ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

1 рік тому від LD_Loading
|
50825 переглядів 387 відповідей |
|
1...15 16 17...20
6 міс. тому

Привіт,

Незважаючи на те, як ми хотіли б це зробити, ми просто не можемо забезпечити доступ до веб-сторінки казино, щоб виправити помилковий рейтинг. Я хотів би вірити, що наша спільнота розуміє, що один і єдиний «офіційний рейтинг/індекс безпеки» Casino Guru представлений на наших доменах. Я б сказав, що ми живемо у світі, де джерело інформації важливіше, ніж сама інформація, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.

Однак чи можу я дізнатися, яка юридична фірма Кюрасао зацікавила вас? Як поживаєш?



Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Оскільки оцінка казино впала до 1/10, мені цікаво, чи збирається Casino Guru щось робити проти Heybets за неправдиву оцінку, яка використовує ваш логотип на їх веб-сайті.


Першим кроком буде повідомити Gaming Curacao про це, щоб вони могли поговорити зі своїм субліцензіатом про таку поведінку. Але подання кримінальної заяви за підробку також може бути розглянуте з вашого боку, щоб змусити казино припинити використання вашого логотипу з неправдивим результатом.😉

Автоматичний переклад.
Youssf
6 міс. тому

Привіт і дякую за ваш пост. Я зв’язався з нашою командою обробки даних і передав їм інформацію про наш логотип на сайтах казино з неправдивою інформацією. Сподіваюся, незабаром це буде виправлено.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мене обманули, і мені потрібна допомога. Тиждень тому я знайшов баг на heybets і виграв на цьому гроші, вони схвалили виведення коштів і все було правильно. Після цього я зробив кілька законних депозитів, і вони зрозуміли все, що було раніше, тому вони вирішили забрати гроші з законних депозитів, щоб помститися. Чи може хтось допомогти? Депозити становили 3 тис. доларів США, а з загальним вилученням – 5 тис. доларів, що для мене є чималі гроші. Дуже дякую

filefilefile

Автоматичний переклад.
futkitsesp
6 міс. тому

Привіт, чи можу я почати із запитання, яку помилку ви знайшли та використали? Я вважаю несправедливим, якщо ви скористалися помилкою, і, чесно кажучи, я не впевнений, чим обернеться ваша скарга , але я не буду кидатися в хід, і ми побачимо. Чому ви не попередили казино?

Щодо затверджених вилучень, чи отримали ви їх?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Моє відкликання триває вже майже тиждень, і вони припинили будь-який зв’язок. VIP-менеджер спочатку сказав мені 72 години, доки я не зможу відмовитися, а після того, як минуло 72 години, вони натрапили на мене.

Я пробував живу підтримку,

електронна пошта, телеграма і нічого. Вони бачать моє повідомлення, оскільки в ньому написано «бачено», але все одно вирішують ігнорувати мене. Я хвилююся, дивлячись на всі інші скарги тут. 

Автоматичний переклад.
danny1234
4 міс. тому

Привіт, це, мабуть, одна з найгірших можливостей, коли казино починає ігнорувати гравця. Звичайно, це неприємно чи професійно, тому що для мене особисто спілкування було б одним із найважливіших речей.

Однак я бачу, що вам вдалося відкрити скаргу , і було б добре, якби ви змогли відповісти на запитання Ніка.

Я також хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому ви десь посередині, але я, звичайно, також не маю хороших передчуттів щодо цього.

Я також хотів би запитати вас, чи бачили ви індекс безпеки казино, оскільки, як я бачу, він не найкращий, а навпаки.

Ймовірно, я б не став грати в цьому казино і спробував би знайти більше інформації наступного разу, перш ніж кудись покласти свої гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file 3 дні поспіль. Напевно, я ніколи не вимагатиму своїх грошей, чи не так? 😞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file 3 дні поспіль. Напевно, я ніколи не вимагатиму своїх грошей, чи не так? 😞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ой, ти виграв досить велику суму грошей. Я бачу, що ви чекали кілька днів, і я б сказав, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що стосується виведення коштів.

У будь-якому випадку, це ваші перші зняття коштів чи ви вже мали такі раніше в цьому казино? Ви перевірені чи ні? Я можу уявити, що з цією сумою казино також може дослідити ваш ігровий процес та інші речі, тому може знадобитися деякий час, щоб ситуація зрушилася з місця.

Ви вже пробували написати їм? Якщо у вас все ще виникають проблеми з відкликанням, сміливо пишіть, і ми постараємося вам якось допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file 😂

Автоматичний переклад.
teorizoker
4 міс. тому

Чи знаєте ви про щось подібне і чи перевищили ви максимальну ставку на бонус, з яким ви грали?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

HeyBets затримує мій виведення $9 тис. на 42 дні! Тут VIP-срібний учасник, завжди лояльний і вкладає великі кошти. Їхні затримки з перевіркою моїх документів і виведенням коштів є неприпустимими! Ніяких відповідей на електронні листи чи чати, непрофесійно. Це божевілля.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я більше місяця чекав на зняття 14 тис. і досі нічого. Вони просто ігнорують мої повідомлення і навіть заблокували мене в телеграмі.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Команда Casino Guru, я розумію, що у вас є ретельний процес перевірки, але я стурбований поточним графіком. Мої останні повідомлення про скарги чекають на схвалення вже 7 днів, що здається надмірним. Більше того, я хвилююся, що будь-яка подальша затримка може дати Heybets більше часу для застосування тактики зупинки, оскільки вони вже розтягнули свій KYC і процес затвердження на місяці.

