ГоловнаФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

 від LD_Loading
|
70 028 переглядів 398 відповідей |
|
1...17 18 1920
Radka

Тепер питання: не минуло 2 тижнів після мого першого запиту на зняття коштів. Минуло рівно 11 днів, хоча вони проігнорували всі мої квитки в чаті та електронні листи щодо цього питання. Зображення посвідчення особи та деяких рахункових документів, поданих багато днів тому. Мені подавати скаргу зараз чи чекати закінчення 14 днів? Крім того, слід згадати, що початкове зняття було скасовано, оскільки я кілька разів намагався зняти різні суми. Однак обліковий запис заблоковано, і без «підтвердження адміністратора» жодні зняття коштів/чайові не пройдуть. І не кажучи вже про рахунок, який вони мають тут… Я сумніваюся, що вони дадуть af*ck.

Автоматичний переклад.
ee98

Якщо ви відчуваєте, що це нікуди не приведе, без вагань подайте скаргу в будь-який час. Це правильно, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, але ви можете подати його в будь-який час, і наша команда скарг повідомить вас про будь-які подальші події.

Автоматичний переклад.
Romi

Гаразд, це має сенс. Я зроблю це.

Автоматичний переклад.

Ромі, скільки коштує адвокат? Ми можемо зібрати всіх бажаючих і вчинити відповідні судові дії, вони мене 3 місяці дурять, або повідомити мені ПІБ власників, щоб знайти інший спосіб...

Автоматичний переклад.
puzzimazzi

Чи не проти поділитися соціальною платформою, щоб я міг з вами зв’язатися? Я не думаю, що я можу надсилати тут приватні повідомлення.

Я проводив деякі дослідження. Вони винні мені 2,5 тисячі доларів.

Змінено
Автоматичний переклад.

Гаразд, це має сенс. Я зроблю це.

Автоматичний переклад.

Приємно бачити, що ви це зробили, мені цікаво, як це вийде. Не соромтеся повідомляти мені, якщо знайдете щось нове.

Автоматичний переклад.
Jaro

Перевіряйте це, коли матимете час. Вони просто попросили у мене більше фотографій і залишили мої повідомлення на seen. Вони мене знову натягують, лол.

Автоматичний переклад.

Ромі, скільки коштує адвокат? Ми можемо зібрати всіх бажаючих і вчинити відповідні судові дії, вони мене 3 місяці дурять, або повідомити мені ПІБ власників, щоб знайти інший спосіб...

Автоматичний переклад.

Привіт, я не знаю, скільки коштує адвокат, вам доведеться зв’язатися з ним, щоб знати, чого очікувати.

Щодо контактів, то ми їх не публікуємо, але, думаю, дещо можна знайти в інтернеті. У всякому разі, ми не маємо повних імен власників. 😕

Автоматичний переклад.

Хлопці, давайте створимо груповий чат у Telegram і обговоримо це. Я також буду вживати судових заходів.

Автоматичний переклад.
danny1234

Чудова ідея. Бажаєте мій дескриптор Telegram?

Автоматичний переклад.

так, поділіться цим тут


Автоматичний переклад.

Перевіряйте це, коли матимете час. Вони просто попросили у мене більше фотографій і залишили мої повідомлення на seen. Вони мене знову натягують, лол.

Автоматичний переклад.

Це точно не те, що я хотів би відчути сам. Не так слід керувати казино, і мені дуже цікаво подивитися, куди це приведе. Я був би радий, якби ситуація завершилася позитивно, але я не буду кидатися назустріч і чекати, чим усе закінчиться.

Автоматичний переклад.

Ми можемо запросити всіх, хто має проблеми з цими шахраями, і подати спільний позов з жорстким юристом.

Автоматичний переклад.

так, будь ласка, поділіться своїми іменами користувачів у Telegram

Автоматичний переклад.
puzzimazzi

Звучить добре. Якщо Денні не відповість до завтрашнього вечора за європейським часом, я сам створю групу в Telegram.

Автоматичний переклад.

привіт всім Я з вами, хлопці, я чекаю виведення 1,5 року і досі ігнорую. Можете собі уявити?

Але тепер я знайшов гуру казино, і Heybets просто відповів, що я зник, і виведення було скасовано. але я їм всі документи відправив, вони мене проігнорували, а відкликання не скасовується і висить з початку року


Автоматичний переклад.
vadibur

привіт

Чесно кажучи, все це здається мені великим непорозумінням між вами та казино. Особливо, якщо вони кажуть, що ви не відповідали, а ви говорите те саме про них.

Що насправді спадає на думку, так це те, що іноді електронні листи від онлайн-казино потрапляють у папку зі спамом. Можливо, це також може бути так.🤔

Ви розумієте мою думку?

Я просто сподіваюся, що тепер, після подання вашої скарги, на яку казино відповіло, а члени нашої команди наполегливо працюють над її вирішенням, усе буде пояснено.🤞


Автоматичний переклад.
Romi

Звичайно, я перевірив спам і всі ресурси, тому що ви можете собі уявити, наскільки ці гроші потрібні мені, будучи українцем.

Ти моя остання надія побачити мої гроші! Я вдячний за те, що ви мені допомогли, і heybets відповіли, що дає мені ще одну надію. До речі, я відповім на всі повідомлення вашому колезі, і він сам все перевірить.

Я чекав більше 1,5 року і вірю, що ця нова справа розкриється набагато швидше

Автоматичний переклад.
vadibur

Сподіваюся, ми дійсно зможемо допомогти; просто майте на увазі, що азартні ігри в Інтернеті слід сприймати як хобі і не більше. А тому розраховувати на виграш від нього зовсім не варто.

Автоматичний переклад.
Romi

Хтось може перевірити мою відкриту скаргу? Я не отримав відповіді протягом деякого часу.

Автоматичний переклад.
1...17 18 1920
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого