ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від LD_Loading
|
50637 переглядів 387 відповідей |
|
12 3 4...20
1 рік тому

Вау 3 тижні на перевірку документів...

Мушу визнати, я лише напівздивований.


Мені важче виводити гроші з heybets, ніж з будь-якого іншого казино, де я був.


Це тривога, якщо вони так ускладнюють зняття кількох сотень доларів...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можу я також запропонувати подати скаргу тут? У випадку, якщо спортивні ставки не задіяні, ми можемо скористатися можливістю вирішити цю проблему.

Просто ідея, звичайно. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка.


Я чекаю п'ятниці, щоб відкрити скаргу. Буде досягнуто 2-тижневий період після запиту на зняття.

Автоматичний переклад.
Glyf38
1 рік тому

Так, якщо нічого не зміниться, я б також однозначно рекомендував подати скаргу, і, як Радка також зазначила, якщо це не спортивні ставки.

Поки що ми чекаємо, і якщо з’явиться нова інформація, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло 5 днів, як я надіслав свої документи KYC, але жодної відповіді.


Вони також скасували мій запит на зняття коштів, і тепер кошти видно на моєму балансі, хоча я цього не просив.


Як на мене, це виглядає як навмисний крок, щоб заохотити гравців програвати.

Відповіді служби підтримки все ще важко отримати.


Чесно кажучи, у мене є серйозні сумніви щодо оглядів, які були опубліковані до 3 місяців тому на casino guru. Швидке зняття коштів, чудова підтримка клієнтів... це не відповідає тому, що я відчуваю, чи тому, що говорять інші люди тут.


Автоматичний переклад.
Glyf38
1 рік тому

Все, що ви можете зробити, це негайно зв’язатися з Gaming Curacao і надіслати скаргу з усіма доказами щодо цього, щоб вони втрутилися. Якщо казино продовжує відмовляти, вони втрачають свою ліцензію, що буде хорошою підказкою для всіх інших потенційних гравців казино, які уникатимуть цього.

complaints@gaming-curacao.com


І, звісно, також подати скаргу на цій платформі, щоб їхня оцінка впала, оскільки вона дуже висока.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую YoussF


Чи повідомляли ви коли-небудь про будь-які проблеми такого типу органам управління азартними іграми Кюрасао? Чи відповідають вони?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло 5 днів, як я надіслав свої документи KYC, але жодної відповіді.


Вони також скасували мій запит на зняття коштів, і тепер кошти видно на моєму балансі, хоча я цього не просив.


Як на мене, це виглядає як навмисний крок, щоб заохотити гравців програвати.

Відповіді служби підтримки все ще важко отримати.


Чесно кажучи, у мене є серйозні сумніви щодо оглядів, які були опубліковані до 3 місяців тому на casino guru. Швидке зняття коштів, чудова підтримка клієнтів... це не відповідає тому, що я відчуваю, чи тому, що говорять інші люди тут.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Здається, я повинен запитати вас прямо по темі: будь ласка, чи йдеться про ставки на спорт?

Прошу з'ясувати, рекомендувати подавати скаргу чи ні.

Загалом, я б спочатку дочекався оновлення щодо KYC. Однак я розумію ваше занепокоєння, відсутність спілкування не є доброю ознакою.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка


Я підтверджую, що зробив спортивні ставки на heybets.

Чи є проблемою подати скаргу, оскільки це не стосується моєї проблеми з heybets?

Автоматичний переклад.
Glyf38
1 рік тому

О ні 🙁.

Я весь час цього боявся...

Заковика в тому, що ми не розглядаємо скарги щодо спортивних ставок, оскільки тут існують інші аспекти та правила, ніж у випадку з іграми в казино. Нам просто не вистачає знань, щоб допомогти гравцям у цьому.

Технічно немає проблем із поданням скарги, але, швидше за все, зрештою її відхилять.

Я мав на меті сказати це перед тим, як дати недоречну рекомендацію – мені щиро шкода.

Можливо, ви коли-небудь чули про ці сайти?

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/




Автоматичний переклад.
Glyf38
1 рік тому

Так, і вони реагують (іноді це може зайняти тиждень або два) і можуть вжити заходів проти казино, які порушують їхні власні правила або правила їх ліцензії.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую Youssf



@Radka Шкода, що не можна відкрити скаргу, як тільки гравець зробив ставку на спорт. Дійсно, я думаю, що в багатьох випадках, подібних тому, з яким я маю справу, той факт, що я робив спортивні ставки, не відіграє ролі в ситуації. Однак це ваші правила, і я їх приймаю.


