Ні, вони брешуть, що є різновидом шахрайства, але це казино не хвилює, оскільки вони лише хочуть продемонструвати хорошу репутацію, щоб гравці приєдналися до них і внесли гроші.
Гуру казино може втрутитися і попросити казино Heybets переглянути цю оцінку, оскільки вона є помилковою, оскільки підробка є злочином.
І оскільки сьогодні скаргу було закрито як нерозглянуту, їх рахунок впаде, що є чудовою новиною, тож гравці не боятимуться проти цього шахрайського казино.
No they are lying which is kind of fraud, but this casino does not care as they only want to show a good reputation so players will join them and deposit money.
Casino Guru can intervene and ask Heybets casino to revise that score since it is a false score, as forgery is a felony.
And with a complaint being closed as unresolved today their score will drop which is great news so players will not be warend against this rogue casino.
Привіт, про що ти написав у казино? Це стосується вашого вилучення коштів і вашої скарги на казино? Чи намагалися ви надіслати їм електронний лист, а не просто використовувати чат, щоб дізнатися, що не так із вашим виведенням коштів?
У будь-якому випадку наша команда намагатиметься допомогти вам якнайкраще у вашій ситуації.
Звичайно, неприємно, коли вас ігнорують, але якщо ви отримаєте оновлення, повідомте нам.
Hi, about what did you write to the casino ? Does it refer to your withdrawal and your complaint against the casino ? Did you try to email them and not just use live chat to find out what's wrong with your withdrawal ?
Either way, our team will try to help you as best as they can in your situation.
It's certainly not nice to be ignored but if you happen to get an update let us know.
@Jaro або @Radka
Чи збирається Casino Guru вживати заходів проти казино Heybets, оскільки вони використовують ваш логотип для отримання дуже хороших результатів, хоча це неправда? Казино, які показують підроблені ліцензії або підроблені відгуки, ніколи не слід довіряти, але це також зашкодить назві платформи Casino Guru, оскільки гравці вважатимуть це справжнім..
@Jaro or @Radka
Is Casino Guru going to take measures against Heybets casino since they are exploiting your logo for a very good score while this is false? Casinos that show fake licenses or fake reviews should never be trusted but this would also harm the name of Casino Guru platform as players would think this is real..
Вони повинні бути мертві. Немає іншого способу пояснити, чому вони ніколи не відповідають!!
They must be dead. There is no other way to explain why they never answer!!
Αυτοί πρέπει να έχουν πεθάνει. Δεν εξηγείται διαφορετικά το ότι δεν απαντούν ποτέ !!
Однозначно поганий знак, подання скарги було, якщо можна так висловитися, хорошим кроком!
Відверто кажучи, загальна картина не дуже зручна. Будемо сподіватися, що люди, які стоять за цим казино, визнають необхідність вирішувати проблеми гравців, і я, звичайно, не говорю лише про скарги!
🤞
Definitely not a good sign, submitting the complaint was a good step, if I may say so!
Frankly, the overall picture is not very convenient. Let's just hope the people behind this casino recognize the need to address players' concerns, and I'm certainly not speaking only about complaints!
🤞
@Jaro або @Radka
Чи збирається Casino Guru вживати заходів проти казино Heybets, оскільки вони використовують ваш логотип для отримання дуже хороших результатів, хоча це неправда? Казино, які показують підроблені ліцензії або підроблені відгуки, ніколи не слід довіряти, але це також зашкодить назві платформи Casino Guru, оскільки гравці вважатимуть це справжнім..
@Jaro or @Radka
Is Casino Guru going to take measures against Heybets casino since they are exploiting your logo for a very good score while this is false? Casinos that show fake licenses or fake reviews should never be trusted but this would also harm the name of Casino Guru platform as players would think this is real..
Привіт.
Дякуємо, що винесли це на фронт! Переконаний, що про цю «промо» акцію ніхто з нас не знав. Тому я згоден, що потрібні негайні дії. Повідомляємо нашу групу даних зараз.
Сподіваюся, ви не заперечуєте, що ви просто чудові, ми цінуємо, що ви серед нас!
Hello.
Thanks for bringing this up to the front! I'm quite convinced none of us were aware of this "promo" action. Therefore, I agree that immediate action is required. Notifying our Data Team now.
I hope you don't mind me saying you're just great, we appreciate having you among us!
Крім того,
Мені цікаво, чи збирається Casino Guru вживати заходів щодо всіх поточних скарг на Heybets, оскільки казино має стратегію, згідно з якою воно повторно відкриває скарги, а потім відповідає через два тижні (лише хвилини), перш ніж побачити, що скаргу закривають як невирішену, щоб зберегти відкрити скаргу без шкоди для власного рахунку. Тим не менш, казино не докладає жодних зусиль для вирішення скарг, і це справжня ганьба. Деякі скарги були відкритими протягом кількох місяців, і якщо ви подивіться у скарзі, що робило казино, вони лише дали відповіді, у яких нічого не сказано, а потім повторили тощо.
Хоча я розумію, що команда Casino Guru хоче вирішувати справи, а не карати казино, ми досягли точки, коли досить, і казино має почати вирішувати проблеми, а не відкладати це місяцями, поки гравець не здасться!
Also,
I wonder if Casino Guru is going to take measures with all the on going complaints against Heybets since the casino has a strategy where it re opens complaints and then responds after two weeks (just minutes) before seeing the complaint being closed as unresolved to maintain the complaint open without harming their own score. Yet, the casino does 0 effort to resolve complaints which is a real shame. Some complaints have been open for several months and if you look in the complaint what the casino did they only gave replies that say nothing then being in repeat etc..
While I understand that Casino Guru team wants to resolve the cases and not to punish casinos we are reaching a point where enough is enough and the casino should start resolving things instead of delaying it for months until the player gives up!
Привіт! Я вважаю, що це дуже добре, але, як ви сказали, ми завжди раді, коли казино намагається вирішити проблеми з гравцями. У таких випадках, якщо їм це не вдається, скарги знову закриваються як нерозглянуті, і вони отримують за це чорні точки. У подібних ситуаціях, хоча я знаю, що гравців це, мабуть, розчаровує, я б порадив їм залишити свої гроші в спокої та чекати результату. Наша команда розгляду скарг оцінить усе, і, на жаль, іноді це потребує часу. Якщо вони вирішать, що казино постійно продовжує час для відповіді та завжди відповідає в кінці, і це не має відношення до справи, то певна інформація про це точно буде. Поки що нічого не відбувається і холодна голова точно знадобиться всім. 👍
Hi, I think that's a pretty good point, but as you said, we're always glad when a casino tries to solve problems with players. In cases like this, if they don't succeed, the complaints will be closed as unresolved again and they will get black points for that. In situations like this, although I know it must be frustrating for the players, I would recommend that they leave their money alone and wait for the outcome. Our complaints team will evaluate everything and unfortunately sometimes it takes time. If they decide that the casino keeps extending the time to reply and always responds at the end and it's not relevant for the case, then there will definitely be some information about that. So far, nothing is happening and a cool head will certainly be needed for everyone. 👍
Також схоже, що Gaming Curacao більше не є їхнім ліцензіаром, оскільки термін дії субліцензії минув відповідно до печатки.
На жаль, я все ще чекаю рішення у своїй справі та сумніваюся, що його отримаю, що означає, що мені, можливо, доведеться звернутися до суду, щоб повернути свої гроші.
It also looks like Gaming Curacao is no longer their licensor as the sub license has been expired according to the seal.
Unfortunately, I am still waiting on a ruling on my case and doubt to get one which means that I might have to go to court to retrieve my money back.
Гарного вам дня.
Є ймовірність, що казино перебуває в середині процесу отримання нової субліцензії. Я бачив таку ж ситуацію десь в іншому місці.
Ну, це лише моя точка зору, і я повністю розумію вашу. Я хотів би сказати щось більш точне чи корисне.
Good day to you.
There is a chance the casino is in the middle of the process of acquiring a new sub-license. I've seen the same situation somewhere else.
Well, this is just my point of view, and I fully understand yours. I wish I could say something more precise or helpful.
Привіт Радка,
Це можливо, але оскільки його термін дії закінчився та відсутність відповідей на цій платформі від казино, це виглядає як дежавю Beemcasino, яке також спочатку було дуже чуйним, а потім перестало відповідати та розглядати скарги на цій платформі, побачивши їхнє казино різке падіння курсу.
Hi Radka,
That could be possible, but since it has been expired and the lack of responses on this platform from the casino this feels like a deja vu of Beemcasino which also was at first very responsive and afterwards stopped responding and resolving complaints on this platform seeing their casino rate drop hard.
Давайте не будемо малювати диявола на стіні і сподіватися на позитив, хоча я знаю, що якщо ви були в подібній ситуації і вона не закінчилася добре, ви схильні сприймати це реалістично. Я сподіваюся, що ви обоє праві, і казино знаходиться в процесі отримання субліцензії, і ви отримаєте відповіді, які вам потрібні, і гроші. Але ми побачимо з часом. 🤔🤷♂️
Let's not paint the devil on the wall and hope for the positive, although I know that if you've been in a similar situation and it didn't turn out well, you tend to see it realistically. I hope you are both right and the casino is in the process of getting a sub-license and you will get the answers you need and the money. But we will see in time. 🤔🤷♂️
Погодьтеся.
Але Яро, я очікую, що Casino Guru вживе заходів проти цього казино, оскільки вони використовують ваш логотип із фальшивою оцінкою. Це можна розглядати як підробку, оскільки казино має намір заманити гравців за допомогою цього балу (оскільки індекс безпеки казино ніколи не перевищував 8,0).
Agree.
But Jaro I do expect Casino Guru to take measures against this casino since they exploit your logo with a false score. That can be seen as forgery as the casino intend to lure players with this score(since the casino safety index was never above 8.0).
Привіт! Я передав це нашій групі даних, і ми подивимося, що станеться. Я припускаю, що казино надасть оманливу інформацію, оскільки вони не мають ідеального рейтингу. Тому я також твердо вірю, що гравці перевірять огляд на нашому сайті та побачать, що це неправда. Дякую за попередження.
Hi, I've passed this on to our data team and we'll see what happens. I guess the misleading information will be given away by the casino because they don't have a perfect rating. So I also strongly believe that players will check the review on our site and see that it is not true. Thanks for the warning.
На жаль, казино не реагує на більше скарг, оскільки кількість невирішених скарг зросла.
Як згадувалося раніше, Casino Guru повинен втрутитися та змусити казино видалити помилковий бал 9,2, оскільки гравці вірять, що це справжній рейтинг. Якби казино справді постраждало від цього підробленого результату, вони доклали б більше зусиль, щоб вирішити скарги на цій платформі, щоб побачити, що їхні показники зросли.
У моєму випадку я зв’язався з юридичною фірмою на Кюрасао та в Нідерландах, щоб дізнатися, які юридичні можливості я маю, щоб повернути свої гроші, оскільки власник головної ліцензії та це шахрайське казино не відповідають на мої претензії.
Unfortunately, the casino is lacking to respond on more complaints as the number of unresolved complaints has increased.
As mentioned earlier Casino Guru should step in and force the casino to remove the false score of 9.2 as players do believe this is a real rating. If the casino would really be harmed by this fake score they would have done more effort to resolve complaints on this platform to see their rate become higher..
For my case I have contacted a law firm in Curacao nd in The Netherlands to see what legal options I have to retrieve my money since the master license holder and this rogue casino don't respond to my claims.
Привіт,
Незважаючи на те, як ми хотіли б це зробити, ми просто не можемо забезпечити доступ до веб-сторінки казино, щоб виправити помилковий рейтинг. Я хотів би вірити, що наша спільнота розуміє, що один і єдиний «офіційний рейтинг/індекс безпеки» Casino Guru представлений на наших доменах. Я б сказав, що ми живемо у світі, де джерело інформації важливіше, ніж сама інформація, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.
Однак чи можу я дізнатися, яка юридична фірма Кюрасао зацікавила вас? Як поживаєш?
Hello,
Despite how much we would love to do so, we just can't enforce access to the casino's web page to correct the false rating. I would love to believe that our community understands that one and only Casino Guru's "official rating/Safety Index" is presented on our domains. I'd say we live in a world where the source of information is more important than the information itself - if you catch my meaning.
However, may I know which Curacao law firm caught your interest? How's it going?
Привіт Радка,
Наразі ще занадто рано повідомляти про назви юридичних фірм тощо, оскільки я все ще перебуваю на першому етапі всього цього процесу, оскільки є багато способів подати позов, який я зараз розслідую з голландською юридичною фірмою, яка допомагає обдуреним гравцям казино з казино без ліцензії. І з цього моменту ми побачимо, чи маю я більше переваг для подання судової справи в Нідерландах чи на Кюрасао.
Але незважаючи на мій випадок, мені зрозуміло, що це казино є шахраєм, і його слід уникати, якщо гравці хочуть, щоб їхні виграші були виплачені. Враховуючи велику кількість невирішених скарг, це казино відмовилося від вирішення спорів.
Hello Radka,
Currently it is too early to share law firm names etc. as I am still in the first phase of this whole process as there are many ways for a lawsuit which I am currently investigating with a Dutch law firm that helps duped casino players from casinos without licenses. And from that point onwards we will see if I have more benefits to file a court case in The Netherlands or in Curacao.
But despite my case, it is clear to me that this casino is rogue and should be avoided if players want to see their winnings paid out. Given the high amount of unresolved complaints this casino has given up on resolving disputes.
Мені зрозуміло, що таке важко переварити, і мене це теж не вразило б.
Однак, оскільки весь процес з юристами буде очікуватися, я був би радий, якщо б ви могли повідомити нам про якийсь результат або прогрес, якщо це можливо. Звичайно, все залежить від вас, але якщо все піде добре, можливо, це допоможе й іншим гравцям.
Сподіваюся, вам вдасться отримати чесний результат і все вийде як треба.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
It's clear to me that it's hard to digest such a thing, and I wouldn't be impressed either.
However, since the whole process with the lawyers is going to be awaited, I would be glad if you could give us some result or progress afterwards, if possible. Of course it's all up to you, but if it goes well, maybe it would help other players as well.
I hope that you will be able to get a fair result and everything will work out as it should.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.