Мені шкода, що ви потрапили в цю пастку, і я ціную, що ви попередили інших.
З повагою, я не впевнений, чи досягло успіху казино в розгляді скарг гравців, але я також не очікував би відповіді. Але поки хтось не спробує, ми не дізнаємося. З іншого боку, ваша скарга зробить «якості» казино більш очевидними для решти спільноти, навіть якщо вона не відповість. Враховуючи, що скарга безкоштовна, я хотів би побачити ще одну порцію чорних точок, наданих такому шахрайському казино.
Без тиску, звичайно. Це просто ідея.
I am sorry you fell into this trap, and I appreciate you alerting others.
Sincerely, I am not sure if the casino has made any headway in handling player complaints, but I would not expect a response either. Still, until someone tries, we will not know. From a different angle, your complaint will make the casino's "qualities" more apparent to the rest of the community, even if it does not reply. Considering the complaint is free of charge, I would love to see another portion of black points dealt to such a scammy casino.
No pressure, of course. It's just an idea.