Привіт Радка,
Чесно кажучи, мене не дивує, що їхню ліцензію призупинили, враховуючи їхню історію щодо відповідей і вирішення скарг гравців. Як згадувалося раніше, вони відмовляються відповідати на листи/чати гравців, але відповідають лише на вашій платформі, що є принаймні чимось. Можливо, вони порушили свої ліцензійні правила або інші проблеми, через які Gaming Curacao призупинила дію ліцензії.
Оскільки їхню ліцензію призупинено, я вважаю, що команда Casino Guru повинна оновити огляд казино та оцінити його, щоб надати гравцям найточнішу інформацію про це казино.
PS: я вже переслав запит відповідній команді, але якщо ви також перешлете його, вони можуть оновити його, можливо, раніше.
Hi Radka,
To be honest it does not surprise me their license got suspended given their track record on replying and resolving complaints with players. As mentioned here earlier they refuse to respond on players mails/chats but only respond on your platform which is at least something. And it could be that they broke their license rules or other problems why Gaming Curacao suspended their license.
Since their license is suspended I do believe that the Casino Guru Team should update the review of the casino and score to give players the most accurate info about this casino.
PS: I already forwarded a request to the relevant team, but if you forward it too they might update it maybe earlier.
Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.