Вау 3 тижні на перевірку документів...
Мушу визнати, я лише напівздивований.
Мені важче виводити гроші з heybets, ніж з будь-якого іншого казино, де я був.
Це тривога, якщо вони так ускладнюють зняття кількох сотень доларів...
Wow 3 weeks to validate documents...
I have to admit, I'm only half-surprised.
I find it harder to withdraw money from heybets than from any other casino I've been to.
It's worrying if they make it so difficult to withdraw a few hundred dollars...
Чи можу я також запропонувати подати скаргу тут? У випадку, якщо спортивні ставки не задіяні, ми можемо скористатися можливістю вирішити цю проблему.
Просто ідея, звичайно. 🤞
May I suggest submitting a complaint here as well? In case sports betting is not involved, we could use an opportunity to deal with the issue.
Just an idea, of course. 🤞
Привіт Радка.
Я чекаю п'ятниці, щоб відкрити скаргу. Буде досягнуто 2-тижневий період після запиту на зняття.
Hi Radka.
I am waiting friday to open a complaint. Thé 2 weeks period since withdraw request will bé reached.
Так, якщо нічого не зміниться, я б також однозначно рекомендував подати скаргу, і, як Радка також зазначила, якщо це не спортивні ставки.
Поки що ми чекаємо, і якщо з’явиться нова інформація, обов’язково повідомте нас.
Right, so if nothing changes, I would also definitely recommend a complaint and as Radka also mentioned in case it is not sports betting.
For now, we will wait and if new information comes up, be sure to let us know.
Минуло 5 днів, як я надіслав свої документи KYC, але жодної відповіді.
Вони також скасували мій запит на зняття коштів, і тепер кошти видно на моєму балансі, хоча я цього не просив.
Як на мене, це виглядає як навмисний крок, щоб заохотити гравців програвати.
Відповіді служби підтримки все ще важко отримати.
Чесно кажучи, у мене є серйозні сумніви щодо оглядів, які були опубліковані до 3 місяців тому на casino guru. Швидке зняття коштів, чудова підтримка клієнтів... це не відповідає тому, що я відчуваю, чи тому, що говорять інші люди тут.
It's been 5 days since I sent my KYC documents and no response.
They've also cancelled my withdrawal request and the funds are now visible in my balance even though I didn't ask for that.
As far as I'm concerned, this looks like a deliberate move to encourage players to lose.
Support answers are still hard to obtain.
Quite honestly, I have serious doubts about the reviews that were posted up until 3 months ago on casino guru. Fast withdrawals, great customer support... it doesn't match what I experience nor what other people here are saying.
Все, що ви можете зробити, це негайно зв’язатися з Gaming Curacao і надіслати скаргу з усіма доказами щодо цього, щоб вони втрутилися. Якщо казино продовжує відмовляти, вони втрачають свою ліцензію, що буде хорошою підказкою для всіх інших потенційних гравців казино, які уникатимуть цього.
complaints@gaming-curacao.com
І, звісно, також подати скаргу на цій платформі, щоб їхня оцінка впала, оскільки вона дуже висока.
All you can do is contact Gaming Curacao immediately and send a complaint with all evidence about this so they will intervene. If the casino then keep rejecting they lose their license which would be a good hint to all other potential players for the casino that will avoid it.
complaints@gaming-curacao.com
And of course also file a complaint on this platform to let their score drop as it is way to high.
Минуло 5 днів, як я надіслав свої документи KYC, але жодної відповіді.
Вони також скасували мій запит на зняття коштів, і тепер кошти видно на моєму балансі, хоча я цього не просив.
Як на мене, це виглядає як навмисний крок, щоб заохотити гравців програвати.
Відповіді служби підтримки все ще важко отримати.
Чесно кажучи, у мене є серйозні сумніви щодо оглядів, які були опубліковані до 3 місяців тому на casino guru. Швидке зняття коштів, чудова підтримка клієнтів... це не відповідає тому, що я відчуваю, чи тому, що говорять інші люди тут.
It's been 5 days since I sent my KYC documents and no response.
They've also cancelled my withdrawal request and the funds are now visible in my balance even though I didn't ask for that.
As far as I'm concerned, this looks like a deliberate move to encourage players to lose.
Support answers are still hard to obtain.
Quite honestly, I have serious doubts about the reviews that were posted up until 3 months ago on casino guru. Fast withdrawals, great customer support... it doesn't match what I experience nor what other people here are saying.
Привіт!
Здається, я повинен запитати вас прямо по темі: будь ласка, чи йдеться про ставки на спорт?
Прошу з'ясувати, рекомендувати подавати скаргу чи ні.
Загалом, я б спочатку дочекався оновлення щодо KYC. Однак я розумію ваше занепокоєння, відсутність спілкування не є доброю ознакою.
Hello!
It seems I must ask you directly on the subject: Is sports betting involved, please?
I'm asking to find out whether I should recommend submitting a complaint or not.
Generally speaking, I would wait for the update regarding the KYC first. However, I understand your concern, the lack of communication is not a good sign.
Привіт Радка
Я підтверджую, що зробив спортивні ставки на heybets.
Чи є проблемою подати скаргу, оскільки це не стосується моєї проблеми з heybets?
Hi Radka
I confirm I placed sport bets on heybets.
Is it a problèm to open a complaint as it IS not involve in my problèm with heybets ?
О ні 🙁.
Я весь час цього боявся...
Заковика в тому, що ми не розглядаємо скарги щодо спортивних ставок, оскільки тут існують інші аспекти та правила, ніж у випадку з іграми в казино. Нам просто не вистачає знань, щоб допомогти гравцям у цьому.
Технічно немає проблем із поданням скарги, але, швидше за все, зрештою її відхилять.
Я мав на меті сказати це перед тим, як дати недоречну рекомендацію – мені щиро шкода.
Можливо, ви коли-небудь чули про ці сайти?
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Oh no 🙁.
I was afraid of that the whole time...
The catch is that we do not address complaints about sports betting because there are different aspects and rules than in the case of casino games. We're simply lacking the knowledge to help players with that.
Technically, no issue with submitting the complaint, but most likely, it will be dismissed eventually.
My point was to say this before I would make a misplaced recommendation - I'm truly sorry.
Have you ever heard about those sites, perhaps?
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Так, і вони реагують (іноді це може зайняти тиждень або два) і можуть вжити заходів проти казино, які порушують їхні власні правила або правила їх ліцензії.
Yes and they do respond (could take a week or 2 sometimes) and could take action against casinos that break their own rules or the license rules of them.
Дякую Youssf
@Radka Шкода, що не можна відкрити скаргу, як тільки гравець зробив ставку на спорт. Дійсно, я думаю, що в багатьох випадках, подібних тому, з яким я маю справу, той факт, що я робив спортивні ставки, не відіграє ролі в ситуації. Однак це ваші правила, і я їх приймаю.
Щодо мого випадку, боюся, я маю дуже погані новини. Після мого KYC вони сказали мені, що не приймають французьких гравців і збираються закрити мій обліковий запис. Я вважаю це надзвичайно нечесним, тому що, хоча після перевірки Франція є країною з обмеженнями відповідно до їхніх умов, вони не запитують країну під час реєстрації, не блокують веб-сайт із Франції та дозволяють мені внести 2 рази і грати.
Боюся, що в мене немає іншого виходу... це дуже засмучує. Факт дозволу гравцеві внести депозит без будь-яких шансів на зняття здається мені таким несправедливим... Але це дуже ефективна стратегія, яка дозволяє Heybets грабувати своїх клієнтів
Thanks Youssf
@Radka It's a pity that it's not possible to open a complaint as soon as the player has placed a sports bet. Indeed, I think that in many cases like the one I'm dealing with, the fact that I made sports bets doesn't play a part in the situation. However, these are your rules and I accept them.
As far as my case is concerned, I'm afraid I've got some very bad news. Following my KYC they told me that they didn't accept French players and that they were going to close my account. I consider this to be extremely dishonest, because even though after checking France is a restricted country according to their terms and conditions, they don't ask for the country when registering, don't block the website from France and let me deposit 2 times and play.
I'm afraid I have no further recourse...very frustrating. The fact of letting the player deposit without any chance of being able to withdraw seems so unfair to me...But a very effective strategy to enable heybets to rob its customers
Зараз я зроблю огляд казино guru. Сподіваюся, гуру казино згадає про проблеми, з якими стикаються гравці в описі heybets.
Якщо мій відгук може запобігти шахрайству інших гравців, я не буду витрачати свої гроші абсолютно безглуздим способом.
I will now make a review on casino guru. I Hope casino guru will make mention of problems faced by players in heybets description.
If my review can prevent other players from being scammed, I won't have wasted my money in a completely pointless way.
Дякую Youssf
@Radka Шкода, що не можна відкрити скаргу, як тільки гравець зробив ставку на спорт. Дійсно, я думаю, що в багатьох випадках, подібних тому, з яким я маю справу, той факт, що я робив спортивні ставки, не відіграє ролі в ситуації. Однак це ваші правила, і я їх приймаю.
Щодо мого випадку, боюся, я маю дуже погані новини. Після мого KYC вони сказали мені, що не приймають французьких гравців і збираються закрити мій обліковий запис. Я вважаю це надзвичайно нечесним, тому що, хоча після перевірки Франція є країною з обмеженнями відповідно до їхніх умов, вони не запитують країну під час реєстрації, не блокують веб-сайт із Франції та дозволяють мені внести 2 рази і грати.
Боюся, що в мене немає іншого виходу... це дуже засмучує. Факт дозволу гравцеві внести депозит без будь-яких шансів на зняття здається мені таким несправедливим... Але це дуже ефективна стратегія, яка дозволяє Heybets грабувати своїх клієнтів
Thanks Youssf
@Radka It's a pity that it's not possible to open a complaint as soon as the player has placed a sports bet. Indeed, I think that in many cases like the one I'm dealing with, the fact that I made sports bets doesn't play a part in the situation. However, these are your rules and I accept them.
As far as my case is concerned, I'm afraid I've got some very bad news. Following my KYC they told me that they didn't accept French players and that they were going to close my account. I consider this to be extremely dishonest, because even though after checking France is a restricted country according to their terms and conditions, they don't ask for the country when registering, don't block the website from France and let me deposit 2 times and play.
I'm afraid I have no further recourse...very frustrating. The fact of letting the player deposit without any chance of being able to withdraw seems so unfair to me...But a very effective strategy to enable heybets to rob its customers
Це справді важка ситуація. Але, як я вже казав, спершу спробуйте подати скаргу — нехай група розгляду скарг вирішить, чи хочуть вони брати участь.
У гіршому випадку отримує відмову, але це все.
На жаль, це не моя компетенція вирішувати, чи буде така справа прийнята
Я б спробував принаймні це.
Те, що ви щойно описали, звучить справді несправедливо, і це варто перевірити. Обов’язково опишіть усе, щоб чітко вказати на суть вашої проблеми. Це моя рекомендація.
Зрештою, ви збираєтеся подати скаргу?
This is really a tough situation. But as I said, try the complaint first - let the Complaint Team decide whether they want to get engaged.
In the worst case, it gets rejected, but that's all.
Sadly, it is not my place to decide whether such a case will be accepted
I would try that at least.
What you have just described sounds truly unfair, and it is worth checking. Make sure to describe everything, so the merit of your issue is clearly pointed out. This is my recommendation.
Are you going to try a complaint after all?
Ще не впевнений щодо скарги. Я не впевнений, що хочу витрачати більше енергії на цю проблему з дуже малими шансами на успіх... за 600 доларів США. Я буду думати про це.
Я опублікував огляд на casino guru та інших сайтах. Можливо, це врятує деяких потенційних гравців від обману.
Not sure yet for complaint. I'm not sure I want to spend any more energy on this problem with very little chance of success... for 600usd. I'll think about it.
I did post a review on casino guru and other sites. Maybe this will save some potential players from getting ripped off.
Подаючи скаргу, ви також допомагаєте іншим гравцям, оскільки рахунок казино впаде, якщо вони відмовляться відповідати на скаргу тут.
огляди казино не завжди допомагають.
By filing a complaint you help other players too as the casino score will drop once they refuse to reply on the complaint here.
casino reviews dont always help.
Саме 🙌✔
Дякуємо за турботу про інших.
Precisely 🙌✔
Thank you for taking care of others.
Ще не впевнений щодо скарги. Я не впевнений, що хочу витрачати більше енергії на цю проблему з дуже малими шансами на успіх... за 600 доларів США. Я буду думати про це.
Я опублікував огляд на casino guru та інших сайтах. Можливо, це врятує деяких потенційних гравців від обману.
Not sure yet for complaint. I'm not sure I want to spend any more energy on this problem with very little chance of success... for 600usd. I'll think about it.
I did post a review on casino guru and other sites. Maybe this will save some potential players from getting ripped off.
Не хвилюйтеся, це рішення приймаєте ви, і я думаю, що тут ніхто не хоче, щоб на вас чинили тиск.
Хоча скарга є найефективнішим способом, кожен, хто читає цю тему, побачить ваші дописи - це має значення!
Don't worry, this decision is yours to take, and I think no one here wants you put under pressure.
Though the complaint is the most efficient way, anyone who reads this thread will see your posts - it counts!
Удачі, сподіваюся, наша команда допоможе!
Good luck, I hope our team will manage to help!
У мене таке враження, що heybets відключив можливість зв’язатися зі службою підтримки через чат на своєму сайті. Можливо, це й на краще, адже було смішно писати в лайв-чат і отримувати відповідь через тиждень.
Я користуюся своїм смартфоном і більше не бачу піктограми.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.