ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від LD_Loading
|
39886 переглядів 364 відповідей |
|
1...7 8 9...22
Додати публікацію
10 міс. тому

Хоча сторінку казино не оновлено, я боюся, що казино більше не буде спілкуватися через втрату ліцензії, тому немає можливості звернутися до Gaming Curacao для суперечок. Лише судовий позов буде можливий, якщо справи не будуть вирішені.


Казино також не відповідає на скарги, які тут розглядаються +/- два тижні. Сподіваюся, що казино вживе заходів для вирішення цих скарг, інакше я з нетерпінням чекаю на їхні нові результати.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Youssf
10 міс. тому

Також погодьтеся з цим. Мені не платять 1,5 місяці. Гуру казино, чи можете ви додати їх до чорного списку?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хоча сторінку казино не оновлено, я боюся, що казино більше не буде спілкуватися через втрату ліцензії, тому немає можливості звернутися до Gaming Curacao для суперечок. Лише судовий позов буде можливий, якщо справи не будуть вирішені.


Казино також не відповідає на скарги, які тут розглядаються +/- два тижні. Сподіваюся, що казино вживе заходів для вирішення цих скарг, інакше я з нетерпінням чекаю на їхні нові результати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, так, я також помітив, що наразі казино не розглядає деякі скарги, на жаль. Я також був би радий, якби це змінилося і вони відреагували б і спробували вирішити ситуацію.

Щодо судового позову, чи думали ви про це?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Також погодьтеся з цим. Мені не платять 1,5 місяці. Гуру казино, чи можете ви додати їх до чорного списку?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я помітив, що у вас є скарга , на яку казино відповіло кілька тижнів тому, але зараз цього не сталося, що є великим розчаруванням. Я думав, що як тільки вони зможуть, вони навіть закінчать всю скаргу і спробують її вирішити. Однак таймер все ще подовжено на 7 днів, тому ми побачимо, чи щось зміниться.

Що стосується чорних списків, то ми не вносимо в них казино, ми просто шукаємо відповідні чорні списки, де вони можуть бути розташовані.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що все вирішиться і вийде добре, хоча я трохи скептично. Удачі.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Youssf видалено
Youssf
10 міс. тому

Привіт Youssf. Heybets заблокував мої кошти вже три місяці. Як я можу з вами зв'язатися?

Автоматичний переклад.
Orde0
10 міс. тому

така ж проблема

Автоматичний переклад.
Опубліковано Youssf видалено
Orde0
10 міс. тому

Я не знаю, чи можна надіслати PM на цій платформі, це було б легко.


Однак я пропоную вам зв’язатися зі скаргою в Gaming Curacao, оскільки на той момент, коли ви подали скаргу, казино тримало свою ліцензію. Або зв’яжіться з SBGOK, який допомагає ошуканим гравцям із шахраїв/нечесних казино, і притягніть їх до суду на Кюрасао.



Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
sandydock
10 міс. тому

Сумно бачити, що вони брешуть про вашу справу, але це багато говорить про казино.


Але оскільки вони втратили ліцензію, ви вже знаєте, з яким казино ви маєте справу. Ви також можете звернутися за допомогою до SBGOK, оскільки Casino Guru не може накладати санкції на казино, а лише давати чорні точки, які впливають на рахунок казино тут.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Youssf. Heybets заблокував мої кошти вже три місяці. Як я можу з вами зв'язатися?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо я можу ввійти, я рекомендую подати скаргу. представник казино, здається, якось активний, тому я б сприйняв цей безкоштовний крок як надійну першу спробу.

Сподіваюся, ви долучитеся.

Щоб продовжити, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не знаю, чи можна надіслати PM на цій платформі, це було б легко.


Однак я пропоную вам зв’язатися зі скаргою в Gaming Curacao, оскільки на той момент, коли ви подали скаргу, казино тримало свою ліцензію. Або зв’яжіться з SBGOK, який допомагає ошуканим гравцям із шахраїв/нечесних казино, і притягніть їх до суду на Кюрасао.



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вибачте, але PM не підтримуються. Гравці зазвичай обмінюються електронними листами. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

така ж проблема

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я переглянув скаргу , і, вважаючи Heybets новим казино, я б сказав, що це величезна помилка продовжувати так. Я маю на увазі, звичайно, казино має право провести розслідування, якщо для цього є вагома причина. Але з цієї довгої розмови я справді розумію, чому ви переконані, що казино прагне затягнути справу без потреби. Я також сподіваюся, що ви зможете надати повну розмову, тому що це виглядає досить дивно, як заявило казино

«Як я бачу, ми чекаємо подальшого кроку в якості заходу безпеки.

Чекаємо селфі фото + поточну дату та посвідчення особи для перевірки».

Через місяць чи близько того?

Це важко. Що ж, подивимося, що буде далі. Сподіваюся, все це скоро закінчиться!

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Ймовірно, я звернуся до суду, оскільки вони зробили кілька помилок і продовжують ігнорувати мене, а оскільки команда скарг Casino Guru не може обговорити юридичну частину моєї скарги, передача її до суду може бути останнім заходом для повернення моїх коштів також із вимогою про компенсацію.


Але, як ви можете собі уявити, судові позови завжди вимагають багато часу та зусиль, перш ніж отримати рішення, тому краще вирішити цю проблему тут, на Casino Guru, оскільки це заощадить нам час і енергію.


Оскільки вони поки що не відповідають на мою скаргу, я вже надіслав їм інший лист, але, враховуючи їх послужний список, навряд чи вони на нього дадуть відповідь.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

На жаль, це покращило б взаємодію та дало б гравцям безпечний простір для спілкування один з одним.


Radka, це чудова ідея додати до платформи Casino Guru 😉

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Візьміть до уваги, що я надав цю інформацію місяць тому. Тепер вони запитують джерело коштів. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти, і це було близько 120 доларів. То що вони від мене хочуть? Це моя особиста економія від торгівлі cpyto та гри в казино? Що я маю їм надіслати? Думаю, вони це роблять навмисно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ймовірно, я звернуся до суду, оскільки вони зробили кілька помилок і продовжують ігнорувати мене, а оскільки команда скарг Casino Guru не може обговорити юридичну частину моєї скарги, передача її до суду може бути останнім заходом для повернення моїх коштів також із вимогою про компенсацію.


Але, як ви можете собі уявити, судові позови завжди вимагають багато часу та зусиль, перш ніж отримати рішення, тому краще вирішити цю проблему тут, на Casino Guru, оскільки це заощадить нам час і енергію.


Оскільки вони поки що не відповідають на мою скаргу, я вже надіслав їм інший лист, але, враховуючи їх послужний список, навряд чи вони на нього дадуть відповідь.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хм, так, я думаю, це правда, що казино, ймовірно, зрештою не відповість на вашу скаргу, але давайте будемо здивовані, тому що у нього ще є час. Однак я бачив, що вони вже реагували на вашу скаргу в минулому, тому мені трохи прикро, що вони не зроблять цього зараз. Тож ми побачимо, як це піде, і якщо ви отримаєте відповідь на свій електронний лист або дізнаєтеся будь-яку нову інформацію, повідомте нас. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

На жаль, це покращило б взаємодію та дало б гравцям безпечний простір для спілкування один з одним.


Radka, це чудова ідея додати до платформи Casino Guru 😉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Можливо, колись ми про це подумаємо, але поки що у нас є такі правила, тому ми всі маємо їх дотримуватися. Але завжди є місце для вдосконалення, тому, можливо, це станеться з часом. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Візьміть до уваги, що я надав цю інформацію місяць тому. Тепер вони запитують джерело коштів. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти, і це було близько 120 доларів. То що вони від мене хочуть? Це моя особиста економія від торгівлі cpyto та гри в казино? Що я маю їм надіслати? Думаю, вони це роблять навмисно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені теж все це здається надто довгим і дивним, але наша команда намагається зробити все можливе, щоб допомогти вам і вирішити питання справедливо. Подивимося, куди це піде в кінці.

Але чи дали ви казино те, що вони від вас хочуть? Я думаю, що якщо ви скажете, що це ваші заощадження, ви зможете захистити це, а з іншого боку я думаю, що це марне питання, тому що я відчуваю, що ця сума грошей не потрібна для казино навіть розглянути.

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Youssf видалено
1...7 8 9...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого