacao (365/JAZ), яка, на мою думку, є їхнім поточним ліцензіаром? Або призупинено, що мене не здивує, враховуючи їхній досвід реагування на гравців.


Але в електронних листах, які казино надсилає для отримання бонусів та інших угод, вони згадують, що Antillephone (8048/JAZ) є їхнім Ліцензіаром, що досить дивно.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Я згоден, що ситуація не дуже однозначна.

Але я вперше чую, що рекламні електронні листи містять знак ліцензії Antillephone. Чи можете ви вставити знімок екрана такого електронного листа? Я передам його колезі з команди.

На мій погляд, казино не має ліцензії; інакше валідатор працював би. Я сподіваюся, що казино перебуває в процесі отримання ліцензії, а не вдає, що вона вже є. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file


Вони згадують тут Antillephone як ліцензіара.


Але якщо казино бреше про свою ліцензію, воно не що інше, як шахрайство, і його слід уникати будь-якою ціною.


Я думаю, що раніше у них була ліцензія, але я не знаю, що зараз.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...7 8 9...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого