ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від LD_Loading
|
39894 переглядів 364 відповідей |
|
1...5 6 7...22
Додати публікацію
Glyf38
1 рік тому

Удачі, сподіваюся, наша команда допоможе!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене таке враження, що heybets відключив можливість зв’язатися зі службою підтримки через чат на своєму сайті. Можливо, це й на краще, адже було смішно писати в лайв-чат і отримувати відповідь через тиждень.


Я користуюся своїм смартфоном і більше не бачу піктограми.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Команда @Casino Guru,


Оскільки я отримав офіційну відповідь від казино електронною поштою, що вони закрили мій обліковий запис через обмежену політику країни, чи означає це, що мою скаргу можна буде повторно відкрити, чи я маю надіслати нову скаргу щодо цієї проблеми?



Автоматичний переклад.
Glyf38
1 рік тому

Іноді, коли казино збанкрутує або закриває свою діяльність, вони починають з такої поведінки та приймають лише депозити та гравців, щоб приєднатися, але мають серйозні затримки/проблеми з виплатами. Це те, що я запам’ятав із Bitdice та Beemcasino, які зробили це.


Це зовсім не чесно, але оскільки це казино на Кюрасао/Кіпрі, це досить поширена поведінка.


Звичайно, я не сподіваюся, що це так і що їх поведінка має якесь логічне пояснення, але в іншому випадку це може бути поганим знаком для всіх ошуканих гравців.



Я сподіваюся, що команда Casino Guru буде активно стежити за цим і перегляне рахунок для цього казино, оскільки гравці можуть подумати, що тепер усе безпечно, а ризики невеликі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую Youssf, це справді сценарій, який я маю на увазі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене таке враження, що heybets відключив можливість зв’язатися зі службою підтримки через чат на своєму сайті. Можливо, це й на краще, адже було смішно писати в лайв-чат і отримувати відповідь через тиждень.


Я користуюся своїм смартфоном і більше не бачу піктограми.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Згідно з останніми скаргами та вашим досвідом, я вважаю, що казино погано організоване, воліє ігнорувати гравців, а не вдосконалювати свою політику, процедури чи навіть комунікації...

Ну, абсолютно непрофесійно, якщо ви запитаєте мене.

Я сподіваюся, що скарга скоро закінчиться, але справедливо для вас!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Команда @Casino Guru,


Оскільки я отримав офіційну відповідь від казино електронною поштою, що вони закрили мій обліковий запис через обмежену політику країни, чи означає це, що мою скаргу можна буде повторно відкрити, чи я маю надіслати нову скаргу щодо цієї проблеми?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

У них є? Чудово, що ви згадали про це!

Я вважаю, що було б найкраще попросити повторний розгляд вашої скарги, повторно надішліть цей новий електронний лист, який ви отримали від казино, як частину причини, будь ласка. Це допоможе уникнути непотрібних затримок.

Ви можете це зробити?


Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

Гей, можна з вами зв'язатися? Я також норвежець, маю кілька запитань щодо букмекера

Автоматичний переклад.
danliho
1 рік тому

Яка твоя телеграма?

Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

Привіт, я отримав електронний лист про вашу відповідь, але не можу його знайти

Автоматичний переклад.
danliho
1 рік тому

Як я можу з вами зв'язатися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Команда @Casino Guru


Чи можна видалити мою скаргу, щоб я міг подати нову, оскільки я не отримав жодної інформації про запит на повторне відкриття. Крім того, спірна сума є невірною, а з підтвердженням закриття через країни з обмеженнями справа зараз зовсім інша.

Автоматичний переклад.
Опубліковано danliho видалено
1 рік тому

Команда @Casino Guru


Чи можна видалити мою скаргу, щоб я міг подати нову, оскільки я не отримав жодної інформації про запит на повторне відкриття. Крім того, спірна сума є невірною, а з підтвердженням закриття через країни з обмеженнями справа зараз зовсім інша.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Команда розгляду скарг не видаляє старі скарги, але я спілкувався з ними, і ви можете подати запит на повторне відкриття, якщо у вас є відповідні докази. Це означає, що найкраще було б завантажити докази того, що казино закрило ваш обліковий запис і, в ідеалі, конфіскувало ваш виграш, оскільки ви з країни з обмеженнями.

Тоді повідомте нам, чи це було успішно та чи не було проблем із повторним відкриттям.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз подано скаргу до влади Кюрасао. Поради іншим робити те саме.


https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/

Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

Тримайте нас в курсі!


Це може допомогти змусити це казино реагувати на скарги або відкликати його ліцензію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, мабуть, зробить це. Виходячи з останніх відгуків, схоже, що проблеми зі зняттям є систематичними.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У будь-якому випадку, проблеми з heybets нагадують мені про важливість гри на надійних сайтах. Я знаю кілька сайтів, які пропонують справді миттєве виведення криптовалюти. Тобто в той момент, коли я натискаю кнопку виведення, коли я переходжу до свого гаманця, гроші вже надійшли. Я не думаю, що найближчим часом пробуватиму якісь нові казино, щоб зупинитися на надійних сайтах.


Розваги перетворюються на проблему в разі шахрайства, що, на мою думку, є протилежною метою азартних ігор...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Управління гральним бізнесом зараз розглядає мою скаргу. Я знову закликаю інших гравців, які зазнали несправедливого поводження, подати скаргу на адресу: complaints@gaming-curacao.com


Звучить як кліше, але разом ми сильніші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поки я намагався надіслати додатковий лист щодо моєї скарги на Heybets, листи були відхилені, оскільки їхній сервер визначив мою пошту як спам.


Це є доказом того, що казино намагається приховати себе та робить усе можливе, щоб уникнути моєї справи. Я сподіваюся, що Casino Guru зможе вирішити цю скаргу, перш ніж я також звернуся до Gaming Curacao, оскільки казино буквально написало на цій платформі, що вони видають повну відшкодування гравцям з обмежених країн..

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...5 6 7...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого