1 рік тому
Удачі, сподіваюся, наша команда допоможе!
Good luck, I hope our team will manage to help!
0
Удачі, сподіваюся, наша команда допоможе!
Good luck, I hope our team will manage to help!
У мене таке враження, що heybets відключив можливість зв’язатися зі службою підтримки через чат на своєму сайті. Можливо, це й на краще, адже було смішно писати в лайв-чат і отримувати відповідь через тиждень.
Я користуюся своїм смартфоном і більше не бачу піктограми.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
Команда @Casino Guru,
Оскільки я отримав офіційну відповідь від казино електронною поштою, що вони закрили мій обліковий запис через обмежену політику країни, чи означає це, що мою скаргу можна буде повторно відкрити, чи я маю надіслати нову скаргу щодо цієї проблеми?
@Casino Guru Team,
Since I got an official reply from the casino per mail that they have closed my account due to the restricted country policy does that mean that my complaint can be re opened then or should I send a new complaint about this issue?
Іноді, коли казино збанкрутує або закриває свою діяльність, вони починають з такої поведінки та приймають лише депозити та гравців, щоб приєднатися, але мають серйозні затримки/проблеми з виплатами. Це те, що я запам’ятав із Bitdice та Beemcasino, які зробили це.
Це зовсім не чесно, але оскільки це казино на Кюрасао/Кіпрі, це досить поширена поведінка.
Звичайно, я не сподіваюся, що це так і що їх поведінка має якесь логічне пояснення, але в іншому випадку це може бути поганим знаком для всіх ошуканих гравців.
Я сподіваюся, що команда Casino Guru буде активно стежити за цим і перегляне рахунок для цього казино, оскільки гравці можуть подумати, що тепер усе безпечно, а ризики невеликі.
Sometimes when a casino is going bankrupt or closing its operations they start with behavior like this and only accepts deposits and players to join but have serious delays/problems with payouts. This was something I remembered with Bitdice and Beemcasino that did this.
Its everything but fair, but since they are Curacao/Cyprus based casinos this is quite common behavior.
Of course I do not hope this is the case and that their behavior has some logic explanation but otherwise it could be a bad sign for all duped players.
I do hope that the Casino Guru Team will monitor this actively and reconsider the score for this casino as players might think now its all safe and the risks are low.
У мене таке враження, що heybets відключив можливість зв’язатися зі службою підтримки через чат на своєму сайті. Можливо, це й на краще, адже було смішно писати в лайв-чат і отримувати відповідь через тиждень.
Я користуюся своїм смартфоном і більше не бачу піктограми.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
Згідно з останніми скаргами та вашим досвідом, я вважаю, що казино погано організоване, воліє ігнорувати гравців, а не вдосконалювати свою політику, процедури чи навіть комунікації...
Ну, абсолютно непрофесійно, якщо ви запитаєте мене.
Я сподіваюся, що скарга скоро закінчиться, але справедливо для вас!
According to recent complaints and your experiences, I see the casino as a one badly organized, preferring to ignore players rather than improve its policies, procedures, or even communications...
Well, totally unprofessional if you ask me.
I hope the complaint ends soon yet fairly for you!
Команда @Casino Guru,
Оскільки я отримав офіційну відповідь від казино електронною поштою, що вони закрили мій обліковий запис через обмежену політику країни, чи означає це, що мою скаргу можна буде повторно відкрити, чи я маю надіслати нову скаргу щодо цієї проблеми?
@Casino Guru Team,
Since I got an official reply from the casino per mail that they have closed my account due to the restricted country policy does that mean that my complaint can be re opened then or should I send a new complaint about this issue?
У них є? Чудово, що ви згадали про це!
Я вважаю, що було б найкраще попросити повторний розгляд вашої скарги, повторно надішліть цей новий електронний лист, який ви отримали від казино, як частину причини, будь ласка. Це допоможе уникнути непотрібних затримок.
Ви можете це зробити?
Have they? It's great you mentioned this!
I believe it would be best to ask your complaint to be reopened, resend this new email you got from the casino as a part of the reason, please. This should help avoid unnecessary delays.
Can you do that?
Гей, можна з вами зв'язатися? Я також норвежець, маю кілька запитань щодо букмекера
Hey possible to contact u? Im also norwegian have some questions about a bookie
Привіт, я отримав електронний лист про вашу відповідь, але не можу його знайти
hi got email about your reply but cant find it
Команда @Casino Guru
Чи можна видалити мою скаргу, щоб я міг подати нову, оскільки я не отримав жодної інформації про запит на повторне відкриття. Крім того, спірна сума є невірною, а з підтвердженням закриття через країни з обмеженнями справа зараз зовсім інша.
@Casino Guru Team
Is it possible to delete my complaint so I can file a new one since I got no update about the re open request. And also the disputed amount is not correct and with the confirmation of closure due to restricted countries the case is quite different now.
Команда @Casino Guru
Чи можна видалити мою скаргу, щоб я міг подати нову, оскільки я не отримав жодної інформації про запит на повторне відкриття. Крім того, спірна сума є невірною, а з підтвердженням закриття через країни з обмеженнями справа зараз зовсім інша.
@Casino Guru Team
Is it possible to delete my complaint so I can file a new one since I got no update about the re open request. And also the disputed amount is not correct and with the confirmation of closure due to restricted countries the case is quite different now.
привіт Команда розгляду скарг не видаляє старі скарги, але я спілкувався з ними, і ви можете подати запит на повторне відкриття, якщо у вас є відповідні докази. Це означає, що найкраще було б завантажити докази того, що казино закрило ваш обліковий запис і, в ідеалі, конфіскувало ваш виграш, оскільки ви з країни з обмеженнями.
Тоді повідомте нам, чи це було успішно та чи не було проблем із повторним відкриттям.
Hey. The complaint team does not delete old complaints, but I have spoken to them and you can request a reopen again if you have relevant evidence. This means that the best thing to do would be to upload evidence that the casino has closed your account and ideally confiscated your winnings because you are from a restricted country.
Let us know then if this was successful and there was no problem with the reopening.
Зараз подано скаргу до влади Кюрасао. Поради іншим робити те саме.
https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/
Complaint made to Curacao authority now. Advice others to do the same.
https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/
У будь-якому випадку, проблеми з heybets нагадують мені про важливість гри на надійних сайтах. Я знаю кілька сайтів, які пропонують справді миттєве виведення криптовалюти. Тобто в той момент, коли я натискаю кнопку виведення, коли я переходжу до свого гаманця, гроші вже надійшли. Я не думаю, що найближчим часом пробуватиму якісь нові казино, щоб зупинитися на надійних сайтах.
Розваги перетворюються на проблему в разі шахрайства, що, на мою думку, є протилежною метою азартних ігор...
In any case, the problemswith heybets remind me of the importance of playing on reliable sites. I know several sites that offer truly instant crypto withdrawals. That is, the moment I click on the withdraw button, when I go to my wallet, the money has already arrived. I don't think I'll be trying out any new casinos any time soon in order to stick to reliable sites.
Entertainment turns into a problem in case of scam, which is the opposite goal of gambling in my opinion...
Управління гральним бізнесом зараз розглядає мою скаргу. Я знову закликаю інших гравців, які зазнали несправедливого поводження, подати скаргу на адресу: complaints@gaming-curacao.com
Звучить як кліше, але разом ми сильніші.
The gaming authroity is now taking my complaint for investigation. I again encourage other players who are unfairly treated to make their complaint to: complaints@gaming-curacao.com
Sounds like a cliche, but we are stronger together.
Поки я намагався надіслати додатковий лист щодо моєї скарги на Heybets, листи були відхилені, оскільки їхній сервер визначив мою пошту як спам.
Це є доказом того, що казино намагається приховати себе та робить усе можливе, щоб уникнути моєї справи. Я сподіваюся, що Casino Guru зможе вирішити цю скаргу, перш ніж я також звернуся до Gaming Curacao, оскільки казино буквально написало на цій платформі, що вони видають повну відшкодування гравцям з обмежених країн..
While I tried to send a follow up mail regarding my complaint to Heybets, the mails get rejected as their server identified my mail as spam.
This does proof that the casino is trying to hide itself and doing all it can to escape my case, I do hope Casino Guru can get the complaint solved before I turn to Gaming Curacao too as the casino wrote literally on this platform that they issue full refunds to restricted countries players..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.