Я не знаю, чи можна надіслати PM на цій платформі, це було б легко.
Однак я пропоную вам зв’язатися зі скаргою в Gaming Curacao, оскільки на той момент, коли ви подали скаргу, казино тримало свою ліцензію. Або зв’яжіться з SBGOK, який допомагає ошуканим гравцям із шахраїв/нечесних казино, і притягніть їх до суду на Кюрасао.
I don't know if you can send a PM on this platform, that would be easy.
However, I suggest you contact Gaming Curacao for your complaint as back then the casino was holding their license with them when you submitted your complaint. Or contact the SBGOK which does help duped players from rogue/unfair casinos and bring them in court in Curacao.
Сумно бачити, що вони брешуть про вашу справу, але це багато говорить про казино.
Але оскільки вони втратили ліцензію, ви вже знаєте, з яким казино ви маєте справу. Ви також можете звернутися за допомогою до SBGOK, оскільки Casino Guru не може накладати санкції на казино, а лише давати чорні точки, які впливають на рахунок казино тут.
Sad to see that they are lying about your case, but it does say a lot about the casino.
But since they lost their license you already know what kind of casino you are dealing with probably. You might also want to contact SBGOK for help as Casino Guru can not sanction casinos but only give black points which affect the casino score on here.
Якщо я можу ввійти, я рекомендую подати скаргу. представник казино, здається, якось активний, тому я б сприйняв цей безкоштовний крок як надійну першу спробу.
Сподіваюся, ви долучитеся.
Щоб продовжити, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create
If I may step inside, I would recommend submitting a complaint. the casino representative seems to be somehow active, thus, I would take this free-of-charge step as a solid first attempt.
I hope you will get involved.
Use this link to proceed, please: https://casino.guru/complaints/create
Я не знаю, чи можна надіслати PM на цій платформі, це було б легко.
Однак я пропоную вам зв’язатися зі скаргою в Gaming Curacao, оскільки на той момент, коли ви подали скаргу, казино тримало свою ліцензію. Або зв’яжіться з SBGOK, який допомагає ошуканим гравцям із шахраїв/нечесних казино, і притягніть їх до суду на Кюрасао.
I don't know if you can send a PM on this platform, that would be easy.
However, I suggest you contact Gaming Curacao for your complaint as back then the casino was holding their license with them when you submitted your complaint. Or contact the SBGOK which does help duped players from rogue/unfair casinos and bring them in court in Curacao.
Вибачте, але PM не підтримуються. Гравці зазвичай обмінюються електронними листами. 🙏
I'm sorry, but no PMs are supported. Players usually exchange emails. 🙏
Я переглянув скаргу , і, вважаючи Heybets новим казино, я б сказав, що це величезна помилка продовжувати так. Я маю на увазі, звичайно, казино має право провести розслідування, якщо для цього є вагома причина. Але з цієї довгої розмови я справді розумію, чому ви переконані, що казино прагне затягнути справу без потреби. Я також сподіваюся, що ви зможете надати повну розмову, тому що це виглядає досить дивно, як заявило казино
«Як я бачу, ми чекаємо подальшого кроку в якості заходу безпеки.
Чекаємо селфі фото + поточну дату та посвідчення особи для перевірки».
Через місяць чи близько того?
Це важко. Що ж, подивимося, що буде далі. Сподіваюся, все це скоро закінчиться!
I browsed the complaint, and considering Heybets as a fresh casino, it is a huge mistake to keep going like this, I'd say. I mean, sure, the casino has the right to investigate when there is a good reason for that. But from the lengthy conversation, I truly understand why you are quite convinced the casino aims to prolong things unnecessarily. I also hope you can provide the full conversation because it seems pretty weird the casino claimed
"As I can see we are waiting for a further step as a security measure.
We are waiting for a selfie picture + current date and ID to verify."
After a month or so?
That's heavy. Well, let's see what comes next. Hopefully, this all ends quite soon!
Ймовірно, я звернуся до суду, оскільки вони зробили кілька помилок і продовжують ігнорувати мене, а оскільки команда скарг Casino Guru не може обговорити юридичну частину моєї скарги, передача її до суду може бути останнім заходом для повернення моїх коштів також із вимогою про компенсацію.
Але, як ви можете собі уявити, судові позови завжди вимагають багато часу та зусиль, перш ніж отримати рішення, тому краще вирішити цю проблему тут, на Casino Guru, оскільки це заощадить нам час і енергію.
Оскільки вони поки що не відповідають на мою скаргу, я вже надіслав їм інший лист, але, враховуючи їх послужний список, навряд чи вони на нього дадуть відповідь.
It is likely to go for legal action since they made several mistakes and keep ignoring me, and since the Complaints team of Casino Guru can not discuss on the legal part of my complaint bringing it to court could be a last resort to retrieve my funds back with a compensation claim too.
But as you can imagine lawsuits always take a lot of time and effort before getting a ruling, so it is preferred to solve this issue here on Casino Guru as that would save both of us time and energy.
Since they lack responding on my complaint here so far I already sent them another mail, but given their track record it is unlikely they will respond to it.
На жаль, це покращило б взаємодію та дало б гравцям безпечний простір для спілкування один з одним.
Radka, це чудова ідея додати до платформи Casino Guru 😉
Thats very unfortunately since that would make the interaction better and give players a safe space to communicate with each other.
Radka it is a great idea to add to the Casino Guru platform 😉
Візьміть до уваги, що я надав цю інформацію місяць тому. Тепер вони запитують джерело коштів. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти, і це було близько 120 доларів. То що вони від мене хочуть? Це моя особиста економія від торгівлі cpyto та гри в казино? Що я маю їм надіслати? Думаю, вони це роблять навмисно.
Take into account that i provided that infromation a month ago. Now they are asking for source of funds. I made despoit using crypto, and it was about 120$. So what do they want from me? It is my personal saving from cpyto trading and casino playing? What should i send them? I think they are doing it intentionally.
Ймовірно, я звернуся до суду, оскільки вони зробили кілька помилок і продовжують ігнорувати мене, а оскільки команда скарг Casino Guru не може обговорити юридичну частину моєї скарги, передача її до суду може бути останнім заходом для повернення моїх коштів також із вимогою про компенсацію.
Але, як ви можете собі уявити, судові позови завжди вимагають багато часу та зусиль, перш ніж отримати рішення, тому краще вирішити цю проблему тут, на Casino Guru, оскільки це заощадить нам час і енергію.
Оскільки вони поки що не відповідають на мою скаргу, я вже надіслав їм інший лист, але, враховуючи їх послужний список, навряд чи вони на нього дадуть відповідь.
It is likely to go for legal action since they made several mistakes and keep ignoring me, and since the Complaints team of Casino Guru can not discuss on the legal part of my complaint bringing it to court could be a last resort to retrieve my funds back with a compensation claim too.
But as you can imagine lawsuits always take a lot of time and effort before getting a ruling, so it is preferred to solve this issue here on Casino Guru as that would save both of us time and energy.
Since they lack responding on my complaint here so far I already sent them another mail, but given their track record it is unlikely they will respond to it.
Хм, так, я думаю, це правда, що казино, ймовірно, зрештою не відповість на вашу скаргу, але давайте будемо здивовані, тому що у нього ще є час. Однак я бачив, що вони вже реагували на вашу скаргу в минулому, тому мені трохи прикро, що вони не зроблять цього зараз. Тож ми побачимо, як це піде, і якщо ви отримаєте відповідь на свій електронний лист або дізнаєтеся будь-яку нову інформацію, повідомте нас. Схрещені пальці. 🤞
Hmm, yes I think it's true that the casino will probably end up not responding to your complaint in the end, but let's be surprised, because it still has some time. However, I have seen that they have responded to your complaint in the past, so I'm a bit sorry that they won't do so now. So we'll see how it goes and if you get a reply to your email or find out any new information, let us know. Fingers crossed. 🤞
На жаль, це покращило б взаємодію та дало б гравцям безпечний простір для спілкування один з одним.
Radka, це чудова ідея додати до платформи Casino Guru 😉
Thats very unfortunately since that would make the interaction better and give players a safe space to communicate with each other.
Radka it is a great idea to add to the Casino Guru platform 😉
Можливо, колись ми про це подумаємо, але поки що у нас є такі правила, тому ми всі маємо їх дотримуватися. Але завжди є місце для вдосконалення, тому, можливо, це станеться з часом. 🙂
Maybe one day we will think about it, but for now we have such rules, so we all have to abide by them. But there is always room for improvement, so perhaps it will happen over time. 🙂
Візьміть до уваги, що я надав цю інформацію місяць тому. Тепер вони запитують джерело коштів. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти, і це було близько 120 доларів. То що вони від мене хочуть? Це моя особиста економія від торгівлі cpyto та гри в казино? Що я маю їм надіслати? Думаю, вони це роблять навмисно.
Take into account that i provided that infromation a month ago. Now they are asking for source of funds. I made despoit using crypto, and it was about 120$. So what do they want from me? It is my personal saving from cpyto trading and casino playing? What should i send them? I think they are doing it intentionally.
Мені теж все це здається надто довгим і дивним, але наша команда намагається зробити все можливе, щоб допомогти вам і вирішити питання справедливо. Подивимося, куди це піде в кінці.
Але чи дали ви казино те, що вони від вас хочуть? Я думаю, що якщо ви скажете, що це ваші заощадження, ви зможете захистити це, а з іншого боку я думаю, що це марне питання, тому що я відчуваю, що ця сума грошей не потрібна для казино навіть розглянути.
Дайте нам знати.
It all seems unnecessarily long and strange to me too, but our team is trying to do everything we can to help you and get things sorted out fairly. We'll see where it goes in the end.
But have you given the casino what they want from you? I think that if you say that it is from your savings, you will be able to defend it and on the other hand I think that it is a useless question because I have a feeling that this amount of money would not be necessary for the casino to even consider.
Let us know.
Привіт! Я вже зв’язувався з Gaming Curacao півтора місяця тому. Ймовірно, одна зі скарг допомогла призупинити ліцензію heybets, я сподіваюся повірити. Немає функції pm. У вас є електронна адреса, WhatsApp або Telegram, за якими можна з вами зв’язатися?
Hi, I have already contacted Gaming Curacao 1 1/2 month ago. Probably was one of the complaints that helped the suspension of heybets license I hope to believe. There is no pm function. Do you have an email, WhatsApp or telegram to contact you at?
Привіт! Я вже зв’язувався з Gaming Curacao півтора місяця тому. Ймовірно, одна зі скарг допомогла призупинити ліцензію heybets, я сподіваюся повірити. Немає функції pm. У вас є електронна адреса, WhatsApp або Telegram, за якими можна з вами зв’язатися?
Hi, I have already contacted Gaming Curacao 1 1/2 month ago. Probably was one of the complaints that helped the suspension of heybets license I hope to believe. There is no pm function. Do you have an email, WhatsApp or telegram to contact you at?
Telegram або WhatsApp не підтримуються на нашому форумі, тому, якщо ви хочете зв’язатися з нами, ви можете додати свою електронну адресу, як ви згадали. 🙂
Telegram or WhatsApp are not supported on our forum, so if you would like to contact us, you can attach your email address as you mentioned. 🙂
Якщо підсумувати всю цю тему одним реченням: тримайтеся подалі від цього шахрайського казино. 😉
Принаймні їхня оцінка впала до 4,5, що, на мою думку, все ще є високим показником для їхньої поведінки.
To sum this whole thread in one sentence: Stay far and far away from this rogue casino. 😉
At least their score dropped to 4.5 which is still way to high for their behavior I believe.
Я підтримую це. Їм доведеться значно покращити підтримку. Не бачив мого зняття протягом 3 місяців. Не чули про них 4 тижні.
I back this. They will have to improve their support alot. Not seen my withdrawal for 3 months. Not heard from them for 4 weeks.
Це малоймовірно, оскільки я вірю, що ми маємо справу з шахрайським казино.
Раніше цього тижня я розпочав новий чат через їхній веб-сайт. Після того, як Селена відповіла на моє перше повідомлення із запитанням, як вона може мені допомогти, вона почала мене ігнорувати (я бачу в чаті Read, але відповіді немає).
Не можу дочекатися, коли мою скаргу знову закриють як невирішену, щоб переслати її в Gaming Curacao, щоб вони втрутилися або звернулися до суду, якщо це необхідно. Такі казино слід заборонити, оскільки вони лише обманюють гравців.
It is unlikely since I do believe we are dealing with a rogue casino.
I started a new chat through their website earlier this week. After Selena responded on my first message asking how she can help me she started to ignore me (I can see Read on the chat but no response).
Can't wait to see my complaint getting closed again as unresolved to forward it to Gaming Curacao to step in or go for legal action if needed. Casinos like these should be banned as they only dupe players.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.