Мабуть, немає кращої новини, ніж коли вам повернуть гроші. 🎉🎉☘️
Вітаю та сподіваюся, що ви не зіткнетеся з подібними проблемами в майбутньому, і, звичайно, ми раді, що змогли вам допомогти.
Однак я припускаю, що тепер ви будете більш обережними та точніше визначите, куди ви вкладаєте свої гроші.
У будь-якому випадку я бажаю тобі багато перемог і безтурботних днів. 😊
There is probably no better news than when you get your money back. 🎉🎉☘️
Congratulations and I hope you won't run into similar problems in the future and of course we are glad we could help you.
However, I suppose now you will be more careful and be more precise about where you deposit your money.
Anyway, I wish you many wins and carefree days. 😊
Привіт, дуже важко зрозуміти, коли представник казино heybets відповідає на ваші скарги швидше, ніж у чаті та електронних листах. Ще не минуло 14 днів, але я думаю, що краще відкрити скаргу, щоб отримати відповідь від них
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Місяць тому я надіслав їм кілька чатів через чат підтримки в реальному часі, але досі не відповів на ці повідомлення.
Я отримав більше відповідей на мою скаргу, ніж чат/пошта.
Але може бути, що Casino Guru має інший спосіб зв’язку, який працює.
I have send them a month ago multiple chats through Live Support chat and still no reply on those messages.
Received more replies on my complaint then chat/mail.
But it might be that Casino Guru has another contact option, which does work.
Я б сказав, що представник казино, з яким ми зв’язалися, розуміє наш підхід і не буде ризикувати невирішеними скаргами – принаймні я хотів би так думати. Так чи інакше, ігнорування гравців - це свого роду дурість і завдає величезної шкоди казино! Сьогодні ми всі знаємо, що для того, щоб поділитися досвідом або критикою в онлайн-світі, потрібно лише кілька хвилин, але деякі люди досі поводяться так, ніби це не має значення.
У моїх книгах так і є!
Сподіваюся, я помиляюся, і підтримка (включно з чатом) незабаром покращиться, оскільки галузь невблаганна. Нові казино з'являються щодня; отже, залишати гравців щасливими або задоволеними є ключем до виживання.
I would say the casino representative with whom we got in touch understands our approach and won't risk unresolved complaints - or at least I'd like to think that. One way or another, ignoring players is a kind of stupidity and harms the casino immensely! We all know today that it takes just a few moments to share an experience or criticism in the online world, yet some people still act like it does not matter.
In my books, it does!
I hope I'm wrong and the support (chat included) will get much better soon because the industry is unforgiving. New casinos are rising daily; hence, keeping players happy or satisfied is the key to survival.
Привіт, дуже важко зрозуміти, коли представник казино heybets відповідає на ваші скарги швидше, ніж у чаті та електронних листах. Ще не минуло 14 днів, але я думаю, що краще відкрити скаргу, щоб отримати відповідь від них
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Вперед; скаргу буде розглянуто належним чином, якщо або коли прийде час. Я завжди кажу, що сподіваюся, що скарга не знадобиться, але все ж не соромтеся її створити, з цим не проблема. 🙌
Go ahead; the complaint will be addressed properly if or when the time comes. I always say I hope the complaint won't be necessary, but still, feel free to create one, no problem with that. 🙌
Привіт Радко, чи можете ви запитати представника казино Heybets у Casino Guru, чому він відповідає на скаргу, але їхній чат взагалі не живий.
скріншот як доказ того, що вони живі
Hello Radka, can you ask Heybets casino representative at Casino Guru, why he is replying to complaint, but their live chat is not live at all.
screenshot as evidence that they are alive
Привіт.
Я боюся, що єдиний спосіб отримати відповідь – це коли хтось із казино побачить ваше запитання безпосередньо на форумі. Невеликий шанс, якщо ви запитаєте мене. А також одна з причин, чому ми намагалися запросити офіційних представників казино бути активними на форумі — ближче до гравців.
🤷♀️
Однак я звернувся до групи розгляду скарг. На жаль, результат не гарантований.
Hello.
I fear the only way to get a response is when someone from the casino sees your question directly on the forum. A slim chance, if you ask me - And also one of the reasons we tried to invite official casino representatives to be active on the forum - closer to players.
🤷♀️
I did ask the Complaint Team, however. I'm sorry to say the result is not guaranteed.
Я переглянув відгуки користувачів, здається, що підтримка та спілкування загалом не є їхніми найсильнішими сторонами.
Як щодо того, щоб спробувати їхні профілі в соціальних мережах? Як додавання коментаря під деякою публікацією, з мого досвіду, цим завжди потрібно якось керувати. Бажаєте спробувати це? 🤔
I browsed user reviews it seems that support and communication in general aren't their strongest sides.
How about trying their social media profiles? Like adding a comment under some post, from my experience, those should always be managed somehow. Care to try that out? 🤔
Привіт Радка. Ви знаєте, що в них немає ліцензії?
Hello Radka. Do you know that they have no license?
Привіт, Сендідок.
Ні, я не знаю. Але я перевірив його валідатор ліцензії, і там дійсно написано "призупинено". З іншого боку, це, швидше за все, тому, що там також написано: "немає даних". Бачив це раніше.
