ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

1 рік тому від LD_Loading
|
48837 переглядів 387 відповідей |
|
1...17 18 1920
Додати публікацію
Radka
2 міс. тому

Тепер питання: не минуло 2 тижнів після мого першого запиту на зняття коштів. Минуло рівно 11 днів, хоча вони проігнорували всі мої квитки в чаті та електронні листи щодо цього питання. Зображення посвідчення особи та деяких рахункових документів, поданих багато днів тому. Мені подавати скаргу зараз чи чекати закінчення 14 днів? Крім того, слід згадати, що початкове зняття було скасовано, оскільки я кілька разів намагався зняти різні суми. Однак обліковий запис заблоковано, і без «підтвердження адміністратора» жодні зняття коштів/чайові не пройдуть. І не кажучи вже про рахунок, який вони мають тут… Я сумніваюся, що вони дадуть af*ck.

Автоматичний переклад.
ee98
2 міс. тому

Якщо ви відчуваєте, що це нікуди не приведе, без вагань подайте скаргу в будь-який час. Це правильно, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, але ви можете подати його в будь-який час, і наша команда скарг повідомить вас про будь-які подальші події.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Гаразд, це має сенс. Я зроблю це.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ромі, скільки коштує адвокат? Ми можемо зібрати всіх бажаючих і вчинити відповідні судові дії, вони мене 3 місяці дурять, або повідомити мені ПІБ власників, щоб знайти інший спосіб...

Автоматичний переклад.
puzzimazzi
2 міс. тому

Чи не проти поділитися соціальною платформою, щоб я міг з вами зв’язатися? Я не думаю, що я можу надсилати тут приватні повідомлення.

Я проводив деякі дослідження. Вони винні мені 2,5 тисячі доларів.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гаразд, це має сенс. Я зроблю це.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Приємно бачити, що ви це зробили, мені цікаво, як це вийде. Не соромтеся повідомляти мені, якщо знайдете щось нове.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Перевіряйте це, коли матимете час. Вони просто попросили у мене більше фотографій і залишили мої повідомлення на seen. Вони мене знову натягують, лол.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ромі, скільки коштує адвокат? Ми можемо зібрати всіх бажаючих і вчинити відповідні судові дії, вони мене 3 місяці дурять, або повідомити мені ПІБ власників, щоб знайти інший спосіб...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я не знаю, скільки коштує адвокат, вам доведеться зв’язатися з ним, щоб знати, чого очікувати.

Щодо контактів, то ми їх не публікуємо, але, думаю, дещо можна знайти в інтернеті. У всякому разі, ми не маємо повних імен власників. 😕

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хлопці, давайте створимо груповий чат у Telegram і обговоримо це. Я також буду вживати судових заходів.

Автоматичний переклад.
danny1234
2 міс. тому

Чудова ідея. Бажаєте мій дескриптор Telegram?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

так, поділіться цим тут


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Перевіряйте це, коли матимете час. Вони просто попросили у мене більше фотографій і залишили мої повідомлення на seen. Вони мене знову натягують, лол.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це точно не те, що я хотів би відчути сам. Не так слід керувати казино, і мені дуже цікаво подивитися, куди це приведе. Я був би радий, якби ситуація завершилася позитивно, але я не буду кидатися назустріч і чекати, чим усе закінчиться.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми можемо запросити всіх, хто має проблеми з цими шахраями, і подати спільний позов з жорстким юристом.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

так, будь ласка, поділіться своїми іменами користувачів у Telegram

Автоматичний переклад.
puzzimazzi
2 міс. тому

Звучить добре. Якщо Денні не відповість до завтрашнього вечора за європейським часом, я сам створю групу в Telegram.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт всім Я з вами, хлопці, я чекаю виведення 1,5 року і досі ігнорую. Можете собі уявити?

Але тепер я знайшов гуру казино, і Heybets просто відповів, що я зник, і виведення було скасовано. але я їм всі документи відправив, вони мене проігнорували, а відкликання не скасовується і висить з початку року


Автоматичний переклад.
vadibur
1 місяць тому

привіт

Чесно кажучи, все це здається мені великим непорозумінням між вами та казино. Особливо, якщо вони кажуть, що ви не відповідали, а ви говорите те саме про них.

Що насправді спадає на думку, так це те, що іноді електронні листи від онлайн-казино потрапляють у папку зі спамом. Можливо, це також може бути так.🤔

Ви розумієте мою думку?

Я просто сподіваюся, що тепер, після подання вашої скарги, на яку казино відповіло, а члени нашої команди наполегливо працюють над її вирішенням, усе буде пояснено.🤞


Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Звичайно, я перевірив спам і всі ресурси, тому що ви можете собі уявити, наскільки ці гроші потрібні мені, будучи українцем.

Ти моя остання надія побачити мої гроші! Я вдячний за те, що ви мені допомогли, і heybets відповіли, що дає мені ще одну надію. До речі, я відповім на всі повідомлення вашому колезі, і він сам все перевірить.

Я чекав більше 1,5 року і вірю, що ця нова справа розкриється набагато швидше

Автоматичний переклад.
vadibur
1 місяць тому

Сподіваюся, ми дійсно зможемо допомогти; просто майте на увазі, що азартні ігри в Інтернеті слід сприймати як хобі і не більше. А тому розраховувати на виграш від нього зовсім не варто.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Хтось може перевірити мою відкриту скаргу? Я не отримав відповіді протягом деякого часу.

Автоматичний переклад.
1...17 18 1920
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого