ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від LD_Loading
|
50954 переглядів 387 відповідей |
|
1...12 13 14...20
gerasimoskioukas
9 міс. тому

Фальшиві відгуки значною мірою створюють хибне уявлення.


Але якщо ви подивитеся на поточні скарги тут, ви побачите, що казино дуже повільно вирішує проблеми та не відповідає часто, що затримує багато скарг.


Мою було передано їхньому Ліцензіару в очікуванні відповіді від них (яка вже більше 2 місяців без результату)

Автоматичний переклад.
Youssf
9 міс. тому

На жаль, ми навряд чи отримаємо свої гроші, як я розумію. Я все ще перебуваю на тому етапі, коли вони попросили у мене фотографію, що посвідчує особу, і селфі, на якому я також тримаю посвідчення особи. Вони просили у вас це?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Представники служби підтримки клієнтів є шахраями, і навряд чи доведуть, що я помиляюся. Вони не відповідають у чаті, а відповіді електронною поштою приходять приблизно через 10 днів. Як правило, коли вони відповідають, вони просять щось інше. Незважаючи на те, що обліковий запис спочатку перевірено, пізніше вони вимагають додаткової перевірки за допомогою селфі. Наступний етап – запит про джерело коштів. Коли ви надсилаєте цей документ, вони відхиляють його, вказуючи, що він має бути англійською. Якщо ви надсилаєте інший документ англійською мовою, наприклад виписку з банківського рахунку, вони відповідають, що перешлють його до відповідного відділу та поінформують вас. Я вніс загалом 2300, і на моєму рахунку для ставок близько 5700 доларів США. Перший запит на зняття було подано 6 грудня. За останні 10 днів не було оновлень.

Чесно кажучи, було б чесніше, якби мені просто заблокували доступ до облікового запису, а не обманювали та вводили мене в оману, отримавши стільки моїх особистих документів, якими я не поділився з жодною іншою службою.

Вони непробачні.

Автоматичний переклад.
panikos777
9 міс. тому

На жаль, я не бачу жодної надії 🙁

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, це перший повтор, який я просив.

Запит на відкликання було зроблено 20 днів тому.

Перший документ запитали 15 днів тому, і я відправив його того ж дня. Через тиждень, поки я відправлявся в чат і запитував про процес ідентифікації, у мене попросили додатковий документ. Я теж відправив це відразу. З того часу минув ще тиждень, а я щодня надсилаю їх у чаті, але відповіді не отримую.

Загалом у процесі ідентифікації минуло 14 днів.


filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Я справді розумію, що ви зараз дуже розчаровані, особливо якщо ви не отримуєте жодної відповіді від служби підтримки, у чому саме полягає проблема з процесом перевірки або документами, які ви вже надіслали. Отже, давайте подивимося, що наша команда зі скарг може зробити з вашою справою, і чи готове казино спілкуватися з нею. Будь ласка, запасіться терпінням і намагайтеся повністю співпрацювати, коли справа доходить до надання всіх деталей щодо вашої справи. 🙏

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Я також подав їм скаргу тут, на вашій сторінці. Я також надіслав їм сьогодні, читання, і, звичайно, вони не дали жодної відповіді.


file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Фальшиві відгуки значною мірою створюють хибне уявлення.


Але якщо ви подивитеся на поточні скарги тут, ви побачите, що казино дуже повільно вирішує проблеми та не відповідає часто, що затримує багато скарг.


Мою було передано їхньому Ліцензіару в очікуванні відповіді від них (яка вже більше 2 місяців без результату)

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, які огляди, або, краще сказати, які сайти ви маєте на увазі, коли кажете: «Фальшиві відгуки значною мірою створюють хибне уявлення»? 🤔 Наприклад, ми, тут, у Casino Guru, завжди уважно читаємо всі відгуки, і наша команда ретельно «розслідує», якщо можна так назвати процес схвалення відгуків, кожен із них. Таким чином ми намагаємося виключити всі фальшиві, як ви сказали, і не дозволити їм пройти. І через неможливість виявити всі недоліки відгуків користувачів, вони не входять в індекс безпеки казино.

Можуть бути певні затримки у розгляді скарг, які можуть виникнути через багато різних «перешкод», я б сказав. На мою думку, важливішим моментом є те, що в більшості випадків вони справді вирішуються.

Вибачте, що вам довелося довго чекати зі скаргою, і сподіваюся, що її вирішать. 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Чому casino.guru не задовольнить мою скаргу? Я надіслав докази того, що вони навмисно затримали процес перевірки на 6 місяців. Постійне підтвердження перевірки статків ніколи не закінчиться.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Представники служби підтримки клієнтів є шахраями, і навряд чи доведуть, що я помиляюся. Вони не відповідають у чаті, а відповіді електронною поштою приходять приблизно через 10 днів. Як правило, коли вони відповідають, вони просять щось інше. Незважаючи на те, що обліковий запис спочатку перевірено, пізніше вони вимагають додаткової перевірки за допомогою селфі. Наступний етап – запит про джерело коштів. Коли ви надсилаєте цей документ, вони відхиляють його, вказуючи, що він має бути англійською. Якщо ви надсилаєте інший документ англійською мовою, наприклад виписку з банківського рахунку, вони відповідають, що перешлють його до відповідного відділу та поінформують вас. Я вніс загалом 2300, і на моєму рахунку для ставок близько 5700 доларів США. Перший запит на зняття було подано 6 грудня. За останні 10 днів не було оновлень.

Чесно кажучи, було б чесніше, якби мені просто заблокували доступ до облікового запису, а не обманювали та вводили мене в оману, отримавши стільки моїх особистих документів, якими я не поділився з жодною іншою службою.

Вони непробачні.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Якщо ви хочете відповісти на якийсь певний пост чи людину, наступного разу спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб особа, якій ви відповідаєте, була повідомлена.

Я бачу з ваших слів, що ви пережили не дуже приємний досвід у цьому казино, і я розумію, що це може бути дуже приголомшливо. Я тримаю кулаки, щоб ваша справа була вирішена. 🙏

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Привіт Ромі,


На цій платформі іноді трапляється, що коли казино має погану репутацію, випадкові користувачі якимось чином публікують 1/2 дуже хороших відгуків, які в багатьох випадках не збігаються зі скаргами інших гравців тощо.


За межами цієї платформи ви бачите, що шахрайські казино спамять певні сайти з відгуками (наприклад, trustpilot) із суперрейтингом, щоб приховати низькі відгуки.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я також подав їм скаргу тут, на вашій сторінці. Я також надіслав їм сьогодні, читання, і, звичайно, вони не дали жодної відповіді.


file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Geia sou. Ви дуже добре подали скаргу , і я впевнений, що наша команда докладе всіх зусиль, щоб її вирішити. Я бачу, що живий чат не дуже корисний, тож як щодо зв’язку зі службою підтримки електронною поштою? Можливо, ви пробували це? Я б сказав, вам нема чого втрачати, запитати їх. Можливо, ви отримаєте деякі відповіді. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Привіт. Відповідь полягає в тому, що він не надсилав їм електронного листа. Я щойно зробив це зараз. Я повідомлятиму про будь-які події, хоча я не очікую від них багато чого.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Чому casino.guru не задовольнить мою скаргу? Я надіслав докази того, що вони навмисно затримали процес перевірки на 6 місяців. Постійне підтвердження перевірки статків ніколи не закінчиться.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що ви потрапили в таку ситуацію, і я бачив вашу скаргу , яка, на жаль, була відхилена через спортивні ставки: «Оскільки ваша справа пов’язана зі спортивними ставками, на жаль, у нас ще немає філії, що займається спортивними ставками. . Якщо ви ще цього не знали, наш форум скарг Casino.guru розглядає лише скарги щодо онлайн-казино та ігор онлайн-казино. Хоча ми отримали певну інформацію від казино, ми не зможемо правильно порадити вам, оскільки ми ми не маємо достатнього знання про спортивні ставки. Ми не зможемо компетентно оцінити всі плюси та мінуси, тому ми змушені відхилити вашу скаргу. Дякуємо за розуміння". Я можу запропонувати три веб-сайти, які мають відділення, що займаються ставками на спорт:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Я сподіваюся, що вони зможуть допомогти вам вирішити вашу проблему. Якщо у вас виникнуть проблеми з іграми в казино, ми будемо раді вам допомогти.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Ромі,


На цій платформі іноді трапляється, що коли казино має погану репутацію, випадкові користувачі якимось чином публікують 1/2 дуже хороших відгуків, які в багатьох випадках не збігаються зі скаргами інших гравців тощо.


За межами цієї платформи ви бачите, що шахрайські казино спамять певні сайти з відгуками (наприклад, trustpilot) із суперрейтингом, щоб приховати низькі відгуки.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт Дякую за роз’яснення. Я справді розумію, що ви маєте на увазі, але, на мою думку, у кожному казино можуть бути гравці з хорошим і поганим досвідом. Чи може це бути причиною цих неоднозначних відгуків, як ви вважаєте? 🤔 Зрозуміло, що гравцеві зі скаргою на дане казино складно написати позитивний відгук, але, звичайно, ми знаємо про зусилля не лише гравців, а й казино покращити загальне враження, наприклад, винагороджуючи таких відгуки. Ми досить сильно відрізняємося від інших сайтів, оцінка користувачів не має нічого спільного з розрахунком індексу безпеки, саме для того, щоб індекс безпеки не піддавався впливу таких спроб.

Чесно кажучи, я не дуже знаю, як інші сайти обробляють відгуки, тому я не можу сказати, помиляєтеся ви чи маєте рацію. Я хотів би вірити, що вони справедливі та прозорі так само, як ми завжди намагаємося бути тут, у Casino Guru.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Відповідь полягає в тому, що він не надсилав їм електронного листа. Я щойно зробив це зараз. Я повідомлятиму про будь-які події, хоча я не очікую від них багато чого.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Чудово, дякую за інформацію. Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Я зробив депозит на суму 12 000$. Я зробив дві ставки на суму 100 доларів, правильно. Як щодо десятків тисяч, які я розмістив у казино? Ви повинні допомагати гравцям казино. У моєму випадку ви зазнаєте невдачі. У мене є скріншоти спілкування з heybets за 6 місяців. Ставки на спорт ніколи не були темою (я можу надіслати вам повідомлення). Тільки ви, casino.guru, зациклені на цих двох маленьких спортивних ставках. Інші сайти сторонніх арбітрів, які ви перерахували, не розглядають скарги з heybets. Ти моя єдина надія на справедливий процес.

Автоматичний переклад.
Orde0
9 міс. тому

Прикро, що ви так почуваєтеся, але якщо команда розгляду скарг вирішила, що ваша проблема пов’язана зі ставками на спорт, сприймайте це як факт. Я бачив, як ви намагалися подати скаргу багато разів, і, на мій погляд, ви повинні відпустити.

Ромі надав вам альтернативні веб-сайти/форуми, присвячені ставкам на спорт, спробуйте хоча б їх.

Тому що я не вмію нічого робити. 🙁 Я, вибачте.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Але моя скарга не стосується ставок на спорт... Ваше твердження неправдиве. Я можу надіслати вам повідомлення з оператором як доказ, якщо ви все ще не згодні зі мною.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тепер запит від мене такий.

Чи безпечно надавати їм таку інформацію?

Чи мають вони право таке вимагати?

Також для інших людей, які просили конкретний підтверджуючий документ, яким був продовження обговорень?


filefilefile

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Але моя скарга не стосується ставок на спорт... Ваше твердження неправдиве. Я можу надіслати вам повідомлення з оператором як доказ, якщо ви все ще не згодні зі мною.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вибачте, але ваша думка навряд чи об'єктивна. Ви звернулися до нас за безкоштовною допомогою, Команда розглянула справу та вирішила, що проблема пов’язана зі ставками на спорт. Вибачте, але це все.

Було б найкраще, якби ви передали свою енергію на сайти, які ми вам рекомендували, а не наполягали на своїй точці зору. Будь ласка, погодьтеся, що ми не можемо вам допомогти.

Ви справді вірите, що слова «Ваше твердження неправдиве» допоможуть вам змінити цей факт?


Автоматичний переклад.
1...12 13 14...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого