ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від LD_Loading
|
50799 переглядів 387 відповідей |
|
1...5 6 7...20
Youssf
1 рік тому

Привіт Youssf. Heybets заблокував мої кошти вже три місяці. Як я можу з вами зв'язатися?

Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

така ж проблема

Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

Я не знаю, чи можна надіслати PM на цій платформі, це було б легко.


Однак я пропоную вам зв’язатися зі скаргою в Gaming Curacao, оскільки на той момент, коли ви подали скаргу, казино тримало свою ліцензію. Або зв’яжіться з SBGOK, який допомагає ошуканим гравцям із шахраїв/нечесних казино, і притягніть їх до суду на Кюрасао.



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
sandydock
1 рік тому

Сумно бачити, що вони брешуть про вашу справу, але це багато говорить про казино.


Але оскільки вони втратили ліцензію, ви вже знаєте, з яким казино ви маєте справу. Ви також можете звернутися за допомогою до SBGOK, оскільки Casino Guru не може накладати санкції на казино, а лише давати чорні точки, які впливають на рахунок казино тут.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Youssf. Heybets заблокував мої кошти вже три місяці. Як я можу з вами зв'язатися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо я можу ввійти, я рекомендую подати скаргу. представник казино, здається, якось активний, тому я б сприйняв цей безкоштовний крок як надійну першу спробу.

Сподіваюся, ви долучитеся.

Щоб продовжити, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю, чи можна надіслати PM на цій платформі, це було б легко.


Однак я пропоную вам зв’язатися зі скаргою в Gaming Curacao, оскільки на той момент, коли ви подали скаргу, казино тримало свою ліцензію. Або зв’яжіться з SBGOK, який допомагає ошуканим гравцям із шахраїв/нечесних казино, і притягніть їх до суду на Кюрасао.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але PM не підтримуються. Гравці зазвичай обмінюються електронними листами. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

така ж проблема

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я переглянув скаргу , і, вважаючи Heybets новим казино, я б сказав, що це величезна помилка продовжувати так. Я маю на увазі, звичайно, казино має право провести розслідування, якщо для цього є вагома причина. Але з цієї довгої розмови я справді розумію, чому ви переконані, що казино прагне затягнути справу без потреби. Я також сподіваюся, що ви зможете надати повну розмову, тому що це виглядає досить дивно, як заявило казино

«Як я бачу, ми чекаємо подальшого кроку в якості заходу безпеки.

Чекаємо селфі фото + поточну дату та посвідчення особи для перевірки».

Через місяць чи близько того?

Це важко. Що ж, подивимося, що буде далі. Сподіваюся, все це скоро закінчиться!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Ймовірно, я звернуся до суду, оскільки вони зробили кілька помилок і продовжують ігнорувати мене, а оскільки команда скарг Casino Guru не може обговорити юридичну частину моєї скарги, передача її до суду може бути останнім заходом для повернення моїх коштів також із вимогою про компенсацію.


Але, як ви можете собі уявити, судові позови завжди вимагають багато часу та зусиль, перш ніж отримати рішення, тому краще вирішити цю проблему тут, на Casino Guru, оскільки це заощадить нам час і енергію.


Оскільки вони поки що не відповідають на мою скаргу, я вже надіслав їм інший лист, але, враховуючи їх послужний список, навряд чи вони на нього дадуть відповідь.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На жаль, це покращило б взаємодію та дало б гравцям безпечний простір для спілкування один з одним.


Radka, це чудова ідея додати до платформи Casino Guru 😉

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Візьміть до уваги, що я надав цю інформацію місяць тому. Тепер вони запитують джерело коштів. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти, і це було близько 120 доларів. То що вони від мене хочуть? Це моя особиста економія від торгівлі cpyto та гри в казино? Що я маю їм надіслати? Думаю, вони це роблять навмисно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ймовірно, я звернуся до суду, оскільки вони зробили кілька помилок і продовжують ігнорувати мене, а оскільки команда скарг Casino Guru не може обговорити юридичну частину моєї скарги, передача її до суду може бути останнім заходом для повернення моїх коштів також із вимогою про компенсацію.


Але, як ви можете собі уявити, судові позови завжди вимагають багато часу та зусиль, перш ніж отримати рішення, тому краще вирішити цю проблему тут, на Casino Guru, оскільки це заощадить нам час і енергію.


Оскільки вони поки що не відповідають на мою скаргу, я вже надіслав їм інший лист, але, враховуючи їх послужний список, навряд чи вони на нього дадуть відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, так, я думаю, це правда, що казино, ймовірно, зрештою не відповість на вашу скаргу, але давайте будемо здивовані, тому що у нього ще є час. Однак я бачив, що вони вже реагували на вашу скаргу в минулому, тому мені трохи прикро, що вони не зроблять цього зараз. Тож ми побачимо, як це піде, і якщо ви отримаєте відповідь на свій електронний лист або дізнаєтеся будь-яку нову інформацію, повідомте нас. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, це покращило б взаємодію та дало б гравцям безпечний простір для спілкування один з одним.


Radka, це чудова ідея додати до платформи Casino Guru 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Можливо, колись ми про це подумаємо, але поки що у нас є такі правила, тому ми всі маємо їх дотримуватися. Але завжди є місце для вдосконалення, тому, можливо, це станеться з часом. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Візьміть до уваги, що я надав цю інформацію місяць тому. Тепер вони запитують джерело коштів. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти, і це було близько 120 доларів. То що вони від мене хочуть? Це моя особиста економія від торгівлі cpyto та гри в казино? Що я маю їм надіслати? Думаю, вони це роблять навмисно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені теж все це здається надто довгим і дивним, але наша команда намагається зробити все можливе, щоб допомогти вам і вирішити питання справедливо. Подивимося, куди це піде в кінці.

Але чи дали ви казино те, що вони від вас хочуть? Я думаю, що якщо ви скажете, що це ваші заощадження, ви зможете захистити це, а з іншого боку я думаю, що це марне питання, тому що я відчуваю, що ця сума грошей не потрібна для казино навіть розглянути.

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Привіт! Я вже зв’язувався з Gaming Curacao півтора місяця тому. Ймовірно, одна зі скарг допомогла призупинити ліцензію heybets, я сподіваюся повірити. Немає функції pm. У вас є електронна адреса, WhatsApp або Telegram, за якими можна з вами зв’язатися?

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Зараз надіслав вам електронний лист🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я вже зв’язувався з Gaming Curacao півтора місяця тому. Ймовірно, одна зі скарг допомогла призупинити ліцензію heybets, я сподіваюся повірити. Немає функції pm. У вас є електронна адреса, WhatsApp або Telegram, за якими можна з вами зв’язатися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Telegram або WhatsApp не підтримуються на нашому форумі, тому, якщо ви хочете зв’язатися з нами, ви можете додати свою електронну адресу, як ви згадали. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, це було призначено для "Youssf" 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо підсумувати всю цю тему одним реченням: тримайтеся подалі від цього шахрайського казино. 😉


Принаймні їхня оцінка впала до 4,5, що, на мою думку, все ще є високим показником для їхньої поведінки.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Я підтримую це. Їм доведеться значно покращити підтримку. Не бачив мого зняття протягом 3 місяців. Не чули про них 4 тижні.

Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

Це малоймовірно, оскільки я вірю, що ми маємо справу з шахрайським казино.


Раніше цього тижня я розпочав новий чат через їхній веб-сайт. Після того, як Селена відповіла на моє перше повідомлення із запитанням, як вона може мені допомогти, вона почала мене ігнорувати (я бачу в чаті Read, але відповіді немає).


Не можу дочекатися, коли мою скаргу знову закриють як невирішену, щоб переслати її в Gaming Curacao, щоб вони втрутилися або звернулися до суду, якщо це необхідно. Такі казино слід заборонити, оскільки вони лише обманюють гравців.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого