ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

1 рік тому від LD_Loading
|
39608 переглядів 364 відповідей |
|
1...15 16 17...22
Додати публікацію
Romi
7 міс. тому

Я також подав їм скаргу тут, на вашій сторінці. Я також надіслав їм сьогодні, читання, і, звичайно, вони не дали жодної відповіді.


file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Фальшиві відгуки значною мірою створюють хибне уявлення.


Але якщо ви подивитеся на поточні скарги тут, ви побачите, що казино дуже повільно вирішує проблеми та не відповідає часто, що затримує багато скарг.


Мою було передано їхньому Ліцензіару в очікуванні відповіді від них (яка вже більше 2 місяців без результату)

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, які огляди, або, краще сказати, які сайти ви маєте на увазі, коли кажете: «Фальшиві відгуки значною мірою створюють хибне уявлення»? 🤔 Наприклад, ми, тут, у Casino Guru, завжди уважно читаємо всі відгуки, і наша команда ретельно «розслідує», якщо можна так назвати процес схвалення відгуків, кожен із них. Таким чином ми намагаємося виключити всі фальшиві, як ви сказали, і не дозволити їм пройти. І через неможливість виявити всі недоліки відгуків користувачів, вони не входять в індекс безпеки казино.

Можуть бути певні затримки у розгляді скарг, які можуть виникнути через багато різних «перешкод», я б сказав. На мою думку, важливішим моментом є те, що в більшості випадків вони справді вирішуються.

Вибачте, що вам довелося довго чекати зі скаргою, і сподіваюся, що її вирішать. 🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Чому casino.guru не задовольнить мою скаргу? Я надіслав докази того, що вони навмисно затримали процес перевірки на 6 місяців. Постійне підтвердження перевірки статків ніколи не закінчиться.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Представники служби підтримки клієнтів є шахраями, і навряд чи доведуть, що я помиляюся. Вони не відповідають у чаті, а відповіді електронною поштою приходять приблизно через 10 днів. Як правило, коли вони відповідають, вони просять щось інше. Незважаючи на те, що обліковий запис спочатку перевірено, пізніше вони вимагають додаткової перевірки за допомогою селфі. Наступний етап – запит про джерело коштів. Коли ви надсилаєте цей документ, вони відхиляють його, вказуючи, що він має бути англійською. Якщо ви надсилаєте інший документ англійською мовою, наприклад виписку з банківського рахунку, вони відповідають, що перешлють його до відповідного відділу та поінформують вас. Я вніс загалом 2300, і на моєму рахунку для ставок близько 5700 доларів США. Перший запит на зняття було подано 6 грудня. За останні 10 днів не було оновлень.

Чесно кажучи, було б чесніше, якби мені просто заблокували доступ до облікового запису, а не обманювали та вводили мене в оману, отримавши стільки моїх особистих документів, якими я не поділився з жодною іншою службою.

Вони непробачні.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Якщо ви хочете відповісти на якийсь певний пост чи людину, наступного разу спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб особа, якій ви відповідаєте, була повідомлена.

Я бачу з ваших слів, що ви пережили не дуже приємний досвід у цьому казино, і я розумію, що це може бути дуже приголомшливо. Я тримаю кулаки, щоб ваша справа була вирішена. 🙏

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт Ромі,


На цій платформі іноді трапляється, що коли казино має погану репутацію, випадкові користувачі якимось чином публікують 1/2 дуже хороших відгуків, які в багатьох випадках не збігаються зі скаргами інших гравців тощо.


За межами цієї платформи ви бачите, що шахрайські казино спамять певні сайти з відгуками (наприклад, trustpilot) із суперрейтингом, щоб приховати низькі відгуки.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я також подав їм скаргу тут, на вашій сторінці. Я також надіслав їм сьогодні, читання, і, звичайно, вони не дали жодної відповіді.


file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Geia sou. Ви дуже добре подали скаргу , і я впевнений, що наша команда докладе всіх зусиль, щоб її вирішити. Я бачу, що живий чат не дуже корисний, тож як щодо зв’язку зі службою підтримки електронною поштою? Можливо, ви пробували це? Я б сказав, вам нема чого втрачати, запитати їх. Можливо, ви отримаєте деякі відповіді. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт. Відповідь полягає в тому, що він не надсилав їм електронного листа. Я щойно зробив це зараз. Я повідомлятиму про будь-які події, хоча я не очікую від них багато чого.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Чому casino.guru не задовольнить мою скаргу? Я надіслав докази того, що вони навмисно затримали процес перевірки на 6 місяців. Постійне підтвердження перевірки статків ніколи не закінчиться.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що ви потрапили в таку ситуацію, і я бачив вашу скаргу , яка, на жаль, була відхилена через спортивні ставки: «Оскільки ваша справа пов’язана зі спортивними ставками, на жаль, у нас ще немає філії, що займається спортивними ставками. . Якщо ви ще цього не знали, наш форум скарг Casino.guru розглядає лише скарги щодо онлайн-казино та ігор онлайн-казино. Хоча ми отримали певну інформацію від казино, ми не зможемо правильно порадити вам, оскільки ми ми не маємо достатнього знання про спортивні ставки. Ми не зможемо компетентно оцінити всі плюси та мінуси, тому ми змушені відхилити вашу скаргу. Дякуємо за розуміння". Я можу запропонувати три веб-сайти, які мають відділення, що займаються ставками на спорт:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Я сподіваюся, що вони зможуть допомогти вам вирішити вашу проблему. Якщо у вас виникнуть проблеми з іграми в казино, ми будемо раді вам допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Ромі,


На цій платформі іноді трапляється, що коли казино має погану репутацію, випадкові користувачі якимось чином публікують 1/2 дуже хороших відгуків, які в багатьох випадках не збігаються зі скаргами інших гравців тощо.


За межами цієї платформи ви бачите, що шахрайські казино спамять певні сайти з відгуками (наприклад, trustpilot) із суперрейтингом, щоб приховати низькі відгуки.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт Дякую за роз’яснення. Я справді розумію, що ви маєте на увазі, але, на мою думку, у кожному казино можуть бути гравці з хорошим і поганим досвідом. Чи може це бути причиною цих неоднозначних відгуків, як ви вважаєте? 🤔 Зрозуміло, що гравцеві зі скаргою на дане казино складно написати позитивний відгук, але, звичайно, ми знаємо про зусилля не лише гравців, а й казино покращити загальне враження, наприклад, винагороджуючи таких відгуки. Ми досить сильно відрізняємося від інших сайтів, оцінка користувачів не має нічого спільного з розрахунком індексу безпеки, саме для того, щоб індекс безпеки не піддавався впливу таких спроб.

Чесно кажучи, я не дуже знаю, як інші сайти обробляють відгуки, тому я не можу сказати, помиляєтеся ви чи маєте рацію. Я хотів би вірити, що вони справедливі та прозорі так само, як ми завжди намагаємося бути тут, у Casino Guru.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Відповідь полягає в тому, що він не надсилав їм електронного листа. Я щойно зробив це зараз. Я повідомлятиму про будь-які події, хоча я не очікую від них багато чого.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чудово, дякую за інформацію. Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я зробив депозит на суму 12 000$. Я зробив дві ставки на суму 100 доларів, правильно. Як щодо десятків тисяч, які я розмістив у казино? Ви повинні допомагати гравцям казино. У моєму випадку ви зазнаєте невдачі. У мене є скріншоти спілкування з heybets за 6 місяців. Ставки на спорт ніколи не були темою (я можу надіслати вам повідомлення). Тільки ви, casino.guru, зациклені на цих двох маленьких спортивних ставках. Інші сайти сторонніх арбітрів, які ви перерахували, не розглядають скарги з heybets. Ти моя єдина надія на справедливий процес.

Автоматичний переклад.
Orde0
7 міс. тому

Прикро, що ви так почуваєтеся, але якщо команда розгляду скарг вирішила, що ваша проблема пов’язана зі ставками на спорт, сприймайте це як факт. Я бачив, як ви намагалися подати скаргу багато разів, і, на мій погляд, ви повинні відпустити.

Ромі надав вам альтернативні веб-сайти/форуми, присвячені ставкам на спорт, спробуйте хоча б їх.

Тому що я не вмію нічого робити. 🙁 Я, вибачте.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Але моя скарга не стосується ставок на спорт... Ваше твердження неправдиве. Я можу надіслати вам повідомлення з оператором як доказ, якщо ви все ще не згодні зі мною.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тепер запит від мене такий.

Чи безпечно надавати їм таку інформацію?

Чи мають вони право таке вимагати?

Також для інших людей, які просили конкретний підтверджуючий документ, яким був продовження обговорень?


filefilefile

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Але моя скарга не стосується ставок на спорт... Ваше твердження неправдиве. Я можу надіслати вам повідомлення з оператором як доказ, якщо ви все ще не згодні зі мною.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вибачте, але ваша думка навряд чи об'єктивна. Ви звернулися до нас за безкоштовною допомогою, Команда розглянула справу та вирішила, що проблема пов’язана зі ставками на спорт. Вибачте, але це все.

Було б найкраще, якби ви передали свою енергію на сайти, які ми вам рекомендували, а не наполягали на своїй точці зору. Будь ласка, погодьтеся, що ми не можемо вам допомогти.

Ви справді вірите, що слова «Ваше твердження неправдиве» допоможуть вам змінити цей факт?


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тепер запит від мене такий.

Чи безпечно надавати їм таку інформацію?

Чи мають вони право таке вимагати?

Також для інших людей, які просили конкретний підтверджуючий документ, яким був продовження обговорень?


filefilefile

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ну, відповісти досить легко.

Дотримуйтесь моєї ідеї: Ви зареєструвалися там і під час реєстрації підтвердили, що ознайомилися з усіма умовами. Після цього ви грали, тож тепер надто пізно обговорювати, чи має казино права, чи не так? 🙂

На основі вашої історії депозитів і ігрової активності кожне казино «має право» запитати джерело коштів у будь-якого гравця, щоб підтвердити, що ці кошти в порядку, і гравець грав на власні кошти.

Можливо, ви зможете дізнатися більше в нашому безкоштовному електронному курсі, присвяченому цій темі. Спробуйте це тут 👈


Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Так! За цією логікою, якщо вони попросять у мене фотографію, на якій я гола, мені доведеться її надіслати, оскільки я прийняв умови під час реєстрації.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Наразі я не отримав відповіді/рішення від Gaming Curacao щодо моєї поточної справи. Раніше їм потрібно було 3 місяці, щоб отримати відповідь, я сподівався, що тепер це займе менше часу, але я можу перевищити цей час очікування.


Крім того, я боюся, що це займе більше часу, оскільки вони беруть участь у справі про банкрутство іншого голландського гравця, що може призвести до припинення дії 1 власника ліцензії Master License в Кюрасао.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так! За цією логікою, якщо вони попросять у мене фотографію, на якій я гола, мені доведеться її надіслати, оскільки я прийняв умови під час реєстрації.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добре 🙂За тією ж логікою, використовуйте цей підхід як причину, чому вам потрібно прочитати умови, а не просто натиснути «Я згоден» або «Я прочитав T&C». Що ти сказав?

Звичайно, я розумію, що ви можете подумати, що протистояти казино легше, тому що ви відчуваєте, що перебуваєте в правильному становищі. (Відверто кажучи, я б сказав, що ні.) Я намагався пояснити, що співпраця завжди є найкращим способом. Дотримуйтеся логіки, будь ласка: якщо казино наполягає на чомусь, з чим ви не згодні, чи не скажете ви, що проходження верифікації має бути вашим пріоритетом? Коли у вас є гроші, у вас є весь час, коли ви хочете їх дражнити.

У будь-якому разі, як я вже сказав, довідка про доходи – це свого роду стандарт. Мені шкода, що вам це не подобається. 🤷‍♀️

«Грунтуючись на вашій історії депозитів і ігровій активності, кожне казино «має право» запитувати джерело коштів у будь-якого гравця, щоб підтвердити, що ці кошти в порядку, і гравець грав зі своїми власними коштами».

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Наразі я не отримав відповіді/рішення від Gaming Curacao щодо моєї поточної справи. Раніше їм потрібно було 3 місяці, щоб отримати відповідь, я сподівався, що тепер це займе менше часу, але я можу перевищити цей час очікування.


Крім того, я боюся, що це займе більше часу, оскільки вони беруть участь у справі про банкрутство іншого голландського гравця, що може призвести до припинення дії 1 власника ліцензії Master License в Кюрасао.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

О,... додайте поточні законодавчі зміни, які відбуваються прямо зараз, і, на мій погляд, затримка неминуча. 🤦‍♀️

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.