привіт
Чесно кажучи, все це здається мені великим непорозумінням між вами та казино. Особливо, якщо вони кажуть, що ви не відповідали, а ви говорите те саме про них.
Що насправді спадає на думку, так це те, що іноді електронні листи від онлайн-казино потрапляють у папку зі спамом. Можливо, це також може бути так.🤔
Ви розумієте мою думку?
Я просто сподіваюся, що тепер, після подання вашої скарги, на яку казино відповіло, а члени нашої команди наполегливо працюють над її вирішенням, усе буде пояснено.🤞
Hello there.
To tell you the truth, all this seems to me like big misunderstanding between you and the casino. Especially if they say that you have been unresponsive and you say the same about them.
What actually comes to mind is that sometimes the emails from online casinos finish in the spam folder of the emails. Maybe this could also be the case.🤔
Do you get my meaning?
I just hope that now, after submitting your complaint, where the casino has responded and our team members are working hard to get it solved, everything will be explained.🤞
Автоматичний переклад.