Тепер питання: не минуло 2 тижнів після мого першого запиту на зняття коштів. Минуло рівно 11 днів, хоча вони проігнорували всі мої квитки в чаті та електронні листи щодо цього питання. Зображення посвідчення особи та деяких рахункових документів, поданих багато днів тому. Мені подавати скаргу зараз чи чекати закінчення 14 днів? Крім того, слід згадати, що початкове зняття було скасовано, оскільки я кілька разів намагався зняти різні суми. Однак обліковий запис заблоковано, і без «підтвердження адміністратора» жодні зняття коштів/чайові не пройдуть. І не кажучи вже про рахунок, який вони мають тут… Я сумніваюся, що вони дадуть af*ck.
Now the issue- it hasn’t been 2 weeks since my initial withdrawal request. It’s been 11 days exactly although they have ignored every single one of my live chat tickets and emails regarding this matter. Picture of ID and some bill documents submitted many days ago. Do I raise a complaint now or do I wait for the 14 days to be over? Also, to mention, the initial withdrawal was cancelled because I tried withdrawing different amounts multiple times. The account is locked though and no withdrawals/tips will go through without "admin confirmation". And not to mention the score they have on here… I doubt they give a f*ck.