Джаро, дякую за відповідь, просто щоб усі були в курсі цього кошмару перевірки KYC, який триває з HeyBets Casino:
19 червня: запит на виведення коштів подано
21 червня: необхідні документи (паспорт і підтвердження адреси) – надані того ж дня
2 липня: запит на селфі з датою та іменем користувача – надано того ж дня
10 липня: запит на підтвердження джерела статків – надано того ж дня
18 липня: не вдається відкрити PDF, запитується альтернативний формат – надається того ж дня
25 липня: раптово знадобилися документи англійською мовою, виписка з банківського рахунку англійською була надана того ж дня
Понад місяць безперервних звернень вперед і назад нові запити з’являються, як удар по кроту. Кожного разу я реагував негайно, але вони просто рухали стійки воріт. Ця схема не викликає розчарування. Зрозуміло, що їхня стратегія полягає в тому, щоб максимально затягнути та ускладнити процес виведення коштів.
Jaro thanks for the reply, Just to keep everyone in the loop on this ongoing KYC verification nightmare with HeyBets Casino:
June 19: Cashout request submitted
June 21: Documents requested (passport and proof of address) - provided same day
July 2: Selfie with date and username requested - provided same day
July 10: Proof of wealth source requested - provided same day
July 18: Can't open PDF, alternative format requested - provided same day
July 25: English documents suddenly required, bank statement in English provided same day
Over a month of constant back-and-forth, new requests popping up like whack-a-mole. Each time I've responded immediately, but they just keep moving the goalposts.This pattern is beyond frustrating. It's clear their strategy is to delay and complicate the withdrawal process as much as possible.
Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.