Скажіть, будь ласка, чи є спосіб прискорити розгляд моєї скарги? Я дуже хочу, щоб це питання було розглянуте та вирішено якомога швидше.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, Casinoguru, будь ласка, допоможіть нам тут. Ці гроші для мене дуже значать, і це казино явно не працює добросовісно. Чекати понад 1 місяць для мого виведення 14 тис. – божевілля.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

HeyBets затримує мій виведення $9 тис. на 42 дні! Тут VIP-срібний учасник, завжди лояльний і вкладає великі кошти. Їхні затримки з перевіркою моїх документів і виведенням коштів є неприпустимими! Ніяких відповідей на електронні листи чи чати, непрофесійно. Це божевілля.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Я бачу, що скарга знаходиться на просунутій стадії, і востаннє казино писало, що ви проходите перевірку, але мене дивує те, що минуло досить багато часу, а ви все ще не знаєте, перевірений ваш обліковий запис чи ні. Це також не додає довіри, і це спокійно, якщо вони вам не відповідають, але якщо це ще не закінчилося, їм, ймовірно, нема чого вам сказати.

У будь-якому випадку, чи є у вас прийняті документи? Що ви їм надіслали востаннє?

Ми побачимо, як воно піде, і наша команда обов'язково спробує допомогти вам отримати ваші гроші. На жаль, ми не можемо це прискорити, у Мірки більше скарг, тому вона реагує негайно, коли зможе. Вся ця ситуація незручна, але ми повинні зберігати холоднокровність і терпіння.

Сподіваюся, зможемо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я більше місяця чекав на зняття 14 тис. і досі нічого. Вони просто ігнорують мої повідомлення і навіть заблокували мене в телеграмі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачу, що ви перебуваєте в такій самій ситуації , і я маю відчуття, що в обох випадках це займає невиправдано багато часу. Я не знаю, що казино контролює такий період часу, і я бачив, що у вашому випадку ми чекаємо відповіді від казино, тому, сподіваюся, вони дадуть відповідь якомога швидше.

На даний момент нам доведеться набратися терпіння, хоча я знаю, що ви через багато пройшли, але, на жаль, ми не можемо прискорити це. 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Джаро, дякую за відповідь, просто щоб усі були в курсі цього кошмару перевірки KYC, який триває з HeyBets Casino:


19 червня: запит на виведення коштів подано

21 червня: необхідні документи (паспорт і підтвердження адреси) – надані того ж дня

2 липня: запит на селфі з датою та іменем користувача – надано того ж дня

10 липня: запит на підтвердження джерела статків – надано того ж дня

18 липня: не вдається відкрити PDF, запитується альтернативний формат – надається того ж дня

25 липня: раптово знадобилися документи англійською мовою, виписка з банківського рахунку англійською була надана того ж дня


Понад місяць безперервних звернень вперед і назад нові запити з’являються, як удар по кроту. Кожного разу я реагував негайно, але вони просто рухали стійки воріт. Ця схема не викликає розчарування. Зрозуміло, що їхня стратегія полягає в тому, щоб максимально затягнути та ускладнити процес виведення коштів.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
puzzimazzi
3 міс. тому

Я не знаю, чому казино робить це таким чином і чому воно завжди запитує документ через тиждень. Краще б відразу все зробили і перевірили, так це, на мій погляд, затягується без потреби.

Однак, оскільки наша команда також бере участь у цьому, я твердо вірю, що це буде вирішено. Я буду тримати кулаки і чекати, сподіваюся, на хороші новини.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Єдина можлива причина для цього нескінченного, часткового процесу перевірки полягає в тому, щоб утримувати кошти гравця якомога довше. Після більш ніж місяця цих божевільних обертів стає абсолютно ясно, що це прорахована стратегія, щоб запобігти вилученню будь-якою ціною! Цей підхід відверто розроблено для того, щоб або змусити гравців робити помилки, які роблять їх зняття недійсними, або змусити їх маніпулювати, щоб вони розіграли свої виграші через чистий відчай. Я намагався надати кожен запитуваний документ, але щоразу мені висували нові, абсолютно довільні вимоги. Хоча я неохоче визнаю необхідність процедури KYC, цей процес вийшов настільки далеко за розумні межі, що це смішно! Це не що інше, як систематична спроба позбавити гравців їхніх законних виграшів!

Автоматичний переклад.
puzzimazzi
3 міс. тому

Я б також сказав, що це невиправдано довго, і це точно турбуватиме мене так само, як і вас. Я бачив, що до казино знову звернулися, і мені цікаво, що вони скажуть цього разу. Будь ласка, тримайтеся і не робіть нічого з грошима.

Якщо буде щось нове, я буду тут.

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого