Я також нещодавно виграв близько 2600 доларів. Не думав, що вони так низько опустяться, але коли я почав трохи досліджувати онлайн, це стало Зрозуміло. Це шаблон. Я зв’язався через живий чат 26 числа. Вони відповіли, і 26-го я наповнився цукром, ааа, і це був останній раз, коли я чув від них.
Зібрано кілька заявок у чаті з відображенням статусу агента в Інтернеті, деякі навіть залишили мене в режимі seen.
Також надіслано 2 електронні листи. Немає відповіді. Поки що не просили ні посвідчення, але я вже втратив надію отримати гроші.
Неможливо навіть зняти 1 долар без підтвердження адміністрації. Очевидно, вони заблокували мій обліковий запис.
Все, що я можу зробити, це сподіватися, що я не буду їхньою наступною жертвою. Якщо я не отримаю свої гроші найближчим часом, я на 100% звернуся до одного зі своїх юристів, щоб дізнатися, що ми можемо зробити.
2600 доларів - це ДРІБНІ ГРОШІ! Як ви можете обслуговувати такий жахливий досвід користувача?
I have also recently won around $2,600. Didn’t think they’d stoop this low but when I started doing a little bit of research online it is CLEAR. This is a pattern. I reached out via live chat on the 26th. They replied and sugar coated me on the 26th, aaaand that was the last time I’ve heard from them.
Raised multiple live chat tickets with the agents status being displayed online, some even leaving me on seen.
2 emails sent out aswell. No reply. They have not asked for ID or anything yet, but I have already lost the hopes of getting my money.
Cannot even withdraw $1 without administration confirmation. Obviously they’ve locked my account.
All I can do is hope that I am not their next victim. If I do not get my money soon I will 100% be reaching out to one of my lawyers to see what we can do.
$2,600 is PETTY MONEY! How can you serve such a terrible user experience?
Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.