Я бачив, що казино попросило повторно відкрити вашу скаргу , і я сподіваюся, що все буде вирішено. Це триває досить довго, і я думаю, що ми всі можемо дійти до якогось узгодженого кінця. Але головне, очевидно, те, чим закінчиться. Сподіваюся, щасливий. Обов’язково повідомте нам, якщо у вас буде щось нове.
I saw that the casino has asked to reopen your complaint and I hope that things will be resolved. It's been going on long enough and I think we could all get to some kind of coherent end. But the important thing is obviously what end. I hope a happy one. Be sure to let us know if you have anything new.
Привіт Яро,
Вони знову відкрили мою скаргу, але досі не отримали відповіді. Але я дуже сумніваюся, що ця справа буде вирішена на Casino Guru, оскільки вони навіть відмовилися від моєї спірної суми в $55,17, що є справжнім жартом.
І оскільки вони продовжують ігнорувати мої чати, листи та повідомлення в Telegram, я взагалі не бачу жодного шансу вирішити цю проблему за допомогою хорошого рішення.
Hi Jaro,
They did re open my complaint but lacks any response so far. But I really doubt this case will get resolved on Casino Guru since they even dropped my disputed amount of $55.17 which is a real joke.
And since they keep ignoring my chats, mails and Telegram messages I do not see any chance to get this sorted out with a good solution at all.
Я спробував це казино, оскільки отримав бонус до 1 тисячі з відповідним депозитом. Спробувавши ігри в моїй юрисдикції, я зрозумів, що ігри не впливають на вимогу щодо ставок. Тому я спробував скасувати бонус, але зараз мої ~900 доларів США депонованих ETH зникли. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки, але не можу отримати відповідь.
I tried this casino as I had received a bonus of up to 1k with a matching deposit. After trying out games in my jurisdiction, I realized that the games didn't contribute to the wager requirement. Hence, I tried to cancel the bonus but now my ~900 USD of deposited ETH is gone. Have tried contacting support but am not able to obtain a reply.
Привіт Яро,
Вони знову відкрили мою скаргу, але досі не отримали відповіді. Але я дуже сумніваюся, що ця справа буде вирішена на Casino Guru, оскільки вони навіть відмовилися від моєї спірної суми в $55,17, що є справжнім жартом.
І оскільки вони продовжують ігнорувати мої чати, листи та повідомлення в Telegram, я взагалі не бачу жодного шансу вирішити цю проблему за допомогою хорошого рішення.
Hi Jaro,
They did re open my complaint but lacks any response so far. But I really doubt this case will get resolved on Casino Guru since they even dropped my disputed amount of $55.17 which is a real joke.
And since they keep ignoring my chats, mails and Telegram messages I do not see any chance to get this sorted out with a good solution at all.
Мені дуже шкода. Я побачив у скарзі, що сума значно зменшилася, яку казино готове заплатити.
Однак це також сумно, коли казино вам не відповідає, але, судячи з усього, так і залишиться.
У всякому разі, Вероніці потрібна відповідь на її скаргу, тож чи можна їй відповісти? Зробити це можна тут .
Мені ще раз шкода, що все, здається, розвивається, але, схоже, ми більше нічого не можемо зробити.
I'm so sorry. I saw in the complaint that the amount has significantly decreased what the casino is willing to pay.
However, it's also sad when the casino doesn't respond to you, but by all indications it will probably stay that way.
Anyway, Veronica needs an answer to her complaint, so would it be possible to reply to her ? You can do so here.
Once again, I am sorry about the way things seem to be turning out, but it looks like there is nothing more we can do.
Я спробував це казино, оскільки отримав бонус до 1 тисячі з відповідним депозитом. Спробувавши ігри в моїй юрисдикції, я зрозумів, що ігри не впливають на вимогу щодо ставок. Тому я спробував скасувати бонус, але зараз мої ~900 доларів США депонованих ETH зникли. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки, але не можу отримати відповідь.
I tried this casino as I had received a bonus of up to 1k with a matching deposit. After trying out games in my jurisdiction, I realized that the games didn't contribute to the wager requirement. Hence, I tried to cancel the bonus but now my ~900 USD of deposited ETH is gone. Have tried contacting support but am not able to obtain a reply.
Привіт, це неприємна ситуація. Чи означає це, що 900 ваших справжніх грошей зникли? Що стосується відповіді казино, ви ще не отримали її?
У будь-якому випадку, я бачу, що у вас є скарга , тому ми подивимося, куди це нас приведе.
Hi, that's an unpleasant situation. Does that mean 900 of your real money is gone? As far as the casino's response, you haven't gotten one yet?
Anyway, I see you have a complaint, so we'll see where it leads us.
Привіт Яро,
Це божевільно, вибачте, ми маємо справу з шахрайським казино, це дуже очевидно. Вероніка відмовляється ділитися доказами, які вона отримала від казино, тому я не можу довести протилежне, поки не дізнаюся, які фальшиві докази надіслало це казино.
Єдине, на що я можу сподіватися, це те, що Вероніка знадобиться час, щоб зрозуміти мою ситуацію, і працює як справжній посередник, який є нейтральним, інакше я боюся, що Casino Guru не зможе мені допомогти, а лише допоможе казино, оскільки кінцевим результатом буде, навіть якщо мою скаргу закриють. невирішені, вони ледве отримають чорні точки в цьому випадку, тому їхня репутація залишиться в безпеці, поки вони шахраї та несправедливі.
Hello Jaro,
This is insane sorry, we are dealing with a rogue casino here that's very obvious. Veronika refuses to share the evidence she got from the casino so I can not proof otherwise until I know what fake evidence this casino has sent.
All I can hope is that Veronika takes time to understand my situation and does work like a real mediator that is neutral otherwise I am afraid Casino Guru can not help me but only assist casinos as the final result would be that even if my complaint gets closed unresolved they will barely get black points in this case so their reputation will remain safe while they are rogue and unfair.
Привіт!
Скарга настільки величезна, що я просто не міг прочитати її повністю. Але я знайшов це:
«Тепер у мене є докази того, що казино дозволяє депозити з обмеженої країни за допомогою голландських банків, але зняття неможливе, що підтверджує мої попередні заяви»
Ви можете пояснити, будь ласка? Гадаю, це найважливіша частина, тож не завадить, чи не так?
Дякую
Hello there!
The complaint is so huge that I just could not read it at its full length. But I found this:
"Now I have proof that the casino allows deposits from a restricted country by facilitating Dutch banks but withdrawals are not possible which confirms my earlier claims"
Can you explain, please? I guess this is the most important part, so it would not hurt, right?
Thanks
Я правильно знаю!
Головна проблема полягає в тому, що я пояснюю все і т.д., а казино не відповідає, не уникає відповідей або відповідає на запитання, їм це подобається.
Я маю на увазі те, що я можу підтвердити свої твердження. Heybets має обмежену політику для деяких країн, але дозволяє депозити з тієї самої країни. Приклад наводять Нідерланди. Я мав би бути не в змозі зареєструватися та приєднатися, але я зміг приєднатися та зробити депозит із голландського банківського рахунку та грати. Якщо у вас є деякі країни з обмеженнями, дивно, що ви приймаєте платежі з тієї самої обмеженої країни. І далі, коли я намагався зняти гроші, це було безуспішно, а служба підтримки не відповідає.
Це підтверджує моє твердження, що це казино любить брати гроші, але відмовляється виплачувати, і це несправедливо. Якщо казино не здійснює виплати країні з обмеженнями, справедливим і законним є повне відшкодування всіх (втрачених) депозитів, ніби ви ніколи не грали, і помахати балансом казино.
У будь-якому разі вони є шахрайським казино, оскільки вони стверджують, що зараз у мене лише 55 доларів, і я не бачу доказів чи їхніх претензій, і вони не мають відповідей у ланцюжку скарг…
I know right!
The main issue is that I am explaining everything etc. and the casino does nit answer or avoid answers or reply to questions suits them.
What I mean is that I can confirm my claims. Heybets has a restricted policy for some countries but allow deposits from that same country. Example given The Netherlands. I should be unable to register and join but I was able to join and deposit from a Dutch bank account and play. If you have some countries restricted it is weird that you accept payments from that same restricted country. And further when I tried to withdraw money this was unsuccesful and Support does not respond.
That confirms my claim that this casino does like to take money but refuse to pay out, and that is unfair. If a casino does nit pay out towards a restricted country it is only fair and legitimate to issue a full refund of all (lost) deposits as if you never played and wave the casino balance.
Anyway they are a rogue casino as they claim now I have only $55 and I can not see the evidence or their claims and they lack replies in the complaint thread…
Не сердься на мене, будь ласка.
Моє запитання виникло через невизначеність, і я вважаю, що краще запитати вас безпосередньо, а не просто відпускати тему. Я просто сподіваюся, що ви дійсно зможете це довести, оскільки це зазначено в скарзі - і все.
Ви є учасником цієї спільноти протягом тривалого часу. Особисто я пам’ятаю багато розумних розмов на різні теми, включно з обмеженими країнами, тому я знаю, що ви досить добре поінформовані з цього питання.
Можу вас запевнити, що я не маю наміру сумніватися у вас. Отже, якщо у вас склалося таке враження, то ненавмисно.
Щоб уникнути подальшого стресу, я буду чекати рішення скарги. 🙏
Don't get mad at me, please.
My question comes from the uncertainty, and I feel it's better to ask you directly rather than just let the topic go. I just hope you can actually prove that since it is stated in the complaint - that is all.
You've been a member of this community for quite some time. I personally recall many sensible conversations on several subjects, including restricted countries, thus, I know you are quite well-informed on the subject.
I can assure you that I have no intention of doubting you. So, if you got such an impression, it was not intentional.
To avoid further stress, I'll wait for the complaint resolution. 🙏
Привіт Радка,
Чесно кажучи, я зовсім не злий 😅 (можливо, на казино, як і слід), що я мав на увазі, коли сказав «Я правильно знаю!» що я повністю згоден з вами, що скарга така велика, на жаль, досі без рішення.
Дійсно, мої скарги певною мірою пов’язані з обмеженою політикою країни, і наразі багато казино рекламують (філіали чи веб-сайти), щоб їх було дозволено тут, і не завжди це правда.
І я вірю, що якби індустрія азартних ігор була чесною та прозорою, вона була б набагато меншою, але мала б вищі відгуки та ставки, оскільки гравці справді йшли б, щоб насолоджуватися грою, а не відчувати себе обдуреними чи ігнорованими службами обслуговування клієнтів казино.
Якщо я справді створив у вас враження, що я злюсь на вас, це абсолютно неправильно, я просто відповів на ваше запитання, що зрозуміло, оскільки ви бачите, наскільки велика скарга, я можу уявити, що важко все надолужити та зрозуміти (особливо коли казино не має відповідей на мій вміст..).
Наразі мені цікаво, що Вероніка може зробити, щоб допомогти мені, і чи вдасться їй отримати більше інформації з цього казино щодо моєї скарги, тому що зараз я боюся, що я не зможу вирішити цю проблему на Casino Guru, що, на жаль, так і є.
Hi Radka,
To be honest I am not mad at all 😅 (maybe on the casino as I should) what I meant with 'I know right!' that I fully agree with you that the complaint is being so huge, unfortunately still without a solution.
Indeed my complaints has some to do with their restricted country policy and currently still many casinos advertise (by affiliates or websites) to be allowed in here and not always this is a true thing.
And I do believe if the gambling industry was fair and transparant it would be much smaller but having higher reviews and rates as players would really go to enjoy their play and not feel duped or get ignored by casino customer services.
If I did give you the impression I am mad at you that is totally wrong I just replied on your question which is understandable as you can see how huge the complaint is I can imagine that it is hard to catch up and understand everything (especially when the casino lacks answers on my content..).
For now I wonder what Veronika can do to assist me and if she manage to get more info out of this casino regarding my complaint, because currently I am afraid I wont be able to get this resolved on Casino Guru which is unfortunately.
Привіт, намагаюся отримати відповіді щодо виплати, яку я запитував 3 дні тому. Я не намагаюся скаржитися, просто отримую відповіді, тому що ніхто з VIP-підтримки (мені надали платиновий статус через, можливо, історію ігор в інших місцях), ані їхній онлайн-чат не відповідають і не дають мені доброзичливої відповіді, крім «ми залишили записку». для фінансів.... Зважаючи на це, ось історія:
Я зареєструвався 14.11.2023, зробив бонус за матч, депонував приблизно 300 доларів США в LTC, вони підійшли та продовжили грати в Gates of Olympus, мене (Гейтс) обдурив (Гейтс) із бонусної покупки на 300 доларів, тому мій VIP-господар відкинув мене те, що він називає готівкою в розмірі 50 доларів, я припускаю, що це означає відсутність вимог до проходження або перекидання, і рухайтеся далі.
Я отримав хороший бонус у 3 тисячі доларів і вирішив зіграти щось інше, розмовляючи зі своїм хостом у Telegram. Я згадав про бонус, і він привітав тощо, я запитав його про мою здатність виводити гроші, і він сказав, що це буде просто та миттєво (запам’ятайте це). Але мені довелося зіграти понад 20 000 доларів. Зазвичай я б не взяв такий бонус, але я визнаю, що отримав, тому що AI міг програти 300 доларів, а BI читав, що вони не перекидаються інший форум, але це була очевидна помилка в тій частині плакатів, і я за те, що не перевірив це... знову ж таки, без шкоди, без фолу.
Я приступив до скасовування вимоги до 20 тис. і приблизно через годину я був готовий вивести 11 тис. зі свого виграшу. У цей момент, щоб не створити враження, що я пішов назавжди, я зняв 10 тисяч і пограв з рештою, трохи швидко програвши, знову без шкоди, без фолу.
Протягом цього дня я майже постійно спілкувався зі своїм господарем, запитуючи його про статус виплат, чого мені очікувати тощо... за його словами, все було персиками та вершками, і я мав би встигнути до кінця. Я повірив його слову і продовжував день і вечір.
Наступного дня не було коштів, зв’яжіться зі службою підтримки, тому що статус мого господаря в Telegram був таким, що він вдома, і я почувався грубим, що турбував його там. Служба підтримки сказала мені, що він залишив записку для фінансів і що я незабаром отримаю кошти... це був останній раз, коли служба підтримки відповідала на мої запити в чаті, тепер усі вони залишаються на читанні (виправлення... як я пишучи це... служба підтримки сказала мені: «Це в черзі, не хвилюйся», але була мама, коли надсилала мені відповідь, коли я (миттєво) відповів, запитуючи, що означає в черзі)
Знову ж таки, я просто шукаю підтримки та роз’яснення з цього приводу... Мені дуже хотілося б знати день, коли я можу очікувати надходження своїх коштів. Це все, і жодної секунди я не відчуваю, що це надто велике запитання.
Hello, trying to get some answers on a payout that I requested 3 days ago. I'm not trying to complain, simply get answers because no one from VIP support (I was give Platinum status due to may gaming history at other locations) nor their online chat is responding or giving me an kind answer except 'we left a note for finance'.... That being said, here's the story:
I signed up on 11/14/2023, did a match bonus deposited approx $300 in LTC, they matched and went on to play some Gates of Olympus, get screwed (by Gates) out of a $300 bonus buy so my VIP host kicks me what he's calling $50 cash, I assume this means no playth-through or rollover requirements and move on.
I proceed to hit a nice $3k bonus and decide to play something else all while talking to my host on Telegram. I mentioned the bonus and he gave congrats etc, I asked him about my ability to withdrawal and he stated it'll be simple, and instant (remember this). But that I had to play through over $20,000..normally I'd not have taken a bonus like this, but I'll admit I did because A I had the $300 to lose and B I had read that they don't do roll over on another forum, but that was an obvious mistake on that posters part and me for not checking on it...again no harm, no foul.
I proceed to annihilate the 20k requirement and within about an hour or so I was ready to cash out 11k from my winnings. At which point as to not give the impression I was gone for ever, I did a withdrawal for 10k, and played with the rest for a bit promptly loosing, again no harm, no foul.
During that day I had been in pretty much constant contact with my host, asking him about the payout status, what I should expects etc...according to him, everything was peaches and creme and I should be getting by close of business. I trusted his word, and went on about my day an evening.
The following day, no funds, reach out to support because my host's status on Telegram was he was at home and I felt rude bothering him there. Support told me that he had left a note for finance and that I'd be getting funds shortly...that was the last time support has answered my chat requests, they now are all left on read (correction...as I am writing this...support told me "It's in queue don't worry" but has been mum on sending me a response when I (instantly) replied asking what in queue meant)
Again, I am just looking for support, and clarification on this...I'd really like to know the day I can expect my funds arrive. That's it, and not for one second do I feel that is too big of an ask.
Послужний список Heybets полягає в тому, що вони не відповідають і не здійснюють виплати. Просто проведіть трохи досліджень щодо оглядів Heybets тут, і Trustpilot ви побачите, що Heybets дуже погано реагує на своїх гравців, і виплати, як правило, є великою справою для цього казино, або вони відкладають їх так довго, як можуть з різних причин.
Деякі випадки вирішуються шляхом подання скарги на цій платформі, оскільки казино, здається, спілкується з Casino Guru.
The track record of Heybets is that they do not respond and do not payout. Just do some research on Heybets reviews on here and Trustpilot you will find that Heybets is very bad in responding to its players and payouts tend to be a big deal for this casino or they delay it as long as they can for various reasons.
Some cases are being solved by filing a complaint on this platform as the casino seems to communicate with Casino Guru.
Я боюся, що ніхто за межами казино не може назвати вам точну дату. мені шкода Крім того, це досить нове та невелике казино, тому потрібен час, щоб довести його безпеку та недоліки. Враховуючи відгуки користувачів, здається, що їм варто попрацювати над своїми якостями – перегляньте тут .
Якщо ви боретеся більше ніж 14 повних днів, скористайтеся цим посиланням, щоб подати вищезазначену скаргу: https://casino.guru/complaints/create
Хоча, сподіваюся, вам це не знадобиться. 🤞🤞
I fear no one outside the casino can give you a precise date. I'm sorry. Additionally, this is a rather new and small casino, so it takes time to prove its safety and cons. Given the user feedback, it seems they should work on their qualities - browse here.
If you struggle longer than 14 full days, please use this link to submit the aforementioned complaint: https://casino.guru/complaints/create
Though I hope you won't need it. 🤞🤞
Дякуємо за ваш внесок, Youssf! Я (швидко) прочитав відгуки, і, на жаль, читав лише хороші... Мені здається, я побачив те, що хотів побачити. Я працюю в сфері кібербезпеки й надто часто стикаюся з такими ситуаціями, і це не те, на що я мав би впадати... Я відношу це до пізньої ночі, нудьгую, хочу заробити додаткові $$$.
Щодо пошуку рішення, Heybets справді не знає, якою мірою я піду, щоб відшкодувати ці кошти, ні якими ресурсами я маю допомогти на цьому фронті. Усе, що я можу сказати, я б не хотів бути на їхньому місці протягом наступних кількох тижнів!
Thank you for your input Youssf! I did (quickly) read reviews, and unfortunately only read good ones...I think I saw what I wanted to see. I work in cyber security and deal with situations like this far too often, not something I should have fell for...I chalk it up to late night, bored, looking to make some extra $$$.
As far as seeking resolution, Heybets really doesn't know to what extent I will go to recoup these funds, nor what resources I have to aide on that front. All I can say, I would hate to be in their shoes over the next few weeks!
Дякую Радко за розуміння, і я ціную ваш відгук! Як згадувалося вище, я розробляю інші засоби правового захисту, але зверну увагу на розділ скарг.
Я скажу, що я вважаю дивним те, що вони відповідають лише на скарги, подані через цей веб-сайт... змушує вас задуматися, чому це так. Якою владою володіє casino.guru? І чому вони не називають їх тут казино, яке не має авторитету?
Thank you Radka for the insight, and I appreciate your feedback! As mentioned above I've got other remedies in the works, but will take note to the complaint section.
I will say that I do find it odd that they only respond to complaints filed through this very website...makes you wonder why that is. What power does casino.guru wield? And why are they not blasting them on here as a non-reputable casino?
У тому ж човні, що й ти, itninja04. У вас є спосіб зв'язатися з вами?
In the same boat as you, itninja04. Do you have some way I can contact you?
Дякую Радко за розуміння, і я ціную ваш відгук! Як згадувалося вище, я розробляю інші засоби правового захисту, але зверну увагу на розділ скарг.
Я скажу, що я вважаю дивним те, що вони відповідають лише на скарги, подані через цей веб-сайт... змушує вас задуматися, чому це так. Якою владою володіє casino.guru? І чому вони не називають їх тут казино, яке не має авторитету?
Thank you Radka for the insight, and I appreciate your feedback! As mentioned above I've got other remedies in the works, but will take note to the complaint section.
I will say that I do find it odd that they only respond to complaints filed through this very website...makes you wonder why that is. What power does casino.guru wield? And why are they not blasting them on here as a non-reputable casino?
Звичайно, це залежить від вас.
Ваше занепокоєння звучить розумно; навпаки, я б не сказав, що це дивно. Тільки врахуйте, що нам вдалося побудувати найскладнішу спільноту та найбільший міжнародний форум, а також кількість поданих скарг з часом зросла. Кожного разу, коли ми переглядаємо нові казино або старі казино, які ми якимось чином пропустили в минулому, ідея повідомити керівництву про нас досить проста. Процес оцінки казино пояснюється повністю, і ми також заявляємо з самого початку, що ігнорування скарг гравців призведе до зниження індексу безпеки, оскільки це є частиною розрахунку.
Зверніть увагу на цей посібник , щоб дізнатися більше про наслідки, якщо ви не проти.
У певний момент, я переконаний, особливо нове казино не захоче надіслати неправильне повідомлення решті спільноти.
Таким чином, я далекий від того, щоб стверджувати, що ми володіємо якоюсь наддержавою; насправді все навпаки, але ми намагаємося зробити все найкраще для безпеки гравця. Через кришталево чіткі принципи справедливості немає потреби говорити:
https://casino.guru/fair-gambling
Чи знаєте ви, що нещодавно створене казино ніколи не отримає найвищий індекс безпеки? Це тому, що не було достатньо часу, щоб довести його якості, які ми розглядаємо як потенційний ризик.
Що ж, чим більше гравців прийдуть сюди, щоб подати скаргу, тим більше шансів на незалежну перевірку можливих скарг.
Іноді помиляються навіть гравці. Ще один хороший момент, про який я маю згадати, це те, що ми прагнемо бути нейтральними та чесними у всьому, що ми робимо.
Я щось пропустив? Сподіваюся, що ні 🙂
Sure thing, it is up to your sole decision.
Your concern sounds reasonable; on the contrary, I would not say it is odd. Just consider that we've managed to build the most complex community and the biggest international forum in hand with that, also, the amount of submitted complaints has grown over time. Every time we review new casinos or old casinos we somehow missed in the past, the idea of letting the management know about us is pretty straightforward. The process of evaluating the casino is explained in full, and we also express right from the beginning that ignoring players' complaints will result in a lower safety index since it is part of the calculation.
Mind this guide to learn more about the consequences if you don't mind.
At a certain point, I'm convinced, especially a new casino, would not want to send the wrong message to the rest of the community.
Thus, I'm far from saying we hold some superpower; it's actually quite the opposite, yet we try to make the best for the player's safety out of it. Through crystal clear principles of fairness, it is needless to say:
https://casino.guru/fair-gambling
Did you know that a freshly established casino will never get the top safety index? It's because there hasn't been enough time to prove its qualities, which we view as a potential risk.
Well, the more players who come here to submit a complaint, the better the chance for an independent check-through of the possible complaints.
Sometimes, even players make mistakes. Another good point I should mention is that we aim to be neutral and fair in whatever we do.
Did I miss anything? I hope I didn't 🙂
Привіт, Радко, сподіваюся, ти добре. Тому що, чесно кажучи, я втрачаю надію з Heybets. Перегляньте, будь ласка, мою скаргу. Очевидно, що вони навмисно затягують мій вихід якомога довше. Спочатку чекають 14 днів, а потім відповідають. Тепер вони вимагають джерело багатства за депозит у 120 доларів США. Я маю свої гроші від криптовалютної торгівлі та зняття коштів з інших казино. І я запитав, що я можу їм дати в цьому випадку. І тепер вони просто надсилають мені своє кліше, не надсилаючи насправді того, що я просив. Як ви, мабуть, знаєте, це дуже важкий офіційний доказ того, що я заробив на криптовалюті. Я маю на увазі, що я спустошений. А я не знаю, що робити
Hello Radka, hope you are fine. Because honestly i am losing my hope with Heybets. Look at my complaint please. It is obvious that they are intentionally delaying my withdrawal for as long as possible. First they wait 14 days and then answer. Now they are asking for source of wealth for 120 usd deposit. I have my money from crypto trading and other casinos withdrawals. And i have asked what sould i give them in this case. And now they just have send me their cliche, without actually sending what i have asked for. As you probably know it it very hard officialy proof that i have earned from crypto. I mean i devasteted. And i do not know that to do
Вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили.
Однак я бачу, що скарга тягнеться досить довго. Я припускаю, що казино не дало вам альтернативи, яку ви можете надати як документ про своє джерело багатства.
Тим не менш, скарга все ще відкрита, і ми спробуємо вам допомогти. Сподіваюся, ми зможемо це вирішити.
I'm sorry for the situation you've got yourself into.
However, I see that the complaint has been dragging on for quite a long time. I assume that the casino did not give you an alternative that you can provide as a document to your source of wealth.
Nevertheless, the complaint is still open and we will try to help you. I hope we can resolve this.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.