Привіт. Чи можу я запитати, які огляди, або, краще сказати, які сайти ви маєте на увазі, коли кажете: «Фальшиві відгуки значною мірою створюють хибне уявлення»? 🤔 Наприклад, ми, тут, у Casino Guru, завжди уважно читаємо всі відгуки, і наша команда ретельно «розслідує», якщо можна так назвати процес схвалення відгуків, кожен із них. Таким чином ми намагаємося виключити всі фальшиві, як ви сказали, і не дозволити їм пройти. І через неможливість виявити всі недоліки відгуків користувачів, вони не входять в індекс безпеки казино.
Можуть бути певні затримки у розгляді скарг, які можуть виникнути через багато різних «перешкод», я б сказав. На мою думку, важливішим моментом є те, що в більшості випадків вони справді вирішуються.
Вибачте, що вам довелося довго чекати зі скаргою, і сподіваюся, що її вирішать. 🙏
Hello. May I ask, which reviews, or better say, which sites are you referring to, when you say: "Fake reviews do a lot to give a false view"? 🤔 For instance, we, here in Casino Guru, always read carefully all the reviews and our team carefully "investigate", if I could call the process of approving the reviews that, every and each of them. That way we try to exclude all the fake ones, as you say, and do not allow those to get thru. And due to the impossibility of revealing all the shortcomings of user reviews, these are not included in the safety index of the casinos.
There might be some delays in resolving complaints, which can occur due to many different "obstacles", I could say. In my opinion, the more important point, though, is, they actually do get resolved in most cases.
Sorry you have to go thru that long waiting with your complaint and hope it will get resolved. 🙏
Автоматичний переклад.