Щодо мого випадку, боюся, я маю дуже погані новини. Після мого KYC вони сказали мені, що не приймають французьких гравців і збираються закрити мій обліковий запис. Я вважаю це надзвичайно нечесним, тому що, хоча після перевірки Франція є країною з обмеженнями відповідно до їхніх умов, вони не запитують країну під час реєстрації, не блокують веб-сайт із Франції та дозволяють мені внести 2 рази і грати.


Боюся, що в мене немає іншого виходу... це дуже засмучує. Факт дозволу гравцеві внести депозит без будь-яких шансів на зняття здається мені таким несправедливим... Але це дуже ефективна стратегія, яка дозволяє Heybets грабувати своїх клієнтів



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз я зроблю огляд казино guru. Сподіваюся, гуру казино згадає про проблеми, з якими стикаються гравці в описі heybets.


Якщо мій відгук може запобігти шахрайству інших гравців, я не буду витрачати свої гроші абсолютно безглуздим способом.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую Youssf



@Radka Шкода, що не можна відкрити скаргу, як тільки гравець зробив ставку на спорт. Дійсно, я думаю, що в багатьох випадках, подібних тому, з яким я маю справу, той факт, що я робив спортивні ставки, не відіграє ролі в ситуації. Однак це ваші правила, і я їх приймаю.


Щодо мого випадку, боюся, я маю дуже погані новини. Після мого KYC вони сказали мені, що не приймають французьких гравців і збираються закрити мій обліковий запис. Я вважаю це надзвичайно нечесним, тому що, хоча після перевірки Франція є країною з обмеженнями відповідно до їхніх умов, вони не запитують країну під час реєстрації, не блокують веб-сайт із Франції та дозволяють мені внести 2 рази і грати.


Боюся, що в мене немає іншого виходу... це дуже засмучує. Факт дозволу гравцеві внести депозит без будь-яких шансів на зняття здається мені таким несправедливим... Але це дуже ефективна стратегія, яка дозволяє Heybets грабувати своїх клієнтів



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це справді важка ситуація. Але, як я вже казав, спершу спробуйте подати скаргу — нехай група розгляду скарг вирішить, чи хочуть вони брати участь.

У гіршому випадку отримує відмову, але це все.

На жаль, це не моя компетенція вирішувати, чи буде така справа прийнята


Я б спробував принаймні це.

Те, що ви щойно описали, звучить справді несправедливо, і це варто перевірити. Обов’язково опишіть усе, щоб чітко вказати на суть вашої проблеми. Це моя рекомендація.


Зрештою, ви збираєтеся подати скаргу?



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще не впевнений щодо скарги. Я не впевнений, що хочу витрачати більше енергії на цю проблему з дуже малими шансами на успіх... за 600 доларів США. Я буду думати про це.


Я опублікував огляд на casino guru та інших сайтах. Можливо, це врятує деяких потенційних гравців від обману.

Автоматичний переклад.
Glyf38
1 рік тому

Подаючи скаргу, ви також допомагаєте іншим гравцям, оскільки рахунок казино впаде, якщо вони відмовляться відповідати на скаргу тут.


огляди казино не завжди допомагають.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Саме 🙌✔

Дякуємо за турботу про інших.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще не впевнений щодо скарги. Я не впевнений, що хочу витрачати більше енергії на цю проблему з дуже малими шансами на успіх... за 600 доларів США. Я буду думати про це.


Я опублікував огляд на casino guru та інших сайтах. Можливо, це врятує деяких потенційних гравців від обману.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не хвилюйтеся, це рішення приймаєте ви, і я думаю, що тут ніхто не хоче, щоб на вас чинили тиск.

Хоча скарга є найефективнішим способом, кожен, хто читає цю тему, побачить ваші дописи - це має значення!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нарешті вирішив подати скаргу. Побачимо, куди це мене приведе

Автоматичний переклад.
Glyf38
1 рік тому

Удачі, сподіваюся, наша команда допоможе!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене таке враження, що heybets відключив можливість зв’язатися зі службою підтримки через чат на своєму сайті. Можливо, це й на краще, адже було смішно писати в лайв-чат і отримувати відповідь через тиждень.


Я користуюся своїм смартфоном і більше не бачу піктограми.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
12 3 4...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого