ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

1 рік тому від LD_Loading
|
20856 переглядів 299 відповідей |
|
1...14 15
Додати публікацію
1 місяць тому

file

Не відповідають 15 днів

Автоматичний переклад.
is13
1 місяць тому

Ні, вони брешуть, що є різновидом шахрайства, але це казино не хвилює, оскільки вони лише хочуть продемонструвати хорошу репутацію, щоб гравці приєдналися до них і внесли гроші.


Гуру казино може втрутитися і попросити казино Heybets переглянути цю оцінку, оскільки вона є помилковою, оскільки підробка є злочином.


І оскільки сьогодні скаргу було закрито як нерозглянуту, їх рахунок впаде, що є чудовою новиною, тож гравці не боятимуться проти цього шахрайського казино.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Не відповідають 15 днів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, про що ти написав у казино? Це стосується вашого вилучення коштів і вашої скарги на казино? Чи намагалися ви надіслати їм електронний лист, а не просто використовувати чат, щоб дізнатися, що не так із вашим виведенням коштів?

У будь-якому випадку наша команда намагатиметься допомогти вам якнайкраще у вашій ситуації.

Звичайно, неприємно, коли вас ігнорують, але якщо ви отримаєте оновлення, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я надсилаю електронну пошту щодня

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

@Jaro або @Radka


Чи збирається Casino Guru вживати заходів проти казино Heybets, оскільки вони використовують ваш логотип для отримання дуже хороших результатів, хоча це неправда? Казино, які показують підроблені ліцензії або підроблені відгуки, ніколи не слід довіряти, але це також зашкодить назві платформи Casino Guru, оскільки гравці вважатимуть це справжнім..

Автоматичний переклад.
is13
1 місяць тому

Вони повинні бути мертві. Немає іншого способу пояснити, чому вони ніколи не відповідають!!

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я надсилаю електронну пошту щодня

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Однозначно поганий знак, подання скарги було, якщо можна так висловитися, хорошим кроком!

Відверто кажучи, загальна картина не дуже зручна. Будемо сподіватися, що люди, які стоять за цим казино, визнають необхідність вирішувати проблеми гравців, і я, звичайно, не говорю лише про скарги!

🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

@Jaro або @Radka


Чи збирається Casino Guru вживати заходів проти казино Heybets, оскільки вони використовують ваш логотип для отримання дуже хороших результатів, хоча це неправда? Казино, які показують підроблені ліцензії або підроблені відгуки, ніколи не слід довіряти, але це також зашкодить назві платформи Casino Guru, оскільки гравці вважатимуть це справжнім..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт.

Дякуємо, що винесли це на фронт! Переконаний, що про цю «промо» акцію ніхто з нас не знав. Тому я згоден, що потрібні негайні дії. Повідомляємо нашу групу даних зараз.

Сподіваюся, ви не заперечуєте, що ви просто чудові, ми цінуємо, що ви серед нас!


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Крім того,


Мені цікаво, чи збирається Casino Guru вживати заходів щодо всіх поточних скарг на Heybets, оскільки казино має стратегію, згідно з якою воно повторно відкриває скарги, а потім відповідає через два тижні (лише хвилини), перш ніж побачити, що скаргу закривають як невирішену, щоб зберегти відкрити скаргу без шкоди для власного рахунку. Тим не менш, казино не докладає жодних зусиль для вирішення скарг, і це справжня ганьба. Деякі скарги були відкритими протягом кількох місяців, і якщо ви подивіться у скарзі, що робило казино, вони лише дали відповіді, у яких нічого не сказано, а потім повторили тощо.


Хоча я розумію, що команда Casino Guru хоче вирішувати справи, а не карати казино, ми досягли точки, коли досить, і казино має почати вирішувати проблеми, а не відкладати це місяцями, поки гравець не здасться!

Автоматичний переклад.
Youssf
1 місяць тому

Привіт! Я вважаю, що це дуже добре, але, як ви сказали, ми завжди раді, коли казино намагається вирішити проблеми з гравцями. У таких випадках, якщо їм це не вдається, скарги знову закриваються як нерозглянуті, і вони отримують за це чорні точки. У подібних ситуаціях, хоча я знаю, що гравців це, мабуть, розчаровує, я б порадив їм залишити свої гроші в спокої та чекати результату. Наша команда розгляду скарг оцінить усе, і, на жаль, іноді це потребує часу. Якщо вони вирішать, що казино постійно продовжує час для відповіді та завжди відповідає в кінці, і це не має відношення до справи, то певна інформація про це точно буде. Поки що нічого не відбувається і холодна голова точно знадобиться всім. 👍

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Також схоже, що Gaming Curacao більше не є їхнім ліцензіаром, оскільки термін дії субліцензії минув відповідно до печатки.


На жаль, я все ще чекаю рішення у своїй справі та сумніваюся, що його отримаю, що означає, що мені, можливо, доведеться звернутися до суду, щоб повернути свої гроші.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 місяць тому

Гарного вам дня.

Є ймовірність, що казино перебуває в середині процесу отримання нової субліцензії. Я бачив таку ж ситуацію десь в іншому місці.

Ну, це лише моя точка зору, і я повністю розумію вашу. Я хотів би сказати щось більш точне чи корисне.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт Радка,


Це можливо, але оскільки його термін дії закінчився та відсутність відповідей на цій платформі від казино, це виглядає як дежавю Beemcasino, яке також спочатку було дуже чуйним, а потім перестало відповідати та розглядати скарги на цій платформі, побачивши їхнє казино різке падіння курсу.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 місяць тому

Давайте не будемо малювати диявола на стіні і сподіватися на позитив, хоча я знаю, що якщо ви були в подібній ситуації і вона не закінчилася добре, ви схильні сприймати це реалістично. Я сподіваюся, що ви обоє праві, і казино знаходиться в процесі отримання субліцензії, і ви отримаєте відповіді, які вам потрібні, і гроші. Але ми побачимо з часом. 🤔🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Погодьтеся.


Але Яро, я очікую, що Casino Guru вживе заходів проти цього казино, оскільки вони використовують ваш логотип із фальшивою оцінкою. Це можна розглядати як підробку, оскільки казино має намір заманити гравців за допомогою цього балу (оскільки індекс безпеки казино ніколи не перевищував 8,0).

Автоматичний переклад.
Youssf
1 місяць тому

Привіт! Я передав це нашій групі даних, і ми подивимося, що станеться. Я припускаю, що казино надасть оманливу інформацію, оскільки вони не мають ідеального рейтингу. Тому я також твердо вірю, що гравці перевірять огляд на нашому сайті та побачать, що це неправда. Дякую за попередження.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

На жаль, казино не реагує на більше скарг, оскільки кількість невирішених скарг зросла.


Як згадувалося раніше, Casino Guru повинен втрутитися та змусити казино видалити помилковий бал 9,2, оскільки гравці вірять, що це справжній рейтинг. Якби казино справді постраждало від цього підробленого результату, вони доклали б більше зусиль, щоб вирішити скарги на цій платформі, щоб побачити, що їхні показники зросли.


У моєму випадку я зв’язався з юридичною фірмою на Кюрасао та в Нідерландах, щоб дізнатися, які юридичні можливості я маю, щоб повернути свої гроші, оскільки власник головної ліцензії та це шахрайське казино не відповідають на мої претензії.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 тиждень тому

Привіт,

Незважаючи на те, як ми хотіли б це зробити, ми просто не можемо забезпечити доступ до веб-сторінки казино, щоб виправити помилковий рейтинг. Я хотів би вірити, що наша спільнота розуміє, що один і єдиний «офіційний рейтинг/індекс безпеки» Casino Guru представлений на наших доменах. Я б сказав, що ми живемо у світі, де джерело інформації важливіше, ніж сама інформація, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.

Однак чи можу я дізнатися, яка юридична фірма Кюрасао зацікавила вас? Як поживаєш?



Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Привіт Радка,


Наразі ще занадто рано повідомляти про назви юридичних фірм тощо, оскільки я все ще перебуваю на першому етапі всього цього процесу, оскільки є багато способів подати позов, який я зараз розслідую з голландською юридичною фірмою, яка допомагає обдуреним гравцям казино з казино без ліцензії. І з цього моменту ми побачимо, чи маю я більше переваг для подання судової справи в Нідерландах чи на Кюрасао.


Але незважаючи на мій випадок, мені зрозуміло, що це казино є шахраєм, і його слід уникати, якщо гравці хочуть, щоб їхні виграші були виплачені. Враховуючи велику кількість невирішених скарг, це казино відмовилося від вирішення спорів.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Youssf
5 дн. тому

Мені зрозуміло, що таке важко переварити, і мене це теж не вразило б.

Однак, оскільки весь процес з юристами буде очікуватися, я був би радий, якщо б ви могли повідомити нам про якийсь результат або прогрес, якщо це можливо. Звичайно, все залежить від вас, але якщо все піде добре, можливо, це допоможе й іншим гравцям.

Сподіваюся, вам вдасться отримати чесний результат і все вийде як треба.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1...14 15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого