Ви знаєте, виходячи з останнього оновлення, я думаю, що варто дочекатися відповіді від казино:
«Я розумію вашу думку, Сендідок. Тепер я пропоную запитати в казино, чи наданого вами документа достатньо для завершення перевірки.
Шановне казино Heybets!
Чи можете ви підтвердити, чи можете ви зараз перевірити гравця?"
Просто тому, що ліцензійний орган Кюрасао зазвичай не заважає нам. Окрім цього, просто уявіть, що процес почнеться з самого початку; на всі запитання потрібно буде відповісти ще раз, і представники казино повинні зосередитися на обох скаргах.
Крім того, можу я знати, де ви знайшли казино, яке має ліцензію? Наскільки я бачу, ліцензії немає. Перевір .
А у валідатора немає зеленої гущі, мабуть тому, що він не активний.
" Щоб перевірити дійсність ліцензії Gaming Curacao (365 / JAZ) , найпростіший спосіб — це натиснути валідатор на веб-сайті. Зазвичай він відображається у вигляді маленького логотипа, який можна натиснути"
На жаль, це неможливо зробити:
You know, based on the latest update, I think it is worth waiting for the casino's reply:
"I understand your point, sandydock. I now suggest asking the casino if the document you provided is sufficient in order to complete the verification.
Dear Heybets Casino,
Can you please confirm if you are now able to verify the player?"
Simply because the Curacao licensing authority usually does not step in the way we can. Aside from that, just imagine the process would start from the beginning; all questions would need to be answered again, and the casino reps would need to focus on both complaints.
Additionally, may I know where you found the casino that was licensed? As far as I can see, there is no license. Check it out.
And the validator is missing the green thick, probably because it is not active.
"To check a Gaming Curacao (365 / JAZ) license is valid, the easiest way is to click on the validator on the website. This will usually appear as a small, clickable logo"
Sadly, it can't be done:
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.