До речі, ви знайомі зі змінами в законі Коракао про азартні ігри? Здається, багато казино не мають ліцензії, але це здебільшого частина процесу міграції. ( прочитайте це, якщо хочете )
У будь-якому разі я надішлю цю інформацію нашій спеціалізованій групі даних.
Дякуємо за повідомлення. 🙂
Hello, sandydock.
No, I don't. But I checked its license validator and it indeed says "suspended". On the other hand, this is most likely because it also says: "no data". Have seen that before.
By the way, are you familiar with changes in Coracao gambling law? Many casinos appear to be unlicensed, yet it is mostly a part of the migration process. (read this if you like)
Anyway, I'll send this info to our dedicated Data Team.
Thank you for the notice. 🙂
Ми працюємо не так.
Ми не керуємо чорними списками; ми прагнемо відкрито оглядати казино, щоб дати можливість викинути негативні наслідки, а також тримати гравців у курсі.
Проте ми вдячні за вашу пропозицію.
This is not how we operate.
We do not manage blacklists; we aim to review casinos openly to provide a chance to expel negatives and also to keep players informed.
Your suggestion is appreciated, though.
Привіт Радка,
Чесно кажучи, мене не дивує, що їхню ліцензію призупинили, враховуючи їхню історію щодо відповідей і вирішення скарг гравців. Як згадувалося раніше, вони відмовляються відповідати на листи/чати гравців, але відповідають лише на вашій платформі, що є принаймні чимось. Можливо, вони порушили свої ліцензійні правила або інші проблеми, через які Gaming Curacao призупинила дію ліцензії.
Оскільки їхню ліцензію призупинено, я вважаю, що команда Casino Guru повинна оновити огляд казино та оцінити його, щоб надати гравцям найточнішу інформацію про це казино.
PS: я вже переслав запит відповідній команді, але якщо ви також перешлете його, вони можуть оновити його, можливо, раніше.
Hi Radka,
To be honest it does not surprise me their license got suspended given their track record on replying and resolving complaints with players. As mentioned here earlier they refuse to respond on players mails/chats but only respond on your platform which is at least something. And it could be that they broke their license rules or other problems why Gaming Curacao suspended their license.
Since their license is suspended I do believe that the Casino Guru Team should update the review of the casino and score to give players the most accurate info about this casino.
PS: I already forwarded a request to the relevant team, but if you forward it too they might update it maybe earlier.
Можливо, як ви сказали, вони порушили деякі правила, і тому їх ліцензію призупинили. Це точно не те, як казино має поводитися, і я думаю, що воно, ймовірно, повільно впаде в рейтингах.
Звичайно, якщо ви пересилаєте це відповідній команді, дякую, і, звичайно, я також можу поговорити з командою.
Удачі на майбутнє. 🙂
It could be as you say, that they broke some rules and thus their license was suspended. This is definitely not the way a casino should behave and I think it will probably slowly fall in the ratings.
Of course, as far as you forwarding this to the relevant team, thank you and of course I can talk to the team as well.
Good luck for the future. 🙂
Хоча сторінку казино не оновлено, я боюся, що казино більше не буде спілкуватися через втрату ліцензії, тому немає можливості звернутися до Gaming Curacao для суперечок. Лише судовий позов буде можливий, якщо справи не будуть вирішені.
Казино також не відповідає на скарги, які тут розглядаються +/- два тижні. Сподіваюся, що казино вживе заходів для вирішення цих скарг, інакше я з нетерпінням чекаю на їхні нові результати.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.
Хоча сторінку казино не оновлено, я боюся, що казино більше не буде спілкуватися через втрату ліцензії, тому немає можливості звернутися до Gaming Curacao для суперечок. Лише судовий позов буде можливий, якщо справи не будуть вирішені.
Казино також не відповідає на скарги, які тут розглядаються +/- два тижні. Сподіваюся, що казино вживе заходів для вирішення цих скарг, інакше я з нетерпінням чекаю на їхні нові результати.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.
Привіт, так, я також помітив, що наразі казино не розглядає деякі скарги, на жаль. Я також був би радий, якби це змінилося і вони відреагували б і спробували вирішити ситуацію.
Щодо судового позову, чи думали ви про це?
Hi yes, I also noticed that the casino is not handling some complaints at the moment, which is a pity. I would also be happy if this would change and they would respond and try to resolve the situation.
As for legal action, have you thought about going for it ?
Привіт, я помітив, що у вас є скарга , на яку казино відповіло кілька тижнів тому, але зараз цього не сталося, що є великим розчаруванням. Я думав, що як тільки вони зможуть, вони навіть закінчать всю скаргу і спробують її вирішити. Однак таймер все ще подовжено на 7 днів, тому ми побачимо, чи щось зміниться.
Що стосується чорних списків, то ми не вносимо в них казино, ми просто шукаємо відповідні чорні списки, де вони можуть бути розташовані.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що все вирішиться і вийде добре, хоча я трохи скептично. Удачі.
Hi, I noticed that you have a complaint, which the casino responded a few weeks ago, but now it has not happened, which is a great disappointment. I thought that once they were able to, they would even finish the whole complaint and try to resolve it. However, the timer has still been extended by 7 days so we will see if anything changes.
As for blacklists, we don't put casinos on them, we just look for relevant blacklists where they might be located.
Anyway, I hope that everything will be solved and turn out well, although I am a bit skeptical. Good luck.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.