ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

1 рік тому від LD_Loading
|
49535 переглядів 387 відповідей |
|
1...13 14 15...20
Додати публікацію
8 міс. тому

Тепер запит від мене такий.

Чи безпечно надавати їм таку інформацію?

Чи мають вони право таке вимагати?

Також для інших людей, які просили конкретний підтверджуючий документ, яким був продовження обговорень?


filefilefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ну, відповісти досить легко.

Дотримуйтесь моєї ідеї: Ви зареєструвалися там і під час реєстрації підтвердили, що ознайомилися з усіма умовами. Після цього ви грали, тож тепер надто пізно обговорювати, чи має казино права, чи не так? 🙂

На основі вашої історії депозитів і ігрової активності кожне казино «має право» запитати джерело коштів у будь-якого гравця, щоб підтвердити, що ці кошти в порядку, і гравець грав на власні кошти.

Можливо, ви зможете дізнатися більше в нашому безкоштовному електронному курсі, присвяченому цій темі. Спробуйте це тут 👈


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Так! За цією логікою, якщо вони попросять у мене фотографію, на якій я гола, мені доведеться її надіслати, оскільки я прийняв умови під час реєстрації.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Наразі я не отримав відповіді/рішення від Gaming Curacao щодо моєї поточної справи. Раніше їм потрібно було 3 місяці, щоб отримати відповідь, я сподівався, що тепер це займе менше часу, але я можу перевищити цей час очікування.


Крім того, я боюся, що це займе більше часу, оскільки вони беруть участь у справі про банкрутство іншого голландського гравця, що може призвести до припинення дії 1 власника ліцензії Master License в Кюрасао.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так! За цією логікою, якщо вони попросять у мене фотографію, на якій я гола, мені доведеться її надіслати, оскільки я прийняв умови під час реєстрації.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Добре 🙂За тією ж логікою, використовуйте цей підхід як причину, чому вам потрібно прочитати умови, а не просто натиснути «Я згоден» або «Я прочитав T&C». Що ти сказав?

Звичайно, я розумію, що ви можете подумати, що протистояти казино легше, тому що ви відчуваєте, що перебуваєте в правильному становищі. (Відверто кажучи, я б сказав, що ні.) Я намагався пояснити, що співпраця завжди є найкращим способом. Дотримуйтеся логіки, будь ласка: якщо казино наполягає на чомусь, з чим ви не згодні, чи не скажете ви, що проходження верифікації має бути вашим пріоритетом? Коли у вас є гроші, у вас є весь час, коли ви хочете їх дражнити.

У будь-якому разі, як я вже сказав, довідка про доходи – це свого роду стандарт. Мені шкода, що вам це не подобається. 🤷‍♀️

«Грунтуючись на вашій історії депозитів і ігровій активності, кожне казино «має право» запитувати джерело коштів у будь-якого гравця, щоб підтвердити, що ці кошти в порядку, і гравець грав зі своїми власними коштами».

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Наразі я не отримав відповіді/рішення від Gaming Curacao щодо моєї поточної справи. Раніше їм потрібно було 3 місяці, щоб отримати відповідь, я сподівався, що тепер це займе менше часу, але я можу перевищити цей час очікування.


Крім того, я боюся, що це займе більше часу, оскільки вони беруть участь у справі про банкрутство іншого голландського гравця, що може призвести до припинення дії 1 власника ліцензії Master License в Кюрасао.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

О,... додайте поточні законодавчі зміни, які відбуваються прямо зараз, і, на мій погляд, затримка неминуча. 🤦‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Перш за все, 98% мого обсягу припадає на казино з heybets.io, і ви допомагаєте гравцям із проблемами, пов’язаними з казино. Ви (casino.guru), здається, вважаєте, що проблема полягає в 200 дол. США в ставках на спорт. Як зазначалося раніше, мій випадок із Heybets стосується перевірки, а не ставок на спорт чи гри в казино. Тому я кажу, що ваше твердження неправдиве, тому що в ньому не враховані останні події. Справа зрушила зі скарги, поданої в липні 2023 року. «Ми всі схожі, але деякі схожі більше за інших». Здається доречним написати, оскільки я не такий схожий, як інші тут на форумі. Пограбували серед білого дня і ніхто не реагує.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

З судовим розглядом і можливою появою нових позовів (оскільки приєднається більше обдурених гравців), що призведе до більшого навантаження на них.


А якщо їх визнають банкрутами, то стане тільки важче 😕

Автоматичний переклад.
Youssf
8 міс. тому

Незважаючи на сумний тон, я погоджуюсь, що це має сенс - відверто...

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Перш за все, 98% мого обсягу припадає на казино з heybets.io, і ви допомагаєте гравцям із проблемами, пов’язаними з казино. Ви (casino.guru), здається, вважаєте, що проблема полягає в 200 дол. США в ставках на спорт. Як зазначалося раніше, мій випадок із Heybets стосується перевірки, а не ставок на спорт чи гри в казино. Тому я кажу, що ваше твердження неправдиве, тому що в ньому не враховані останні події. Справа зрушила зі скарги, поданої в липні 2023 року. «Ми всі схожі, але деякі схожі більше за інших». Здається доречним написати, оскільки я не такий схожий, як інші тут на форумі. Пограбували серед білого дня і ніхто не реагує.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

привіт

Я щиро сподівався, що до цього не дійде, але дозвольте мені поділитися тим, що ми дізналися, коли ви говорите

«Ми всі схожі, але деякі більше схожі, ніж інші» ви справді дуже близькі. 🙁

Відповідно до внутрішньої інформації, «гравець був заблокований через шахрайську діяльність зі ставками на спорт (позначено постачальником BETBY)»

Крім того, ми переконані, що ви використовуєте нашу платформу скарг несумлінно. Але я поважаю вас як учасника і не буду ділитися подальшими подробицями, що виставляє вас у не дуже пристойному світлі.

Крім того, я і ніхто інший не знайомі з останніми подіями, які ви згадали, але в будь-якому випадку це не змінить того факту, що остання скарга проти Heybets була закрита через спортивні ставки. 🤷‍♀️

Якщо ви вважаєте, що вам потрібно оновити інформацію, попросіть повторного розгляду скарги.

Нам не відомо про будь-яку скаргу, пов’язану з казино, нещодавно подану вами проти того самого казино.

Отже, чи можу я чимось вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Ви повинні прочитати трохи Джорджа Орвелла, щоб зрозуміти мою цитату. На мою думку, недооцінений письменник.


Я надіслав нову скаргу на heybets.io 09.02.2024. Я не чув жодних новин щодо цього.


«шахрайська діяльність зі ставками на спорт (позначена постачальником BETBY)». Я зробив ставку на ціну, яка була вищою, ніж мала бути (на мою думку). До речі, логіка будь-якої спортивної ставки, яку робить кожен гравець. Цілком очевидно, що ви не брали участь у спортивних ставках. Я добре вмію робити ставки на спорт (мені подобається думати) і зробив ставку на ринковій ніші, де інші також вважали, що ціна знижена. Через це спортивний провайдер вирішив позначити це як шахрайство. Відомо, що Betby — це спортивна книга для казино найнижчого рівня Кюрасао. Те, що вони кажуть, є шахрайством, я не можу сприймати серйозно.

Отже, що я тут зробив не так, якщо можна запитати? І так, саме це сталося зі ставками на спорт на heybets.io.

Мені сумно, що ви говорите: «Є ще більше, і в якості додаткової особливої ознаки ми переконані, що ви не сумлінно використовуєте нашу платформу для подання скарг. Але я поважаю вас як учасника і не буду ділитися подальшими деталями, що ставить ти в не дуже пристойному світлі». Я вважаю, що всі скарги, які я надіслав casino.guru, виграють у IBAS. Будь ласка, поділіться деталями. У мене з цим немає проблем.

Автоматичний переклад.
Orde0
8 міс. тому

Дякую за рекомендацію, я вже прочитала одну його книгу в школі. Він не такий уже й поганий автор.

Щодо вашої скарги на дату, я маю відчуття, що це все про спортивні ставки, і я думаю, що тому вона не пройде врешті-решт. Оскільки ми не знайомі з проблемою, важко оцінити, чи зробили ви щось не так.

Однак чи пробували ви подати скаргу на будь-які сайти, що займаються ставками на спорт? Можливо, там це було б більш значущим і вам змогли б допомогти. Я також міг би дати вам кілька посилань на такі сайти, якщо ви зацікавлені.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Привіт Радка. Перегляньте мою скаргу ще раз. Я в шоці. Казино задав питання гуру казино. І що вони зробили?

Вони чекали 3 тижні, а тепер запитують у мене документи (я не знаю, які саме) і навіть не відповіли на ваше запитання.

Настільки очевидно, що вони це роблять навмисно. Перегляньте, будь ласка, іншу скаргу. Чекають 2-3 тижні, а відповідають в останній момент

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Хотілося б це зробити, але ви єдина служба скарг, на яку вони відповідають. Якщо ви знайдете будь-який інший, я б із задоволенням ним скористався (я спробував попередній посилання).


Як я вже сказав, ставки на спорт тут не головне. Я можу надіслати повідомлення з heybets, щоб ви могли переконатися самі. Вони ніколи не зверталися до мене безпосередньо, щоб сказати, що я вчинив щось протиправне. Не в спорті. Не в казино. Вони знають, що можуть зійти з рук, відмовившись від слова «спорт», і ви нічого не зробите. Я ледь торкнувся спортивної книги.

Автоматичний переклад.
Orde0
8 міс. тому

Це саме те, що вони роблять. Вони постійно знаходять способи уникнути надання прибутку світові без жодного виправдання. Гуру казино може дотримуватися такої ж тактики та тиснути на них, запитуючи про те, чому вони не виправдовують затримку відповідей і виплату виграшу. У казино heybets є конкретна тактика, щоб систематично уникати виплати виграшів своїм гравцям, і це має бути припинено. Не може він так без розуму та причини красти народні гроші.

Гуру казино, люди довіряють тобі, щоб допомогти їм вирішити їхні проблеми, тому що ти найбільш корисний і організований. Ви не можете зосереджуватися на спортивних ставках, оскільки Heybets не має чим образити гравців, він просто використовує це як захист, оскільки знає, що ви не будете займатися, щоб прослизнути та зловживати грошима клієнтів.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Радка. Перегляньте мою скаргу ще раз. Я в шоці. Казино задав питання гуру казино. І що вони зробили?

Вони чекали 3 тижні, а тепер запитують у мене документи (я не знаю, які саме) і навіть не відповіли на ваше запитання.

Настільки очевидно, що вони це роблять навмисно. Перегляньте, будь ласка, іншу скаргу. Чекають 2-3 тижні, а відповідають в останній момент

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я бачив відповідь казино, але вам, ймовірно, все одно доведеться доставити документи в казино. Це триває вже 5 місяців, що, я б сказав, надзвичайно довгий час, тому в цьому випадку я б співпрацював, щоб вирішити це якнайшвидше.

Тим не менше, ви кажете, що не знаєте, які документи потрібно надіслати в казино? Ви намагалися запитати їх про це, чи це не написано в якомусь електронному листі?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хотілося б це зробити, але ви єдина служба скарг, на яку вони відповідають. Якщо ви знайдете будь-який інший, я б із задоволенням ним скористався (я спробував попередній посилання).


Як я вже сказав, ставки на спорт тут не головне. Я можу надіслати повідомлення з heybets, щоб ви могли переконатися самі. Вони ніколи не зверталися до мене безпосередньо, щоб сказати, що я вчинив щось протиправне. Не в спорті. Не в казино. Вони знають, що можуть зійти з рук, відмовившись від слова «спорт», і ви нічого не зробите. Я ледь торкнувся спортивної книги.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, я бачив, які посилання вже були запропоновані вам, і, на жаль, у мене немає інших.

Що стосується вашої проблеми, то, згідно з вашою попередньою відповіддю, я також мав відчуття, що вона в основному пов’язана зі ставками на спорт. Ви повинні розуміти, що якщо це основна причина, чому ви хочете подати скаргу, вам буде відмовлено. Якщо це не так, ви можете спробувати подати скаргу, але якщо команда визначить, що це те саме, скаргу буде відхилено.

Я не знаю, що ще додати, тому що я думаю, що вам завжди все добре пояснювали.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це саме те, що вони роблять. Вони постійно знаходять способи уникнути надання прибутку світові без жодного виправдання. Гуру казино може дотримуватися такої ж тактики та тиснути на них, запитуючи про те, чому вони не виправдовують затримку відповідей і виплату виграшу. У казино heybets є конкретна тактика, щоб систематично уникати виплати виграшів своїм гравцям, і це має бути припинено. Не може він так без розуму та причини красти народні гроші.

Гуру казино, люди довіряють тобі, щоб допомогти їм вирішити їхні проблеми, тому що ти найбільш корисний і організований. Ви не можете зосереджуватися на спортивних ставках, оскільки Heybets не має чим образити гравців, він просто використовує це як захист, оскільки знає, що ви не будете займатися, щоб прослизнути та зловживати грошима клієнтів.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я думаю, що наша команда намагається зробити якомога більше, щоб спробувати допомогти гравцям. Однак ми маємо розуміти, що якщо виявиться, що справа пов’язана зі спортивними ставками, ми не маємо можливості правильно оцінити такі випадки. Якщо казино використовує це як механізм захисту, то все це буде визначено у скарзі . Тож я твердо вірю, що все для вас буде чесно, і тримаю кулаки.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Ви, безсумнівно, робите дуже хорошу роботу, просто від вас залежить змусити ще більше таких шахрайських компаній, які натискають на нас, щоб зробити кілька ставок, оскільки вони знають, що ви ними не керуєте. Якщо ви бачите, що вони негайно відповіли на мою скаргу, коли їм зателефонував ваш представник, а потім на більш конкретне запитання вони не відповіли протягом 3 днів.

Автоматичний переклад.
gerasimoskioukas
8 міс. тому

Відверто кажучи, ми не можемо змусити казино щось робити. Ми завжди намагаємося зв’язатися з казино на основі фактів, якщо скарга виправдана, і є багато казино, які, наприклад, не співпрацюють і не реагують. Тож я вважаю, що поки казино реагує на вашу скаргу та намагається вирішити вашу ситуацію, воно може бути на правильному шляху. Але я поки що не хочу забігати наперед, тож почекаємо й побачимо, як усе вийде.

Сподіваюся, все пройде добре.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

file

9.2 Це правда?

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого